Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5301. hozzászólás - 2012.12.31. 20:31:24 (Válasz Saboteur #5299 hozzászólására.)
Valahogy az ötleteid alapján egy másik (egyébként közismert) játék jutott az eszembe Gondolom onnan merítettél ihletet.

A lelkesedésed teljesen jó, azonban a feldobott ötletek egy része (pl. játékosok közti kereskedelem) már többször is el lett utasítva, ilyen biztosan nem lesz. Fejleszteni való mindig van, azt hiszem nem sokan mondhatják el magukról hogy mindent elértek már a játékban.

A Cras által küldött link helyesen (nekem nem működött):

http://vegzetur.wikidot.com/

Itt többé-kevésbé minden hasznos infot megtalálsz. Ha új vagy a VÚ-ban, azt hiszem lesz néhány nagy újdonság számodra
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.12.31. 20:31:52-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.69
fórumozóSaboteurFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5302. hozzászólás - 2012.12.31. 22:27:11
Szia! Régebben játszottam, majd áttértem az általad emlitett játékra. Azzal is felhagytam. Másfél évig semmit nme játszottam, majd visszatértem Ghallába. Igen, az ötletek valóban onnan jöttek. És talán annyira nem is vagyok új. Amúgy a karaktem jelenleg 4. szintű, dicső smaragd harcos jónak modnható stattal.
Köszönöm az oldalt ismerem, naponta bújom és írom ki a kombókat.
Minden kedves játékos társamnak B.U.É.K. és LÉ-ben gazdag játékot

Saboteur
Pontszám: 6.25
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5303. hozzászólás - 2013.01.04. 11:58:32 (Válasz McMad #5254 hozzászólására.)
No elküldtem a Varázsló mágia javaslatot (javaslatunkat) a Behónak, mert tovább gondolkodni csak akkor érdemes rajta, ha... :-X

"...Felvetnék egy fejlesztési javaslatot, melyet részleteiben ezen a Nagyfórumos címen olvashattok át: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5240#hsz5254
A fórumozók eddigi álláspontjai, változtatási javaslatai is figyelembe lettek véve, de számtalan szempontból érdemes/kell még körüljárni a dolgot HA nektek is tetszik, használhatónak látjátok. Feltétlen várnánk reakciót PM-ben, vagy a Nagyfórumra abban a tekintetben, hogy mit/mennyire láttok benne használhatónak, mit kell programozói/játéktechnikai okokból módosítani, esetleg milyen irányban/tekintetben segítsük a munkátokat az általatok is tervbe vett Varázslói mágia fejlesztésében..."
Pontszám: 8.12
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5304. hozzászólás - 2013.01.04. 20:38:43 (Válasz McMad #5303 hozzászólására.)
Elolvastam a javaslatot. Szerintem kevés, ami megvalósítható belőle jelen formában.
A hordabónuszok nagyon nincsenek kiegyensúlyozva. A zafír horda 15% vp spórolása konkrétan semmit nem ér, míg egy fertőzött gyémánt karakter 60% ellenállást kap a varázslatok hatása ellen. Valahogy nem egy kategória a kettő.

Túl sok varázslatot építettetek a kémgömb köré, ami a játékosok 99%-ának használhatatlan. Akinek van relikviája, az biztos hasznát venné ezeknek a variknak, de aki óránként, vagy jobb esetben fél óránként használhatja, annak használhatatlan. Szerintem nem kellene erőltetni ezt a vonalat.

Azok a varázslatok, amik csak egyetlen portyában működnek, a hatásuktól függetlenül túl macerásak. Túl sok extra klikkelés, pepecselés fölöslegesen.

Az állatok moráljával való manipulálás túl durva. Egy nap alatt több száz morálcsökkenést lehet így összeszedni azzal, hogy az ember portyázik. Így sem egyszerű megőrizni az állatok morálját, és kétlem, hogy a játékosok örülnének, ha eztán konstans LE költéssel járna az állatok moráljának feltornászása.

A kábítás feljavítására ez már a sokadik próbálkozás. AF képesség már készült rá, de a kábítós tárgyak annyira gyengék, hogy az is kevés volt. Az újabb javaslatok sem változtatnának ezen a helyzeten. Nem csak a kábítás gyenge magában, hanem a kábítós tárgyak is. El kell fogadni, hogy a kábítás nem lesz jó másra, mint küldizésre, amíg használható tárgyak nem készülnek kábításra.

Van egy-két jó ötlet, ami hasznos lehet, pl. meggyőzőkészség növelése, szerencse növelése, eszenciák, gyógyital használat hatása kalandok után, rövidülő vadászat, stb. De az, hogy egyszerre csak egy használható közülük, sokat gyengít rajtuk, a váltogatásuk pedig macerás, mint anno az öltözet váltogatása volt.

Szerintem az egész alapkoncepciót újra kéne gondolni, mert nagyon nem felhasználóbarát.
A hozzászólást Ariel módosította 2013.01.04. 20:41:38-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.75
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5305. hozzászólás - 2013.01.04. 21:11:42 (Válasz Ariel #5304 hozzászólására.)
EZAZ! VÉÉÉGRE!
EZT nevezem tutkó véleménycsokornak! Nálam 10 pontot ért.
Hajlok rá, hogy sok tekintetben 1etértsek veled. Sajnos. :S
Feltétlen figyelembe veszem a 2.XX változatnál a HSz-ed.
Készül az újabb ötletcsomag, mert Miklós reagált PM-ben és jelezte rövidebb észrevételeit.
Sajnos még nem jött válasz a levél megjelentetésének engedélyéről, de a LÉNYEGE, hogy...
1. LESZ Varázslói mágia.
2. Időpont még nem közölhető, nem kalkulálható pontosan (fejlesztési doksi is még időbe fog kerülni és sok még addig is a bevállalt dolog).
3. A bevezetésre az Épület/AFK/Kufár kombinációját javasolta.
4. A Hordaspecek újragondolandók (ahogy te is jelezted).
5. Vannak Formulák, amiket valszeg felvesznek a tervezetek közé, mint alapgondolat és vannak, amik nem megvalósíthatók (sajnos nem pontosította Formulánként azt, hogy mi kizárt...).

Tehát kérnék pár nap türelmet és előállok egy 2. verzióval, ami természetesen továbbra is CSAK ötletelés. ;-)
Pontszám: 8.12
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5306. hozzászólás - 2013.01.04. 21:18:28 (Válasz McMad #5305 hozzászólására.)
Én kíváncsian várom az updatelt verziót
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.04
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5307. hozzászólás - 2013.01.08. 09:24:23
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) v2.12

Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, Költség: új AFK szint *10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Bevezetési javaslatok:
1. alternatíva:
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-től a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFK függvényében formulák tanulhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó), valamint SzA-t használva a kémgömbözésnél megismerhető a fürkészett karakter aktív varázslata(i).

2/a. alternatíva:
A Mágustorony 20. és a Palota 29. szintjét elérő szövetségek AFK-t ismerő tagjai vásárolhatnak formulákat a Lélekkufártól. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható.

2/b. (kis interakció plusszos) alternatíva:
A Mágustorony 50. és a Palota 49. szintjét elérő szövetségek tagjai vásárolhatnak Formulatekercset a Lélekkufártól AFK megléte esetén, amit meg is tanul használni a vásárló. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható. Biankó, azaz „üres” varázstekercs is vásárolható (max AFK szintű), melynek épületfeltétele: Mágustorony 20 és Palota 29.
Kivégzéssel végződő portyával is tanulható el Formula HA a legyőzött ellenfél ismer olyat, amit az AFK-ban jártas győztes nem és a győztesnél van egy minimum akkora szintű biankó varázstekercs, mint amennyi az ellenfél formulatekercsének AFK követelménye. Az esély 20%. Egy Kivégzéses portyagyőzelemmel 1 RND formula tanulható el, azaz a tekercs szintjével megegyező vagy kisebb varázslat is rákerülhet, de ettől a varázslat szintje fix marad. Adott szintű biankó Varázstekercs ára MEGEGYEZIK a vele megegyező szintű Formulatekercs árával.

3. alternatíva:
A Mágustorony 30. szintjét elérő szövetségek AFK ismerő tagjai hozzáláthatnak a mágikus formulák kifejlesztéséhez. A fejlesztés LE/LGy/Kristálypont/Őskő/Kiégett őskő/stb. befizetési költséggel jár mely szabadon variálható. Ezekért fejlesztési pontot kap a szövetség, amelyek különböző váltószámmal növelik az össz pontszámot. A fejlesztés folyamatos, az új formulák sorban ismerhetők meg egy-egy előre megadott pontszám elérése után. A kifejlesztett Formula megtanulható a Lélekkufárnál megvásárolható megfelelő szintű üres Varázstekercs megvásárlásával és a kiválasztott Formula ráillesztésével. A kifejlesztett formulákat csak azok a tagok tanulhatják meg, akik elérik az adott formulához szükséges fejlesztési érték 1%-át saját befizetési pontszámukkal. Aki „lemarad” az addig nem tanulhat új formulát, amíg nem éri el a küszöböt.

Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Harccal nem összefüggő (nem X-el jelölt) Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Smaragd: 1 db, AFK szintjénél 1-el magasabb szintű varázslatot is megvásárolhat/megtanulhat, de ettől még a varázslat AFK szinttel működnek. Extra varázslathely 10-es AFK értéknél.
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok (X) használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Gyémánt: Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább. Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*2% eséllyel nem működnek velük szemben).

Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 2 AFp-vel drágább (felülírja az eredeti AF képességekkel összefüggő hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de AFK*4% értékkel).

Erősen átalakításra került a folytatás, de már készül a 3. változat.
Addig is:

Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
/Jelentősen „leegyszerűsítve” és sok tekintetben módosítva az 1.xx változathoz képest/
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség(szint)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat


FIGYELEM!
Minden Varázslatod addig tart, amíg bekészítve tartod. Egyszerre csak 1 formula lehet bekészítve (kivétel - lásd "Erős elme" új AF képességet). Amint a karakter olyan helyzetbe kerül, hogy a formula működhet, az aktiválódik és az aktiválódásért a Manapont automatikusan levonódik.
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.

Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is), de csak 1 vadászatra hat.
Alacsony manapont költséggel természetesen.

Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
(Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)

Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 2 perccel.

Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.

Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X

Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít.
X

Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.

Ugrásra készen: Ha elküldöd gyakorlatozni állataid ÉS be van készítve ez a varázslatod, akkor azok az állatok, amelyek harcba voltak hívva ott is maradnak, DE közben gyakorolnak. VISZONT csak fele TP-t kapnak a gyakorlásért. Moráljuk csökken, de feleakkora sebességgel, mint normál esetben. Nem gyógyíthatók (mint a kennelezők esetében). Látszanak a karakternél, de harcértéküket megsínyli a megosztott használat: Szintjük feleakkorának számít, valamint elnyelésük és sebzésük AFK-1 %-os (min. 10, max. 90%). A karakter NEM használhatja őket (mintha gyakorolnának). Másik állatot értelemszerűen NEM hívhat harcba (csak ha van még férőhely). A Karaktert ért támadásoknál lépnek akcióba.
/Nyögvenyelős-komplikált - újratervezés alatt.../

Álca:.../újratervezés alatt.../

Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
Mp: MaxMana mennyiség

Megtisztulás: A rád mondott Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját varázslataid is.) Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. (Saját varázslat ellen természetesen nem kell próba)

Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.

Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak, portyában rád (vagy állataidra) hatnak AFK*2% eséllyel rajtuk (vagy állataikon) "sül ki".

Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK morált csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X

Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatainak sebzése AFK%-al csökken.
X

Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).

Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.

Kaland realizátor: AFK*3% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).

Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -15*Kábításszám értékkel (első Kábítás -15, 2. kábítás után -30, stb.).
X

Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -10*Kábításszám Támadásbüntetést kap -10 helyett (első Kábítás -10, 2. kábítás után -20, stb.).
X

Fortuna csókja: Szerencséd AFK*(mérlegelendő szorzó) pont bónuszt kap.

A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
/1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp. - Talán nem is fontos/

Szemtől szemben: Következő általad kezdeményezett portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor mindkettőtök szövetségi épület bonusza (csak Gyaktér, Védfal és Nekrofun) megegyező lesz méghozzá azzal az értékkel, amelyikőtöké a nagyobb.
X

Boszorkánymesteri átok: Ha megtámadnak + a csata Kivégzéseddel végződik ÉS van Átokszórás AF képességed, akkor ellenfeleden "fog" az átok, azaz .../újratervezés alatt.../

Stb.-stb.

Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x).
Ár: 15 AFp/varázslat
Erős elme: Egyszerre több különböző varázslatod lehet bekészítve, de „X” típusú varázslatból maximum 2.
Ár: plusz varázslat helyenként 50 AFp
Gyakorlott varázsló: Varázslói varázslatod manaköltsége AFK*5%-al olcsóbb (Tárgyak mana olcsósítóival összeadódik). Relikvia.

Varázslói mágia vs. Bajnoki viadal:
SZERINTEM működhetnének Bajnokin is azok a formulák, amelyeknek van értelme harcban elvégre tetemes AFp-vel fizet érte a karakter… :-X

Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés: - nem számító tényező, akár ne is legyen bevezetve.
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. ötletek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb., mert úgy lesz az "igazi" a végeredmény. ;-))

Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos)
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.10. 07:47:52-kor
Pontszám: 9.06
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5308. hozzászólás - 2013.01.08. 09:54:38 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Ennél bonyolultabban is le lehet ugyan írni a szint*10 költséget, de azért nehéz. Bocs, de ez tetszett
Mint korábban is írtam, nekem a korábbi verzió is tetszetős volt, szóval továbbra is hajrá!
Pontszám: 7.74
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5309. hozzászólás - 2013.01.08. 10:09:09 (Válasz Craslorg #5308 hozzászólására.)
Kösz a profi tippet. Át is írom...
Pontszám: 7.19
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5310. hozzászólás - 2013.01.08. 10:15:21 (Válasz Craslorg #5308 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2013.01.08. 09:54:38
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Ennél bonyolultabban is le lehet ugyan írni a szint*10 költséget, de azért nehéz. Bocs, de ez tetszett


Pedig jól írta. Ugyanis a szint*10 erosen felreertheto: szintenkent 10 vagy szintenkent szint*10, és ha utóbbi akkor melyik szint, az új vagy a régi. Ez egyértelmű átlátható megfogalmazás.
Pontszám: 7.06
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5311. hozzászólás - 2013.01.08. 10:20:27 (Válasz Kocos #5310 hozzászólására.)
Köszönet. Figyelembe is vettem az észrevételed. ;-)
Pontszám: 7.19
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5312. hozzászólás - 2013.01.08. 10:28:20 (Válasz Kocos #5310 hozzászólására.)
Minden további szint (X)... - így kezdődik a mondat. Ebből egyértelmű hogy milyen szintet(X) vesz alapul a szorzásnál.
X. szint költsége: X*10

Bár ezek nyilván részletkérdések, nem ez a lényege az egésznek.
Pontszám: 7.74
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5313. hozzászólás - 2013.01.08. 10:56:10 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23

Fantomharcos: A kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig (a csata csak a célpontnál látható és csak 1x küldheted adott karakterre 1 napon belül).
X

Itt mi történik?Ha nyer akire ráküldték,kap tp-t és lét az illető?

Illetve saját hordásra és szövitársra is ráküldheted?
A hozzászólást Büyük módosította 2013.01.08. 10:59:55-kor
Pontszám: 7.41
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5314. hozzászólás - 2013.01.08. 11:06:22 (Válasz Craslorg #5312 hozzászólására.)
Cras. SZÁMÍTANAK a részletkérdések. Jöhet minden apróságnak tűnő téma boncolgatása. ;-)
Itt van mindjárt Büyük pontosítási kérdése (RENGETEG téma rászorul... :S)

Büyük.
A kérdésedre válaszolva:
Szimpla "előgyengítési trükknek" szántam, azaz én nem adnék érte semmit. Amúgy is sanszos a karakter győzelme. ;-)
Természetesen kizárólag amúgy is támadható karakterre küldhető lenne.
VISZONT nem ártana, ha a célpont a portya leírásában kapna infót a küldő kilétéről.
Kieg.: VAGY nem is életbevágó a küldő kilétének felfedése ebben az esetben? Így "misztikusabb" a dolog... :-X
Kieg.2: Pontosítottam a leírást, de érdekes ötletet adtál... Tipródok egy új Formulán...
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.08. 11:18:01-kor
Pontszám: 7.19
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5315. hozzászólás - 2013.01.08. 11:18:28 (Válasz McMad #5314 hozzászólására.)
Pontosan ezért kérdeztem rá.Mert ha ezért járna tp és lé akkor megvalósulhatna vele a tápolás simán.Egy szinthuszár kari vagy egy építő a seggét verné a földhöz örömében,ha felvéve a magas szintű blökijét,a szövitársak,barátok küldözgetnék rá a blöki nélküli klónját, ő meg zsebelné be érte a lét és a tp-t.Mert nem kérdéses,hogy győzne a blöki nélküli klón ellen.
Pontszám: 7.41
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5316. hozzászólás - 2013.01.08. 11:24:21
A leírás eleje eleje nekem kissé zavaros.A mágiaelmélet Af képesség mekkora lehetne?Lehet benne van valahol de én nem találtam vagy figyelmetlen voltam.


Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatai veszítenek AFK*5 morált (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból DE csak a csata erejéig és a morálja is visszaáll csata után).
X

100% morálon lévő állatokat is el lehetne zavarni vele,akkora lehetne a képesség?
Pontszám: 7.41
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5317. hozzászólás - 2013.01.08. 11:35:13 (Válasz Büyük #5316 hozzászólására.)
A Mágiaelmélet AFK max 10 szintre lett ballanszolva (mán ahol sikerült... :-)) per pillanat.
Egy 100%-os állatelkergető cucc IGENerős lenne szerintem. Annyira talán nem kellene túlhúzni a Formula erejét...
Persze egy Ősmágus esetén (RENGETEG AFp-t fizet a hatalomért)... Esetleg új Eventrelik támogatással (pl. AFK-ra ad további +1/+2/+3/+4-et)...
Kieg.: Asszem ez erősen messzire mutató ötlet... Mérlegelendő erőst...
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.08. 11:36:11-kor
Pontszám: 7.19
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5318. hozzászólás - 2013.01.08. 11:47:02 (Válasz McMad #5317 hozzászólására.)
Félreértés ne essék,szerintem nem lenne jó ötlet elzavarni 100%-on lévő állatokat.Azért kérdeztem rá mert zavaros volt mekkora lehet az Af képesség.

Ha el lehetne zavarni akkor bizony elzavarnák akik tehetnék.Nem azért mert anélkül nem győznék le az illetőt,csak éppen a blökik nélkül nagyobb a közelharci sebzésük ezáltal a lészívásuk,tehát akkor simán lét termelne ez a varázslat.Így az erősek csak még erősebbek lennének.Legalábbis a 3-as világon ahol általában van elszívható lé az emberek többségénél.
Pontszám: 7.41
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5319. hozzászólás - 2013.01.08. 11:47:38 (Válasz Büyük #5316 hozzászólására.)
Folytatnám más irányban a gondolatot.
A 100%-os morálú állat elkergetésére (1 csata erejéig) úgy látok lehetőséget (esetleg új, magas szintű formulával?), hogy Meggyőzőképesség ellenpróbával és AFK függvényében 1-5 állat elzavarható... Hmmm... Ez is megfontolandó... :-X
Kieg.: Látom reagáltál előttem. Nem dobnám azért az ötletet még. Esetleg úgy, hogy MINIMUM 1 állat mindenképp megmarad az ellenfélnél már működőképesebb (nem szupertáp jellegű) lenne a szitu. Hm?
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.08. 11:50:34-kor
Pontszám: 7.19
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5320. hozzászólás - 2013.01.08. 12:06:03 (Válasz McMad #5319 hozzászólására.)
Úgy a lészívásból valóban nem lehetne tápolni mert 1 állat is megadja az elnyelést.Annyira extrém esetek meg talán nincsenek,hogy 3db 200-as blöki mellett valakinél egy 1-es blöki van és épp az maradna meg.


Arra kell figyelned,hogy a brutális Miklósrandom mellé a varázslatokkal ne vigyél bele hatalmas randomokat a játékba.Így is eleget bosszankodnak az emberek a random miatt.
Az összes blöki elkergetése pont ilyen lenne.Jóval gyengébb karakterek nyerhetnének a másik ellen pusztán azért mert annál nincs blöki ,mert el lett kergetve.
Pontszám: 7.41
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő