Re: Játék fejlesztés
5307. hozzászólás - 2013.01.08. 09:24:23
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) v2.12
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, Költség: új AFK szint *10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Bevezetési javaslatok:
1. alternatíva:
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-től a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFK függvényében formulák tanulhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó), valamint SzA-t használva a kémgömbözésnél megismerhető a fürkészett karakter aktív varázslata(i).
2/a. alternatíva:
A Mágustorony 20. és a Palota 29. szintjét elérő szövetségek AFK-t ismerő tagjai vásárolhatnak formulákat a Lélekkufártól. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható.
2/b. (kis interakció plusszos) alternatíva:
A Mágustorony 50. és a Palota 49. szintjét elérő szövetségek tagjai vásárolhatnak Formulatekercset a Lélekkufártól AFK megléte esetén, amit meg is tanul használni a vásárló. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható. Biankó, azaz „üres” varázstekercs is vásárolható (max AFK szintű), melynek épületfeltétele: Mágustorony 20 és Palota 29.
Kivégzéssel végződő portyával is tanulható el Formula HA a legyőzött ellenfél ismer olyat, amit az AFK-ban jártas győztes nem és a győztesnél van egy minimum akkora szintű biankó varázstekercs, mint amennyi az ellenfél formulatekercsének AFK követelménye. Az esély 20%. Egy Kivégzéses portyagyőzelemmel 1 RND formula tanulható el, azaz a tekercs szintjével megegyező vagy kisebb varázslat is rákerülhet, de ettől a varázslat szintje fix marad. Adott szintű biankó Varázstekercs ára MEGEGYEZIK a vele megegyező szintű Formulatekercs árával.
3. alternatíva:
A Mágustorony 30. szintjét elérő szövetségek AFK ismerő tagjai hozzáláthatnak a mágikus formulák kifejlesztéséhez. A fejlesztés LE/LGy/Kristálypont/Őskő/Kiégett őskő/stb. befizetési költséggel jár mely szabadon variálható. Ezekért fejlesztési pontot kap a szövetség, amelyek különböző váltószámmal növelik az össz pontszámot. A fejlesztés folyamatos, az új formulák sorban ismerhetők meg egy-egy előre megadott pontszám elérése után. A kifejlesztett Formula megtanulható a Lélekkufárnál megvásárolható megfelelő szintű üres Varázstekercs megvásárlásával és a kiválasztott Formula ráillesztésével. A kifejlesztett formulákat csak azok a tagok tanulhatják meg, akik elérik az adott formulához szükséges fejlesztési érték 1%-át saját befizetési pontszámukkal. Aki „lemarad” az addig nem tanulhat új formulát, amíg nem éri el a küszöböt.
Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Harccal nem összefüggő (nem X-el jelölt) Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Smaragd: 1 db, AFK szintjénél 1-el magasabb szintű varázslatot is megvásárolhat/megtanulhat, de ettől még a varázslat AFK szinttel működnek. Extra varázslathely 10-es AFK értéknél.
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok (X) használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Gyémánt: Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább. Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*2% eséllyel nem működnek velük szemben).
Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 2 AFp-vel drágább (felülírja az eredeti AF képességekkel összefüggő hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de AFK*4% értékkel).
Erősen átalakításra került a folytatás, de már készül a 3. változat.
Addig is:
Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
/Jelentősen „leegyszerűsítve” és sok tekintetben módosítva az 1.xx változathoz képest/
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség(szint)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat
FIGYELEM!
Minden Varázslatod addig tart, amíg bekészítve tartod. Egyszerre csak 1 formula lehet bekészítve (kivétel - lásd "Erős elme" új AF képességet). Amint a karakter olyan helyzetbe kerül, hogy a formula működhet, az aktiválódik és az aktiválódásért a Manapont automatikusan levonódik.
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.
Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is), de csak 1 vadászatra hat.
Alacsony manapont költséggel természetesen.
Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
(Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)
Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 2 perccel.
Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.
Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X
Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít.
X
Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.
Ugrásra készen: Ha elküldöd gyakorlatozni állataid ÉS be van készítve ez a varázslatod, akkor azok az állatok, amelyek harcba voltak hívva ott is maradnak, DE közben gyakorolnak. VISZONT csak fele TP-t kapnak a gyakorlásért. Moráljuk csökken, de feleakkora sebességgel, mint normál esetben. Nem gyógyíthatók (mint a kennelezők esetében). Látszanak a karakternél, de harcértéküket megsínyli a megosztott használat: Szintjük feleakkorának számít, valamint elnyelésük és sebzésük AFK-1 %-os (min. 10, max. 90%). A karakter NEM használhatja őket (mintha gyakorolnának). Másik állatot értelemszerűen NEM hívhat harcba (csak ha van még férőhely). A Karaktert ért támadásoknál lépnek akcióba.
/Nyögvenyelős-komplikált - újratervezés alatt.../
Álca:.../újratervezés alatt.../
Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
Mp: MaxMana mennyiség
Megtisztulás: A rád mondott Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját varázslataid is.) Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. (Saját varázslat ellen természetesen nem kell próba)
Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak, portyában rád (vagy állataidra) hatnak AFK*2% eséllyel rajtuk (vagy állataikon) "sül ki".
Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK morált csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X
Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatainak sebzése AFK%-al csökken.
X
Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).
Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.
Kaland realizátor: AFK*3% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -15*Kábításszám értékkel (első Kábítás -15, 2. kábítás után -30, stb.).
X
Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -10*Kábításszám Támadásbüntetést kap -10 helyett (első Kábítás -10, 2. kábítás után -20, stb.).
X
Fortuna csókja: Szerencséd AFK*(mérlegelendő szorzó) pont bónuszt kap.
A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
/1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp. - Talán nem is fontos/
Szemtől szemben: Következő általad kezdeményezett portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor mindkettőtök szövetségi épület bonusza (csak Gyaktér, Védfal és Nekrofun) megegyező lesz méghozzá azzal az értékkel, amelyikőtöké a nagyobb.
X
Boszorkánymesteri átok: Ha megtámadnak + a csata Kivégzéseddel végződik ÉS van Átokszórás AF képességed, akkor ellenfeleden "fog" az átok, azaz .../újratervezés alatt.../
Stb.-stb.
Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x).
Ár: 15 AFp/varázslat
Erős elme: Egyszerre több különböző varázslatod lehet bekészítve, de „X” típusú varázslatból maximum 2.
Ár: plusz varázslat helyenként 50 AFp
Gyakorlott varázsló: Varázslói varázslatod manaköltsége AFK*5%-al olcsóbb (Tárgyak mana olcsósítóival összeadódik). Relikvia.
Varázslói mágia vs. Bajnoki viadal:
SZERINTEM működhetnének Bajnokin is azok a formulák, amelyeknek van értelme harcban elvégre tetemes AFp-vel fizet érte a karakter… :-X
Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés: - nem számító tényező, akár ne is legyen bevezetve.
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. ötletek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb., mert úgy lesz az "igazi" a végeredmény. ;-))
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos)
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.10. 07:47:52-kor
Pontszám: 9.06