Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4501. hozzászólás - 2012.01.22. 14:31:21 (Válasz NoFear #4500 hozzászólására.)
Szerintem azért nem úgy működik ahogy leírtad, hanem az eddigi módon, hogy küzdj/dolgozz meg a bónusz LE-ért.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.98
kedvelt tagN3uTrIn0Férfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4502. hozzászólás - 2012.01.22. 17:53:28
Többen írták már, hogy lehetne folyamatosan kisebb szinteken is KH, ezzel megnőne kicsit a játékkedv a naponta többször agyonvert karakterek számára. Csak az a baj, hogy számos problémát felvetne a dolog. Egy párra van ötletem, ezeket most leírom, mivel sokszor én sem szívesen megyek neki valakinek 2. alkalommal is 1 nap alatt.

Tehát minden játékosról lenne másolat, de ezek egy idő után elgyengülnének a másolt karakterhez képest. Ezért folyamatosan másolni kellene őket, mondjuk hetente, így nem lennének csupán boxzsákok kis idő elteltével (az állataik is 'újraélednének', ha esetleg elkábultak addigra). Viszont nagyon leterhelné a szervert az állandó másolás. Lehetne ezt az időpontot akkorra rakni, amikor igen alacsony az aktivitás, mondjuk a hajnali órákra. Ha ez így még mindig nem lenne elég jó, akkor a különböző világok másolása lehetne különböző napokon (pl: V1 - hétfő 02:00, V2 - kedd 02:00 stb).
VP égetés még problémát jelenthet, bár szólnak hsz-ek arról, hogy a mágia a legelhanyagoltabb tulajdonság minden karakternél. Emiatt egy kicsit azzal is foglalkozni kellene, de én még így is butítanám a hatást (nem a sebzés felét égetnék, hanem csak negyedét, hatodát).
Lopás szaki hatástalan jelenleg ellenük, tegyünk az ellenkezőjéért: másolásnál a karakternél lévő köveket is lemásolja. Így ugyanakkora eséllyel hozhatok el kristálytól is követ, mint normál játékostól.
Az elhozható LE-vel kellene valamit csinálni, mert az viszont keserves a jelenlegi KH-nál is. Erre a megoldás szerintem a TK-hoz hasonló számolási rendszer lehetne, persze valamennyire ezt is lebutítva (hogy lefelé ütéseknél ne lehessen brutális LE/TP arányt összehozni) vagy exponenciálisan csökkenne az elhozható LE (2 szinttel lefelé ütve eredetileg az illetőnél lévő LE 86%-át lehet elhozni, kristályok esetében ez lehetne 0,86*86%).

Ezekkel a módosításokkal nem szűnne meg teljesen az 'élő' karakter elleni portyázás sem, hiszen kristályoknál sosem lesz 100-200K LE, illetve utóbbiak mindig a legerősebb cuccaikban lesznek, míg az 'élő' karik olykor öltözetet váltanának ilyen-olyan okokból.
Pontszám: 7.47
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4503. hozzászólás - 2012.01.22. 18:00:36 (Válasz N3uTrIn0 #4502 hozzászólására.)
Remek ötlet amit sajnos Miklósék nem fognak megvalósítani pont a szerver terheltség miatt amit nem nagyon lehet kiküszöbölni külön idő pontokkal, ennek ellenére én nem írom le felvetésed, esetleg kiegészíteném:

Többször filóztam azon a problémán, hogy a sok holt kari kiszórása milyen irányba vinné a játékot kis szinteken. Viszont ezt a Kh- s dolgot alacsony szintre és a holt karikat össze lehetne kötni.
A fél évnél régebben inaktív karik egyszerűen váljanak "zombivá" és Kh ként viselkedhetnének. Evvel nem kerülnének be új szerver terhelő karakterek.
Hm?
Pontszám: 8.75
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4504. hozzászólás - 2012.01.22. 18:08:47 (Válasz Semelyik #4503 hozzászólására.)
nagyszerű ötlet mindkettőtöké, a KHs bezombulás tetszik!
a lényeg, hogy fixen legyen náluk lé, mert magasabb szinteken már csak akkor lehet rabolni, ha ehs vagyok, meg azok, akik folyamatosan gömböznek. Olyan nincs, hogy pörgetem az ismételhetőt, és véletlenül beleszaladok 1k lébe. már 300lének is örülök 54 szinten, annyira be van száradva mindenki!
mod: ha valamelyik KH-tag eredeti tulajdonosa újra fellépne(ez a régóta inaktív karaktereknél 0,5%ban ha előfordul) akkor kéne egy értesítő, hogy karaktered új kalandokra vágyott, elárulta hordaparancsnokodat, és elszegődött Lady Alvarielhez. így jártál.
A hozzászólást Ricskosz módosította 2012.01.22. 18:28:47-kor
Pontszám: 5.32
kedvelt tagBreaksosFérfi
Végzetúr tehetség
148 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4505. hozzászólás - 2012.01.22. 19:06:26
Volt már szó inaktív tagok törléséről. Ezt nem lehet megoldani, mindenkinek joga van 1 akár 2 év múlva is visszatérni a karakteréhez.
Nem volt időkorlát a regisztrációnál.

Lehetne Őket zomítani, de erről e-mailben értesíteni kell Őket, és bármikor megfordíthatónak kell lenni, ha a tulajdonos úgy kívánja.

Az ötlet jó, de csak így!
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb-utóbb a lábadból is fog!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"
Pontszám: 7.47
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4506. hozzászólás - 2012.01.22. 19:39:28 (Válasz Breaksos #4505 hozzászólására.)
Az én felfogásom szerint ezek a kis szintű karakterek sosem voltak prémesek, a legtöbbjük csak úgy létre jött, sok jelenleg is aktív karakterek szerepével. Szerintem van joga a Behonak egy idő után saját tulajdonnak tekinteni s mint olyat megszüntetni. Lásd valamelyik emailes oldal is ugyan ezt teszi 2 hónap után.
A hozzászólást Semelyik módosította 2012.01.22. 19:39:52-kor
Pontszám: 6.68
kedvelt tagBreaksosFérfi
Végzetúr tehetség
148 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4507. hozzászólás - 2012.01.22. 20:42:15
Igazad van! A visszatérés esélye 1%-nál is kisebb! Sőt, még lehet sokat is mondtam!

De ahol törlik a valamidet, ott azt előre jelzik is!
Én sem értek egyet a sok halott karakter jelenlétével, a sok 0 LE-s portyával alacsony szinten, de ez van.

Lehetne Őket zomítani, de erről e-mailben értesíteni kell Őket, és bármikor megfordíthatónak kell lenni, ha a tulajdonos úgy kívánja.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb-utóbb a lábadból is fog!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"
Pontszám: 7.47
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4508. hozzászólás - 2012.01.23. 08:27:44 (Válasz Semelyik #4495 hozzászólására.)
Idézet: Semelyik - 2012.01.21. 22:38:47
Idézet: Semelyik - 2012.01.21. 20:35:36
Halló! Csapaton belül egymás közt ecseteltük, hogy nem épp egyszerű a mega esszenciák előállítása. Pláne, ha valaki EH-val dolgozik és nem nagyon vadászik. Lényegében 2 dologra kérdeznék rá illetve tanácsolnám is.

- Esszenciák bevezetése az AH-ba.
- Gra(n)dulátum használata ne randomizált legyen egy csoporton belül, sokkal inkább körkörös mozgásban kapjuk meg. (1;2;3;4;5;1,2;3;4;5....stb.)

Mi is szeretnénk még ennek az Istennek idejében haladni előre fele is.


Bocs, csak épp lassan elkallódik a sok "okosság" mögött , viszont ez a téma érdekelne minket, legalább is egy vélemény erejéig.


Én nem támogatom. Ha valaki nem használja ki a játék minden lehetőségét azért, mert az egyik irány LE-ben neki jobb, akkor ne akarjon minden egyebet ugyanolyan tempóval megszerezni. EH miatt LE/TP az egekben, cserébe nem vadászik, nem fog be, ergo esszenciák ritkábban esnek.
Ugyanez igaz minden olyan egyéb ötletre is, ahol az egyik irány miatt feleslegessé vált pontok segítségével kiszűrnék a randomot onnan, ahol van, mert az az adott erőforrás az illetőnek ingyen van.
Többeknek megvan már mind a 35 jelenleg elérhető megaesszencia, nyilván nem véletlenül hozzátéve az ősköves cuccok adta bónuszt is, de nyilván ez a HUF-ért megvásárolt előny, ami még így is lehet idegesítő, mikor az egyetlen hiányzó cucc csak 10-15. sajtolásra jön.
Pontszám: 9.01
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4509. hozzászólás - 2012.01.23. 13:06:50 (Válasz Semelyik #4486 hozzászólására.)
Idézet: Semelyik - 2012.01.21. 20:35:36
Halló! Csapaton belül egymás közt ecseteltük, hogy nem épp egyszerű a mega esszenciák előállítása.


Bármilyen fajta egyszerűsítés, alternativ esszencia-szerzési lehetőség, átváltási lehetőség stb. drasztikusan felgyorsítaná az esszenciák beszerzési idejét, ez pedig nem cél.
Az egyetlen dolog, amit lehet, hogy be fogunk vezetni, hogy annak segítsünk, aki EXTRÉM módon peches (tehát pl. van legalább 40 db esszenciája az egyik csoportból úgy, hogy az 5 esszencia egyikéből egyet sem birtokol). Az ilyen esetekre gondolkodom vmiféle mechanizmuson.
Pontszám: 8.77
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4510. hozzászólás - 2012.01.23. 13:29:08 (Válasz Miklós #4509 hozzászólására.)
Örülök, hogy ez felmerült.

Nekem pont a katalizátor az, ami egyszerűen nem akar jönni. A speciális csoportból egyébként most 70 db esszenciám van. Már rosszul vagyok ha azt látom hogy feltámasztás vagy biztonság esszenciát találtam. A katalizátor tudom hogy speckó, de mivel 10x olyan fontos mint a többi ezért lehetne rá külön figyelmet szentelni. De jöhet a konverter is alacsonyabb szinttől.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.52
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4511. hozzászólás - 2012.01.23. 13:33:35 (Válasz Miklós #4509 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.01.23. 13:06:50
Idézet: Semelyik - 2012.01.21. 20:35:36
Halló! Csapaton belül egymás közt ecseteltük, hogy nem épp egyszerű a mega esszenciák előállítása.

Az egyetlen dolog, amit lehet, hogy be fogunk vezetni, hogy annak segítsünk, aki EXTRÉM módon peches...

Nálam már az is jelentős idegeskedésre adott okot amikor van 20 fölött 4 féléből (összesen >80) és az ötödikből van 0. Természetesen nem a speciális csoportra gondolok, mert arra ott a konverter bizonyos szinttől.
A hozzászólást Viskos módosította 2012.01.23. 13:33:57-kor
Pontszám: 6.15
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4512. hozzászólás - 2012.01.23. 13:42:58 (Válasz Truth80 #4510 hozzászólására.)
Pont a katalizátor a legkevesebb gond, mert arra ott van a katalizátor relikvia.
Pontszám: 7.51
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4513. hozzászólás - 2012.01.23. 13:43:29 (Válasz Craslorg #4512 hozzászólására.)
Ott a relikvia 70-től Azalatt is van ám élet bőven.

Egyébként példának hoztam fel, de mondhatok másik csoportból is.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.01.23. 13:43:57-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.52
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4514. hozzászólás - 2012.01.23. 15:24:24 (Válasz Craslorg #4508 hozzászólására.)
Cras, kicsit csalódott vagyok. Beszéljük akkor a visszacsapásáról annak amit írtál.

Ha valaki nem használja ki a játék minden lehetőségét azért, mert az egyik irány LE-ben neki jobb, akkor ne akarjon minden egyebet ugyanolyan tempóval megszerezni


Ok, lehet, hogy EH val csak portyázok, ezek szerint le kell menjek még egy szintet csak térkapuzni és akkor lesz felesleges csp+pp kombóm arra, hogy szinte hyper sebességgel legyenek megák?

Tehát akkor, hogy is van ez? Az szerzi meg leghamarabb aki nem csinál semmit?
Pontszám: 7.52
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4515. hozzászólás - 2012.01.23. 15:47:48 (Válasz Semelyik #4514 hozzászólására.)
Ebben igazad van. Bár az sem egy übersebesség, hiszen gradu nélkül 2 naponta 1-et tud előállítani, a gradu - mint sajtolásnál - duplázza a mennyiséget. Így azért elég sokára van meg a 25 esszencia (+5 katalizátor). Optimális esetben ez ugye havonta 1 megaesszencia havonta, de akkor minden CSP-t rákölt és mindig bejön a 20% esélye. Ha valaki vadászik, akkor átlagosan minden 8. vadászatra esik esszencia graduátummal, ha kennelezteti, akkor 2 db is. Valljuk meg ez így gyorsabb. Márpedig aki EH miatt portyázik, azok közül a kennelt is használók (küldi) rendszeresen vadásznak is így nekik ez gyorsabb lehetőég az esszenciák megszerzésére.
Amit korábban valaki írt, hogy legyen az aukciós házban egy plusz rész esszenciákból, az támogatandó ötlet, így ezeket többen is megszerezhetik, persze itt is legalább 2 esszencia pörögjön és a katalizátor nélkül. Így durván havonta átpörögne az összes esszencia.
Pontszám: 7.51
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4516. hozzászólás - 2012.01.23. 15:58:04 (Válasz Craslorg #4515 hozzászólására.)
Amit korábban valaki írt, hogy legyen az aukciós házban egy plusz rész esszenciákból, az támogatandó ötlet, így ezeket többen is megszerezhetik, persze itt is legalább 2 esszencia pörögjön és a katalizátor nélkül. Így durván havonta átpörögne az összes esszencia.


Ok, ez is több lenne mint semmi.

Übersebesség igen relatív, mióta fél év alatt egy megát tudtam csinálni Ehs-ként állat küldizek és graduzok folyamat.
Pontszám: 7.52
kedvencBecksimFérfi
Végzetúr tehetség
202 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4517. hozzászólás - 2012.01.27. 22:22:32
Sziasztok!
Többen felvetették már, hogy unalmas több ezredszerre (nem)elolvasni, hogy a bokrok közül felrebben egy óriásmassza, és valaki ismét új páncélra gyűjt. Voltak is ötletek, elrejtésről, tömörítésről.
Én arra gondoltam, mi lenne, ha a kalandokhoz és a kvízhez hasonlóan, vadászat körítő-szöveget is írhatnának maguk a játékosok? Nyilván ennek is kell előfeltétel (100 kvízkérdés, 10 levadászott apró lény, ilyesmi) és előzetes admin kontroll. Az átengedett szövegek aztán 1-2-3 hétig futnának az egész szerveren, jutalmazásként pedig be lehetne tenni, hogy aki a saját sztoriját visszakapja vadászatkor, plusz 5-10%ot kap az adott lényre.
Pontszám: 7.91
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3128 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4518. hozzászólás - 2012.01.27. 22:29:25
Nemár...tényleg van aki elolvassa ezeket?

De komolyan.Én bevallom őszintén , csak a LÉ összeget olvasom el. Ha tényleg van aki olvasgatja a szöveget ,hát le a kalappal előtte,és megérdemli hogy új olvasnivalót kapjon.


A jutalmazás nembiztos hogy jó ötlet.....vérre menő hisztit rendeznénk , hogy kiét miért nem fogadták el," bezzeg a jóskapistáé mien gagyi" ,stb. Lásd kvízkérdések.
A hozzászólást Azazel módosította 2012.01.27. 22:32:52-kor
Báró Samedi
Pontszám: 7.63
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4519. hozzászólás - 2012.01.27. 23:04:59
Szerintem aki érdekes olvasmányt szeretne az fogjon egy könyvet, én is így szoktam tenni.
Napi 30-50 vadászatot érdekessé tenni lehetetlen és igény sincs rá.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.98
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4520. hozzászólás - 2012.01.28. 06:59:20 (Válasz Azazel #4518 hozzászólására.)
Idézet: Azazel - 2012.01.27. 22:29:25
...Én bevallom őszintén , csak a LÉ összeget olvasom el.

Te jó ég, van aki elolvassa ezeket? Én a vadászat végén megnézem az összes LE-t, hogy mire tudom elkölteni. A statisztika pedig úgyis gyűlik a háttérben, ha érdekel majd átolvasom az átlagokat.
Pontszám: 7.51
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő