Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4341. hozzászólás - 2011.12.03. 08:46:27 (Válasz Rex80 #4340 hozzászólására.)
Először is legközelebb - mielőtt elküldöd - nézd át a hozzászólásodat és javítsd a tömérdek helyesírási hibát, tagold a mondatokat és adj neki egy normális szerkezetet!
Másrészt magasabb szinten van rá lehetőség, hogy több vadászatot indíts. Mindemellett viszont hidd el, nem járnál jól, ha otthagynád egész napra a tömérdek LE-vel a karakteredet, mert csak egyszer kell rád akadnia portyázó karaktereknek és nagy részét el fogják rabolni. Nagy hátrány egyébként nem ér, ha nem tudsz minden cselekvéspontot elvadászni, maximum lassabban lépsz szintet.
Pontszám: 6.66
kedvencJibjabFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4342. hozzászólás - 2011.12.03. 10:41:24
Sziasztok!

A bajnoki event-tel kapcsolatosan ötlött fel bennem, egy esetleges "szuper" bajnoki megrendezése. Valami olyan kivitelezésben, hogy aki nyer 1 bajnokit automatikusan kvalifikálja magát, viszont több bajnokin már nem indulhat az adott évben. Így több ember juthatna bajnoki címhez, a vele járó plecsnihez, és büszkeséghez, pillanatnyi játék örömhöz. Igaz nem egy átfontolt ötlet tekintettel arra, hogy fenn a "nagy kékség"-ben nincs is megfelelő számú karakter. Viszont aki ezt megnyerné, időarányosan kapná a bajnokival járó pluszokat, tehát egy nagy adagban markolhatja fel, amit amúgy is begyűjtött volna hónapról-hónapra.
Pontszám: 8.27
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4343. hozzászólás - 2011.12.03. 14:26:31 (Válasz Lavender #4339 hozzászólására.)
hsz. törölve
A hozzászólást Lavender módosította 2011.12.03. 18:07:39-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 6.42
kedvelt tagBasicgamerFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4344. hozzászólás - 2011.12.04. 09:11:44
A kufárnál való kedvezményt adó epikus cuccok hatása nem terjedhetne ki a lélekgyémántért megvásárolható tárgyakra is?
v1-JoeBlack
Pontszám: 7
népszerűdorongFérfi
Végzetúr mester
272 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4345. hozzászólás - 2011.12.05. 22:09:12
Sokszor ütnek engem, és sokszor ütök úgy, hogy a nyertes:vesztes sebzése 1.000alatti:10.000feletti.
Ráadásul úgy, hogy a nyertes szintje 8-9-cel magasabb.
Talán meglepő módon azonban nem ezen akarnék nyafogni, hanem leírni az ezzel kapcsolatos ötletet.
Meg a fertőzéssel.

Szóval a fertőzés ugye arról szól, hogy mennyire vadállatok vagyunk, a lekűzdése meg arról, hogy mennyire megvilágosodtunk, hogy mi nem vagyunk vadállatok, sőt, mármár szeretjük egymást.

Hát, a fenti eset, azaz a lehető maximális szinttel lejjebb ütni úgy, hogy a másikat gyakorlatilag maximumról 0-ra ütjük, közben alig karcolást szerezve - ez szerintem nem annyira a fertőzöttségtől való megszabadulás tükre.

Az ötlet olyasmi lenne, hogy valamilyen szinttől függő sebzéskülönbség esetén (konkrét ötletem egyelőre nincs, de a 640 vs. 12540 már jellemzően ez a kategória) a fertőzés erőt vesz a tomboló végzetúron, és a fertőzése nő 1%-kal.

Ezzel ismét szerepet kapna a játékban a fertőzés, és a játékosoknak nem auto-klikk lenne a portyázás, hanem odafigyelést igényelne.
Pontszám: 6.22
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4346. hozzászólás - 2011.12.05. 22:58:02 (Válasz dorong #4345 hozzászólására.)
Fertőzés sose fog nőni 0-ról, ezt korábban kikötötték többször Miklósék.
Emellett 8-9 szinttel magasabbról támadva az alacsonyabb szintű karakternek minimum 55-60%-os ÉP-n kell lennie, ami valóban lecsapható nullára, de ez már nem minden esetben igaz. Mindemellett a sebgyógyítás kiváló lehetőség rá, hogy azonnal visszagyógyulja a sebződésének akár 60%-át is.
Pontszám: 7.49
népszerűdorongFérfi
Végzetúr mester
272 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4347. hozzászólás - 2011.12.06. 00:14:11 (Válasz Craslorg #4346 hozzászólására.)
gondoltam, hogy nem fog átmenni elsőre, hehe

nem az a bajom, hogy most sebgyógyítással vissza bírok-e gyógyulni 60%-ot, vagy sem
vagy hogy tényleg 0-ra csapnak/csapok valakit, vagy megmarad 20% élete(m)
konkrétan egyáltalán semmi bajom nincs

a post arról szólt, hogy tovább lehetne színesíteni a játékot, fel lehetne frissíteni egy sok lehetőséget rejtő, de sajnos egyáltalán nem kihasznált vonalát (fertőzés), többet lehetne várni a játékosoktól (tőlem is) annál, hogy keresek egy kupac hozzám képest szánalmas fejlettségű játékost és azokon gondolkodás nélkül pörhetem a küldetéseket

de ha Miklósék kikötötték, akkor kikötötték, pardon
Pontszám: 6.95
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4348. hozzászólás - 2011.12.07. 08:24:49
Egy nagyon fontos és nélkülözhetetlen fejlesztést szeretnék kérni!

Kontinumszűkítés szakértelmem 90-es szintű, azaz 30 percenként támadhatom ugyanazt az embert, kivéve háború esetén. Most épp háborúzunk a kristály hordával, és már nagyon unom, hogy mindenki látszik 30 perc után a portyalistámon és meg akarom támadni, de kiírja, hogy nem tudom, mert nem járt le a 60 perc. És nagyon fárasztó egy idő után nézegetni, hogy mikor kit táamdhatok, főleg ha közbe leütik az illetőt, akkor 5 perc után tudom megütni csak, és így csúszik minden, össze vissza ütöm az emberkéket.

Tehát az lenne a kérés, hogy ha valaki gyakrabban támadhat mint az 1 órás limit, akkor portyalistában se jelenjen meg a karakter 30 perc után, hanem amelyik feltétel az erősebb, annak megfelelően működjön. Nem tudom hogy csak engem zavar-e ez a "hiba", de remélem nem csak egyedül vagyok a problémámmal.
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 8.38
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4349. hozzászólás - 2011.12.09. 21:43:02
Mennyi sok javaslat...
Nem győzöm végigolvasni.
Inkább felteszem a magam javaslatát.
Nekem az lenne a gondom, hogy nem lehetne-e egy zöld csíkot tenni a harcoló állatok mellé a karakterlapra? Jó lenne, ha nem kellene mindig az állatos panelra kattintani, ha meg akarom tudni mennyi élete van még szegénynek. Az se baj, ha piros a csík, csak mutassa az aktuális szintet. Annyiszor megtörténik a harc hevében, hogy azért ájulnak el, mert nem figyelek rá, hogy már unom. Ti nem?
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 7.82
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4350. hozzászólás - 2011.12.10. 08:32:13 (Válasz Poostmaster #4349 hozzászólására.)
Én nem.

36.816 / 36.844 ÉP
vastag bőr 150


Entitáson kívül nem sebződik, arra meg ott van ez:

Állatok

Gyors gyógyítás 5
Felcser 10
Bőrkeményedés 5
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.13
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4351. hozzászólás - 2011.12.10. 09:32:21 (Válasz dorong #4345 hozzászólására.)
Jesszusom, ez mekkora szopás lenne
Pontszám: 7.52
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4352. hozzászólás - 2011.12.10. 22:17:58 (Válasz Viszok009 #4350 hozzászólására.)
Azért vannak még 60 alatt is játékosok.
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 5.80
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4353. hozzászólás - 2011.12.11. 17:53:26
Persze, hogy én sem 70x. szinten fejlesztettem szakértelmet, hanem pont 60. szint környékén... De kellett vmi ellenpélda.

Más!

Javaslatok:

-Lehessen 500 őskőnél többel süttögetni.

-Az aukciós ház egyes (majdnem mindegyik) cuccának a nerfe:

-100K LÉ (30. szint alatt még elmegy, de afölött??)
-zöld manaital, sárga gyógyi napi termelése...vicc kategória.
-állatfelszerelések
-és még több, de most lusta vagyok... :-)

Lehetne az AH-ban rendes kiégett őskő is, nem csak kiégett.

Vagy legyen egy szint szerinti AH Majdnem mint a bajnoki viadal... 30-110. szintig 10-15 szintessével.
110-200. szintig 5-10 szintessével. Esetleg más.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.09
kedvelt tagCsagaryFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4354. hozzászólás - 2011.12.12. 21:58:20
kis játék aktívitás tunning ötletem lenne:

újabb PvP mint a Lady-s csak jóval rövidebb intervallumba:
lennének 1 naposak (mondjuk 0-24h) és lennének hosszabak (de az is max pár nap)
mindennap kapnánk 1 aktuális küldit :növelj aznap x szakiból a legtöbbet,x tulajdonságból,össz szakiból/tulajdonságból,győzz portyába/kihívásba,akár a veszíts is belefér,lehetne színesíteni : győzz ma legtöbbször a smaragdok/ ellen,építs a legtöbbet,oldj meg kalandot,menj el vadászni legtöbbet,stb..........biztos sok egyebet lehet még kitalálni,a lényeg hogy mindennap más legyen és ne csak 1 tudja megcsinálni mindig ,hanem mindenkinek legyen esélye valamelyikre

a díjazás :az is lehet random,de jó lenne azért előre tudni mi az................az egy naposak lehetnének apróbb LE/kp/lgy/tp/pp/csp/ÉP/VP/dukát/kiégett őskő/stb, a komolyabb küldik akár epikus tárgyat/őskövet/fókuszkristályt/stb is adhatnának...............és mellé persze újabb plecsni is járna,főleg a gyüjtőknek
Pontszám: 5.80
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4355. hozzászólás - 2011.12.15. 19:04:06
Lehet, hogy írtak már hasonlót, de az is, hogy sokan nem fognak egyetérteni velem, nem tudom.
Szerintem, ha nem túl nagy munka akkor lehessen a fegyvernek állandó képet feltölteni vagy választani a meglevők közül őskőért vagy prémiumosoknak vagy amilyen reális árat a megszabtok érte.
Miért? Mert szerintem - főleg - 80. szint felett iszonyú rondák, némelyik hányadék. Remélem senki lelkivilágába nem gázoltam bele. Inkább legyen balta, lándzsa vagy bármi is a neve, de a képet amit nézni kell válthassuk.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 5
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4356. hozzászólás - 2011.12.15. 19:50:08 (Válasz Quellon #4355 hozzászólására.)
nu persze, és mi a helyzet a páncélokkal? némelyik páncél egyáltalán nem olyan, mintha egy végzetúrnő vette volna fel, vagy épp egy végzetúr. ennyi erővel ez sokkal cikisebb kérdés, mégis szerintem a többség túléli.
ha a fegyver nem tetszik, vegyél olyat, amelyik csini, és ne olyat, amelyik valóban hasznos. vagy egyszerűen várd ki, amíg meg tudsz venni egy szebbet, és akkor vedd meg azt.
azért csak gondolj bele, mennyire nem egyszerű kiagyalni több száz fegyvert, rucit, állatot, stb. design-ügyileg. nem is csinálhatja mindet ugyanaz a személy, ráadásul tapasztalhattad, hogy sokszor ismétlődő az alaptárgy, aminek a képe kisebb változtatással máris egy teljesen új tárgyat takar. nyilván nem lesz ugyanaz a minőség, ha többen dolgoznak vele, lesznek szebbek és kevésbé szépek. szerintem örülj neki, hogy ha épp nem is túl tetszetős számodra a design, de mégis egyedi, izgalmas, hogy minden szinthez valamiben más, és nem ugyanazt a 10alapfelszerelést látod más-más nevekkel.
A hozzászólást Lavender módosította 2011.12.15. 19:51:26-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.84
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4357. hozzászólás - 2011.12.15. 20:43:00
Az ismétlődő küldiknél az ejts el 15 kisebb méretű szörnyet át kéne cserélni 15 nagyobb méretűre.Sokkal könyebb megcsinálni egy vadászós karinak.Kicsit javulna az arány a pókküldikkel szemben.
A saját fegyver kép feltöltés ötlete nekem tetszik,idővel a többi tárgyra is ki lehetne terjeszteni.
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 7.68
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4358. hozzászólás - 2011.12.15. 20:49:29 (Válasz Lavender #4356 hozzászólására.)
Ez is egy vélemény, de semmi újat nem mondtál azon kívül, hogy van akinek tetszik vagy örömit okoz a jelenlegi kollekció.
Igazad van, a többi felszerelés közt is van röhejes, de nekem a fegyver a legkényesebb ezért ezzel írtam a példát. Talán pont mert a valóságban a pajzs, páncél lehet díszített szinte bárhogy csak ízlés kérdése, a varázslat önmagában is fantázia így lehet bármilyen a képe, de a fegyverek harcra/ölésre készülnek a díszítés/forma nem hátráltathat ebben. De ha el is tekintünk a realitásoktól és megtartjuk a jelenlegi garnitúrát azok közt van néhány szép kard meg tőr, néhány ötletes pálca, ha azok képét választhatnám az aktuális fegyvernek, mint a játékban alap avatarokat a beállításoknál akkor inkább néznék 1 képet 10-50-100 szintig, mint valamit amit inkább egy bohócnál tudnék elképzelni.
Egyébként sem lehet végtelen játékban végtelen felszerelést kitalálni.
Ha egyedül vagyok ezzel vagy a fejlesztők szerint nem éri meg a befektetett munkát, nem baj, nem halok bele, csak felvetettem.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 5
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4359. hozzászólás - 2011.12.15. 21:13:45 (Válasz Quellon #4358 hozzászólására.)
hát nem tudom, az említetteken kívül eddig nem volt bajom a játékban szereplő képekkel, bár megvallom, engem néha befolyásolt, hogy valamelyik cucc (öltözet) mennyire szép, és volt, hogy erősen csak amiatt voltam hajlandó megvenni, persze azért az tudott is valamit...
azért kíváncsivá tettél, hogy melyik fegyver nem tetszik ennyire, melyiket tartod "röhejesnek"? ha már fantázia, miért nem tudod elképzelni azokról a szokatlan, és nem feltétlenül erőt sugárzó darabokról, hogy azok is tudnak valamit? lehet, hogy rosszul érzem, de az, amit te javasolsz alapjaiban alakítaná át a játékot. itt adott szintekhez adott tárgyak tartoznak, és adott tárgynak neve is van. és mint "A Tárgy", az adott névhez az azonosítását segítő kép társul, te viszont szeretnéd, ha neked nem "A Tárgyad", hanem egy tetszetős fegyvered lenne. egyedi lehetsz, arra ott a karakterlapod, a karakterképed, valamint az állataid, ezek elég kell legyenek a saját személyiséged kifejezésére. és továbbra is csak azt tudom mondani, vedd meg azt a tárgyat, amelyik szerinted hozzád illő, 80. szint körül már elég széles palettáról választhatsz
ja igen. egy tárgy kiválasztása elsősorban kiváltság. függ szinttől, kereskedelemtől, stb. ezt (lásd két sorral lentebb) szerintem nem lenne jó szabadon választhatóvá tenni, mert elveszne az az érték, "büszkeség", amit a tulajdonosa birtokolhat általa, a tudat, hogy ő már azt megszerezte. mi más fejezhetné ki ezt jobban, mint az adott tárgyakhoz tartozó adott kép. ebbe nem nyúlnék bele, a motivációt és a játékélményt erősen befolyásolná, és nem pozitív irányban. szerintem.
A hozzászólást Lavender módosította 2011.12.15. 21:27:03-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.13
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4360. hozzászólás - 2011.12.15. 21:45:20 (Válasz Lavender #4359 hozzászólására.)
Azért a nagy képcserélgetés közben ne feledkezzünk meg róla, hogy igen fontos információt hordoz az, hogy a megtámadni kívánt karakternek milyen felszerelése van, és nem mindegy, hogy ránézésre a képről beazonosítható a tárgy, vagy egyesével kell bogarászni, hogy akkor ez a kép valójában milyen fegyvert is takar?
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6.94
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő