Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
681. hozzászólás - 2009.08.26. 18:38:50 (Válasz Aurri #678 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 18:27:53
amikor ilyen 20K körüli kamrázásokat olvastam anno az Azúr-ELIT uralom alatt.


Ebbe tényleg nem látsz bele. Amég az ellenfeleknél volt a KH, addig én sem nagyon örültem 18k alatti kamra termésnek. Most hogy az egyik kedvezményezettje vagyok a Toronynak is megvan a napi 12-15k LE, van hogy több, ha szerencsés napom van. Érdemes lenne Marcsát és Rovkatanskyt megkérdezni, nekik mostanában mennyi a napi kamra termésük. És ebben semmilyen lebeszélés nincs, egyszerűen csak taktika. Magasabb szinten mindenki napi minimum 45 csp-t vadászik el és mivel kevés a portyacélpont ezért mindenki pihen kamrában is általában.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
682. hozzászólás - 2009.08.26. 18:40:51 (Válasz Aurri #678 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 18:27:53
És véleményem szerint ez negatív visszacsatolásként hatna a farmokra is (kevesebben választanák emaitt őket).

Igen, valamilyen szinten "tehermentesítenéd" a korábbi farmokat, mert ÚJAKAT teremtenél.
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 18:27:53
HT+kölcsönös kamrázásos

A kölcsönös kamrázás pedig annyira nem működik, nevezzük csak kamrázásnak: mindenki visz akit tud.
A Toronybirtokló +10%-a kb annyi plusz napi LE, mint aki Toronybirtokló vadászt tudott bekamrázni és abból több LE-t kap reggel, mint aki "átlag" karit kamrázott be.
A Hatalom Tornyáért minden eddigi résztvevő keményen épített és fejlesztett. Hosszú ideig csak a megtérülés időszaka van és csak azután hoz hasznot, de ezért megdolgoztunk (minden eddigi és ezutáni résztvevő), nem jótékonysági szervezetek vagyunk.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
683. hozzászólás - 2009.08.26. 18:59:18
Én azt szeretném elérni hogy NE csak a gyengéket érje meg ütni. Azzal együtt, hogy tudom voltak gyenge pontjai a felvetéseimnek, ez tényleg ennyire romantikus elképzelés?

Jelenleg a nagy portyások extrém kivégzés+felfelé ütés kombóján kívül, csak a kínzókamra áll rendelkezésre. Az is a nagy klánok kiváltsága. Az én szövimben ha összejön 5K kamrából már büszkén írja be vki a fórumba. Ehhez kb mindig az aktuális HT-st kell ütni, ami nem mindig egyszerű feladat, még a jobb kariknak sem. Ha lenne 15-ös kamránk, talán kivitezhető lenne az általad emlegetett napi 15K-20K+ egy -relative- kisebb szövinek is, de a ralitás inkább az hogy átlagosan 500 taktikázás esetén ennél több esik be/kamra. 40-50. szint környékén van ezzel kapcsolatban tapasztalatom, ami az, hogy leginkább nem éri meg itt még fejleszteni a kamrát, mert nem éri meg... Próbáltam már midnen taktikát (csak HT-st ütünk, csak nagy SZÖ-jű nagyszövijűt ütök, stb), de ezuen a szinten egyszerűen nem kifizetődő még annyira.

Ricardo:
nyilván nem vitatom el a tornyot. A +10% még bele is férne, a szakadékot sztem is inkább a kamrázás okozza (a HT hozománya hogy 2-4 naponta éri meg vadászni, ez csak szummálja a problémát).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
684. hozzászólás - 2009.08.26. 19:04:29 (Válasz Aurri #678 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 18:27:53
Morroch: lásd Mortinak adott válaszom. Negatív LE diff esetén mindenki mindig 100%-ot vadászik. Ez muszáj lenne. Sőt tőlem a 15% tolódhatna felfelé a rabolt LE függvényében (aki sokat rabolt, az csak egyre növekvő ÉP%-nál tud 100%-os hatékonysággal vadászni. EZ mondjuk konkrét szívatás, de a legtöbb extrém sokat rabolt karinak ez nem kottyanna meg)

Szerintem csak bonyolítod a dolgokat. Ez olyan, mint a rosszul működő demokráciák: mindig toldozzák-foltozzák és olyan nyakatekert lesz, hogy már a mindent behálózó bürokrácia miatt nem fog működni.
Valami egyszerű és jó megoldás kellene, ha lesz ötletem, ígérem nem tartom magamban. A játékot vagy alapjaiban kéne átalakítani vagy elfogadni, ahogy van és a jelen állapotokból kihozni a legjobbat.

A gyorsításhoz pedig: 200 CSP rengeteg kidobás, mert igazából hiába VF-elsz vagy haladsz nélküle (én kipróbáltam és most fogom elfelejteni) a karakterre fordított CSP az állandó ami alapján rangsorolni lehetne, nem a szint vagy TÖ/SZÖ.
Én inkább fizetnék követ - egy bizonyos mennyiségig persze - , mint CSP-t dobjak ki ami az egyetlen módja a felzáskózásnak.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
685. hozzászólás - 2009.08.26. 19:16:16
Morroch: Én is egyszerű és jó megoldást szeretnék. Belátom a javaslatom árnyoldalat, de tartom, hogy sztem a legjobb megoldás az lenne, ha nyitnánk a bátor játék felé, a játékosok többet kockáztatnának, és a hasonló képességű karaktereknek egymást érné meg ütniük és nem a sokkal gyengébbet gyalázniuk nap mint nap. Na ezt kellene valahogy megoldani!

(btw: CSP mint felzárkózás. Mihez képest felzárkózás? Sharpához?)
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
686. hozzászólás - 2009.08.26. 19:18:29 (Válasz Ariel #680 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.08.26. 18:38:23
Az erős egyetlen esetben fogja az erőset ütni: ha tp-re hajt. Egyébként üti a gyengét, mert kevesebb erőforrást visz el a portya és a győzelem is biztos.


Hidd el hogy pontosan ezen a gyakorlaton szeretnék változtatni. Lehet rossz az elv, de a szándékom ezt célozta.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
687. hozzászólás - 2009.08.26. 19:23:59 (Válasz Aurri #683 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 18:59:18
Én azt szeretném elérni hogy NE csak a gyengéket érje meg ütni. Azzal együtt, hogy tudom voltak gyenge pontjai a felvetéseimnek, ez tényleg ennyire romantikus elképzelés?


Sajnos a rövid válasz: igen!

És miért? Szerintem azért, mert a portyázást erőforrást von el mindenkitől, a nyertestől kevesebbet a vesztestől többet. Ha a nyertes annyit rabol, hogy több a bevétele, mint a kiadása akkor csak neki jobb és válhat erősebbé, míg a gyengébb még sokkal gyengébb lesz.
Ez egy olyan játék ahol minden 1 erőforrásra épül, így ha nem a lehető legjobban osztod el és nem a maximumot szerzed meg akkor már lemaradtál azoktól akiknek ez sikerült és a portyás LE-veszteség még ezenfelül erősít vagy gyengít.
Aki erős akar lenni, de nem pok az a portyázást csak a muszáj mennyiségére korlátozza, ami még plusz erőforráshoz juttatja nem pedig elvon tőle.
Olyan ez mint az IRL háborúk: mindnekinek veszteség, ember- és vagyoni áldozat, nyereséges csak annak a győztesnek tud lenni aki a vesztest annyira megsarcolja, hogy abból lesz nyeresége valamennyi (de az emberáldozat bukta akkor is). Az a hatalmas különbség, hogy itt nincs halál, hanem a gyengék megmaradnak és nincs még ideiglenes béke sem, a vesztesnek nincs ideje talpraállni.

Igazából ez nem PvP játék, hanem gyűjtögetős. Minden a LE körül forog, nem számít, hogy ez a portyázás rovására megy.
Ha pedig feladod a mindenki sajátmaga által választott mértékű optimalizálást, akkor legyengül.

De ez csak az én véleményem, fáradt is vagyok már, lehet elírtam ezt-azt és tévedtem már nagyobbat is.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
688. hozzászólás - 2009.08.26. 19:29:21 (Válasz Aurri #686 hozzászólására.)
Szerintem már most is üti az erős az erőset, ha okos.

1. Figyelni kell mikor van manacuccban, esetleg állat nélkül.
2. Mikor van éppen 15% felett, amikor jó eséllyel legyőzhető.
3. Végül egy nálad 3-4 szinttel alacsonyabban lévő pókot sem neveznék én gyengének, nála sokkal nagyobb eséllyel van LE, mint egy azonos szintű, de gyenge játékosnál. Sose baj, ha ők is érzik a törödést.

A vesztes portyázás nem gyengít. ÉP-t és VP-t vesztesz, de ez marginális ahhoz képest, amennyit egy győztes csata hozhat. Három vereséget simán kiegyenlít egy győzelem - max. a fejekben van az, hogy fene egye meg, megint vesztettem.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
689. hozzászólás - 2009.08.26. 19:31:50 (Válasz Aurri #686 hozzászólására.)
Csak az a baj, hogy amíg a gyenge jóval kevesebbet sebez, és elég mondjuk a vakító fény a negatív csapás helyett, addig sokkal de sokkal nagyobb automata LE védelem kéne a gyengéknek, hogy ne érje meg egy kiegyenlített csata ÉP/VP költségéből lejátszani 8-10 mészárlást. És akkor még nem mentünk bele abba, hogy mi alapján legyen gyengébbnek besorolva a karakter? Szint? Hisz egy szinten belül extrém esetben akár dupla tö-je is lehet a támadónak. Tö? Hisz hiába alacsonyabb a tö-je, ha tárgyat 4-5 szinttel magasabbról tud vásárolni, ami bőven pótolja a tö különbséget.
A hozzászólást Lanmandragoran módosította 2009.08.26. 19:33:39-kor
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
690. hozzászólás - 2009.08.26. 19:32:57 (Válasz Mortimer #688 hozzászólására.)
A "fene egye meg vesztettem" nagyon is ott van. Nekem legalábbis, persze lehet, hogy ez egyedi gyártási hiba.
Ha nem lenne egy statisztika a nyakamba akasztva, hogy ennyit és ennyit nyertem vagy veszítettem akkor bátran portyáznék szórakozásból!
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
691. hozzászólás - 2009.08.26. 19:42:27
Morti:

1) A pihenő karik (manacucc, állat nékül) általában nem teli zsebbel kempelnek. Én legalábbis ezt pont firdítva tapasztaltam: az ilyen karikat nem éri meg ütni.

2) éppen 15% felett. EZt hacsak nincs valakinek kristálygömbje, vagy nem frissítgeti félpercenként a portyalistát gyakorlatilg nem lehet megcsinálni. Magas szinten ahol elhanyagolható portyacélpont van talán igen, de itt ahol még 0 szintre szűkítve is több oldalnyi ellenfelet dob ki a gép mátr nagyon nehezen (egy-két megérzés azért nekem is be szokott sikerülni, de ez a ritkább).

3) Alacsonyabb szintű pók karikkal szoktam is éreztetni a törődést (sőt a velem egyszintűekkel is). Náluk valóban van szinte mindig LE, viszont a csata kimenetele is kétesélyes. Nagyokat nagyon ritkán lehet tőlük kaszálni, mert ők leginkább egyáltalán nem vadásznak. Itt a több milal LE diffesekről beszélek. Az erős, de nem pók karik a legritkább esetben járnak teli zsebbel, még ők is biztonsági zónában vadásznak. Ha nem tennék ők lennének az első számű célpontjaim

Az utóbbi időben elég sokat kísérleteztem portyával, ezek a tapasztataim. De sztem ez erősen szintfüggő dolog. Az alacsony szintű pókok egész máshogy csinálják és nyilván méshogy megy 60. vagy 70. szint felett is...
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.26. 19:43:23-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
692. hozzászólás - 2009.08.26. 19:48:03 (Válasz Aurri #691 hozzászólására.)
Az első két pont magasabb szintűekre vonatkozott, kamrázási célzattal. Ötös kamrátok van, az első öt portyánál nem nagy szám figyelni erre. A portyalistánál nem 0 szintre, hanem szövetségre kell szűkíteni. Ha pl. beütöm hogy Azúr vagy Elit, nézem, nézem, és ha 5 perc múlva felbukkan valaki, aki addig nem volt ott, 99% hogy 15%-on van, szóval simán nekimehetek ha 3 szinttel magasabb is. Ehhez nem kell semmilyen kémgömb.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
693. hozzászólás - 2009.08.26. 19:51:48
Mindig azt fogod tamadni, aki gyengebb.. Nem veresegert portyazol, hanem gyozelemert.. Az is alszent szoveg, hogy mert a pokok felfele tamadnak.. Persze, de ez csak a szintre igaz.. A pok is azt tamadja, akit meg tud verni.. Ha trukkozve is, pl. kivegzes, de olyat O se tamad, aki ezt tuleli, a kinalatbol a leggyengebb celpontra megy, akinek a legkisebb az eletpontja, stb.. Ha bevezetnek amit felvetettetek, az adott szinteken a leggyengebbeket utnek megjobban.. Aki eddig keveset portyazott, az is rakenyszerulne, hogy a nagyobbak altal neki okozott vadaszati kart, megprobalja behozni valakin.. Szoval egyre jobban eldurvulna a dolog, es egyre tobbet dobnak be a torolkozot.. Valaki egybol, valaki nemi probalkozas utan unna meg a felesleges energia, idopocsekolast...
Pontszám: 7
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
694. hozzászólás - 2009.08.26. 19:53:45 (Válasz Aurri #691 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.26. 19:42:27
Alacsonyabb szintű pók karikkal szoktam is éreztetni a törődést (sőt a velem egyszintűekkel is). Náluk valóban van szinte mindig LE, viszont a csata kimenetele is kétesélyes.


Izgalmas játékot akarsz, de kockáztatni Te sem szeretnél. Ez így azért gyanús. (Magas szinten elég sok ki-ki meccs van, élvezet is ezeket a csatákat olvasgatni.)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 2.33
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
695. hozzászólás - 2009.08.26. 19:58:41
Oké, megGyőztetek. De akkor kérek egy javaslatot ami a játékosokat (itt elsősorban a jó játékosokra gondolok) bátrabb, kockázatvállalóbb, fair-ebb játékra sarkallja. Mert sztem ez a sarkallatos pont.

Morti: fentebb kifejtettem h 50. szint alatt a legritkább esetben éri meg kamrázni (értsd: direkt kamrázni). Sajnos Ezért is maradt 5-ös az a kamra, pedig hidd el próbálkoztunk mindenhogy.

Morroch: írtam hogy nem akarok? Nem látom. A környékemen majdnem midnen pókot körbekóstoltam, van akihez most is benézek még, van akivel barátságot kötöttem, de ha látok egy egy erős portyakarit sok állattal az első 2 támadásom sokszor rajtuk csattan el.A legtöbb bukásomk is ebből volt. Viszont ez inkább móka, unikum, egyértlemű hogy 10-ből 9 kari inkább a biztos farmot választaná a portyalistájáról. Ezen lenne jó változtatni.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.26. 20:04:22-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
696. hozzászólás - 2009.08.26. 20:02:06 (Válasz Aurri #695 hozzászólására.)
Szerintem egyértelműen a fix LE a portyában.

Adott szintre támadva szint x 10 LE, egy szinttel magasabbnál ez 20%-kal több, 3 szinttel 60, lefelé pedig 20%-kal kisebb, 4 szinttel alattam már csak szint * 10 * 0,2. Ezt könynedén lehet egy szakértelemhez is kötni. Erre az értékre hatna a kreatív és a gyémánt bónusz is.

Azaz 50. szinten egy 50. szintűt legyőzve maxos kreatívval 1000 LE nyerhető. Ez bőven nem borítja a rendszert, viszont azt a 15 portyapontot nem nálad 4 szinttel alacsonyabbakra fogod ellőni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
697. hozzászólás - 2009.08.26. 20:03:38
Mondjuk ha legalább 80%-ban győzöl valaki ellen, akkor szinttel nem lineárisan, hanem hatványosan arányos győztes csata után kevesebbet rabolhatnál tőle. Ez milyen? Gondolom, a top nem örülne neki...
No meg ember legyen a talpán, aki ezt a scriptet megírná.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
698. hozzászólás - 2009.08.26. 20:04:32 (Válasz Aurri #695 hozzászólására.)
Aurri, én a magam részéről megmondtam hogyan lehetne élvezetes, akár fairplay alapú a portyázás:
- ne gyengítsen
- inkább ne látszódjon a győzelmem sem, de a vereségeket a nyakamba akasztva viselni nem szeretném

Szóval én máris agyonportyáznám magam ÉP-fogytig, ha nem gyengülnék és nem lenne (a karakterlapon) statisztika a győzelem-vereség arányból. Lehet, hogy ez csak egyéni hiúság, de vállalom - még ha nincsenek is olyan nagy féltenivaló elért eredményeim.

De hogy mi lenne az egész játékostársadalmat megmozgatni tudó ötlet/változás a fentebb emíltett irányba arról foglalmam sincs.
Vagy legalábbis nem hiszem, hogy ami nekem elég lenne az lenne mások problémája is.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
699. hozzászólás - 2009.08.26. 20:13:50
Morti igen ez jó ötlet, csak ellenkezik Miklós egyik alapelvével (semmiből soha nem lesz LE). Ilyen szakértelmet már én is javasoltam. Én ezt csak akkor "kapcsoltatnám be" ha a szinted által számolt minimálisan elvárható LE alatt rabolnál vkitől. Ekkor ehelyett jönne a fix LE. Egy másik ötletem a 0-ás portyák mellé adott TP-t redukálta volna, ez a"semmiből LE-t soha" elvvel sem ellenkezne, viszont ez a pók karik erényeit venné el (hiszen ők sok energiát áldozva arra specializálták magukat hogy az ilyen rablásokat kiszűrjék).
Jobban belegondolva a semmiből LE elv régen megbukott a kristályhordával. Végülis a PP nem semmi. Én ezt a vonalat lehet továbbforszíroznám, talán keresztül vihető...

Viszont midnent összevetve: ettől még nem érné meg jobban kockáztatnom. Ez megoldás egy problémára, de nem arra amit előbb feszegettem.

Morroch:

Ezek szerintem elég szubjektív érvek ne haragudj. A vesztes csaták száma csak hiúsági kérdés. Engem pl abszolút nem érdekel, soha senkinél meg nem nézem. Ráadásul abszolút nem megoldás semmire, szvsz egészen marginális réteget tart ez a tényező távol a portyázástól.
A gyengítés megint érdekes. Te gondolom azt érted ezalatt hogy ne veszíts ÉP-t, VP-t, ne sebződjön az állaotd és ne veszíts LE-t ha buksz. Én és sokan mások meg azt hogy legalább közelítse meg a vadászat LE/TP átlagát, ha ezt nem teszi meg, akkor gyengít, még ha az állatom emiatt fejlődik is (fejlődne ő akkor is ha leverem vele az epikust).
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.26. 20:19:21-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
700. hozzászólás - 2009.08.26. 20:27:00 (Válasz Mortimer #696 hozzászólására.)
Ezzel végképpen beuniformizálódna az összes karakter.
Átmenne az egész térkapuszintű kiszedemaLE-tbe.
A hozzászólást Darah módosította 2009.08.26. 20:27:47-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák