Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5781. hozzászólás - 2013.07.24. 00:31:01 (Válasz Viszok009 #5779 hozzászólására.)
Vagy lesz kincspontreform és összetett szint- és küldifüggő kereszttáblázatos kincspontkatalógusokkal megtűzdelt, aktivitásérték módosítókkal felturbózott módon (lásd az eddigi "támogató" HSz-eket).
Felőlem akár nőhet, vagy csökkenhet is a kincspont mennyiségem akár szubjektíve, akár relatíve.
A javaslatom tükörképét látom a kincspont reformban, de valahogy ÉN a kincspontos szöviküldi kapcsolatot tartom bonyolultabb (és szubjektíve ÉRDEKTELENEBB) kérdésnek. :-x
Pontszám: 7.22
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5782. hozzászólás - 2013.07.24. 01:33:40
Nálunk elég rég óta megbeszéléses alapon megy a kincsosztás, és sok más szövetségben is. Nem hiszem, hogy erre kellene pazarolni az értékes fejlesztési időt, hiszen a legtöbb szövetségben amúgy is el tudják osztani a kincset. Néha vannak súrlódások, de szerencsére még nem kellett az ügyfélszolgálatnak könyörögni, hogy adja meg az utolsó licit időpontját, hogy megtudjuk, hogy sunyi utolsó pillanatos licit volt e vagy sem.
Pontszám: 6.18
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5783. hozzászólás - 2013.07.24. 06:37:09
Szintén zenész: mi sem használjuk a KP rendszert: jelentkezés (tolongás esetén szavazással) döntünk a kincsek sorsa felől. Egészen eddig jól működik, nagyobb balhé még sosem volt belőle.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.73
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5784. hozzászólás - 2013.07.24. 07:52:20
Lehet, a szövetség egyik fele úgy érzi, teljesen rendben van a rendszer , szépen megbeszéljük kié mi lesz, ám addig a másik fele meg csak csöndben elégedetlen a helyzettel. Voltam néhány szövetségben, találtam ki különféle "kiosztási" rendszereket, egyik sem volt jó.

A "megbeszéljük egymás közt" alapú kincsosztás közel sem olyan igazságos, mint azt a szövetség magasabb szintű tagjai gondolják. Tapasztalat.
Pontszám: 8.81
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5785. hozzászólás - 2013.07.24. 08:11:35 (Válasz Maci #5784 hozzászólására.)
Ezzel 1etértek.
Nem is megbeszéléses rendszer van nálunk.
Még 1x: A szöviküldik egyéni teljesítésének kijelzése általánosan (ellenérv NÉLKÜL) elfogadott, sok esetben kívánt dolog.
A gyári kincspontrendszert a legtöbb szövi leselejtezte. Az általad javasolt reform RENDKÍVÜL szimpatikus ötlet (az aktivitás becsempészése a jutalmazásba)...
Csak hát PONT nem nálatok van unalomba fulladva az EGÉSZ Epikérdés. Én örülnék ha ETTŐL megjönne a kedv az Epizésre, de ezt sajnos nem látom benne a javaslatban.
Ez NEM a javaslatod hibája. No de ez már más (fejlesztési) kérdés...
Kieg.: Ahogy azt ti is szeretnétek a szöviküldi egyéni aktivitását igenis érdemes lenne erősebben jutalmazni. No de erre már ötleteltem feljebb...
A hozzászólást McMad módosította 2013.07.24. 08:14:24-kor
Pontszám: 7.22
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5786. hozzászólás - 2013.07.24. 08:14:50
Mindent lehet, csak akarni kell.
Ha olyan a szövetség összetétele, akkor véleményem szerint az elosztást is meg lehet beszélni. Ha meg valakinek valami nem tetszik, akkor ott a fórum és fel lehet szólalni. Azzal, hogy bárki csendben és magában elégedetlenkedik, sokra nem megy sem ő, sem pedig a szövetség. Néma gyerek effektussal nem lehet mit kezdeni.
Meg mint mondottad Te is Maci, szövetsége válogatja, hogy milyen elosztást használ, mi válik be. Erre pedig az ahány ház, annyi szokást lehetne könnyedén ráhúzni.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.73
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5787. hozzászólás - 2013.07.24. 08:22:20 (Válasz McMad #5771 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.07.23. 22:12:17
A szöviküldisor végén a pontrendszer első 3 helyezettjének lehetne egy 4 (vagy akár 5) szint teljesítése utána jutalmazása is a jelenlegi 3 helyett, természetesen (picit) erősebb jutikkal. Istenuccse nem sajnálnám tőlük.


Ennek az a hatulutoje, hogy aki nem szerez eleg TP-t (es ettol meg boven lehet aktiv a kuldisorban), az nem kapna semmilyen extra jutalmat.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.10
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5788. hozzászólás - 2013.07.24. 08:26:31 (Válasz McMad #5785 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.07.24. 08:11:35
Csak hát PONT nem nálatok van unalomba fulladva az EGÉSZ Epikérdés. Én örülnék ha ETTŐL megjönne a kedv az Epizésre, de ezt sajnos nem látom benne a javaslatban. Ez NEM a javaslatod hibája. No de ez már más (fejlesztési) kérdés...


Ez szerintem nem annyira fejlesztesi kerdes, mint inkabb szovetsegi hozzaallas kerdese. A legtobb szovitag epikusbol magasabb szintu targyat tudna hordani, mint amihez entitasbol hozzajut. Ez aldozattal jar termeszetesen, folag a magasabb szintu tagok reszerol, akik siman kiszedik entitasbol ami kell. Gondolom Ariel is ezt csinalja, ezert nem szed ki kamrabol semmit. De tole ne is varjunk mast, hiszen a sajat szovijeben o a legerosebb. Egy 120-as kari nem fog tudni 200-as targyat kiverni entitasbol (vagy ha megis, akkor nagyon jol csinalja).
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.10
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5789. hozzászólás - 2013.07.24. 08:28:44 (Válasz Morzkod #5787 hozzászólására.)
Íííígy igaz.
Maci kincspontos kapcsolása azért igazságosabb, mert akkor is ad, ha alig aktív valaki.
Tehát ezek tükrében (kösz az ötletadó HSz-t) akár úgy is be lehetne csempészni a szöviküldikbe az egyéni teljesítményfüggő jutizást, hogy a sorvégjutira X szorzót kap a kari az átlagos teljesítmény alapján. Az átlag 1x-es szorzós lehetne és aki ennél inaktívabb, az kisebb, aki aktívabb, az nagyobb szorzót kaphatna. Természetesen nem szabad elszállni azzal a szorzóval (pl. max 10%-os eltérést még reálisnak érzek 3, vagy több szintre vetítve).
Pontszám: 7.22
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5790. hozzászólás - 2013.07.24. 08:30:42 (Válasz Paco #5786 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2013.07.24. 08:14:50
Néma gyerek effektussal nem lehet mit kezdeni.


Ezzel szallnek vitaba en. Lehet. De alapvetoen szeretnem megismetelni, hogy
- nem arrol szol a fejlesztes, hogy eztan hasznaljon kincspontot aki eddig nem
- a javaslat elso resze a szovi kuldi merese, amivel gyakorlatilag senki nem szallt vitaba
- a meroszamhoz kapcsolt kincspont osztas marginalis fejlesztesi idot igenyel.
Pontszám: 6.39
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5791. hozzászólás - 2013.07.24. 08:33:58 (Válasz McMad #5789 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.07.24. 08:28:44
Íííígy igaz.
Maci kincspontos kapcsolása azért igazságosabb, mert akkor is ad, ha alig aktív valaki.
Tehát ezek tükrében (kösz az ötletadó HSz-t) akár úgy is be lehetne csempészni a szöviküldikbe az egyéni teljesítményfüggő jutizást, hogy a sorvégjutira X szorzót kap a kari az átlagos teljesítmény alapján. Az átlag 1x-es szorzós lehetne és aki ennél inaktívabb, az kisebb, aki aktívabb, az nagyobb szorzót kaphatna. Természetesen nem szabad elszállni azzal a szorzóval (pl. max 10%-os eltérést még reálisnak érzek 3, vagy több szintre vetítve).


Nekem ez nem annyira tetszik, mert a szovetsegi kozos erdekbol egyeni erdeket, es ezzel ohatatlanul erdekutkozest csinal. Persze nyilvan nagyobb lenne a hajtas igy a szovi kuldikben, de nem a kozos cel, hanem az egyeni cel miatt, amivel raadasul a masik karara tudsz szerezni tobblet eroforrast. Persze ha most azt mondod, hogy ez a kincspontra is ervenyes, az voltakepp igaz.
Pontszám: 7.08
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5792. hozzászólás - 2013.07.24. 08:35:01 (Válasz Kocos #5790 hozzászólására.)
Feleslegesen szállsz vitába.
Maci és én is egy külön szálat boncolgattunk, nem azokat a paramétereket, amiket most felemlegettél.

A szövetségi küldetés mérése és az epikus kincselosztás és ennek toldozása/foldozása megint más tészta, nem lehet és kellene egy kalap alá venni.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 6.82
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5793. hozzászólás - 2013.07.24. 08:40:42 (Válasz Kocos #5791 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2013.07.24. 08:33:58
...Nekem ez nem annyira tetszik, mert a szovetsegi kozos erdekbol egyeni erdeket, es ezzel ohatatlanul erdekutkozest csinal. Persze nyilvan nagyobb lenne a hajtas igy a szovi kuldikben, de nem a kozos cel, hanem az egyeni cel miatt, amivel raadasul a masik karara tudsz szerezni tobblet eroforrast. Persze ha most azt mondod, hogy ez a kincspontra is ervenyes, az voltakepp igaz.

Hm-hm... Van benne igazságtartalom...
Tehát semmiképp sem szabad azt a szorzót a szöviátlaghoz mérni. 1etértek.
Pontszám: 7.22
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5794. hozzászólás - 2013.07.24. 09:10:54 (Válasz Morzkod #5788 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2013.07.24. 08:26:31
Idézet: McMad - 2013.07.24. 08:11:35
Csak hát PONT nem nálatok van unalomba fulladva az EGÉSZ Epikérdés. Én örülnék ha ETTŐL megjönne a kedv az Epizésre, de ezt sajnos nem látom benne a javaslatban. Ez NEM a javaslatod hibája. No de ez már más (fejlesztési) kérdés...


Ez szerintem nem annyira fejlesztesi kerdes, mint inkabb szovetsegi hozzaallas kerdese. A legtobb szovitag epikusbol magasabb szintu targyat tudna hordani, mint amihez entitasbol hozzajut. Ez aldozattal jar termeszetesen, folag a magasabb szintu tagok reszerol, akik siman kiszedik entitasbol ami kell. Gondolom Ariel is ezt csinalja, ezert nem szed ki kamrabol semmit. De tole ne is varjunk mast, hiszen a sajat szovijeben o a legerosebb. Egy 120-as kari nem fog tudni 200-as targyat kiverni entitasbol (vagy ha megis, akkor nagyon jol csinalja).

Ez attól fejlesztési kérdés, hogy VALÓJÁBAN alig múlik valami akár 3-4 kincstábla különbséges cuccokon. Ebben Ariellel értek 1et. Kocos és Maci is tudja, hogy habár kicsik a különbségek a cuccok között egyre feljebb, de minden apróság számít. HOSSZÚTÁVON. Erre viszont csak igenkevesen, illetve optolókkal erősen teletűzdelt szövikben figyelnek, ezért kevesen hajlandók rápörögni az Epikérdésre - érdektelenek. Jóóóóval több múlik az optoláson és aki nem, vagy alig optol már az is réges régen rájött, hogy SEMMIT nem fog jelenteni számára az sem ha hozzávágnának egy +100 szintes cuccot. Max 1-2 antiopttal több célpontja válik üthetővé. ÓRIÁSIAK a különbségek a karakterek között szintről szintre.
Nálunk nem az optolók vannak többségben, ergo minimális az érdeklődés az Epizés-epicuccok iránt.
Aki meg optol, vagy szeretne erősebb cuccot az NÁLUNK inkább Entizik (és sok esetben erősebb is az Entije, mint az Epije - NEM a világ legnagyobb Epijénél, annak közelébe sincs). Az Epipörgetés a jellemzően aktív ÉS Epiütésre képes szintTOP karikkal teletűzdelt szövik jellemző tevékenysége PONT azért, amiért az Entizést tartják náluk korlátos tevékenységnek - náluk meg az Entizés elfeledett, max BU-s fogalom. :S
Természetesen a legtöbb szövi üt Epit, de hogy kit mennyire érdekel és ez mire vezethető vissza...
Röviden: Az Entizés/Epizés/kincspontmizéria erősen szövifüggő kérdés.
Kieg.: Maciéknál (bizonyára) lenne értelme egy kincspont reformnak. Másnál... :S
A hozzászólást McMad módosította 2013.07.24. 09:35:49-kor
Pontszám: 7.22
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5795. hozzászólás - 2013.07.24. 09:47:44 (Válasz McMad #5794 hozzászólására.)
Nem feltétlenül (Eddig 80 entitást győztél le, az utoljára kihívott 290. szintű volt.), de pl V1-Arieléknél az alacsonyabb szintűek, egyáltalán nem entitásoznak. Engem meg mindig az zavar, hogy azt feltételezed, hogy egy mókáért játszó, és egy komolyan játszó szövetség ugyanolyan feltételeket élvez(het). Lehet, hogy rosszul esik, de én nem tartom egy mércén a kettőt.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.53
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5796. hozzászólás - 2013.07.24. 09:53:59 (Válasz Viszok009 #5795 hozzászólására.)
Dehogy esik rosszul.
Nem is szabad, hogy egy súlycsoportba legyenek.
Azonban te/ti se tételezd/tételezzétek fel, hogy 1-1 felmerülő igényetek biztosan "közérdekű" is.
Mindazonáltal Maci javaslata tartalmaz közérdekű dolgokat:
1. Szöviküldikben az egyéni teljesítmény kijelzése.
2. E téren az erős aktivitás jutalmazása /per pillanat nincs - attól, hogy valaki lép 3-5 szintet egy sor alatt még lehet akár 0 is a külditeljesítménye extrém, küldikerülő esetben/.
Kieg.: MAXOS 1etértés, támogatás ezekre ("mókázó" szöviből nézve is).
A hozzászólást McMad módosította 2013.07.24. 16:08:01-kor
Pontszám: 7.22
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5797. hozzászólás - 2013.07.24. 09:58:16 (Válasz Viszok009 #5795 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2013.07.24. 09:47:44
Nem feltétlenül (Eddig 80 entitást győztél le, az utoljára kihívott 290. szintű volt.), de pl V1-Arieléknél az alacsonyabb szintűek, egyáltalán nem entitásoznak.

Alendaar (100. szint):
Eddig 94 entitást győztél le, az utoljára kihívott 248. szintű volt.
A hozzászólást Alendaar módosította 2013.07.24. 09:58:41-kor
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.04
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5798. hozzászólás - 2013.07.24. 10:00:16 (Válasz Alendaar #5797 hozzászólására.)
Vannak kivételek és az ilyesmit RENDKÍVÜL karakán és játékos dolognak tartom.
Pontszám: 7.22
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5799. hozzászólás - 2013.07.24. 10:00:17 (Válasz Alendaar #5797 hozzászólására.)
Idézet: Alendaar - 2013.07.24. 09:58:16
Idézet: Viszok009 - 2013.07.24. 09:47:44
Nem feltétlenül (Eddig 80 entitást győztél le, az utoljára kihívott 290. szintű volt.), de pl V1-Arieléknél az alacsonyabb szintűek, egyáltalán nem entitásoznak.

Alendaar (100. szint):
Eddig 94 entitást győztél le, az utoljára kihívott 248. szintű volt.


De te nem régóta vagy a szöviben, gondolom ennek oroszlánrésze még Aurrinak köszönhető.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.91
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
267 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5800. hozzászólás - 2013.07.24. 10:47:41
Olyan kérdésem van, hogy nem - e lehetne gyürüt / nyakláncot berakni a kufárhoz 10. szint alá is. Az eventekböl szerezhetö lélekszívós cuccok itt is jól jönnének, de nincs mibe bekerakni öket. Elég lenne egy kaucsuk / ezüst / arany gyürü-lánc kombó, ami nem ad semmit, de fókusszkristállyal fejleszthetö.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!