Re: Játék fejlesztés
819. hozzászólás - 2009.10.03. 08:34:13
Üdvözlet minden kedves e sorokat olvasó játékostársunknak,
és a Játékfejlesztőknek!
A félreértések elkerülése miatt írom eme előszót.
Nem követelni szeretnénk, nem akarunk beleszólni a játékfejlesztők elképzeléseibe,
csupán ötletek feldobásával szeretnénk segíteni a munkájukat.
Szeretnénk, ha az általunk az elmúlt egy évben általunk megkedvelt játék,
amiben így is rengeteg munkájuk volt,még hosszú ideig adna élményt kis hazánkban a
kikapcsolódni vágyóknak(és biztos megélhetést a fejlesztőknek! ) !!
Ezen szándékkal tárom most eléjük, és elétek ötleteink sorát,
csemegézzetek belőle, gondolkodjatok rajta...
Jó olvasást!
Fejlesztési Javaslatok
1.Aukciós ház
A
Egyenletesebbé lehetne a karakterek közti különbségeket tenni,
ha a is a Bajnoki Viadalhoz hasonlóan szint csoportokra,
lenne szétbontva az AH.
B
Az LE-ért vásárolható dukát a karakter szintjéhez mért szorzót kapna,
így magasabb szinteken egyre drágábbá válna.
2.Ékszerész műhely ( Új szövetségi épület)
Itt új csecsebecséket kreálhatnánk a sok haszontalan térkapus tárgyból
ez egy alternatíva a dukátgyűjtés helyett, hogy ne lehessen minden tápolásra rámenni egy karakterrel.
pl.: 4 egészség gyűrűből, 2 mitril gyűrűből,
és 2 bűvös elnyerőből 1 olyan nyakláncot,
ami ad pl 20 egészséget vagy mágiát.
Akár lehetne kiégett ősköveket is bevonni,
hogy ne legyen olyan egyszerű ezeket összerakni.
3.
Epikus csata oldalon jó lenne,
ha meglehetne nézni legalább az utolsó 20 csatát az egész szövetségre vonatkozóan.
4.Kényelmi funkció javaslat:
A
kémkedés gomb a karakterlapokra,
legalább ha háborúban áll a két szövetség.
B
A láthatatlanság alá kikerülhetne a katakomba gomb is,
amikor elérhető a lehetőség.
C
Vadászat végén , a helyes válaszért kapott LE módosítóhoz hasonlóan kiirná a többi módosítót is,
pl. a spektrális manipulációt.
Vagy ezt választható opcióként beállítani,
mint ahogy a vezetőképességhez is csatoltatok egyet.ű
D
Lehetne egy beállítható funkció a karakterlapunkon,
hogy ha bekapcsoljuk, a szövetségi társaink láthatják a tulajdonságainkat,
és a jelenlegi ÉP-VP-TP állást, mintha csak meggömbözné,
viszont így nem kellene a saját szövetségeseinkre pazarolni a kémgömb lehetőségeket.
E
Sokkal kényelmesebb lenne, ha a portyázás menüpontban is fel lennének tüntetve,
a pillanatnyi ellenséges szövetségek. Oda is kellene olyan kis ikon mint a kapitulációnál,
1 klikk és már látni is őket.
5. Kereskedelem szakértelem
A szakértelem a lélekkufárnál eladható tárgyakért kapott LE-t is növelhetné.
Amire gondoltunk az a kereskedelem 100. szintjéig 0.2%os bónuszt adna erre, tehát max 20%nyit.
Vagy bevezetni erre egy alkudozás szakértelmet...
6. Állat
A
Lehessen módosítani az állat képét is,
de aukciós tételként kerüljön be szerintünk a játékba,
hogy csak az tehesse aki áldoz rá.
B
Kémkedés: lehessen látni a célpont állatának is a max/jelenlegi hp-tp szintjét.
7.Színesítés (jórészt tápmentes rpg-s kiegészítések)
A
Skalpvadászat: befogott lénnyeken lehetne alkalmazni,
esetleg szakértelmet hozzácsatolni(nevezzük skalpolásnak most ).
Az állatból trófeát lehetne készíteni, amit a karakter viselhet.
A viselhető trófeák száma függne a szakértelemszintjétől.
E trófeák lehetnének időlimites tárgyak aminek létidejét növelné a szakértelem,
és csak a maximális szinten maradnának meg végleg.
Tehát maximális szinten egy karakter végleges trófeát tudna készíteni,
és viselhetne belőle 4et (egyet első szakértelemszinten ,10.-en kettőt, stb. ...)
B
Jó lenne ha bevezetnék ide is a labirintusokat!
Vadászat közbe lehetne találni egy térképet, amit egy titkos nyelven írtak!
Meg kellene fejteni a titkosírást és irány felderíteni a labirintust.
Kb 5-20 referencia pontból állhatna! Lenne benne szörny, csapda, kincs és persze LE!Smile
Minden referencia pont 1-5 csp lenne. Attól függene mennyire vagyunk óvatosak
Egy terem bejárási ideje megegyezne a egy vadászatéval!
C Misszió
A szövetség megpróbálhatná kiszabadítani a kízókamrába
elhurcolt társait.
Lehetne hozzá egy klánépület, minden szintjén 1el növelné,
a misszióra induló karakterek maximális számát.
A misszió indító karakter határozná meg az aktuális max. résztvevőszámot,
és mindenki ugyanúgy jelentkezne fel,mint pl. a pusztítás citadellájánál...
Az ellenfél kinzókamrájánál le kéne győzni az őröket,
és ha sikerül kihozzák a kínzókamrában lévő klántagokat.
Őrök: az ötletem rá, hogy a kínzókamrának legyen olyan opciója,
hogy be lehessen tenni állatokat őrnek,
a kínzókamra szintje határozná meg ezeknek a számát.
8. Bolhapiac
Tudom ez egy elvetett ötlet, több játék egyensúlyát bontotta már fel,
azért leírom a saját verziómat róla, bár lehet ebben is lennének kiskapuk.
Ez egy szövetségi épület lenne, szövetségi tagok tehetnék be a tárgyaikat,
de csak azokat amiket nem lehet lélekkufárnál megvenni(persze a relikviákat se lehetne betenni)
Tehát a térkapus és az epikus cuccok egymás közti cseréjét tenné lehetővé!
Csak olyan tárgyat vehetne meg a karakter,
aminek a szintje legfeljebb a saját szintjével egyenlő,
és mondjuk a tárgy szintje szorozva 300LE-t kéne fizetnie,
hogy kivehesse.Aki betette, az nem kapna semmit,
max a lélekkútba töltődne egy tárgyszintenkénti 100 LE,
az alku közben történő LE felszabadulásból.
Ez arra lene jó, hogy küldetésekhez könnyebben tudjanak tárgyszetteket
feltenni magukra a karakterek.Egyszerre pedig annyi tárgy lehetne kinn,
amennyi az épület szintje.
Egyenlőre ezek az ötleteink,
bármelyik tetszetősnek tűnik,
segítünk elképzelésekben tovább finomítani, egyensúlyosra csiszolni,
amennyiben kapunk visszajelzést róla a játékfejlesztőktől.
Köszönjük a figyelmet, és az építő jellegű reakciókat!
Az Obszidián Kard Szövetsége
A hozzászólást Optimus módosította 2009.10.04. 12:39:27-kor
Orkánpofájú Trakaxarr kinek torka vihart és szitkokat áraszt ():[D=
Pontszám: 9.14