Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5461. hozzászólás - 2013.03.17. 11:49:45 (Válasz Lebufe001 #5460 hozzászólására.)
Remélem érezted az iróniát (és igazságot) az utolsó mondatomban Ettől függetlenül kis odafigyeléssel az ezüst jutalom bármikor összehozható, az aranyhoz se kell sokkal nagyobb odafigyelés.
Pontszám: 7.74
kedvelt tagLebufe001Férfi
Végzetúr tehetség
219 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5462. hozzászólás - 2013.03.17. 12:24:48 (Válasz Craslorg #5461 hozzászólására.)
Persze, hogy érzem
Csak lemaradt a smiley xD (most gúny nelkül)
V5-Madártej
Pontszám: 6.67
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5463. hozzászólás - 2013.04.03. 16:02:10
Van egy olyan épület a szövetségben, hogy alkimista labor.
Ide kéne egy olyan opció, hogy az adott tételt meg lehessen venni LE-ból, vagy lélekgyémántból vagy kiégett Őskőből (van elég hely ahol az ősköveket el lehet költeni ezért nem írtam azt).
Akkor egy picit felpörögne ez a fejlődési vonal is.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 6.53
kedvenckishujeFérfi
Végzetúr poronty
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5464. hozzászólás - 2013.04.15. 18:41:23
Kvíz olimpia javaslatom van!

Jobb lenne, ha tematikus lenne, mert őszintén megvallva, nem érzem az általános műveltség(em) részének, mikit, vikit, tikit...

lehetne, film, történelem, irodalom, mese, gagyi és bulvár is akár... csak ez így egyben, nagyon gáz...

köszönném!
Az erő legyen veled!
Pontszám: 6.67
közkedveltRhemFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5465. hozzászólás - 2013.04.28. 18:16:08
Sziasztok!

Nem tudom elhangzott-e mar, ahogy rakerestem, igy hirtelen nem talaltam:
Megoldhato lenne, hogy az esszencia konventerrel ne kizarolag katalizator esszenciat lehessen gyartani, hanem tetszolegeset (kiveve a kulonlegeseket persze)?
Mert elofordulhat olyan, hogy bar van az embernel eleg katalizator, megis valamelyik fajtabol az istennek se akar jonni.
En meg nem vettem meg a konvertert, pont amiatt, mert ezen a szitun nem sokat segitene, viszont ha erre a celra is fel lehetne hasznalni, akkor ugy mar megerne tenyleg!

Valamint masik dolog, ami hasznos lenne, (ezt mar anno felvetettem, nem tudom, hogy jott-e ra valami reakcio kesobb, par napig figyeltem csak) az az, hogy szovetsegnel a szavazataim menupontnal jo lenne ha latszana nem csak az, hogy Te kinek adtad a szavazataidat, hanem az is, hogy ki adta Neked!

Koszi szepen!
Pontszám: 7.50
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5466. hozzászólás - 2013.04.28. 18:17:49 (Válasz Rhem #5465 hozzászólására.)
Relikviák menüpont/bíbor esszencia konverter
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.81
közkedveltRhemFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5467. hozzászólás - 2013.04.28. 18:25:59 (Válasz Offsboy #5466 hozzászólására.)
Aham, koszi, jogos az eszrevetel!
Az mondjuk 100 oskobe faj, de az mar a sajat egyeni szoc. problemam, a lehetoseg valoban adott...
A hozzászólást Rhem módosította 2013.04.28. 18:26:20-kor
Pontszám: 7.50
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5468. hozzászólás - 2013.04.28. 18:59:22 (Válasz Rhem #5467 hozzászólására.)
Kódért is lehet kiváltani...az őskő csak egy alternatíva.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.45
fórumozóCyrus CronosFérfi
Végzetúr tehetség
176 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5469. hozzászólás - 2013.04.28. 19:32:28 (Válasz Rhem #5467 hozzászólására.)
Van persze egy olyan verzió is, hogy 2 őskőért veszel egy olyan csoportba tartozó gradit ahol nincs meg az 5 különböző essz, 6 templomkristályért esszencia anomáliát, a gradit rárakod egy beidomított állatra majd kisajtolod. Rögtön lett 2 esszenciád. 20. szintű állat sajtolásakor 3.

Az af képességet is érdemes 5. szintre feltolni (Alkimista af)
NEM ÉRDEKEL MENNYIRE PONTOZOL

alldj.org
Armin van Buuren: A State of Trance
Above and Beyond: Trance around the world

Ferry Corsten: holdin' on
Oceanlab, Claudia Cazuci, Fei-Fei, Sophie Sugar, Katy Rutkowski, Suzy Solar.
Pontszám: 5.42
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5470. hozzászólás - 2013.04.30. 13:15:58 (Válasz Aurri #5349 hozzászólására.)
A Varázslói mágia téma újra "kísért", visszatér.
Kissé messze került, ezért beidézem:

Idézet: Aurri - 2013.01.14. 00:07:05
... feljebb leírták kb mi a gond. Túl összetett, túl bonyolult, és túl szép hogy jó legyen amit felírtál. Ennyi varázslatot kitesztelni korrektre közel lehetetlen (legalábbis amíg nem Blizzardnak hívják a tesztelői csapatot). Harcra ott vannak a harci varázslatok, ezeket bővíteni esetleg lehet (pl. szintenkénti varázslatok, az eddigi 2szintenkéni helyett, nagyobb válaszutakkal), de szerintem is bőven elég ha kijönnek nagy manaigényű, kiszámítható, egyszeri, vagy statikus legfeljebb X ideig ható állandó varázslatok (ahol X módosítható egy AFK-val, de ennél feltétlenül több AFK-s vonzatot nem adnék a koncepciónak). Egyszerű, átlátható, kényelmi (pl. idomítás ideje feleződik x óráig, azonnal gyógyul minden állatod, entitás ellen többet gyógyulsz és nem buksz CSP-t a köv. X alkalommal, a következő eszenciád biztosan olyan lesz amilyen még nincs, stb stb) vagy apró tápot adó hatások kellenének (kb szerencsekeréken forgatható gyakori erejű hatások). Szerintem kb ennyi elég is lenne. Vannak a koncepciódban ilyen varázslatok (pl korrupt templomszolga nagyon jó), én ezeket mazsoláznám ki és ezen az úton folytatnám a fejlesztést.
Az új varázlatokat pedig nem AfK-hoz, meg bonyolult formulákhoz, hanem egyszerűen mágustorony szinthez kötném (eleinte akár egy szinthez többet is). Állandó felfedezni való és fejlesztési lehetőség lenne, mint anno volt az akadémia - nyilván az AZúr Légió túlgyorsulási effektusa előbb utóbb itt is fellépne, de időről időre lehetne tölteni a szinteket varikkal, akár a játékosok által felírt javaslatokból, és jó időre megoldaná az építési problémákat is (a sokkal bonyolultabb téglás-fás fejlesztés helyett/előtt).


Köszönöm a HSz-ed. Pontos, fontos meglátások, de...
Én inkább álmodom egy "nagyot" és a Behó, no meg ti megmondjátok, hogy mit vállalnátok be, látnátok szívesen.
Észrevételeiteket figyelembe véve előállnék egy új alapokra helyezett koncepcióval, amely talán könnyebben integrálható, kezelhetőbb, mint az előzők megtartva azok kombinatív oldalát:

VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 3.03

Előtörténet:
Sokáig rejtély volt, hogy miért veszett el a Varázslói mágia óidőkben járatos használatának módja. Az egyre kiterjedtebb elméleti kutatásoknak köszönhetően rájöttek, hogy az „ellenséggel” lehet összefüggésben az, hogy a mágikus erők dimenziójának természete megváltozott. A hagyományos út /segédeszköz nélküli varázslás/ mára járhatatlanná vált. Ellenben a megfigyelések, kísérletek bizonyították, hogy az erős fókuszhoz /pl. manapilonokhoz, tekercsekhez/ kötött mágikus formulák még megbízhatóan működnek. Virágzásnak indult a varázstárgy készítés, melyre először a Kristály horda „állt rá”. Ennek egyik szembetűnő, letagadhatatlan bizonyítékai voltak azok a lebegő korongok, melyekkel képviselték magukat az ellenség elleni csatákban.
A többi horda is nekilátott a saját szájíze szerinti fókuszgyártásnak, a régi mágikus formulák felélesztésének.

Javasolt bevezetés:

Mágiaelmélet (Új AF képesség – röviden AFK):
Alkalmazhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Eddig egyezett meg az előzőekkel...

50. Mágustorony szint felett minden 10 szint feltétele egy új, RND formula megismerésének. 50. szint felett az építés költsége szintenként lehetne pl. 10 milló / a tagok Mágiaelmélet AFk értékének összege akkor, amikor elkészült az előző szint (min. 10) * elkészült épületszint érték. (pl. 60. szint költsége, ha a tagok AFK összege 50 volt az 59. szint elkészültekor: 10M/50*59=11,8M)
Tehát minél „képzettebb” a tagság, annál könnyebb, minél nagyobb az épület, annál nehezebb új formula kikísérletezése, ”előállítása”. Az épületnek maximuma nincs.
Alkimista labor 50. ÉS Mágustorony 50. után lehetőség nyílik a Varázslói formula befogadására alkalmas fókuszkristály elkészítésére. Javasolt az előállítást az Alkimista labor alá tenni egy új fülre /ritkább használat/. A befogadó fókuszkristály a Kufároktól vásárolható meg. Mérlegelés kérdése, hogy szükség van-e újfajta Fókuszkristályra, vagy felruházhatóak lehetnének a meglévők… Ebben az esetben viszont igencsak fokozódhatna az eddig meglátásom szerint általánosan hanyagolt fókuszkristályok használata (pl. manaköltség csökkentő fókuszkristályra kombózott erős manaigényű formula), a kombinációs lehetőségek száma.

A Varázslói mágiát tartalmazó fókuszkristályokról (röviden VFkristály):
Aktiválásukhoz Manára van szükség, a működési feltétel teljesülésekor AUTOMATIKUSAN levonódik. Ha nincs elég, akkor nem működik. Felvett tárgyhoz kötött kell legyen a működéshez.
CSAK fegyverhez, varázslathoz, vérthez, illetve pajzshoz köthető VFkristály.
A fókuszkristály azon a szinten működteti a formulát, amin megalkották, azaz nem erősödik a Mágiaelmélet képességgel. Ha több VISELT felszerelési tárgyban is van ugyanaz a formula, akkor a legerősebb /legmagasabb AFK-val előállított/ fog érvényesülni /nem adódik össze a hatás/.
Mérlegelendő, hogy lehet-e egyszerre 2-4 aktív VFkristály a játékoson, vagy ez AFK szinthez, új AF képességhez vagy relikhez legyen kötve.

Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Vértbe illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Smaragd: Varázslatba illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Rubin: Fegyverbe illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Gyémánt: Pajzsba illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
/Hordaváltók „tápolhatnak”, de a hordaváltási extraköltséges régi javaslatomat ebben az esetben feléleszteném, illetve leegyszerűsíteném úgy, hogy ha hordád nem egyezik meg a szövetséged hordájával, akkor mondjuk egy VFkristály előállítása 0,2 AFp-be is kerül./

Javasolt új AF képesség:
Struktúra erősítés: 5/AFK AFp-ért 1-el emelhető az elkészített/beillesztett VFkristályok hatásfoka, de AFK (hordabónuszos tárgyban AFK+1) fölé nem növelhető.

További Varázslói mágia formulajavaslatok a teljesség igénye nélkül:
/Az eddig többé-kevésbé „lábon maradtakat” lásd a 2. változatnál azzal a megjegyzéssel, hogy ezen új és alapvetően más felépítésű rendszerbe illeszthetőségüket még meg kell vizsgálni/

Entinél AFK*5% eséllyel nincs CsP vesztés 15% alá kerülés esetén.
AFK függő mértékű extraregen Epi/Enti ellen.
AFK függő mértékű extra Varázslatelnyelés/Elnyelés Epi/Enti ellen.

CsP vesztő – „büntető” tárgy hatásfokát erősítő formula (pl. AFK * 1 CsP).
CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése estén nem CsP-t, hanem PP-t veszít az ellenfél.
Ezeknek természetesen lehetne egy védő változata is. ;-)
CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése esetén AFK% eséllyel megkapja a tárgyat (és természetesen a formulát tartalmazó VFkristályt) viselő vesztes az erőforrást.

Idomítási idő AFK*15 mp-el kevesebb.
Erősebb változat jóval DURVÁBB manapont igénnyel: Idomítási idő 60/AFK másodperc.

Kronokomp minimum per pillanat 4 perc. Ez talán még elbírna 1-2 perc csökkentést, pl. -10 mp * AFK.

VFkristály törlésekor AFK*9% esély arra, hogy egy törölni kívánt VFkristály megmarad.

Portyában Manaszívás: AFK*Mágia mennyiségű mana a csata ELŐTT elszívódik a VFkristály tulajdonosa részére (max fölé nem mehet).

Egy gondolatkísérlet a topszintű karik célponthiány problémájának kezelésére:
Mi lenne, ha lenne egy olyan formula, amely a karaktert valamilyen módon időlegesen átalakítja alacsonyabb, pl. AFK*10-el kisebb szintűvé, amíg ezt a VFkristályt viseli?
/Manaköltség minden „akciónál” vonódik. Magas alapszintű formulának kell lennie./
Meredek, tudom. Azért elindulok a gondolatmeneten…
Ehhez a Behó végezhetne pl. félévente egy 10 szintenkénti Tulajdonság és Szakértelem átlagelemzést /a táblázat nyilvános/ és az „átváltozó” a tulajdonságaira/szakértelmeire annyi % mínuszt kap, amennyivel különbözik a saját szintkörnyezete az újtól. AF képességek maximum annyira működnek ilyen formában, amennyire az ellenfele értéke. Felszerelési tárgyat is csak olyat használhat, amit alacsonyabb szintjén is tud használni. Állatok alapszintje megegyező szintű lesz új szintjével (állatszakértelmek maximuma is ennek megfelelően alakul). CSAK portyázni/kihívásozni lehet a karakterrel.
Mondok egy alternatívát.
Megszállás: A VFkristály által adott szinttartományban ideiglenesen elfoglalhat a játékos egy szövivel nem rendelkező, legalább 2 hónapja inaktív karaktert (szövetségbe nem léphet vele) és a saját szövibónuszaival, a fent említett tul és szaki büntetővel sújtott értékeivel játszhat vele, amíg ezt a VFkristályt viseli. A felszerelését a játékos biztosítja (arra a szintre kell öltöznie, ha nem teszi, akkor leesik róla a nem viselhető és a megszállotté érvényesül). AF képességek a fenti menetrend szerint. Állatok alapszintje megegyező szintű lesz a megszállt karakter szintjével (állatszakértelmek maximuma is ennek megfelelően alakul). A főkari eközben elérhetetlen, de támadható. CSAK portyázni/kihívásozni lehet a megszállt karakterrel.
A nyert LE és TP felszorzódik szintarányosan mindkét alternatíva estében.
MÉG igensok oldala van a dolognak, de kár is mélyebben belemenni, ha nem szimpatikus a megoldás és/vagy a Behó nem vállalja be ennek a rendkívül összetett formulának a fejlesztését, tesztelését, karbantartását.

stb.-stb.
A formulalehetőségek száma végtelen, csak ki kellene találni őket használhatóra, rendszerbe illeszthetőre. ;-)

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.

THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos.
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek.
A hozzászólást McMad módosította 2013.05.02. 21:13:43-kor
Pontszám: 7.35
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5471. hozzászólás - 2013.04.30. 13:19:27 (Válasz Aurri #5349 hozzászólására.)
Ja és a háború reform "örökbecsű" témája... Van pár ötletem rá.
Kieg.: Pár hónap és kész is lesz egy "csámcsogás" képesebb javaslat...
A hozzászólást McMad módosította 2013.04.30. 13:25:18-kor
Pontszám: 7.35
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5472. hozzászólás - 2013.04.30. 14:10:59 (Válasz McMad #5470 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.04.30. 13:15:58
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.

A javaslatom annyi, hogy kezd előröl az egészet. Vagdoss le minden fölösleges sallangot, mert a mostani verziód még erőltetettebb mint az előző volt.
AF képesség, mágustorony, fókuszkristályok, amit aktiválni kell, és tárgyba rakni, ráadásul még hordani is. Teljesen fölösleges korlátok a használhatóság ellen.
Koncentrálj a lényegre. Mit akarunk? Hogy értelmet nyerjen a mágia tulajdonság, és erre épülő varázslatokat/hatásokat. Az, hogy hogyan juthatnak a játékosok ezekhez a varázslatokhoz, másodlagos. A varázslatok még meg sem születtek, de máris halálra ítélted őket a szabályaiddal.
Használható "formulából" elég kevés van, de ha mégis inkább a szabályokon akarsz agyalni, akkor azok legyenek egyszerűek, könnyen érthetőek, kevés korláttal, sok lehetőséggel.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.23
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5473. hozzászólás - 2013.04.30. 14:34:28 (Válasz Ariel #5472 hozzászólására.)
A javaslatom annyi, hogy kezd előröl az egészet.

Nem kezdem ( ), mert...
Vagdoss le minden fölösleges sallangot, mert a mostani verziód még erőltetettebb mint az előző volt.

SOKKAL kevesebb AF képesség, Épületkötöttség, hordavaria, stb. szerepel a 3. változatban. Pl. Fertőtéma, plusz felszerelési tárgy (Varázslói varitekercs) nincs is.
Lehet, hogy az épület fejlesztési képlet összetett, de automatikusan működő úgy, mint a VFkristály aktiválása is.
Portyázol - a rajtad lévő, portyával összefüggő VFkristályok leszívják azt a manamennyiséget, ami kell nekik. PONT ahogy most is működik egy varázslat.
/Ez már a 2. verzióban is így szerepelt/
Használható "formulából" elég kevés van

Pakolom folyamatosan.
Mindjárt össze is számolom, hogy mennyi elfogadhatóbb ötlet van eddig...
a szabályok ... legyenek egyszerűek, könnyen érthetőek, kevés korláttal, sok lehetőséggel.

OK. Azon voltam/vagyok/leszek, de ennél szimplábban hogy?
Ha lazányosan megvehető lenne egy formula/vari, akkor valójában nincs "varázslóság", csak plusz varik.
A kombinációs oldal meg 1szerűen nem is létezne...

Kieg.: Szűken számolva kb. 25 "használhatóbb" formula javaslat van feldobva eddig. TERMÉSZETESEN alapos mérlegelésnek, átgondolásnak kell kitenni őket, mire játékba integrálhatónak minősíteném akárcsak én őket.
Ez egyébként 250 épületszintnek felel meg. Kevés?
A hozzászólást McMad módosította 2013.04.30. 14:57:28-kor
Pontszám: 6.48
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5474. hozzászólás - 2013.04.30. 15:40:17 (Válasz McMad #5473 hozzászólására.)
Az előző verzióban tényleg ott volt a fertőzés, hordák közti nagy különbség, extra tárgy, stb. Ezek elhagyásával, egyszerűsödött ugyan a rendszer, cserébe behoztad a fókuszkristályokat, ami nagyon nem tett jót neki. Mit ér az általad említett 25 formula, ha csak 4 fókuszkristályom lehet? Lehet akár 100 formula is, mindenki kiválaszt majd 4-et és azokat használja, a többinek nem veszi hasznát. A fókuszkristályok őskőbe kerülnek, és az adott szinten használható értelmes tárgyak száma is elég korlátozott. Kicsi a valószínűsége, hogy a játékosok a fókuszkristályokat cserélgetik majd a tárgyaikban, vagy bóvli tárgyakat vesznek elő, hogy másik formulát használjanak. Ráadásul a többség ugyan azt a 4-et fogja majd választani, tehát fölöslegesen megy a több tucatnyi formulára a fejlesztési idő.

Én még a mágustorony helyett is inkább mágiához kötném a varázslatok használhatóságát, így a szövetség méretétől függetlenül bárkinek elérhetővé válik a dolog.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.31
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5475. hozzászólás - 2013.04.30. 16:13:15 (Válasz Ariel #5474 hozzászólására.)
Te tudod...
Én az eddig felvetett formulák 95%-át szívesen birtokolnám és használnám is. A többi nem illik a profilomba... :S
HA lehet majd egyszerre a 4 fajta felszerelésben 1-1 VFkristály, akkor is lehet több kristályod. Pl. olyan felszerelésben, amit CSAK arra a célra használsz /mint te is mondottad/. Pl. Vadászathoz másképp öltözöl, mint portyához, vagy pihenéshez, nem? Én igen. + Az eddig VT miatt feleslegesen vásárolt varik is hirtelen értelmet nyernek, hiszen hordozhatnak egy ritkábban használt formulát, pl. egy Kémkedés segítő VFkristályt vagy Önleveretésnél, 15% alatt (vadászos VFkristályos cuccokkal) ugyan mit számít, hogy mennyire elavult a felszerelésed? ;-)
Amikor valaki új felszerelést vesz, akkor általában újra is kénytelen fókuszozni. No ilyenkor érdemes "ápgrédelni" az AL-ben az aktuális AFK-hoz 1-1 fókuszkristályt, ami ebből kifolyólag nem kerül extraköltségbe (legfeljebb hordaváltottaknak minimális AFp-be...), amúgy is megvennéd.
Kieg.: A Mágiához kötni a dolgot Mágustorony helyett... Hmmm... Érdekes gondolat. Merengek rajta, habár Miklós azt mondta, hogy AFképesség/Épület/Kufár vonal mentén tudja elképzelni a dolgot, de hát ha összehozunk egy izgalmasabbat.... :-) ;-)
A hozzászólást McMad módosította 2013.04.30. 16:41:16-kor
Pontszám: 6.48
kedvelt tagLebufe001Férfi
Végzetúr tehetség
219 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5476. hozzászólás - 2013.04.30. 18:03:22
Én azt nem értem, hogy miért kell mindent AF képességhez kötni. Nem mindenki 60 fölötti. Nagyon sok fejlesztés van, hogy új AF-ek meg minden, ez király de a játékosok egy részét nem érintik ezek a fejlesztések.
V5-Madártej
Pontszám: 6.43
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5477. hozzászólás - 2013.04.30. 18:05:48 (Válasz Lebufe001 #5476 hozzászólására.)
Mindenkit fog érinteni és bevallott fejlesztési irány Miklóséktól, hogy az AF legyen a központ általában.
Pontszám: 7.74
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5478. hozzászólás - 2013.04.30. 20:19:09 (Válasz McMad #5475 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.04.30. 16:13:15
Vadászathoz másképp öltözöl, mint portyához, vagy pihenéshez, nem? Én igen. + Az eddig VT miatt feleslegesen vásárolt varik is hirtelen értelmet nyernek, hiszen hordozhatnak egy ritkábban használt formulát, pl. egy Kémkedés segítő VFkristályt vagy Önleveretésnél, 15% alatt (vadászos VFkristályos cuccokkal) ugyan mit számít, hogy mennyire elavult a felszerelésed?

Igen, vannak tárgyak, amiket cserélgetek, de ezek inkább ékszerek, sisakok, csizmák, nem pedig fegyverek, varázslatok, páncélok. A VT miatt feleslegesen megvásárolt varázslatok általában olcsó bóvlik, érdemes rögtön eladni őket. 15% alatt sosem vadászok, tehát igenis számít, hogy milyen tárgyak vannak rajtam. Pihenésnél is fontos az erős felszerelés, mert a KH minden órában jön.
Ha az eddigi 25 formulát mind használni akarnád, az azt jelentené, hogy 6-6 fegyvert, pajzsot, páncélt és varázslatot kellene variálgatnod folyamatosan. Elég macerás már első ránézésre is.
Ennél még az a megoldás is jobb, ha készül egy új slot aktív formulák/rúnák, vagy akármi néven, ahová beállíthatsz 4 varázslatot, ami az adott öltözet mellett aktív. Ezt aztán minden öltözetbeállításhoz variálhatod ahogy akarod.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.97
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5479. hozzászólás - 2013.04.30. 21:32:42 (Válasz Ariel #5478 hozzászólására.)
Miért van az az érzésem hogy ha ez megvalósul az megint lóvés dolog lesz?
Már így is marha sokba van a játék az új fejlesztések miatt, ami miatt plusz költség van...
Köll ez nekünk?!

Inkább a portya ablakkal foglalkoznának...
Pontszám: 8.30
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5480. hozzászólás - 2013.04.30. 21:57:11
10 pont!
A régebbi verziókban bezony még felszerelés és épületfüggetlen (v1) javaslat volt.
Én is azt támogatnám, de...
1. EZ a verzió variatívabb.
2. olcsóbb, mint pl. a v2, mert fókuszkristályra amúgy is költ a játékos. Okosan válogatva a formulák között szinte 0 extraköltséggel jár. Ettől függetlenül ez bizony pénzkérdés is. Hiába szeretném a formulák 95%-át, ha nem fogom rákölteni a pluszköltséget. ;-(
Sebaj. Lesznek/vannak olyan formulák, amiknél megelégednék a kisebb hatásfokkal és csak ritkán "ápgrédelném". ;-)
3. Míg a V1-2 változat max 2 formula egyidejű működését engedélyezte volna (AF képességgel/relikkel), addig ez a v3-ban 4(!!!).
Apró megjegyzés: Én sem vadászom 15% alatt, de nem is magamat tartom szem előtt a javaslataimban. Igyekszem objektív maradni. :-X
Nagyon megfogott viszont a következő mondatod:
...így a szövetség méretétől függetlenül bárkinek elérhetővé válik a dolog.

Mindig ilyesmire törekedtem javaslataimban, de azt kell hogy mondjam, bezony erről MOST megfeledkeztem.
FOGOM még variálni a javaslatot ennek tükrében is egyre inkább fokozódó hangsúllyal a formulák használhatóságára, új formulákra.
Lassan itt lenne az ideje, hogy a Behó - Miklós nyilatkozzon milyen irányban érdemes elindulnunk (3 féle felépítés javaslat - nem mindegy, hogy mi, hogyan működik), mert a végső szó úgyis az övék.
Talán a talin majd kitérhetünk erre is...
Kieg.: Ez válasz Ariel legutóbbi HSz-ére.
A hozzászólást McMad módosította 2013.05.01. 22:49:01-kor
Pontszám: 6.48
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő