Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3121. hozzászólás - 2011.01.25. 16:05:02 (Válasz Offsboy #3116 hozzászólására.)
Off, Még mindig nem mondtál konkrét neveket... Ahoz, hogy lehessen kalapozni az igazadért , legalább konkrát példákat kéne tudni!

Valahogy így kéne felsorakoztatni a tényeket, ezek nélkül csak locsogás-fecsegés amit a nagyvilágba elkiáltasz, mivel a gyakorlatban egyszerűen nem látom azt hogy bármi változott volna a modullal!

Eddig ezek a rablásaim voltak XY-tól, most egy szaros 0-át hozok lásd példa, miközben Y. szinten csak X-es negatív lédiffje van...

Itt egy példa, hogy én nem látom ezt az óriási portya szopatást, amiért megy a rinya:
(Cobold -550k lédiffel rendelkezik 44. szinten, amivel 3. a V5 szerveren!)

Törlés Január 23. 11:24 Wart Cobold Te nyerted a csatát.
A jutalmad 9531 lélekenergia és 23 TP.
Pontszám: 3.82
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3122. hozzászólás - 2011.01.25. 16:09:00 (Válasz Birka #3103 hozzászólására.)
Az a "fix" csak azért érdekes, mert fél év szüneten tuti volt, tehát, ilyenkor lehet gondolkozni, hogy...

a, saját farmjai vannak
b, saját farmjai vannak, ami útján van 6 M LÉ diff-je 19. szinten
c, aki, amit akar...

- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 5.13
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3123. hozzászólás - 2011.01.25. 16:12:31 (Válasz Yuurei #3122 hozzászólására.)
Yuurei, Az mar fix farmnak számít szerintem, akitől rendszeresen tudsz hozni lét melynek lé/tp aranya meghaladja a VF-es létermelést, és nem tesz semmit azért, hogy ezt elkerülje. (Amúgy az igazán nagy rablásokat eddig se a nagy mínuszt felhalmozó embereken lehetett hozni, mert vagy 2 éve védi hat már rájuk a rabszolga modul...)
A hozzászólást Birka módosította 2011.01.25. 16:19:31-kor
Pontszám: 5.43
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3124. hozzászólás - 2011.01.25. 16:19:31 (Válasz Birka #3123 hozzászólására.)
Hmmm... ez csak azért érdekes, mert volt egy tag 12-es szintű, akitől minden nap 4-5 * 3-4 K LÉ-t hoztam el, erre egyik nap 0 lett, nem nem ez az érdekes, hanem az, hogy mellette volt még 2-3 karakter akiktől "csak" 1500-akat hoztam el. A 3-4 K-s karaktertől most is nulla viszont a másik 3-tól 1000-1500-t mindig hozok.

És most jön az érdekesség! Holott, ugyanakkor találtam meg minda4 karaktert.

Tehát az én elmém szerint mostanra már mind a 4 karaktertől 0-t kéne hoznom, erre nem. Nem fellebbezni akarok, csak sztem ez a "nerf" sem működik pontosan.
A hozzászólást Yuurei módosította 2011.01.25. 16:20:22-kor
- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 5.13
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3125. hozzászólás - 2011.01.25. 16:20:41 (Válasz Yuurei #3124 hozzászólására.)
Leírnád a szintjüket, és a lédiffjüket esetleg? (Az elő se fordulhat, hogy esetleg az az 1 tag elköltötte a lé-jét? )
Pontszám: 5.43
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3126. hozzászólás - 2011.01.25. 16:28:50 (Válasz Birka #3125 hozzászólására.)
12. szint 22-27 K mínusz LÉ diff

Mostmár...

Nem mivel megvannak azóta, hogy megtaláltam őket... 1-2 TÖ/SZÖ változás lett, más semmi.
A hozzászólást Yuurei módosította 2011.01.25. 16:29:42-kor
- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 5.13
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3127. hozzászólás - 2011.01.25. 16:51:45 (Válasz Craslorg #3120 hozzászólására.)
Cras, a tudatosan játszók portyáznak, ha nem rendes portya akkor baráti, volt jópár VF-es aki a küldetések miatt tolta (max távba lefele ütés, a kevés TP miatt), a többiek inkább barátiztak. Most, hogy nyitva a kapu az EH előtt a térkifordító miatt, a csőVF-esek is portyáznak.

Visszanéztem a rablásaimat az archivumban. Nem tagadom, az áldozatok többsége negatív LE difis, sokan milliós bukásnál járnak. A milliós bukást nem én okoztam, de lecsippentettem magamnak a magam hasznát. Ha valaki nem tudja megvédeni az LE-t azért miért én vagyok büntetve?
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.25
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3128. hozzászólás - 2011.01.25. 18:42:47 (Válasz S0laris #3127 hozzászólására.)
Ki mondta, hogy te vagy büntetve? Sokkal inkább itt van a várva várt ösztönzés arra, hogy ne a gyenge rabszolágat üssék a farmerek

Ha valaki nem tudja megvédeni a lét akkor elkapod, és viszed a lét. A JÁTSZÓ játékosok termelik a lét, tevékenyen részt vesznek a játékban, néha hibáznak, ilyenkor lazán lerabolhatod őket.
A rabszolgák nem csinálnak semmit, csak vadásznak ugye. Ha jól értem a rabszolga modul azokra hat akiknek jelentős negatív teljesítményük van a szintjükhöz képest. Ráadásul a befutott adatok alapján elmondhatom, hogy egész magas negatívummal kell rendelkezni ahhoz, hogy beforduljon 0-ba a cucc. (Az EH-ra semmilyen hatással nincs továbbra sem...)
A hozzászólást Birka módosította 2011.01.25. 18:44:15-kor
Pontszám: 4.88
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3129. hozzászólás - 2011.01.25. 21:29:21 (Válasz Ariel #3102 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.01.24. 21:21:13
Ezek a farm karakterek, akik semmit sem csinálnak, csak vadásznak, nem is akarják megvédeni a LE-t. Nem véletlenül rabszolga modul a neve a dolognak. Akik normálisan játszanak, és fejleszteni is akarják a karakterüket a megszerzett LE-ből, azoktól ezután is lehet rabolni.


Szép definícó. A KH-s farmokat akiktól naponta párszáz K-t akasztasz hogyan definiálnád? Vagy ők speciális eset?
A hozzászólást Aurri módosította 2011.01.25. 22:08:07-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 6.99
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3130. hozzászólás - 2011.01.25. 22:05:23 (Válasz Aurri #3129 hozzászólására.)
Ezt tudja az EH, miért lepődsz meg ezen? Ha lenne a szintemen elég játékos karakter, ennél jóval több LE-t szereznék, a kínzókamráról nem is beszélve.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.95
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3131. hozzászólás - 2011.01.25. 22:09:45 (Válasz Ariel #3130 hozzászólására.)
Ariel: Szóval ez a titok?
-8 millio LE diff/robot szerintem azért elég beszédes szinttől függetlenül, főleg ha figyelembe veszem az egy robotra jutó valódi játékosok számát és a KH játékban töltött idejét.
Végülis jöhet a szlovák farmvédelem, bánja fene, kérünk viszont mi is robot-farmokat! Köszönjük.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.27
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3132. hozzászólás - 2011.01.25. 22:28:22 (Válasz Aurri #3131 hozzászólására.)
És a -8 millió LE differenciát elosztottad a vesztes csaták számával is? Lesz belőle -800 LE csatánként. Ennél még alacsony szinten is többet termel a kínzókamra.
Valahogy a LE diffedből és a nyertes csatáidból nem 1600 LE/csata átlag jön ki. Szóval nem tudom, mire fel panaszkodsz.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.96
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3133. hozzászólás - 2011.01.25. 22:29:48 (Válasz Aurri #3131 hozzászólására.)
Pusztán a tények kedvéért, kizárólag a saját magam szempontját tekintve, de valószínűáleg a környékemen töbeknek hasonló az eredménye.
Ezek a ma délutáni csatáim KH-sok ellen, 93% lélekszívás mellett.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3358 lélekenergia és 21 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4423 lélekenergia és 77 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4289 (-504) lélekenergia és 64 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4089 lélekenergia és 17 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3650 (-125) lélekenergia és 12 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3217 (-432) lélekenergia és 8 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4423 lélekenergia és 77 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4189 lélekenergia és 30 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4189 (+758) lélekenergia és 30 TP.

Craslorg *** Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3358 lélekenergia és 21 TP.

Azaz 10 csatából lélekszívásokkal -303 LE (azaz védi őket az öröklött transzcendentális) és mindannyiszor csak az EH kattant be.

Semmivel se jobb arány, mint 30 szinttel lentebb ugyanúgy nagyrészt lefelé támadni. A lélekszívás gyakrabban jön be nem KH-sok ellen, mint KH-sok ellen, legalábbis számomra. A védekező csatákat nem írom, mert ott mind lent, mind fent jön szívásból is LE, de ha nem jön, ott is csak az EH által termelt LE van meg. Fent még arra is kisebb az esély, hogy nagy rablás legyen véletlenül, max védekezőként lepattanhat 30-ból egyszer valaki. Itt már azért mindenki tud vigyázni az LE-re.
Számomra főleg az EH jelentette a jelentős LE-diff változást (-1M-ről +11M közelébe), ami jóval alacsonyabb szinten is elérhető.
A hozzászólást Craslorg módosította 2011.01.25. 22:30:30-kor
Pontszám: 8.95
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3134. hozzászólás - 2011.01.25. 22:59:54
Azt gondolom elég csúnya lenne, ha egy elsősorban portyából élő kari portyaátlaga rosszabb lenne a KH-ból hízókénál. Ha már mindig a kínzókamrát hozzátok fel, én is megosztanám ezen bevételeimet:

2011.01.22. A kínzókamrából 5068 LE áramlott beléd.
2011.01.21. A kínzókamrából 2238 LE áramlott beléd.
2011.01.20. A kínzókamrából 4901 LE áramlott beléd.
2011.01.19. A kínzókamrából 0 LE áramlott beléd.
2011.01.18. A kínzókamrából 13018 LE áramlott beléd.
2011.01.17. A kínzókamrából 6866 LE áramlott beléd.
2011.01.16. A kínzókamrából 4237 LE áramlott beléd.
2011.01.15. A kínzókamrából 2281 LE áramlott beléd.

71. szint, egy stat növelése 100K körül van. Azaz marginális a valódi portya LE bevételhez képest. Lehetne többszöröse is ha arra mennék rá, akkor viszont a portya LE - ami a fentiek sokszorosa- lenne sokkal kisebb. És nem panaszkodom, köszönöm jól vagyok. :-) Csak nem kedvelem ha más faxával verjük a csalánt, gondoltam megmutatom milyen érzés. Azon túl hogy továbbra is állítom: a robotsereg önmagáért beszél, elég rákattintani a KH-s karik adatlapjára, nem kell számisztikusnak lenni ahhoz, hogy bármelyikükre rá lehessen biggyeszteni a "farm vagyok, üssetek" feliratot. EH meg portyaarány ide vagy oda.

Amúgy Craslorg adataiból egy másik szomorú tendenciát vélek leolvasni, amifelé taszigál minket a rendszer: a lefelé ütlegelés egyre inkább kifizetődő ahogy haladunk előre a játékban. És ez baromi rossz irány. Ha nekem lenne 8-10 emberem akiknél mindig van LE és tudnám őket 10 szintről ütni, hát nem sokat filóznék a taktikámon - jelen rendszer szerint.
Én végre olyan portyarendszert látnék szívesen ahol az azonos erősségű karaktereknek egymást érné meg leginkább támadni és bevállalós harcot díjazná a rendszer.
A hozzászólást Aurri módosította 2011.01.25. 23:01:17-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3135. hozzászólás - 2011.01.25. 23:22:50
Tehát az új nerf:

- A szar játékot jutalmazza
- A jó játékot bünteti
- Előzetes egyeztetés nélkül került be
- A korlátozás pontos működéséről nincsen info
- Meghirdetve is csak sunyi, patkány módon volt

Ha ezek után a sokmilliós LE mínusszal bíró KH-s farm botokra nem hat, hát az a világ legnagyobb pofátlansága. Gondolom, Miklós kormányzati pozíciókra gyúr. Pfej.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.66
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3136. hozzászólás - 2011.01.25. 23:40:52 (Válasz Prisma #3135 hozzászólására.)
"további bevezetésre irányuló terv, hogy a béna, lére nem vigyázó karakterek veszteségeit a bajnoki viadalok között elszámoljuk, és azoknak, akiknek a megtakarítása a kedvezmények ellenére sem éri el a 20%-ot, azoknak megadjuk a láthatatlan sajtolás hatalmas felzárkóztató lehetőségét, és minden 20. kap egy nagyobb csomag kiégett őskövet lélekgyémánttal"


na jó, csak viccelek
A hozzászólást Semelyik módosította 2011.01.25. 23:49:47-kor
Pontszám: 5.24
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3137. hozzászólás - 2011.01.26. 07:13:31
Bírom az ilyen dumákat a KH-ról, jókat nevetek olyanokon, akik azt sem tudják miről beszélnek! És néhány ember top ellenessége már-már a "narancsosforradalom" győzelmét hirdetőkének buzgóságával vetekszik.
Én személyesen sírtam ki a nerfet Miklósnál, sőt megsúgom, a KH-nak adtak még plussz +1milla elhozható LE-t!
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 6.28
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3138. hozzászólás - 2011.01.26. 07:44:56
Azért azt elmondanám, mint már az előttem szólók is rávilágítottak, a KH nem akkora "biznisz", mint látszik. Az EH sem mindig működik, ha visszakeresel szoktam is nyígni miatta. A küldetések közül a kábítós sem feltétlen csinálható rajtuk. ÉS így elkerülhető, hogy 10-12 szintet csapkodjanak lefelé az emberkék. Amúgy nem KH-s alacsonyabb szintűt (magasabbat is) jobban megéri csapkodni, mert a legrosszabb esetben kapcsol az EH, ami ellenkező esetben nem feltétlenül igaz. Nekem a LE diffem az EHnak köszönhetően nőtt meg extrém módon - meg pár figyelmetlen magasabb szintű játékosnak - persze előtte sem volt alacsony. Viszont az meg egy másik szempont (és támogatom is), hogy ne a rosszul játszó embereket támogassuk és ezzel párhuzamosan rontsuk a játékélményét a jól, vagy náluk figyelmesebben játszóknak.
A "dögöljön meg a szomszéd tehene is", mindazonáltal nem értékelhető szempont.
V1
Pontszám: 7.18
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3139. hozzászólás - 2011.01.26. 07:56:29 (Válasz Prisma #3135 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.01.25. 23:22:50
Tehát az új nerf:

- A szar játékot jutalmazza
- A jó játékot bünteti
- Előzetes egyeztetés nélkül került be
- A korlátozás pontos működéséről nincsen info
- Meghirdetve is csak sunyi, patkány módon volt

Ha ezek után a sokmilliós LE mínusszal bíró KH-s farm botokra nem hat, hát az a világ legnagyobb pofátlansága. Gondolom, Miklós kormányzati pozíciókra gyúr. Pfej.


Szokásos Prisma féle demagóg félremagyarázás esete...
-A rabszolgatartókat nem tápolja tovább a rendszer
-A jó játékost egyáltalán nem érinti, mert az addig se a rabszolgákból portyázott érdemi eredménnyel
-2 éve bent van, és a játékvezetés fenntartja a változtatás jogát, azaz nem köteles egyeztetni, ha megteszi az csak egy gesztus!
-Sehol nincs deklarálva semmilyen adat a portya pontos rendszerével kapcsolatban, akkor miért pont ez lenne?
-Hirben kijött az információ, azaz halál korrekten meg lett mondva, nem sunyi módon lett bevezetve csendben a padsorok közt!
-Hat a KH-ra is! Igaz azok nem rabszolgák, csak "farmok", így nem elég a veszteségük hozzá, hogy bekattanjon a modul rajtuk, vagy fel se tűnik a működése az EH miatt...

Köszönjük "EMESE"

Prisma, ha irigy vagy a KH-ra, akkor miért nem lépsz szinteket, hogy neked is legyen?
Ha basztat a modul, mert továbbra is rabszolgáznál inkább, akkor miért nem térkifordítózól, vagy állsz át örökös EH-ra?
Ha fogalmad nincs dolog működéséről, akkor milyen alapon lázítanál, és kavarnád a szart vele kapcsolatban?
Ha tele a tököd a játékkal, akkor mért nem nyomod be a nagy DEL gombot?
A hozzászólást Birka módosította 2011.01.26. 07:58:49-kor
Pontszám: 4.77
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3140. hozzászólás - 2011.01.26. 08:13:32 (Válasz Archibald Cunningham #3138 hozzászólására.)
Idézet: Archibald Cunningham - 2011.01.26. 07:44:56
Viszont az meg egy másik szempont (és támogatom is), hogy ne a rosszul játszó embereket támogassuk és ezzel párhuzamosan rontsuk a játékélményét a jól, vagy náluk figyelmesebben játszóknak.
A "dögöljön meg a szomszéd tehene is", mindazonáltal nem értékelhető szempont.


Teljesen egyet értek! Éppen ezért örülök neki, hogy most már nem azt támogatja a rendszer, aki értelmetlenül odaállított bábokat püföl, és azon versenyzik a hasonló "vadász" kollégáival, hogy ezen cselekvésképtelen rabszolgák mikor dugják ki az orrukat 15% alól...
Azaz a "jó" játékos végre nem kerül hátrányba azért, mert "normális" célpontokat választ magának, mivel nem tud nonstop klikkelni ezen "rabszolgák" támadására, vagy nem használ offenzív automatizálást esetlegesen!

Sajnos még mindig csak azt tudom leszűrni az eddig elhangzottak alapján, hogy 1-2 nagyhangú farmer veri a blattot, miközben fogalma nincs róla pontosan mit is csinál ez a modul. Egyetlen egy olyan példát nem hozott még senki, hogy NEM extrém léveszteségű karaktert ütve, tudván annak rengeteg léje van (utólag megkérdezte pl), láthatóan hatott volna ez a feltételezett NERF!

Sőt ezzel szemben elhangzott, hogy egész alaptalannak tűnik olyanért sírni, ahol sokmilliós lédiffeseket nem lehet tovább farmolni.
De az is elhangzott, hogy megnézve az eddigi farmokat tényleg csak jelentős negatív diffek esetén hat a modul, valamint továbbra is vannak normális "szakítások" portyában.
Még Prisma is bevallotta, hogy FOGALMA sincs mit is csinál ez a modul.
Az is kiderült, hogy a KH 4k-s rablások EH+karakterszint miatt akkorák, amit BÁRKI kifejleszthet KH függetlenül ugye!
Pontszám: 5.11
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője