SuperEgo231397 hozzászólás
Ez nagyon jó lenne ment a 10 es de a már sokszor emlegettet ehhez a fórumhoz hasonlóan kiemeléseket, url-eket stb. is belehetne tenni nagyon értékes lehetne, mikor valaki kasuki és cseszik az apróbetüs részt olvasgatni
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.78
Pörgönc196 hozzászólás
Esetleg a "szerencsekerék" lehetne egy egyszintes szövetségi épületben (mint az Aréna, alacsony építési költséggel), esetleg templom néven, ahol az oltárnál kell imádkozni a négy főisten valamelyikéhez, akikhez a jutalmakat jellegük szerint be lehetne sorolni. Továbbá, egy minimális az adott istennek adományozott LE-ért egy fokkal erősebb változat eshetne (opció továbbfejlesztésre). Ezzel valahol meg lehetne vetni (a nagyon hosszútávú fejlesztések között) a vallások, az ezen alapuló eventek, körbeverős istenhit bónuszok alapját.
V3-Shifu
Pontszám: 7.83
Buttgereit192 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3944. hozzászólás - 2011.07.04. 00:03:36
Szerintem be lehetne hozni a játékba a régi istenek visszatérését. Ahoz hogy az ember csatlakozhasson egy isten híveihez valamilyen küldetést kellene megcsinálni amiért kapna egy medált ami jelképezi hogy melyik vallás híve. Esetleg ez után lehetne egy esemény amiben valamelyik rivális isten avatárját kéne elpusztítania az adott isten híveinek pl a Chara-Din hívőknek Istarian-t A gyöztes csapat kapna valami jelképes jutalmat. Az istenek követésének az vona az elönye hogy minden szintlépéskor kapna a karakter tulajdonság vagy szakértelem pontokat attol fügöen hogy melyik isten híve pl Tharr hivei 1 támadást és 1 kritikus ütést Sheran hívei 2 egészséget és 1 sebgyogyitást stb...
Vélemények?
Pontszám: 7.38
Truth801247 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3945. hozzászólás - 2011.07.04. 07:49:23
Az ötlet nem rossz, de a szintlépéskor járó jutalom jobb lenne ha homogénebb lenne, mert egyébként mindenki az iq/tau isten híve lenne.
Pontszám: 6.27
Zsanklod126 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3946. hozzászólás - 2011.07.06. 15:54:36
"- Az erő sebzés 40. szinttől valamivel nagyobb hangsúlyt kapott a játékban, hogy egyensúlyban legyen a taumaturgiával."
Elméletileg ez tegnap óta működik. Vannak már valakinek jó tapasztalatai? (Természetesen a varázslókon kívül.)
Én most éppen sorban bukok olyan smaragdok ellen, akiket eddig szinte mindig legyőztem. Lehet hogy az erőre is gyúrtak?
V5 Rats
Pontszám: 4.39
Perzsia01Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3948. hozzászólás - 2011.07.06. 19:26:06
Ismét lenne egy ötletem,bár az előző kettőre sem látok semmi reakciót a vezetőségtől... A mostani ötletem egy relikvia,ami 5000 lélekgyémántba kerülhetne,és a tulajdonsága az lenne,hogy az állatainkat a vadászatokra is magunkkal vihessük,és ezzel megkapnák a vadászatkor szerzett tp-nk 1/3-át vagyis,ha egy vadászatkor kapnánk 12 tp-t akkor az állatunk,is kapna 3 tp-t. Az árán csak úgy kapásból írtam oda,de lehet,hogy egy ilyen speciális relikviát aláértékeltem,de ezt már döntsék el a többiek.
Pontszám: 7.37
Vadiati160 hozzászólás
nnnnnaaaaa ez az ami soha nem kerül be a játékba még csilliárd gyémántléőskőért sem . mégpedig azért mert így is nagyon el tudnak szállni az állatok,plusz akik nem vadásznak soha rettttenetes óbégatásba kezdenének. egy izmos vadászat alatt lépne 1-2-3 szintet is attól függően milyen szinten van ,és nem beszélve róla hogy egyéb, nem kis tápot is jelentene. pl ha friss idomítás, gond nélkül pillanatok alatt felhízlalom 60.szintre sajtolom az esszenciáért,jön belőle tiszta lé is,nagyon szétverné a mezőnyt.de ez csak az én meglátásom,sőt kifejezetten bokánf**nám magam a gyönyörtől ha beraknák
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 8.14
LanMaffia3367 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3950. hozzászólás - 2011.07.06. 20:48:42
Én örülnék neki, csak annak nem hogy TP függő. Így 2 hónap alatt behozná Yagami az állatomat szintben, és kénytelen lennék szétrúgni a seggét következő találkozón
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.95
Pörgönc196 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3951. hozzászólás - 2011.07.06. 21:02:23
Lehetne a következő Event Langi típusú? Annyira jó lenne...
V3-Shifu
Pontszám: 6.78
Galvanelem119 hozzászólás
Úgy rémlik, az évente egyszer van, talán novemberben...
Pontszám: 8.61
Vadiati160 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3954. hozzászólás - 2011.07.06. 22:23:14
valahol már írták hogy szeptemberre várható.
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 7.23
PottomPanna2518 hozzászólás
Ezzel a spanyolviasszal már én is próbálkoztam anno, szépen fel is építettem, aztán nem sok minden lett belőle. Már csak azért is tetszene, mert most 75 tpt kapok a vadászatért és mégyegy dolog lenne amivel közelebb kerülhetnék Lanhoz.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.99
LanMaffia3367 hozzászólás
Esélytelen drágaszív kisasszony.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.95
Perzsia01Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3957. hozzászólás - 2011.07.07. 19:31:00
Ismét lenne egy igen csak lehetetlen ötletem,amit szeretnék megosztani veletek,hogy majd jól letoljatok miatta
Azt képzeltem el,hogy mennyire jó lenne,ha a szövetségi épületek közé bekerülne egy új,amelyiket nem lélekenergiából,se nem őskőből,hanem lélekgyémántból lehetne építeni,és csak 1 szintje lenne,mint az arénának,és kb 500 000 lélekgyémántba kerülhetne. Tudom,ez rengeteg,de azért gondoltam ilyen sokra,mert az épület bónuszát sem utolsónak képzeltem el
az én fejemből az pattant ki,hogy ha ez az épület felépül,akkor a szövetség minden tagjának havonta,vagy 2 havonta (vagy akár minden bajnoki viadalra) gyártana egy szintjéhez illő fókuszkristályt,amit nem csak gyűrűbe lehet helyezni,hanem véletlenszerűen dobna egy,fegyver,varázslat,páncél,vagy pajzsba helyezhető kristályt,aminek a tulajdonságát is véletlenszerűen dobhatná a rendszer. Ha valakinek tetszik ez az ötlet,vagy szerinte jó ötlet,csak változtatni kéne 1-2 dolgon,akkor ne habozzon pötyögni
Pontszám: 4.70
RocketoVégzetúr tanonc
35 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3958. hozzászólás - 2011.07.08. 11:49:41
Üdv!
Nekem egy teljesíthető ötletem támadt. Támadás italát lehessen eladni a lélekkufárnak.Aki vadászik, annak ez a cucc csak gyűlik és gyűlik,hiába durrant el néha egyet-egyet.
Pontszám: 2.92
Truth801247 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3959. hozzászólás - 2011.07.08. 12:26:07
Ebből az következne hogy nulla tp-ből lehetne le-t szerezni mert akkor csak kihívásozni kellene. Nem fogják betenni szerintem.
Pontszám: 7.60
Craslorg11552 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3960. hozzászólás - 2011.07.08. 21:22:08
Jelenleg a sebgyógyítás akkor kattan be csata végén, ha egy bizonyos arányszámnál nagyobb sebzést kapunk, mint amennyit adunk. Ez kb 2-szeres mennyiségnél van és minél nagyobb ez a szám, annyival nagyobb a gyógyulás mértéke.
Ez alapján jobban megéri rommá verődni, mint minimális különbséggel kikapni. Mindkét esetben bekapja az ember a sebzést, de a rommá verődéskor vissza is gyógyul, azaz hamarabb éri el a 100%-ot, hogy kijöhessen a pihiből, nem kell rá várnia. Ez így nem túl felhasználó barát.
Javaslat: A sebgyógyítás ne a két sebzés arányaiból számolódjon, hanem a kapott sebzés és a maximális ÉP arányából. Ha a max ÉP 30-50%-át leverik, akkor kattanjon be, függetlenül attól, hogy a vereség során én mekkora sebzést okozok.
Példa:
50k max ÉP mellett csatasebzés 18k vs 25k - ekkor nem kattan be a sebgyogyó, holott 1 órányi pihenés "ment kárba"
50k max ÉP mellett: 5k vs 20k - ekkor bekattan és az 1 órányi bukta 60%-át visszakapom, azaz csak 24 perc kell, hogy újra felgyógyulja a bukott ÉP-t.
Azaz a második esetben jobban járok ÉP-t tekintve.
A javaslat alapján mondjuk 30%-nál nagyobb ÉP vesztésnél kattan be és a Max ÉP-től függően bukott mennyiség adott %-űát gyógyulná vissza
50k-ból 25k bukta esetén 15k-t
50k-ból 20k bukta esetén 12k-t
50k-ból 10k bukta esetén viszont nem kattan be
Pontszám: 8.70