Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóSuperEgo23Férfi
Végzetúr mester
1397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3941. hozzászólás - 2011.07.03. 18:54:47 (Válasz Perzsia01 #3940 hozzászólására.)
Ez nagyon jó lenne ment a 10 es de a már sokszor emlegettet ehhez a fórumhoz hasonlóan kiemeléseket, url-eket stb. is belehetne tenni nagyon értékes lehetne, mikor valaki kasuki és cseszik az apróbetüs részt olvasgatni
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.78
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3942. hozzászólás - 2011.07.03. 20:34:00 (Válasz Miklós #3934 hozzászólására.)
Esetleg a "szerencsekerék" lehetne egy egyszintes szövetségi épületben (mint az Aréna, alacsony építési költséggel), esetleg templom néven, ahol az oltárnál kell imádkozni a négy főisten valamelyikéhez, akikhez a jutalmakat jellegük szerint be lehetne sorolni. Továbbá, egy minimális az adott istennek adományozott LE-ért egy fokkal erősebb változat eshetne (opció továbbfejlesztésre). Ezzel valahol meg lehetne vetni (a nagyon hosszútávú fejlesztések között) a vallások, az ezen alapuló eventek, körbeverős istenhit bónuszok alapját.
V3-Shifu
Pontszám: 7.83
fórumozóAngel1721Férfi
Végzetúr tehetség
127 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3943. hozzászólás - 2011.07.03. 22:31:23 (Válasz Pörgönc #3942 hozzászólására.)
Ez mondjuk nem rossz ötlet, de ezt szerintem inkább úgy kéne megoldani, hogy a térkapuból nagyobb eséllyel potyogjanak a cuccok.
Pontszám: 4.19
népszerűButtgereitFérfi
Végzetúr tehetség
192 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3944. hozzászólás - 2011.07.04. 00:03:36
Szerintem be lehetne hozni a játékba a régi istenek visszatérését. Ahoz hogy az ember csatlakozhasson egy isten híveihez valamilyen küldetést kellene megcsinálni amiért kapna egy medált ami jelképezi hogy melyik vallás híve. Esetleg ez után lehetne egy esemény amiben valamelyik rivális isten avatárját kéne elpusztítania az adott isten híveinek pl a Chara-Din hívőknek Istarian-t A gyöztes csapat kapna valami jelképes jutalmat. Az istenek követésének az vona az elönye hogy minden szintlépéskor kapna a karakter tulajdonság vagy szakértelem pontokat attol fügöen hogy melyik isten híve pl Tharr hivei 1 támadást és 1 kritikus ütést Sheran hívei 2 egészséget és 1 sebgyogyitást stb...

Vélemények?
Pontszám: 7.38
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3945. hozzászólás - 2011.07.04. 07:49:23
Az ötlet nem rossz, de a szintlépéskor járó jutalom jobb lenne ha homogénebb lenne, mert egyébként mindenki az iq/tau isten híve lenne.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 6.27
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3946. hozzászólás - 2011.07.06. 15:54:36
"- Az erő sebzés 40. szinttől valamivel nagyobb hangsúlyt kapott a játékban, hogy egyensúlyban legyen a taumaturgiával."

Elméletileg ez tegnap óta működik. Vannak már valakinek jó tapasztalatai? (Természetesen a varázslókon kívül.)
Én most éppen sorban bukok olyan smaragdok ellen, akiket eddig szinte mindig legyőztem. Lehet hogy az erőre is gyúrtak?
V5 Rats
Pontszám: 4.39
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3947. hozzászólás - 2011.07.06. 16:08:39 (Válasz Zsanklod #3946 hozzászólására.)
Szerintem az az egészséges, ha mindent fejleszt valaki, és akkor nem érik ilyen meglepetések. A MikiRandom miatt ígyis-úgyis van esély mind a győzelemre, mind a vereségre. Én azt tapasztaltam egyébként, - hogy a kérdésedre is válaszoljak - hogy az állatok sebzésén nagyon látványos a változás. Mostanában nem ritka, hogy 1000-1200-at sebeznek körönként. 93-as szintű vagyok.
трамвай-инженер
Pontszám: 6.40
fórumozóPerzsia01Férfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3948. hozzászólás - 2011.07.06. 19:26:06
Ismét lenne egy ötletem,bár az előző kettőre sem látok semmi reakciót a vezetőségtől... A mostani ötletem egy relikvia,ami 5000 lélekgyémántba kerülhetne,és a tulajdonsága az lenne,hogy az állatainkat a vadászatokra is magunkkal vihessük,és ezzel megkapnák a vadászatkor szerzett tp-nk 1/3-át vagyis,ha egy vadászatkor kapnánk 12 tp-t akkor az állatunk,is kapna 3 tp-t. Az árán csak úgy kapásból írtam oda,de lehet,hogy egy ilyen speciális relikviát aláértékeltem,de ezt már döntsék el a többiek.
Pontszám: 7.37
népszerűVadiatiFérfi
Végzetúr tehetség
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3949. hozzászólás - 2011.07.06. 19:40:38 (Válasz Perzsia01 #3948 hozzászólására.)
nnnnnaaaaa ez az ami soha nem kerül be a játékba még csilliárd gyémántléőskőért sem . mégpedig azért mert így is nagyon el tudnak szállni az állatok,plusz akik nem vadásznak soha rettttenetes óbégatásba kezdenének. egy izmos vadászat alatt lépne 1-2-3 szintet is attól függően milyen szinten van ,és nem beszélve róla hogy egyéb, nem kis tápot is jelentene. pl ha friss idomítás, gond nélkül pillanatok alatt felhízlalom 60.szintre sajtolom az esszenciáért,jön belőle tiszta lé is,nagyon szétverné a mezőnyt.de ez csak az én meglátásom,sőt kifejezetten bokánf**nám magam a gyönyörtől ha beraknák
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 8.14
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3012 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3950. hozzászólás - 2011.07.06. 20:48:42
Én örülnék neki, csak annak nem hogy TP függő. Így 2 hónap alatt behozná Yagami az állatomat szintben, és kénytelen lennék szétrúgni a seggét következő találkozón
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.95
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3951. hozzászólás - 2011.07.06. 21:02:23
Lehetne a következő Event Langi típusú? Annyira jó lenne...
V3-Shifu
Pontszám: 6.78
kedvencGalvanelemFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3952. hozzászólás - 2011.07.06. 21:26:42 (Válasz Pörgönc #3951 hozzászólására.)
Úgy rémlik, az évente egyszer van, talán novemberben...
Pontszám: 8.61
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3953. hozzászólás - 2011.07.06. 22:13:05 (Válasz Galvanelem #3952 hozzászólására.)
Megnéztem, okt. 14-én ért véget, azaz szept. közepén kezdődött. Bár szerintem nem kell ezt ilyen szigorúan venni, akár jöhetne is.
V3-Shifu
Pontszám: 6.78
népszerűVadiatiFérfi
Végzetúr tehetség
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3954. hozzászólás - 2011.07.06. 22:23:14
valahol már írták hogy szeptemberre várható.
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 7.23
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3955. hozzászólás - 2011.07.07. 00:13:37 (Válasz Perzsia01 #3948 hozzászólására.)
Ezzel a spanyolviasszal már én is próbálkoztam anno, szépen fel is építettem, aztán nem sok minden lett belőle. Már csak azért is tetszene, mert most 75 tpt kapok a vadászatért és mégyegy dolog lenne amivel közelebb kerülhetnék Lanhoz.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.99
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3012 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3956. hozzászólás - 2011.07.07. 12:40:07 (Válasz PottomPanna #3955 hozzászólására.)
Esélytelen drágaszív kisasszony.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.95
fórumozóPerzsia01Férfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3957. hozzászólás - 2011.07.07. 19:31:00
Ismét lenne egy igen csak lehetetlen ötletem,amit szeretnék megosztani veletek,hogy majd jól letoljatok miatta

Azt képzeltem el,hogy mennyire jó lenne,ha a szövetségi épületek közé bekerülne egy új,amelyiket nem lélekenergiából,se nem őskőből,hanem lélekgyémántból lehetne építeni,és csak 1 szintje lenne,mint az arénának,és kb 500 000 lélekgyémántba kerülhetne. Tudom,ez rengeteg,de azért gondoltam ilyen sokra,mert az épület bónuszát sem utolsónak képzeltem el
az én fejemből az pattant ki,hogy ha ez az épület felépül,akkor a szövetség minden tagjának havonta,vagy 2 havonta (vagy akár minden bajnoki viadalra) gyártana egy szintjéhez illő fókuszkristályt,amit nem csak gyűrűbe lehet helyezni,hanem véletlenszerűen dobna egy,fegyver,varázslat,páncél,vagy pajzsba helyezhető kristályt,aminek a tulajdonságát is véletlenszerűen dobhatná a rendszer. Ha valakinek tetszik ez az ötlet,vagy szerinte jó ötlet,csak változtatni kéne 1-2 dolgon,akkor ne habozzon pötyögni
Pontszám: 4.70
irritálóRocketoFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3958. hozzászólás - 2011.07.08. 11:49:41
Üdv!

Nekem egy teljesíthető ötletem támadt. Támadás italát lehessen eladni a lélekkufárnak.Aki vadászik, annak ez a cucc csak gyűlik és gyűlik,hiába durrant el néha egyet-egyet.
Pontszám: 2.92
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3959. hozzászólás - 2011.07.08. 12:26:07
Ebből az következne hogy nulla tp-ből lehetne le-t szerezni mert akkor csak kihívásozni kellene. Nem fogják betenni szerintem.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.60
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3960. hozzászólás - 2011.07.08. 21:22:08
Jelenleg a sebgyógyítás akkor kattan be csata végén, ha egy bizonyos arányszámnál nagyobb sebzést kapunk, mint amennyit adunk. Ez kb 2-szeres mennyiségnél van és minél nagyobb ez a szám, annyival nagyobb a gyógyulás mértéke.
Ez alapján jobban megéri rommá verődni, mint minimális különbséggel kikapni. Mindkét esetben bekapja az ember a sebzést, de a rommá verődéskor vissza is gyógyul, azaz hamarabb éri el a 100%-ot, hogy kijöhessen a pihiből, nem kell rá várnia. Ez így nem túl felhasználó barát.

Javaslat: A sebgyógyítás ne a két sebzés arányaiból számolódjon, hanem a kapott sebzés és a maximális ÉP arányából. Ha a max ÉP 30-50%-át leverik, akkor kattanjon be, függetlenül attól, hogy a vereség során én mekkora sebzést okozok.

Példa:
50k max ÉP mellett csatasebzés 18k vs 25k - ekkor nem kattan be a sebgyogyó, holott 1 órányi pihenés "ment kárba"
50k max ÉP mellett: 5k vs 20k - ekkor bekattan és az 1 órányi bukta 60%-át visszakapom, azaz csak 24 perc kell, hogy újra felgyógyulja a bukott ÉP-t.
Azaz a második esetben jobban járok ÉP-t tekintve.

A javaslat alapján mondjuk 30%-nál nagyobb ÉP vesztésnél kattan be és a Max ÉP-től függően bukott mennyiség adott %-űát gyógyulná vissza
50k-ból 25k bukta esetén 15k-t
50k-ból 20k bukta esetén 12k-t
50k-ból 10k bukta esetén viszont nem kattan be
Pontszám: 8.70
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!