Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
981. hozzászólás - 2009.11.06. 21:39:32
Csak egyszer érjem meg, hogy egy hozzászólásom 5 pont felett legyen.
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 5.63
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
982. hozzászólás - 2009.11.06. 21:49:28
5.99! Köszönöm! Jól fogok aludni!
Még egy adatot azért leírnék ide aKh-hoz kapcsolódva.
Mielőtt bekerültek a játékba a top 25-ben az első oldalon talán 1! kari volt akinek +1m volt a le diff-je. Ez most jelenleg úgy néz ki, hogy 6 karinak van 1m alatt.
Azért ez már igen jelentős változás nem?
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 5.84
utáltHajasmanoszFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
983. hozzászólás - 2009.11.06. 22:56:39
Sziasztok.Lenne néhány jó ötletem.:
...Már gondolkodtam, de most csak 1 jut eszembe(pedig sokat gondolkodtam egyik éjjel).:
Szerintem ne csak más karaktereket, hanem állatokat is lehessen kémlelni.
Pontszám: 1
kedvelt tagBugattyFérfi
Végzetúr
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
984. hozzászólás - 2009.11.07. 11:41:26
Lenne 1 javaslatom a fejlesztőkhöz, hogy most bejöttek az új tárgy a csizmák, elég furán és zavaróan néz ki ha vesz az ember egy csizmát és a karakter lapján az elrendezésnél mert abban a sorban egyedül van és bal oldalon. Legalább ha csak 1 tárgy van abban a sorban akkor inkább legyen középen az esztétikai hatás végett mert így elég romboló hatása van. Vagy esetleg még 1 tárgyat be lehetne hozni a nadrágot, mert pl ha megnézünk egy embert van páncél-ja meg csizmája de a kettő között semmi nincs olyan mintha pucér lenne félig a karakter így vissza gondolva sokkal értelmesebb lett volna a nadrág mint a csizma szerintem.
V1: Bugatty

Eddigi szövetségek ahol voltam időrendi sorrendben:

I.: Ezüst Dragon Rend
II.: Smaragd Forrás
III.: Békeidők Hírmondói
IV.: Sötét ösvény: Innen nem megyek sehova.
Pontszám: 1.67
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
985. hozzászólás - 2009.11.07. 15:41:00 (Válasz Hlegba #982 hozzászólására.)
Ez ugyan valóban feltűnő, de egyáltalán nem mindegy, hogy a LE diff növekedés mellé mennyi TP-t lapátoltak be. Hiába növelték a legtöbben egy-két millióval a LE diffet, ha jóval több TP-t kaptak mellé, mintha vadászattal szedték volna be a LE-t. Ahogy elnézem a LE diff toplista változását, maximum három-négy topkarakter tápol keményen a KH-ból, a többiek nem igazán.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.80
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
986. hozzászólás - 2009.11.07. 15:53:20 (Válasz Prisma #985 hozzászólására.)
nekik nem hátrány az üres TP, a taktikájuk a lehető legtöbb beszedett TP-re épül, tartják az iramot és a magasabb szintből többet kapnak vadászatért, jobb tárgyakkal biztosítják a megszerzett előnyüket. nekem és neked öngyilkosság az üres TP, nekik viszont létkérdés, és ha emellett pottyan komolyabb LE, kész főnyeremény.

szerk:
ha azt akarjuk hogy a mostani LE difi ranglista ténylegesen a szorgalmas LEbányászokat mutassa akkor LE/össz TP arányt kellene a listába vinni.
A hozzászólást S0laris módosította 2009.11.07. 15:55:54-kor
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5.18
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
987. hozzászólás - 2009.11.07. 16:05:15 (Válasz S0laris #986 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2009.11.07. 15:53:20
nekik nem hátrány az üres TP, a taktikájuk a lehető legtöbb beszedett TP-re épül, tartják az iramot és a magasabb szintből többet kapnak vadászatért, jobb tárgyakkal biztosítják a megszerzett előnyüket. nekem és neked öngyilkosság az üres TP, nekik viszont létkérdés, és ha emellett pottyan komolyabb LE, kész főnyeremény.


Ez igaz, viszont csak maximum a top20-ra. A 80. szint alattiak hiába igyekeznek sok TP-t gyűjteni, a topot nem érhetik utol (mert azok már maxolták a vonatkozó szakértelmeket), és ha nem hatékonyan fejlesztik a karakterüket, akkor agyonütik őket azok, akik viszont LE/TP szempontból hatékonyan fejlesztenek.


szerk:
ha azt akarjuk hogy a mostani LE difi ranglista ténylegesen a szorgalmas LEbányászokat mutassa akkor LE/össz TP arányt kellene a listába vinni.


Nekem nincs bajom ezzel a listával, de az tény, hogy néha kissé félrevezető tud lenni, mert korántsem biztos, hogy van mit irigyelni egy nagy LE diffen.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.50
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
988. hozzászólás - 2009.11.07. 16:07:52 (Válasz Prisma #987 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2009.11.07. 16:05:15
Idézet: S0laris - 2009.11.07. 15:53:20
nekik nem hátrány az üres TP, a taktikájuk a lehető legtöbb beszedett TP-re épül, tartják az iramot és a magasabb szintből többet kapnak vadászatért, jobb tárgyakkal biztosítják a megszerzett előnyüket. nekem és neked öngyilkosság az üres TP, nekik viszont létkérdés, és ha emellett pottyan komolyabb LE, kész főnyeremény.


Ez igaz, viszont csak maximum a top20-ra. A 80. szint alattiak hiába igyekeznek sok TP-t gyűjteni, a topot nem érhetik utol (mert azok már maxolták a vonatkozó szakértelmeket), és ha nem hatékonyan fejlesztik a karakterüket, akkor agyonütik őket azok, akik viszont LE/TP szempontból hatékonyan fejlesztenek.


Viszont én például pont azért nem tudok soha felzárkózni rendesen a TOP-hoz, mert amit nagy nehezen összeportyázok a játékosokból, azt ők ingyen, szinte munka nélkül kiverik a KH-ból.
A hozzászólást Ricardo módosította 2009.11.07. 16:08:08-kor
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.84
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
989. hozzászólás - 2009.11.07. 16:19:56 (Válasz Ricardo #988 hozzászólására.)
ebben nem mernék vitatkozni veled, sokkal jobban látod a KH hatását mint én. az mindenesetre elgondolkodtató hogy a top 10 TÖ-je szinte robbanásszerűen nő, legalábbis ezt vettem észre főleg Galmuszkon.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.26
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
990. hozzászólás - 2009.11.07. 16:21:07 (Válasz Ricardo #988 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.11.07. 16:07:52
Viszont én például pont azért nem tudok soha felzárkózni rendesen a TOP-hoz, mert amit nagy nehezen összeportyázok a játékosokból, azt ők ingyen, szinte munka nélkül kiverik a KH-ból.


Ez teljesen jogos felvetés. Ennek a problémának az a forrása, hogy nem csak abszolút értékben nem azonosak a feltételek, hanem szinthez viszonyítva sem. Akkor lennének hasonlóak a feltételek, hogyha minden karakternél lennének jóval erősebb KH-sok, és mindenkinél lennének jóval gyengébbek. A topkaraktereknél pl. nincsenek jóval magasabb szintű KH-sok. Ez persze nem csoda, mert létező karakterek klónjai. Nem egyszerű persze kiszámolni, hogy a topkarakterek milyenek lennének 1-2-3..-N szint múlva, de valamilyen heurisztikát azért lehetne rá kitalálni, és akkor létre lehetne hozni a legmagasabb szintű játékos karaktereknél jóval magasabb szintű KH-sokat.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.20
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
991. hozzászólás - 2009.11.07. 16:26:13 (Válasz S0laris #989 hozzászólására.)
Elég azt megnézni, hogy a legmagasabb szintűeknek mi a győzelem/vereség aránya a KH ellen, illetve azt, hogy ha a vesztett LE-t nézzük, akkor az 50 legnagyobb farmból 35 KH-s lenne a toplistában.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.84
közellenségGidikeFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
992. hozzászólás - 2009.11.07. 21:17:53
lehetne olyat csinálni hogy lehessen szövin belül a topicokat helyezgetni és csoportosítani őket.
igynázne ki: (pl)

háborúk:

- kurulifnit ellen
- kkoko ellen

Kérdések, válaszok:
- segítség a fejlődéshez
- mikor lesz az epi eleni küzdelem?

én így gondoltam a rendezést
Pontszám: 2.60
népszerűNonooNő
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
993. hozzászólás - 2009.11.09. 01:11:18
Sziasztok

Nagyon franko lenne, ha a szovetseg forumban az oldal kiemelne az olvasatlan topicokat.
Most mindig a datumot kell nezegetnem meg az utolso hozzaszolot, hogy kideritsem, kell-e olvasnom a topicot vagy nem.
Pontszám: 5.75
utáltGaara96Férfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
994. hozzászólás - 2009.11.09. 07:10:38 (Válasz Nonoo #993 hozzászólására.)
Nonoo!
Alpból meglehet nézni hogy meik hozzászólást mikor írták ahoz nem kell belemenni abba a topikba h pl:.Top portya jobb oldalt el lehet olvasni hogy ki írta.
pl:.
Kabuto
2009.05.25. 12:34:42
Pontszám: 1.42
népszerűNonooNő
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
995. hozzászólás - 2009.11.09. 15:31:27 (Válasz Gaara96 #994 hozzászólására.)
Nem irtam, hogy belelepek valamelyik topicba, pont az a problemam, hogy nekem kell mindig neznem, hogy mikor irtak utoljara egy adott temaba.
Sokat segitene, ha egyszeruen sargaval jelolne a topicokat az oldal, hogy olvasatlan bejegyzesek vannak benne.
Pontszám: 6.67
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
996. hozzászólás - 2009.11.10. 09:22:46
A sebgyógyítást nem lehetne egy kicsit megerősíteni?

Irreális, hogy 85-ös sebgyógyítással, maxos bűvös kunyhóval 644-et gyógyítok, miközben a másodlagos varázslat már 20-as szinten belsebez az állatokba 700-1000 sebet. Lehetne kicsit nagyobb az egyensúly.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.30
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
997. hozzászólás - 2009.11.10. 09:52:18 (Válasz Ricardo #996 hozzászólására.)
A baj az, hogy míg a másodlagos varázslat sebzése százalékosan van megadva (pl. 10-esnél 10%), addig a sebgyógyítás fix érték, nem pedig százalék.

A helyes megoldás az lenne, ha a sebgyógyítás függene vagy az állat alap-, vagy a lépett szintjétől, tehát nem egy adott értéket gyógyítana, hanem ez is az állat max. életpontjának egy bizonyos részét, nyilvánvalóan ugyanúgy erősen degresszíven, mint a másodlagos (tudtommal 110-es szakértelemnél maxolódik, 25% az állatra jutó sebzés).

Mód: másik talán megoldás az idomítás - feltételezett, és sokak által kért - finomításához kapcsolódna, miszerint egy kattintással egyszerre nem csak fél órára, hanem tovább is lehet gyógyítani egy adott, megfelelően magas szakértelemszint felett. Adott esetben lélekgyémántért megvehető relikviával.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.11.10. 09:54:56-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.39
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
998. hozzászólás - 2009.11.10. 15:11:47 (Válasz Mortimer #997 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.10. 09:52:18
A baj az, hogy míg a másodlagos varázslat sebzése százalékosan van megadva (pl. 10-esnél 10%), addig a sebgyógyítás fix érték, nem pedig százalék.

A helyes megoldás az lenne, ha a sebgyógyítás függene vagy az állat alap-, vagy a lépett szintjétől, tehát nem egy adott értéket gyógyítana, hanem ez is az állat max. életpontjának egy bizonyos részét, nyilvánvalóan ugyanúgy erősen degresszíven, mint a másodlagos (tudtommal 110-es szakértelemnél maxolódik, 25% az állatra jutó sebzés).

Mód: másik talán megoldás az idomítás - feltételezett, és sokak által kért - finomításához kapcsolódna, miszerint egy kattintással egyszerre nem csak fél órára, hanem tovább is lehet gyógyítani egy adott, megfelelően magas szakértelemszint felett. Adott esetben lélekgyémántért megvehető relikviával.


Ehhez még vedd hozzá, hogy a vastag bőr régebben jó volt, de a másodlagos varázslat ellen semmit nem ér, a másodlagos támadás meg nem ér semmit a vastag bőr ellen (25 körüli vastag bőr szinte tökéletesen nullázza a fizikai sebzést).

Szóval a másodlagos varázslattal sikerült még két szakértelmet feleslegessé tenni.

Ezeket valahogy mind egy szintre kellene hozni: X-es szintű gyógyítás, másodlagosok, vastagbőr arányaiban ugyanannyit érjen.

Pl. A másodlagosok nyugodtan sebezhetnek %-os helyett fix értéket (akkor legalább megéri fejleszteni, mert jelenleg már attól nő a sebzése, hogy erősebb varázslatot veszek), a másodlagos varázslat mondjuk 4-5-ször annyit, mint a vele azonos szintű másodlagos támadás. A vastagbőr ezek szintjét csökkentse, de mivel két szakértelmet semlegesít, 1:2 arányban (tehát 40-es vastagbőrrel szemben a 30-as másodlagos számítson úgy, mintha csak 10-es lenne). A gyógyítás pedig (mivel macerás használni) adjon vissza kb. 3-szor annyi ÉP-t, mint amennyit a másodlagos varázslat sebez.

Ezeket nagyon egyszerű lenne megvalósítani.
Pontszám: 5.85
utáltHajasmanoszFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
999. hozzászólás - 2009.11.10. 20:13:50
Sziasztok.Lenne néhány jó ötletem.:
...Már gondolkodtam, de most csak 1 jut eszembe(pedig sokat gondolkodtam egyik éjjel).:
Szerintem ne csak más karaktereket, hanem állatokat is lehessen kémlelni.
Pontszám: 1
népszerűAderrickFérfi
Végzetúr mester
291 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1000. hozzászólás - 2009.11.10. 21:17:02
Túltengő építési kapacitással bíró, unatkozó szövetségeknek:

Épület neve: X. Y. Mauzóleuma
Építési feltétel: X.Y végzetúrnő/végzetúr az mauzóleumot építő szövetség tagja volt, és már törölt.
Építés költsége: X.Y törléskori szintje*100K LE
Hatása: A karakter beállíthatja, hogy a következő napi kínzókamra bevételből az első X. elhurcolt ellenféltől megszerzett LE a mauzóleumba áramlik (ő nem kapja meg). Minden hétfő hajnalban vizsgálja a rendszer, melyik mauzóleumba áramlott a legtöbb LE. A hetet ezután X.Y végzetúrnő/végzetúr emlékheteként jelöli a rendszer (alul a rendszeridőnél), és a mauzóleum lerombolódik. Ezután újra lehet építeni. Egy szövetség több mauzóleumot is építhet. A szövetség töltheti fel az épület képét, a JV engedélyezi.
I. (Csinos) Maedhros, IstenKirályCsászár
Pontszám: 5.96
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!