Idézet: Mortimer - 2009.11.10. 09:52:18 A baj az, hogy míg a másodlagos varázslat sebzése százalékosan van megadva (pl. 10-esnél 10%), addig a sebgyógyítás fix érték, nem pedig százalék.
A helyes megoldás az lenne, ha a sebgyógyítás függene vagy az állat alap-, vagy a lépett szintjétől, tehát nem egy adott értéket gyógyítana, hanem ez is az állat max. életpontjának egy bizonyos részét, nyilvánvalóan ugyanúgy erősen degresszíven, mint a másodlagos (tudtommal 110-es szakértelemnél maxolódik, 25% az állatra jutó sebzés).
Mód: másik talán megoldás az idomítás - feltételezett, és sokak által kért - finomításához kapcsolódna, miszerint egy kattintással egyszerre nem csak fél órára, hanem tovább is lehet gyógyítani egy adott, megfelelően magas szakértelemszint felett. Adott esetben lélekgyémántért megvehető relikviával.
Ehhez még vedd hozzá, hogy a vastag bőr régebben jó volt, de a másodlagos varázslat ellen semmit nem ér, a másodlagos támadás meg nem ér semmit a vastag bőr ellen (25 körüli vastag bőr szinte tökéletesen nullázza a fizikai sebzést).
Szóval a másodlagos varázslattal sikerült még két szakértelmet feleslegessé tenni.
Ezeket valahogy mind egy szintre kellene hozni: X-es szintű gyógyítás, másodlagosok, vastagbőr arányaiban ugyanannyit érjen.
Pl. A másodlagosok nyugodtan sebezhetnek %-os helyett fix értéket (akkor legalább megéri fejleszteni, mert jelenleg már attól nő a sebzése, hogy erősebb varázslatot veszek), a másodlagos varázslat mondjuk 4-5-ször annyit, mint a vele azonos szintű másodlagos támadás. A vastagbőr ezek szintjét csökkentse, de mivel két szakértelmet semlegesít, 1:2 arányban (tehát 40-es vastagbőrrel szemben a 30-as másodlagos számítson úgy, mintha csak 10-es lenne). A gyógyítás pedig (mivel macerás használni) adjon vissza kb. 3-szor annyi ÉP-t, mint amennyit a másodlagos varázslat sebez.
Ezeket nagyon egyszerű lenne megvalósítani.