Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7561. hozzászólás - 2015.11.26. 12:12:02 (Válasz Miklós #7557 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak.

A +100-as EH-bónusz ha jól számolom 215 összes megaesszenciánál érhető el. 1 mega 30-35 esszenciából rakható össze, 70 őskőért, 215 megaesszencia 15050 őskőbe kerül hozzávetőlegesen. TIZENÖTEZER! Nyilván a 2-3 ősköves 20. szintig működő állatfelszerelések nélkül nem is megvalósítható ésszerű időn belül, így legalább ugyanennyi rájön a költségre. Úgy gondolom, hogy ha azt végignézzük hogy egyesek ennyit tolnak bele a fejlesztésbe, akkor egy ilyen durva nerf jogosan nem tetszik annak aki érintett. Mondom ezt úgy, hogy azért engem nem látsz itt sosem panaszkodni, hogy mennyibe kerül a játék, vagy 1-1 új fejlesztés. Most se az érdekel mennyit költöttem rá, hanem hogy kukázhatom az eddigi fejlesztéseim, mert gyakorlatilag használhatatlan bóvlikká minősítetted az esszenciákat. Nem véletlenszerűen kiválasztott szerencsételen átlag halandóval szemben volt eddig sem előnye aki esszenciákat gyártott, hanem azzal szemben, aki leszarta.
Tudod, hogy szinte sosem nerfelünk, és most is, amikor muszáj volt, ellenpontoztuk valamivel, ami ezt talán még ki is egyenlíti bizonyos szempontból.

Tudom, és még valahol egyet is értek az érveléssel. De mint ahogy nagyon sok minden változatlan maradt a játékban, és nem piszkáltátok utólag - csak hozzá finomítottátok a bekerülő újdonságokat -, úgy gondolom ennek azért van olyan súlya, hogy megérdemelte volna az ésszerűbb korrekciót, nem megvárni, míg x100.000 őskövet beletol az a tucatnyi ember aki nyomja mint az állat, aztán meg így elintézni.

*mod
Egyébként meg a tul fejlesztés max bónusza 95% lett. Ez nem kirívó a mezei halandóval szemben? Ha valaki összeszedni még 200 megaesszencia és 4000 AF, vagy akármi árán, akkor majd 2-3 év múlva jön a fórumra a post, hogy "hát de bakker, akinek 95% már megvan, az képzeljétek mekkora előnnyel rendelkezik, hiszen 6x olyan hatékonyan költi a LE-t, mint akinek csak 70%!" Kiszámoltad ez mekkora különbségeket fog eredményezni? Vagy ráérünk majd akkor nerfelni, ha elérték páran? Bevezetni 7 db AF-et, erő-tám-véd-egs-iq-mág-tau, és onnantól azok döntik el a csatát? És az lesz az érv, hogy biztos megértjük mennyivel erősebb az aki 95%-on fejleszt?
Ez így nekem nem kerek.

**Illetve még ez:
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak.

Tudtommal egyszerre 1 esszenciát használhatsz, tehát tökmindegy mennyi a kreaff bónusz, úgyis az EH-t fogod betolni. A 6x-os példád máris feleződött, tehát ha ez egy döntést alapozó pont volt, akkor máris jogos duplázni a jelenlegi szétnerfelt bónuszértékeket. Na nem mintha úgy érnének bármit.
A hozzászólást Offsboy módosította 2015.11.26. 12:43:32-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.22
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7562. hozzászólás - 2015.11.26. 12:41:10 (Válasz Offsboy #7561 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.11.26. 12:12:02
Tudtommal egyszerre 1 esszenciát használhatsz, tehát tökmindegy mennyi a kreaff bónusz, úgyis az EH-t fogod betolni. A 6x-os példád máris feleződött.


Én is ezen agyaltam, vajon mire gondolt itt Miklós???
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3364 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7563. hozzászólás - 2015.11.26. 13:14:12
Ebben igazad van, hosszú ideig pendingelt egy olyan relikvia, hogy egyszerre 2 esszenciád lehessen aktív, de a végén ez tényleg nem került be (ezek szerint szerencsére). De az továbbra is fennáll, hogy a valóságformázásból szerzett extra PP-k és az EH-ból szerzett EH össze tud szorzódni, tehát a 6x LE továbbra is áll.

A 80%-kos specializáció cappel már régóta probléma van. Hogy emiatt nincs értelme az AF pontokat fejleszteni, tárgyaknak stb. nincs értelme. A korlátoknak nem vagyok híve, jobb szeretem, ha a magasabb szinten csökkenő bónuszt ad a képesség, de ugye itt mindenképp kellett valami korlát. A 80% 95%-ra való kitolását végül hosszas vívódás után vállaluk be. Azonban tudnotok kell, hogy ez megint drasztikus tulajdonságnövekedést eredményez a capot túllépő top játékosoknál: extrém esetben - ha eléred a 95%-kos korlátot - akár negyedére csökkenhet a tulajdonság fejlesztése (az eredeti ár 20%-a helyett csak 5%-kot fogsz fizetni). A tulajdonságok költségnövekedése persze ellensúlyozza ezt valamilyen mértékben. Úgy gondoltuk, hogy a tulajdonságfejlesztés negyedére csökkentése és a 6x LE már tényleg túlzás lenne.

Ill. a valóságformázással van még egy gond: több olyan eseményünk is van, ahol a toplisták alapja az elköltött PP. Jelen formában a világok top alkímistájának úgy mellesleg az esszenciák ezekben a kategóriákban is automatikus győzelmet jelentenek.

Tehát ahogy írtam, nyitott vagyok a javaslatokra.
Ami lehetséges:
1.) a bónusz csökkenést kevésbé drasztikussá tesszük, cserébe a specializáció bónuszt tesszük lassabban növekedővé. Jelenleg első 10 4%, második 10 3%, harmadik 10 2%, köv. 20 szint 1%, köv. 40 szint fél százalék, és utána negyed százalék. A mostani top bónusz (kb. 1000%) ezzel 150%-ra módosul. Hogy mi ésszerű, arra elfogulatlan javaslatot várok.
2.) Berakunk valamilyen egyéb, hasznos extrát az esszencia bónuszok közé, ami nem ad ilyen direkt módon ennyi lélekenergiát.

A valóságformázásos problémát pedig át kell gondolni, abban már megegyeztünk, hogy a jövőbeli PP/CSp alapú versenyeredményeknél az elköltött mennyiséget osztani fogjuk az inspirációval. Hasonlóképp, lehet, hogy az ilyen események alatt is a valóságformázás esszenciát tiltani kéne, vagy nem kapna bónuszt.
Pontszám: 6.36
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7564. hozzászólás - 2015.11.26. 13:25:03
Eléggé megdöbbentem, amikor benéztem a topicba . Azt hittem, hogy tali előtt ötletel a nép, hogy miket kéne javasolni. Sajnos nagyon nem ez fogadott .
Felháborítónak tartom azt, ami most az esszenciákkal folyik. Személyes történetem: Néhány hónapja leveleztem Offsboyjal arról, hogy mennyire megéri megaesszenciákat gyártani, és ezzel előnyre szert tenni. Ebből kifolyólag azóta nem is növelek más tulajdonságot, csak szerencsét, ill. kriteket, míg a bónuszomat elfogadható szintre hozom. Ez azt eredményezte, hogy a szerencsém a szintemhez képest nevetségesen magas lett, míg más tulajdonságokkal lemaradtam. Egy másik, cseppet sem elhanyagolható szempont, hogy az esszenciák pörgetéséhez felhasznált állatfelszerelések miatt a játékra fordított pénzt kb. meg kellett dupláznom. Most az így elköltött őskő hatékonyságát rontjátok jelentősen, gyakorlatilag nem azt kapom a pénzemért, amiért fizettem.
Az pedig egy nevetséges érv, hogy aki nem gyárt megákat, az lemarad ahhoz képest, aki gyárt. Kb. mindennel így van ez a játékban, főleg a csatlósok hozzák ki ezeket a különbségeket jelentősen. megszerezni még csak-csak meg lehet őket, de a hozzájuk tartozó képességekért már igencsak kemény pénzeket kell fizetni(10 kő minden egyes utazás, ha gyorsítod 20, és persze egyáltalán nem biztos, hogy a legfontosabb képesség, a kincs kijön 2 utazásból, sőt!)
Elég lelkesen nyomtam a xenó eventet, sikerült sok megaesszenciát gyártanom. Örültem, hogy működni fog a hosszútávra tervezett stratégia, még a kezdeti gyengülés ellenére is. Azóta bebuktam egy-két bajnokit, ami nyilvánvalóan nem történt volna meg, ha a megázás miatt nem tolok 400 szerencsét, hanem helyette a többi tulajdonságot növelem. Eléggé vártam már a talit is, beszélgetés emberekkel, talán Inspirátor megszerzése, stb . De ez most nagyon elvette tőle a kedvem, és sajnos az egész játéktól is
A hozzászólást Ricskosz módosította 2015.11.26. 13:31:14-kor
Pontszám: 7.90
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3364 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7565. hozzászólás - 2015.11.26. 13:45:57 (Válasz Ricskosz #7564 hozzászólására.)
Az átmentileg működő esszenciáknak tudomásom szerint semmi közük sincs a tulajdonságfejlesztésed költségéhez... az alkímista esszenciákból jövő specializáció bónusz pedig nem változott, sőt.
Pontszám: 7.71
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7566. hozzászólás - 2015.11.26. 13:49:21
230 megaeszencia --> 1150 ultraeszencia --> 6900 eszemcia --> 3450 sajtolás --> 17250 őskő --> 224250 Ft --> kuka

Köszönöm Miklós! Ha ez így marad, garantáltan előbb szórom ki az ablakon a pénzem, minthogy fizessek a játékért!
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.81
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7567. hozzászólás - 2015.11.26. 13:56:27 (Válasz Miklós #7563 hozzászólására.)
Ha ez a probléma fő forrása akkor a versenyen való részvételkor miért nem kapnak egy osztót a győzelmeikre azok akiknek ennyivel több a valóságformázásuk? Annyi lenne az osztó szám amennyivel több pontot kap....win win szitu, megmarad minden és jól lakik a krokodil
Anno: Eliteninja
Pontszám: 9.43
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7568. hozzászólás - 2015.11.26. 14:14:29 (Válasz Ariel #7566 hozzászólására.)
Ezt kár volt kiszámolnod, elment nekem is a kedvem az egésztől.
Ennyi pénzért pl. nagyon f@szán felújíthattam volna a gépem! Csak keresnem kellene VU helyett vmi jó játékot a fölös percekre!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7569. hozzászólás - 2015.11.26. 14:27:43
Fel sem tudom fogni, egyáltalàn hogy merült fel egy ilyen nerf... Pár hete Miklós maga momdta, hogy az inspirátorral és a mytokronitok mennyiségével semmi gond nincs, az nem táp, csak segít felzárkózni. Ezzel szemben a plusz pp az olyan táp, amit le kell húzni, több ezer őskövet ezzel a kukába dobva. Negyedmillió!!! forint a kukában egy ilyen hülye átgondolatlan baromság miatt...
Az hogy lehet, hogy a 20 év játékvezetői tapasztalat nem elég arra, hogy a nerf helyett mondjuk ingyenessé tegyék a megaeszenciák beszerzését, ezzel mindenki számára elérhetővé válna. Helyette a fizető játékosokat kergetik el... Felfoghatatlan...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.04
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7570. hozzászólás - 2015.11.26. 14:30:19
Az en ertelmezesemben az tortent, hogy az oskoves-nem oskoves jatek kozotti erokulonbseg cimen legombolasra kerul egy ujabb szep nagy osszeg a fizetos jatekosokrol. Lehet ezt csurni-csavarni barhogy, de tobb ev mukodes utani nerfeles eseten az indok nevetsegesen hat. Plane, hogy evekkel ezelott szajkoztuk mar, hogy ez mekkora tap. Mi tartott evekig a nyilvanvalo realizalasan, hogy az esszenciak ekkora tapot jelentenek? Tenyleg 3 ev kellett hozza, hogy leessen?
Gondolom ugyanez lesz majd a csatlosok sorsa is 2-3 ev mulva (bar pl. Ariel mar legalabb 1 eve mondja, hogy nem jo ez igy). Miutan az emberek egy auto arat rakoltik a csatlosokra jon a nagy ebredes, hogy mekkora tap ez valojaban, es nerfelve lesz. Feltetelezhetoen olyan modon, hogy 2 ujabb kocsi ara ramenjen az uj feltetelek utani fejlesztesekre.
Az indok mar csak azert is felhaborito (legalabbis szamomra), mert az elmult evekben az osszes fejlesztes kivetel nelkul arrol szolt, hogy tudsz oskovel meg nagyobb elonyt vasarolni a karakterednek.

Hogy valami epito jellegut is hozza tegyek, egy javaslat:
50 megaesszencia felaldozasaval kitolodna az elerheto olcsobbitas 2 %-kal. A szamokat hasrautes alapjan irtam. Igy kevesbe ereznek az emberek lehangolonak, lehuzasnak. -Szerintem.
Pontszám: 9.18
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7571. hozzászólás - 2015.11.26. 14:31:19
Közel felére estek vissza a bónuszaim!
A kristályoknál eddig sem volt LE a háborún kívül, most meg még kevesebb lesz a bevétel!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3364 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7572. hozzászólás - 2015.11.26. 14:41:20 (Válasz Ariel #7566 hozzászólására.)
Ez nem így van, 20%-kal nagyobb TÖ-d és SZÖ-d van, mint a 2. legerősebb játékosnak, és ebben nyilvánvaló szerepe volt az alkímiának. Ráadásul a 80%-os cap túllépését - amit pont az esszenciáknak köszönhetsz - rajtad kívül kevesen tudják kihasználni. Az AF képesség, amivel pedig még több esszenciát lehet találni, pont a te kérésed alapján került be.

Szó sincs arról, hogy itt bármi kukázva lenne. Egyszerűen csak azt szerentém, ha ez a szorzó nem szállna el a végtelenbe. Ha úgy érzitek, a jelenlegi korlátozás túl drasztikus, nyitott vagyok a javaslatokra, ahogy fent írtam.

Ez az egész egy tervezési hiba volt a részemről, hogy nem korlátoztuk eredetileg ezt a bónuszt, úgy, mint minden mást, és ezt nagyon sajnálom. De még mindig jobb lenne ezt utólag korrigálni, mint így hagyni, és várni, hogy pár játékos TÖ-je elszálljon a végtelenbe, és ők ezért unják be, más meg azért, mert soha a közelükbe se érhetnek.

Van egyébként még egy olyan elvi alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, maximáljuk a kapott bónuszt 1000%-ban, így senki sincs nerfelve, viszont a játékban tömegével kezd potyogni az esszencia, hogy mindenkinek fél éven belül szintén lehessen egy 500-800%-kos bónusza. A VU tali kiváló lehetőség lesz, meg tudjuk beszélni, mi legyen. Én is azt szeretném, ha egy nektek tetsző verzió lenne a végleges.
A hozzászólást Miklós módosította 2015.11.26. 14:42:20-kor
Pontszám: 8.48
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7573. hozzászólás - 2015.11.26. 14:45:45 (Válasz Miklós #7572 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 14:41:20
Van egyébként még egy olyan elvi alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, maximáljuk a kapott bónuszt 1000%-ban, így senki sincs nerfelve, viszont a játékban tömegével kezd potyogni az esszencia, hogy mindenkinek fél éven belül szintén lehessen egy 500-800%-kos bónusza. A VU tali kiváló lehetőség lesz, meg tudjuk beszélni, mi legyen. Én is azt szeretném, ha egy nektek tetsző verzió lenne a végleges.


Ez hangzik a legjobban.
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 9.03
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7574. hozzászólás - 2015.11.26. 14:49:27
Eddig embert kerestem a szombati befizetésre, de egyelőre jegelem a dolgot.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.21
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7575. hozzászólás - 2015.11.26. 15:18:08 (Válasz Miklós #7572 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 14:41:20


Szó sincs arról, hogy itt bármi kukázva lenne. Egyszerűen csak azt szerentém, ha ez a szorzó nem szállna el a végtelenbe. Ha úgy érzitek, a jelenlegi korlátozás túl drasztikus, nyitott vagyok a javaslatokra, ahogy fent írtam.

Ez az egész egy tervezési hiba volt a részemről, hogy nem korlátoztuk eredetileg ezt a bónuszt, úgy, mint minden mást, és ezt nagyon sajnálom. De még mindig jobb lenne ezt utólag korrigálni, mint így hagyni, és várni, hogy pár játékos TÖ-je elszálljon a végtelenbe, és ők ezért unják be, más meg azért, mert soha a közelükbe se érhetnek.




Hosszu tavon nezve az alapkoncepciod eredmenyet: sokkal-sokkal dragabban ugyan, de a kulonbseg csak tovabb fog noni azok kozott, akik hasznalnak gradulatumot es akik nem. Ido kerdese, es ugyanugy sokkal tobb pp-je lesz elobbieknek es ugyanugy tobb LE-t fog kapni a portyara, mint az utobbi csoport. Ha figyelembe vesszuk azt is, hogy a max olcsobbitas 80-rol 95 %-ra emelkedik, akkor nem hogy csokkenni fog a kulonbseg a ket csoport kozott, hanem meg gyorsabb utemben egyre novekedni. A jelenlegi otlettel rovid tavon csokkenni fog a kulonbsegnovekedes uteme egy ideig, hogy utana az eddiginel is nagyobb merteket oltson.
Az orvosolando problema szempontjabol sem megfelelo a kivitelezes, mert ahelyett hogy megoldana csak fokozodni fog hosszabb tavon.

Ami az idezett resz 2. bekezdeset illeti, az meg mar regen megtortent. De valamiert megis jatszik meg Ariel, Offsboy es Kiaphet is, pedig ok aztan abszolut erinthetetlenek a kornyezetukben. De hogy kinek mi a celja a jatekban, es hogyan lehetne a kulonbozo jatekosokat megtartani, az mar ennel joval osszetettebb es bovebb tema. (Azt tudom, hogy nekem es Lannak pl. igen nagy oromot okozott az uj piramis a bu-n, maga a felfedezes orome.)
Pontszám: 9.18
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3012 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7576. hozzászólás - 2015.11.26. 15:30:28 (Válasz Buildermann #7575 hozzászólására.)
Az. Meg az is örömet okozott hogy lett 170 megaesszenciám Tudom hogy le vagyok maradva, de pörgetem.

Az viszont igaz hogy brutális előnyt ad a két esszencia használata. De kivel szemben? Aki szintén használja, azzal szemben nem. Aki nem gyűjti, az meg lehet más játékoscsoport, más célokkal.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.68
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3364 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7577. hozzászólás - 2015.11.26. 15:35:00
Még egyszer átgondoltam ezt az egészet a reakcióitok alapján, és úgy döntöttem, hogy a nerfet (és a tápot is) töröljük. Az esszencia bónuszok maradnak, ahogy voltak, szintenként 5%-kot fognak adni továbbra is, szinttől függetlenül. A tulajdonságok és szakértelmek fejlesztésére kapott maximális kedvezmény is maradni fog 80%, efölé ez továbbra sem mehet semmilyen módon. Az alkímista megaesszenciák maximuma 235 lesz, ennél több nem lehet senkinek. Ezt a korlátot még nem érte el senki szerencsére.

A jövőbeli fejlesztéseknél ügyelni fogok arra, hogy lehessen esszenciákat szerezni nagyobb mennyiségben, akár rögtön zöld esszenciákat is, már a karácsonyi eseménysorozatra is tervezni fogok ilyet.

Remélem ez a megoldás már szimpatikus mindenkinek.
Pontszám: 9.35
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1499 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7578. hozzászólás - 2015.11.26. 15:45:32
Remélem hogy a kincskeresést nem tervezitek nerfelni a jövőben, avagy még most szóljatok.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.42
népszerűTapsi HapsiFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7579. hozzászólás - 2015.11.26. 15:47:16
Talán ez a legpraktikusabb választás. Avagy vissza lehessen váltani a megaesszenciákat őskőre valamilyen mértékben annak aki ezt igényli. Sajnos valóban már jóval hamarabb korlátozni kellett volna a megákat
Pontszám: 7.78
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7580. hozzászólás - 2015.11.26. 15:52:55 (Válasz Miklós #7563 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 13:14:12
Ill. a valóságformázással van még egy gond: több olyan eseményünk is van, ahol a toplisták alapja az elköltött PP. Jelen formában a világok top alkímistájának úgy mellesleg az esszenciák ezekben a kategóriákban is automatikus győzelmet jelentenek.

A valóságformázásos problémát pedig át kell gondolni, abban már megegyeztünk, hogy a jövőbeli PP/CSp alapú versenyeredményeknél az elköltött mennyiséget osztani fogjuk az inspirációval. Hasonlóképp, lehet, hogy az ilyen események alatt is a valóságformázás esszenciát tiltani kéne, vagy nem kapna bónuszt.


Gratulálok, hogy észrevettétek... nem semmi volt.... feltűnt, hogy szinte mindig ugyanazok vannak legelöl?
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 6.56
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!