Re: Játék fejlesztés
7561. hozzászólás - 2015.11.26. 12:12:02 (Válasz Miklós #7557 hozzászólására.)
7561. hozzászólás - 2015.11.26. 12:12:02 (Válasz Miklós #7557 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
A +100-as EH-bónusz ha jól számolom 215 összes megaesszenciánál érhető el. 1 mega 30-35 esszenciából rakható össze, 70 őskőért, 215 megaesszencia 15050 őskőbe kerül hozzávetőlegesen. TIZENÖTEZER! Nyilván a 2-3 ősköves 20. szintig működő állatfelszerelések nélkül nem is megvalósítható ésszerű időn belül, így legalább ugyanennyi rájön a költségre. Úgy gondolom, hogy ha azt végignézzük hogy egyesek ennyit tolnak bele a fejlesztésbe, akkor egy ilyen durva nerf jogosan nem tetszik annak aki érintett. Mondom ezt úgy, hogy azért engem nem látsz itt sosem panaszkodni, hogy mennyibe kerül a játék, vagy 1-1 új fejlesztés. Most se az érdekel mennyit költöttem rá, hanem hogy kukázhatom az eddigi fejlesztéseim, mert gyakorlatilag használhatatlan bóvlikká minősítetted az esszenciákat. Nem véletlenszerűen kiválasztott szerencsételen átlag halandóval szemben volt eddig sem előnye aki esszenciákat gyártott, hanem azzal szemben, aki leszarta.
Tudom, és még valahol egyet is értek az érveléssel. De mint ahogy nagyon sok minden változatlan maradt a játékban, és nem piszkáltátok utólag - csak hozzá finomítottátok a bekerülő újdonságokat -, úgy gondolom ennek azért van olyan súlya, hogy megérdemelte volna az ésszerűbb korrekciót, nem megvárni, míg x100.000 őskövet beletol az a tucatnyi ember aki nyomja mint az állat, aztán meg így elintézni.
*mod
Egyébként meg a tul fejlesztés max bónusza 95% lett. Ez nem kirívó a mezei halandóval szemben? Ha valaki összeszedni még 200 megaesszencia és 4000 AF, vagy akármi árán, akkor majd 2-3 év múlva jön a fórumra a post, hogy "hát de bakker, akinek 95% már megvan, az képzeljétek mekkora előnnyel rendelkezik, hiszen 6x olyan hatékonyan költi a LE-t, mint akinek csak 70%!" Kiszámoltad ez mekkora különbségeket fog eredményezni? Vagy ráérünk majd akkor nerfelni, ha elérték páran? Bevezetni 7 db AF-et, erő-tám-véd-egs-iq-mág-tau, és onnantól azok döntik el a csatát? És az lesz az érv, hogy biztos megértjük mennyivel erősebb az aki 95%-on fejleszt?
Ez így nekem nem kerek.
**Illetve még ez:
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
Tudtommal egyszerre 1 esszenciát használhatsz, tehát tökmindegy mennyi a kreaff bónusz, úgyis az EH-t fogod betolni. A 6x-os példád máris feleződött, tehát ha ez egy döntést alapozó pont volt, akkor máris jogos duplázni a jelenlegi szétnerfelt bónuszértékeket. Na nem mintha úgy érnének bármit.
Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak.
A +100-as EH-bónusz ha jól számolom 215 összes megaesszenciánál érhető el. 1 mega 30-35 esszenciából rakható össze, 70 őskőért, 215 megaesszencia 15050 őskőbe kerül hozzávetőlegesen. TIZENÖTEZER! Nyilván a 2-3 ősköves 20. szintig működő állatfelszerelések nélkül nem is megvalósítható ésszerű időn belül, így legalább ugyanennyi rájön a költségre. Úgy gondolom, hogy ha azt végignézzük hogy egyesek ennyit tolnak bele a fejlesztésbe, akkor egy ilyen durva nerf jogosan nem tetszik annak aki érintett. Mondom ezt úgy, hogy azért engem nem látsz itt sosem panaszkodni, hogy mennyibe kerül a játék, vagy 1-1 új fejlesztés. Most se az érdekel mennyit költöttem rá, hanem hogy kukázhatom az eddigi fejlesztéseim, mert gyakorlatilag használhatatlan bóvlikká minősítetted az esszenciákat. Nem véletlenszerűen kiválasztott szerencsételen átlag halandóval szemben volt eddig sem előnye aki esszenciákat gyártott, hanem azzal szemben, aki leszarta.
Tudod, hogy szinte sosem nerfelünk, és most is, amikor muszáj volt, ellenpontoztuk valamivel, ami ezt talán még ki is egyenlíti bizonyos szempontból.
Tudom, és még valahol egyet is értek az érveléssel. De mint ahogy nagyon sok minden változatlan maradt a játékban, és nem piszkáltátok utólag - csak hozzá finomítottátok a bekerülő újdonságokat -, úgy gondolom ennek azért van olyan súlya, hogy megérdemelte volna az ésszerűbb korrekciót, nem megvárni, míg x100.000 őskövet beletol az a tucatnyi ember aki nyomja mint az állat, aztán meg így elintézni.
*mod
Egyébként meg a tul fejlesztés max bónusza 95% lett. Ez nem kirívó a mezei halandóval szemben? Ha valaki összeszedni még 200 megaesszencia és 4000 AF, vagy akármi árán, akkor majd 2-3 év múlva jön a fórumra a post, hogy "hát de bakker, akinek 95% már megvan, az képzeljétek mekkora előnnyel rendelkezik, hiszen 6x olyan hatékonyan költi a LE-t, mint akinek csak 70%!" Kiszámoltad ez mekkora különbségeket fog eredményezni? Vagy ráérünk majd akkor nerfelni, ha elérték páran? Bevezetni 7 db AF-et, erő-tám-véd-egs-iq-mág-tau, és onnantól azok döntik el a csatát? És az lesz az érv, hogy biztos megértjük mennyivel erősebb az aki 95%-on fejleszt?
Ez így nekem nem kerek.
**Illetve még ez:
Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak.
Tudtommal egyszerre 1 esszenciát használhatsz, tehát tökmindegy mennyi a kreaff bónusz, úgyis az EH-t fogod betolni. A 6x-os példád máris feleződött, tehát ha ez egy döntést alapozó pont volt, akkor máris jogos duplázni a jelenlegi szétnerfelt bónuszértékeket. Na nem mintha úgy érnének bármit.
A hozzászólást Offsboy módosította 2015.11.26. 12:43:32-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.22