Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűtlenBagolyeszFérfi
Végzetúr
66 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1161. hozzászólás - 2009.12.07. 15:51:41
Szervusz Agnus! Elnéztem a cuccokat és a fényhozón kívul semmi jó cucc nincsen, ami a kozelharcnak kedvezne. Bujkálni nem fogok eloled, az nem vall rám. Mondjuk jól belevarázsoltál az állataimba legutóbb 1000 folott! Nem veled van a bajom, hanem azzal, hogy a rendszer kedvez nektek. Hát anno éppen ezért fogtam vissza magam, mert a kedves varázstanoncokat a toppon el szeretném hagyni már a francba. Nekem nem jott be az a verseny. Na csá. Legkozelebb ugy is nemsokára csatázunk. De megnyugtat, hogy ha josz alltalában nyerek, csak sok let vesz el a gyogyital meg miegymás, ami lehet neked sem annyira jó. Mert nekem nem az, de foldhozcsapni nem fog az biztos! Na csá
V2. Bagoly

A Martalócok oszlopos tagja.
Pontszám: 2.76
fórumozóIhateangelFérfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1162. hozzászólás - 2009.12.07. 16:08:23
Kezdem elveszteni a fonalat, és kezdem utálni a randomot.
Sorban vernek olyan karik akiket azelőtt simán, csaptam.

Mindenben több jobb vagyok mint ő erre visz egy kazal LE-t.

Amennyiben ez volt a célja a fejlesztésnek sikerült, elment a kedvem ............
Pontszám: 3.49
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1163. hozzászólás - 2009.12.07. 16:14:54 (Válasz Bagolyesz #1161 hozzászólására.)
Ezt múltkor mi is taglalgattuk, hogy mi lehet az oka annak, hogy 80+ IQ-val, 80+ szerencsével, 80%-ban telibe kapom azoknak a varázslatait, akiknek jelentősen több (kb 70-80-al) a taumaturgiája. Valamilyen titkos összefüggést sejtek a háttérben a TAU és a találati esély közt, de ez csak amolyan városi legenda
Pontszám: 4.72
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1164. hozzászólás - 2009.12.07. 16:17:50 (Válasz Vaczakka #1163 hozzászólására.)
Ezért jó a közelharc ennyi ésszel, mint nekem nem kell törnöm azt a szép és okos buksimat ilyesmi fejfájlaló dolgokon
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.99
kedvelt tagDiablo666Férfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1165. hozzászólás - 2009.12.07. 19:08:11
Nem lehetne azt beletenni a játékba, hogy a felejtés szakival ne az egész szakértelmet felejtsem el, hanem csak egy részét? Mert van pár szaki amire nincs szükségem, olyan nagy szinten, mert turbózható.

pl: építésem 31-es holott elég lenne 25 is!

(tudom, h nem kellett volna rá annyit rakni, de akkor még nem voltam olyan szintű játékos, ha pedig van felejtés szaki akkor jó lenne picit bővíteni a használhatóságát, már ha megoldható)
Lords of Destruction
Pontszám: 4.20
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1166. hozzászólás - 2009.12.07. 19:20:31 (Válasz Diablo666 #1165 hozzászólására.)
Lefelejted, és felhúzod a kívánt szintre.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.73
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1167. hozzászólás - 2009.12.07. 19:36:35 (Válasz PottomPanna #1166 hozzászólására.)
Én véletlen 122-ig húztam fel a kereskedelmet, mert nem vettem észre, hogy korlátos. Nem felejteném le teljesen azért, hogy 100-asra felhúzzam

Persze, ha meg lenne csinálva, hogy egy részét el lehessen felejteni, akkor meg ott a lehetőség, hogy szép apránként akár egy 150-es szakit is le lehet fejleszteni*. Nem tudom, ez milyen mértékben ütközik a játékkészítők elképzeléseivel. Bár az 1 hetes időkorlát azért valamilyen szinten leszabályozza a felejtést.

Szerk:
* fejleszteni = felejteni, elírtam
A hozzászólást Vaczakka módosította 2009.12.07. 19:56:18-kor
Pontszám: 7.72
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1168. hozzászólás - 2009.12.07. 19:59:57 (Válasz Vaczakka #1167 hozzászólására.)
Én meg 78ra a spekmant, mert ki akartam maxolni, aztán meggondoltam magam, 50re lefelejteném én is. De a 30as hordázásomat simán lefelejtettem, mert elég nekem 10esen is, és bőven felhúztam belőle 10re, meg jutott még másra is.

De akkor ha lehet kérném, hogy szakiknál, tulajdonságoknál lehessen beállítani, hogy x pontot növelek rajtuk.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.10
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1169. hozzászólás - 2009.12.07. 20:29:13 (Válasz PottomPanna #1168 hozzászólására.)
Ezt is nagyon hasznosnak tartom.

Összefoglalva:

1.
Jó lenne, ha tetszőleges szakértelemből le lehetne felejteni 0 < x <= felejtés szakértelem mennyiséget, ahol én állítom be x értékét. Az egy hetes szabály garantálja az illetéktelen karakter rongálást, cserébe viszont lehetőség nyílik az elmért szakértelem szintek korrigálására.

2.
Hasznos volna, ha a tulajdonságokat és esetleg a szakértelmeket (akkor már vegyük hozzá ezt is) nem pontonként lehetne csak fejleszteni, hanem egyszerre több ponttal is.
Nem kell itt bonyolult dolgokra gondolni, legördülő combo boxokra, meg ilyenekre, szerintem bőven jó lenne, ha a "+" mellett lenne egy "+5" és "+10" is (persze ezen lehet finomítani), ami akkor lenne aktív, ha lenne elég LE a karakternél.

Remélem, JV is olvassa, és bekerül a fejlesztések közé
A hozzászólást Vaczakka módosította 2009.12.07. 20:29:49-kor
Pontszám: 8.64
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1170. hozzászólás - 2009.12.07. 21:02:54 (Válasz Vaczakka #1169 hozzászólására.)
Ez lélekkufárnál is hasznos lenne, nem kéne 10-szer rákattintani a gyógyital megvétele gombra.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 7.84
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1171. hozzászólás - 2009.12.07. 23:09:19 (Válasz Vaczakka #1169 hozzászólására.)
Idézet: Vaczakka - 2009.12.07. 20:29:13
Remélem, JV is olvassa, és bekerül a fejlesztések közé


remélhetőleg nem kerül be, mert ezek tényleg csak kényességi kérdések. inkább a hasznosak kerüljenek be, mintsem a "nem akarok 5-öt klikkelni, csak 1-et, mert letörik a mutatóujjam".

a részleges felejtésnél nagyobb butaságot meg ritkán olvasni itt. persze, legyenek egyenkarakterek, ha valaki rosszul fejlesztett, valami egy kicsit nem optimális, akkor azt lehessen javítani. (esetleg LE visszakapása nélkül lenne értelme, de amúgy nem.)
Pontszám: 3.18
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1172. hozzászólás - 2009.12.07. 23:38:46 (Válasz winnie #1171 hozzászólására.)
Szerintem meg igenis hasznos lenne mindkettő. Főleg a több növelés egyszerre. Amikor olyan szakértelmet növelek, ami alul van, növelés után mindig feldob az oldal tetejére, na EZ egy agyrém...
Pontszám: 8.37
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1173. hozzászólás - 2009.12.08. 00:03:46 (Válasz winnie #1171 hozzászólására.)
Nem arról van szó, hogy "letörik az ujjam", mert tudok 900-szor is kattintani, csak minek tegyem, ha viszonylag kis ráfordítással meg lehet oldani, hogy ne kelljen. Szerintem manapság, 2009-ben, igen is fontos az is, hogy egy weblap "ergonomikus" legyen a felhasználó szempontjából.

Senki nem kérte, hogy ez legyen a prio 1. fejlesztés, viszont felhasználóként hadd legyen már egy olyan igényem hogy legyen a weblap használata kényelmes. Ez 2009-ben nem olyan nagy elvárás szerintem.

Ami a lefelejtést illeti, nekem nem az a lényeg, hogy visszakapjam a LE-t, hanem az, hogy ne növelje a többi szakértelem fejlesztési költségét. A heti egy alakítás nem hiszem, hogy egyenkarakterekhez vezetne. Már csak azért is, mert a karakterek közti befektetett LE különbséget ez nem befolyásolja számottevően.

Szerk:
El is felejtettem beleírni, de van még egy jelentős érvem a "kevés kattintás" mellett. Ha naponta csak 5000 ember feleslegesen kattint mondjuk csak 10-et, az azt jelenti, hogy a szerver felé 50000 plusz kérés érkezik be, ami szerintem nem elhanyagolható szerver terhelés szempontjából. Valószínűsítem, hogy két logikai feltétel vizsgálata jóval kisebb erőforrást igényel, mint egy karakter állapot 10 alkalommal való mentése, és 10 kívülről befutó kérés feldolgozása. Ez pedig Miklóséknak is fontos lehet a szerver terhelés csökkentés szempontjából.
A hozzászólást Vaczakka módosította 2009.12.08. 00:24:17-kor
Pontszám: 7.77
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2470 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1174. hozzászólás - 2009.12.08. 10:13:31
Egy ötlet: az állatok idomításánál nem lehetne megcsinálni, hogy ne csak fél órát idomítsam, hanem ha van nálam sok LE, akkor annyiszor fél órára? Ugyanúgy, mint a kennelnél, elküldöm idomítani pl.: 8 órára a megfelelő mennyiségű LE-ért. De lehetne használni a sebgyógyításnál is, ha sokat kell gyógyítani, akkor elküldhetném pl.: 1 órára is, persze addig nem csatáznak, csak ha van olyan tárgyam, amivel gyógyítás alatt is harcolhatnak. Vagy ez nem jó ötlet?
Pontszám: 4.76
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1175. hozzászólás - 2009.12.09. 13:20:49
Otlet:
Abszolut nem baratsagos portya
Koltseg: 100pp + 5k LE, +2osko
Hatas: A celpont permanens karosodast szenved el (stat/skill)


Sok jatekostarsamtol hallom, h a jatekra forditando ido nagyon sok, nem tudnak ennyi idot a jatekra forditani.
Erre is van otletem.

Tomo portya
Koltseg: 150pp, 10 osko
Hatas: A celpont szintet lep.
Igy nem kell orankent belepni, megtomni a celpontot.
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 8.61
fórumozóIanusFérfi
Végzetúr
53 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1176. hozzászólás - 2009.12.09. 21:55:25 (Válasz Vaczakka #1173 hozzászólására.)
A szerver terhelését legjobban azzal lehet visszafogni, hogy csökkentjük a játékosok számát jelentősen. Ezzel a módszerrel már régóta dolgoznak és egész szép eredményeket értek el ;-]
Pontszám: 6.17
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1177. hozzászólás - 2009.12.10. 00:43:57 (Válasz Ianus #1176 hozzászólására.)
Valóban

De itt nem az volt a cél, hogy hogyan lehet a legjobban szerver terhelést csökkenteni, pusztán rávilágítottam, hogy a fejlesztők és a felhasználók is nyernek vele.
Pontszám: 4.82
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1178. hozzászólás - 2009.12.10. 01:24:28
A mai napon 2 fejlesztés került be:
1.) A prémium tagok ép-je ugye gyorsabban regenerálódik. Ezt módosítottuk úgy, hogy amíg egy prémium tag vadászik, addig nem az ép-je, hanem a vp-je regenerál gyorsabban.


Ez azért parádés. Ezt ki kérte? Komolyan ennyire meg kellett sz*patni azt a réteget, akik a TOP alatt vannak közvetlen? Ők a KH-ből nem szednek ki milliókat és most már portyában sincs meg a maradék minimális LE sem. 3,5 óra alatt mennyit lehet vadászni elementáris gyorsítással? 1000-ret? szánalmas ...

Úgy látszik az "én nem azért fizetek, hogy más leraboljon" sírás sikeres volt. Jöhet a következő.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.24
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1179. hozzászólás - 2009.12.10. 07:42:55 (Válasz Ricardo #1178 hozzászólására.)
Én azt nem értettem, hogy a prémiumos miért gyógyul gyorsabban, ha nem akar? Prémiumosként legyen opció a gyorsabb gyógyulás, és ne hátrányként jelentkezzen sokszor. Lévén itt is bejön egyrészt az időfüggvény, gyakoribb játékratekintés, másrészt "nekem miért nem jár 3 óra pihi?" költői kérdés például háborúkban. Ez most ezt a részt segíti, még ha nem is checkboxszal.

Mod: Hozzáteszem, ezt már több mint fél éve kérdeztem Baratytól, hogy a prémiumosoknak mire jó a gyors gyógyulás (nyilván 15% alatt van értelme vadászat közben).
A hozzászólást Craslorg módosította 2009.12.10. 07:43:57-kor
Pontszám: 7.71
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2470 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1180. hozzászólás - 2009.12.10. 07:49:08
A mai napon 2 fejlesztés került be:
1.) A prémium tagok ép-je ugye gyorsabban regenerálódik. Ezt módosítottuk úgy, hogy amíg egy prémium tag vadászik, addig nem az ép-je, hanem a vp-je regenerál gyorsabban.


Most ez kinek lesz jó? Nem tudom, hogy meddig vagyok 15% alatt, mert átvált a számláló, ha elmegyek vadászni. Viszont amikor meg lejár a vadászat, esetleg egyből visszaugrik a 15% ÉP határ fölé, egyből támadható leszek.
Pontszám: 6.57
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője