Lenne egy szemét, mocsok, dögöjjönmegaszomszédtehene kérdésem:
Akkor ez a nerf ugye a KH tagokra is érvényes?
Csak mert a LE diff toplista első oldalán 9 db 100. szint feletti karakter figyelget
(a 86 db. 100+ szintű emberből 9+8+6+8=31 db tanyázik ugyanezen lista első 4 oldalán).
A farmokról annyit, hogy ugyanúgy figyelni kellett rájuk, mert ha nem tetted, lecsapott rájuk más.
Tisztázzuk, mert látom elég nagy a köd néhány fejben (Miklóséban is): a farm NEM rabszolga. A farm attól farm, hogy általában lehet hozni tőle, mert sz@rik a LE védelemre. A rabszolga az, aki kifejezetten azért van, hogy egy (vagy maximum néhány) preferált karaktert erősítsen. Jellemző példa a KH. Lehet +köpködni, de attól ez még igaz marad.
Közelítsünk egy másik oldalról is: a farmot leveszem 10-15k-ra, esetleg 3-4x egy nap.
Ugyanez a 40-60k 1 portyából is összehozható, csak azt akkor olyantól veszem el, akinek tényleg fáj...Végeredményben vagy én törlök, mert megunom a nagy rablásokkal szükségszerűen együtt járó b@szakodást, vagy azok, akiket nagy tételekben rablok meg.
Behó bácsi mindenképpen bukik a bizniszen.
Miklós!
El kéne már gondolkodni, hogy mit akartok még kihozni ebből a játékból.
Esetleg az a baj, hogy az előzetes modellhez képest nagyon elszálltak a karakterek erőben?
Ezen egyébként lehet segíteni akár egy event-tel, ahol beüt vmi katasztrófa és egységesen gyengülnek a karik a játékkörnyezet csatáihoz (epik/entitás/kaland/térkapu/event moncok) képest. Így az arányok egymáshoz viszonyítva megmaradnak, mégsem szállnak annyira el a karakterek.
Lehetne olyan event is, ahol mondjuk előkerülnek mindenféle intelligens torzszülöttek innen-onnan, akik még hisznek a régi istenekben (akik így őrlángon kihúzták az eltelt időszakot), a végzeturak rájönnek, hogy egyezséget tudnak kötni ezekkel az istenekkel, innen lehet nyitni a régóta várt differenciálódás felé, pl:
- Raia: gyógyulások kibővítése
- Elenios: folyamatosan működő +LE védelem
- Sheran: vadász szakik kibővítése/esetleg +1-2 állat a csatába
- Tharr: krit ütés esetén megnövelt sebzés
- Fairlight: kritvarira ugyanaz.
- Leah: +LE szívás
- Dornodon: hatékonyabb kreaff
- Chara-din: vmi változó effekt a káosz jegyében, ami a karakternek hol előny (nagyobb, mint bármelyik a többieknél), hol hátrány (ami ugye a többinél nincs).
Ez a dolog szigorúan szinthez lenne kötve. A kicsiknek van elég újdonság ezen kívül is, ráadásul ez újabb ösztönző lenne a szintlépésre.
pl. valami ilyesminek értelme is lenne, nem csak a mi agyunkról innátok a vizet, mint pl. most.