Nem a példát nem értettem, hanem azt, hogy minek hoz erre felesleges példát, de had magyarázzam én is el. 1000 játékost veszek akiknél már van labor, van esszencia stb. Nem valószínű, hogy senkinél ne lenne olyan, ami nekem kéne és fordítva, neki meg olyan ami nálam van, értem?
Ha lenne többszáz féle esszencia a "farmolásnak" max akkor lenne értelme, nem pedig 24 esetén.
Pl írok valakinek. Te figyi van nálad 10 krit ütés, és 0 krit vari? Nálam pont fordítva, cseréljünk 5-öt és akkor mindkettőnknél lesz 5-5. Neki is jó, nekem is, teljesen felesleges ide farmolást belekavarni.
A cucc farmolás az már más tészta ahogy Cras is írta. Azt abszolút nem támogatnám, annó a BF-et is az vágta haza. Nagyobb karakterek adtak el kisebbnek cuccokat. Amúgy ott a te verziódat már úgy ahogy kiküszöbölték annó, de ehhez is kellett jó sok idő, addig voltak akik alaposan megszedték így magukat belőle. Pl bekorlátozták, hogy mennyiért lehet max megvenni a cuccot, illetve vett cuccot nem lehet csak egyszer eladni annak aki eredetileg vette stb. De mégegyszer mondom az tényleg tápolás lenne. Az itt fennálló 24 esszencia cserélgetésének semmi köze szerintem ehhez.
Ariel jól mondta, így hamarabb tudna mindenki megaesszenciát gyártani. Miklósék pont ezért hagyják, hogy random legyen és szóródjon össze-vissza. De a játékosoknak ez nem annyira jó szerintem, pont ezért kéne támogatni, hogy vagy ne legyen ekkora random, vagy legalább lehessen csere-berélgetni.