Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6921. hozzászólás - 2014.11.12. 16:10:22 (Válasz Zoole #6920 hozzászólására.)
Igazabol premes, nem premes, a vastag bort es sebgyogyitast ugyanugy fel tudja huzni barmeddig. Allatvedo relik, sot fetis is van mar erre. En azt mondom aki akarja, meg tudja vedeni az allatait.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.84
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6922. hozzászólás - 2014.11.12. 16:21:06 (Válasz Offsboy #6921 hozzászólására.)
Fel tudja húzni bármeddig, az nem kérdéses. De egy nemprémes karakternek azért húzós, főleg kisebb szinten többszáz pontot húzni csak egy szakira. Ami bevételből meg húzhatna tulajdonságot, mert feltételezhetően van bennük még egy hajszálnyi remény az iránt, hogy némi TÖ növekedés segíteni fog rajtuk, cserébe inkább szenvednek az állatok élesztgetésével. Magyarázd el nekik, hogy tévednek.
Jobban járnának ha legalább az állataik életben tartanák, freepalyerként talán én is erre áldoznék, de lehet, hogy nagyobb lenne a kísértés hogy a napi farmolók ellen próbáljak valamit fejleszteni, amire sok lehetőségem ugyebár nincsen.

Mindenesetre befejezem a kisebbek érdekei mellett való kampányolást, érdektelen és ellenszenves téma. Nem a topkarik szintjére akarom húzatni őket, csak némiképp élvezhetőbbé tenni az ő játékukat is. Valahogy jólesne a tudat, hogy akkor is jó játék lehet a VU, ha valamiért egyszer abbahagynám a rendszeres fizetését, illetve új karaktert kezdenék, ami free karakter lenne.
A hozzászólást Zoole módosította 2014.11.12. 16:25:53-kor
Pontszám: 7.72
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6923. hozzászólás - 2014.11.12. 16:59:35 (Válasz Zoole #6922 hozzászólására.)
Ha valóban ennyire súlyos a probléma (amit azért némileg kétkedve fogadok, hiszen az érintettek közül senki sem visong), jóval egyszerűbb megoldás lenne és kevésbé avatkozna be a játékmenetbe, ha az első 50-100-150 szintig több HPt kapna az állat, illetve kikapcsolható lenne, hogy nálam gyengébb karakterek ellen működjön a másodlagos szaki.
Pontszám: 8.21
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6924. hozzászólás - 2014.11.12. 17:27:08 (Válasz Masquerader #6923 hozzászólására.)
ha az első 50-100-150 szintig több HPt kapna az állat

10 pont!
A hozzászólást Iceman_96 módosította 2014.11.12. 17:44:01-kor
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 7.84
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6925. hozzászólás - 2014.11.12. 17:36:52 (Válasz Masquerader #6923 hozzászólására.)
MIndkét ötletedet jónak tartom, de a másodikat nem hiszem, hogy sokan használnák puszta szívjóságból csak azért, hogy másokkal jót tegyenek...
Pontszám: 7.73
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6926. hozzászólás - 2014.11.12. 18:33:40 (Válasz Masquerader #6923 hozzászólására.)
Masquerader, láttál már te itt a fórumon gyenge karaktert mutatkozni?
Azért mert nem visonganak, még léteznek.
A több HP érdekes ötlet, 150 szinttől meg visszaesne, vagy lineárisan növekedne tovább? Csak mert az első lehetőség eléggé buta megoldás, a másodikkal viszont csúnyán feltápolódnak az állatok.
A másodlagosok kikapcsolhatósága viszont teljes mértékben korrekt. A napi kínzózásnál kikapcsolom, BU-nál meg védekezés közben aktív marad. Nemesis 13 fenntartását viszont nem értem ezzel kapcsolatban, semmi rosszindulatú kihasználhatóságot nem látok ebben a lehetőségben.
A másodlagosom elég korrekt, néhányszor kiütötték a 100 feletti állataimat, ez hatott rám motivációként. Gyakorlatilag jelen pillanatban csak azok állatára nem ütök nagyobbat, mint magára a játékosra, akik nagyon felhúzták a vastag bőrt a hozzám hasonló másodlagossal rendelkezők, illetve az eléggé magas szintű epikusok ellen. Ezt védekező félként, illetve visszatámadásnál nagyon szeretem, de az általam jelen pillanatban elérhető játékosok ellen akit ütni tudok(ez kb legalább az adott üthető szint 85%-a), kicsit égő pofával vállalom. Nem miattuk húztam fel a másodlagost, de őket is érinti, és ez zavar annyira, hogy szóvá is tegyem, még ha ezzel nem is aratok osztatlan sikert. Mielőtt még egyszer javasolná valaki a szakim nullázását, ezt nem szeretném, nem csak a felejtés horrorisztikus árú felhúzása miatt. Nem utolsó sorban ha meg is tenném, akkor is csak egyel kevesebb állatgyilkos lenne.
Pontszám: 7.72
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6927. hozzászólás - 2014.11.12. 19:51:45 (Válasz Zoole #6926 hozzászólására.)
Miért lenne butaság, ha csak az elején kapnának "boostot" az állatok (hp tekintetben)? Ott kell kezelni a problémát, ahol jelentkezik. Később én nem érzékelem, hogy gond lenne, igaz, az SZBn szétcsapják a blökiket rendesen, de hát van sebgyógyítás.
Az, hogy te többet sebzel az ellenfél állatába, mint magába az ellenfélbe, az szerintem abszolút abnormális és kirívó. Nem az ilyen extremitásokhoz kellene alakítani a szabályokat. Én sem mondanám kimondottan gyengének a karakteremet, de 118-on max 3-4K csúszik az állatokba, ami simán áthidalható nehézség az ellenfeleimnek. Ha tehetném, még ezt is kikapcsolnám, van nekik elég gondjuk enélkül is. Hozzáteszem, ezen a szinten azért illenék legalább 50Ks állattal rohangálni, amihez az általam okozott sebzés elenyésző.
Tehát továbbra is azt gondolom, hogy a te karakteredhez hasonló karakterek, akik állatpusztításra lettek fejlesztve, nem szabad, hogy mérvadók legyenek egy szabályváltoztatásnál.
Pontszám: 7.37
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6928. hozzászólás - 2014.11.12. 20:14:17
Igazad van, lehet, hogy valóban elég speciális eset, ha több az állatokba osztott sebzés, mint a játékosra mért sebzés.
Mint mondottam, defenzív jelleggel fejlesztettem, bár lassan ez a része válik kevésbé jelentőssé, ameddig nem húzok a támadásomon valamennyit, hogy majdnem minden körben betaláljak. Akkor ugyanis az engem támadóknak is fáj csatánként egy olyan ~20-50K állatsebzés, főleg ha bekínzóz, és utána 3x visszamegyek rá, hogy a továbbiakban lehetőség szerint hanyagoljon. Jelenleg viszont el vagyok maradva a tulajdonságok fejlesztésével, túl sok mindenre kell a le. Gyakorlatilag az előző landragóron és a templomos küldiken kívül már úgy egy éve nem értem a tulajdonságokhoz, úgy terveztem hogy majd hirtelen egy ugrásszerű TÖ növekedéssel bepótolom. Addig is szintentartok csatlósokkal, ami egész jó szinten áll. Viszont a tervezett időpontja ennek még több mint fél év lenne, mert addig még bőven lenne mit rágyúrni. Ebből adódik, hogy még jó ideig csak 6ból talán 3 körben sebzem azt, akit kéne, ha szerencsém van. És addig ez nemigen fog javulni, ellenben akiktől a legnagyobb bevételem származik, azokat gyötröm ezzel rendesen. Természetesen ezt nem szeretem, és boldog lennék, ha kikapcsolható lenne. Akár csak napi 20 percre, amíg a kínzóm megtelik, mert másért nagyon nem támadok csak nagyon elvétve. Szabályváltoztatás ez miatt természetesen nem szükséges, de egy kapcsoló megoldható, és tökéletes megoldás lenne.
Pontszám: 7.72
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6929. hozzászólás - 2014.11.12. 21:48:01 (Válasz Zoole #6926 hozzászólására.)
Idézet: Zoole - 2014.11.12. 18:33:40
A másodlagosok kikapcsolhatósága viszont teljes mértékben korrekt. A napi kínzózásnál kikapcsolom, BU-nál meg védekezés közben aktív marad. Nemesis 13 fenntartását viszont nem értem ezzel kapcsolatban, semmi rosszindulatú kihasználhatóságot nem látok ebben a lehetőségben.


Ki beszél itt rosszindulatról? Arra próbáltam rávilágítani, hogy hiába van maroknyi ember a játékban, mint te vagy én, akik hajlandóak lennének a fair play szellemében kikapcsolni néhanapján a másodlagost, hogy ha a játékosok többsége ezt nem teszi meg... Az egyik filmben (azthiszem a Bérgyilkosok Viadala, de ezt ne vegyétek készpénznek) van egy nagyon jó idézet, ami idevág: "Ha én nem teszem meg, megteszi majd valaki más. A különbség csak az, ki profitál belőle."
Az ötlet nagyon jó és én is támogatom, de tény és való, hogy sokan nem fogják majd használni...
Pontszám: 8.49
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6930. hozzászólás - 2014.11.12. 22:18:23 (Válasz NEMESIS 13 #6929 hozzászólására.)
Így már értelek
Nem biztos, hogy így lenne. A VU már összetettségénél fogva is az értelmesebb rétegét fogja meg a játékosoknak, aki értelmesebb, az pedig általában nagyobb fokú jóindulattal rendelkezik mint az átlag. Természetesen van kivétel, de nagy általánosságban elmondható. A lustaság/figyelmetlenség inkább lehet hosszútávon akadálya ennek, de előbb vagy utóbb rutinná válhat ez is. Sokan felesleges pluszkattintásnak élnék meg, de sokan másokat kismértékű jóérzéssel töltene el, hogy ezért a plusz kattintásért ugyan semmi előnyhöz nem jut, de megkímél valakit egy akár egész napot meghatározó bosszúságtól úgy, hogy az esetleg nincs is tudatában ennek.
Pontszám: 7.72
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6931. hozzászólás - 2014.11.13. 13:38:44 (Válasz Zoole #6930 hozzászólására.)
Esetleg lehetne egy számláó is a karakterlapon, ami a győztes/vesztes csaták mellett azt is számolja, hogy hány csatánál volt kikapcsolva a másodlagos. +előnyt nem jelentene, de ha valaki megnézi a karakterlapomat, látni fogja, és azt mondja majd, hogy "na, ez egy rendes játékos, hiszen már X csatája van másodlagos nélkül".

Bár abban kételkedek, hogy megvalósításra kerülne, de elférni elférne a karilapon.
Pontszám: 8.49
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6932. hozzászólás - 2014.11.13. 13:49:23
És száz alkalom másodlagos nélkül után kapnék + 1 másodlagos varit.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 8.68
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6933. hozzászólás - 2014.11.13. 14:05:54
Úgy 4-5 éve kampányoltam először a másodlagos kikapcsolhatóságáért. Azóta kb. minden évben előjön a téma, de nem igazán tartják fontosnak az illetékesek. Szóval ne nagyon éljétek bele magatokat.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.56
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6934. hozzászólás - 2014.11.13. 15:53:14
Basszus, ti tényleg ekkora hippik vagytok? Komolyan hiszitek, hogy lenne tizenötnél több ember, aki ezt használná?
Báró Samedi
Pontszám: 8.03
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6935. hozzászólás - 2014.11.13. 16:03:17 (Válasz Azazel #6934 hozzászólására.)
Hát azt is lehet csinálni, hogy felhúzom 300-300ra, és hagyom hogy a környezetem kampányolja ki, való igaz.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.56
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6936. hozzászólás - 2014.11.13. 18:51:03 (Válasz Offsboy #6935 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2014.11.13. 16:03:17
Hát azt is lehet csinálni, hogy felhúzom 300-300ra, és hagyom hogy a környezetem kampányolja ki, való igaz.


Olyan valakinek kéne ezt megtenni, akinek Birka az ütőtávolságában van, és hamar meglesz
Amúgy 500 felett az igazi

Nemesis 13, a számlálós ötleted is nagyon szimpatikus, nekem nagyon tetszene, ha egyszer meg is valósulna, illetve kiegészülhetnének a statisztikák hasonló hippis elemekkel

Még RoscoBorlo ötlete a +1 másodlagossal sem butaság, jutalmazva lenne ha nem használod, bár elég paradoxon módon A legötletesebb jutalmazása lenne a hippi életérzésnek Egyetlen nagy hátránya lenne, ha valaki egy idő után megválik a karakterétől, és rossz kezekbe kerül. De ez többnyire hátránya minden erős karakternek is, amelyiket nem törölnek, miután befejezik a játékot.
Pontszám: 7.72
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6937. hozzászólás - 2014.11.13. 19:01:39
Ha már elszálltunk, mindegyik szaki legyen kapcsolható és limitált legyem hány lehet aktív.
A hozzászólást RoscoBorlo módosította 2014.11.13. 19:02:34-kor
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 8.68
kedvelt tagUtolsó_LovagFérfi
Végzetúr mester
397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6938. hozzászólás - 2014.11.13. 19:29:08
Egy ötlet

A szájkosár AF----minden 10 után gazda kapna 1db
Pontozz le, széles ívben teszek rá!

Hitvallásomat az alábbi tartalmazza

http://www.hallottad.hu/cikkek/legszebb-dalok-katona-jozsef-erkel-ferenc-bank- ban-hazam-hazam-enekeli-simandy-jozsef

Pontszám: 3.70
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6939. hozzászólás - 2014.11.14. 09:45:05 (Válasz Zoole #6936 hozzászólására.)
Időnként le lehet felejteni, és minden rendben
Pontszám: 8.05
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6940. hozzászólás - 2014.11.14. 09:46:09 (Válasz RoscoBorlo #6937 hozzászólására.)
Még néhány ilyen kóbor ötlet, és hivatásos hippi titulust kapsz
Pontszám: 8.05
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!