Re: Játék fejlesztés
3701. hozzászólás - 2011.05.24. 15:06:42 (Válasz Sandman010 #3699 hozzászólására.)
3701. hozzászólás - 2011.05.24. 15:06:42 (Válasz Sandman010 #3699 hozzászólására.)
Idézet: Sandman010
Nincs max szint
Idézet: Sandman010
Nyílt végű játék legeslegvégén?
Idézet: Sandman010
Többen több 10ezret költöttek erre a játékra és semmi pénzért nem kezdenék elölről a karakterüket. Nem beszélve az időről amit rászántak.
Idézet: Sandman010
Ennek mi értelme lenne?
Mennyi a játékban a maximum elérhető szint avagy plafon?
Nincs max szint
Idézet: Sandman010
Persze csak a legeslegvégén,
Nyílt végű játék legeslegvégén?
Idézet: Sandman010
Ha a karakter elhalálozott úgymond jelképesen,akkor a Rendszer lehetőséget kínálna az újrakezdésre,de új karakternéven és például új,másik hordatagként (de ez opciós,választási lehetőség lenne,mert maradhat éppen az először választott is) az adott világban . Némi kezdőbónuszokkal (LE,őskövek,egyebek) indítva ezen karaktereket újra,mert elvész az addigi mindenük,szerzeményeik. Némi disztinkcióval a szimplán úgymond ,beregélő karikhoz képest.
Többen több 10ezret költöttek erre a játékra és semmi pénzért nem kezdenék elölről a karakterüket. Nem beszélve az időről amit rászántak.
Idézet: Sandman010
Vagy egyszerűbb változat. Legyen egy bazinagy kórház,ispotály ahol egy kemény csata,portyázás,stb. után x időt köteles a karakter lehúzni és semmit nem csinálhat. Hasonlóan a katakombákhoz. A sebesülés fajtája jelenjen meg a csatajelentésben,hogy erős,közepes,gyenge csapást kaptál és hogy melyik testrészre és azt mennyi időbe telik visszagyógyítani. Szóval ne csak elájulást írjon ki a rendszer.
Ennek mi értelme lenne?
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 7.75