Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3701. hozzászólás - 2011.05.24. 15:06:42 (Válasz Sandman010 #3699 hozzászólására.)
Idézet: Sandman010
Mennyi a játékban a maximum elérhető szint avagy plafon?

Nincs max szint

Idézet: Sandman010
Persze csak a legeslegvégén,

Nyílt végű játék legeslegvégén?


Idézet: Sandman010
Ha a karakter elhalálozott úgymond jelképesen,akkor a Rendszer lehetőséget kínálna az újrakezdésre,de új karakternéven és például új,másik hordatagként (de ez opciós,választási lehetőség lenne,mert maradhat éppen az először választott is) az adott világban . Némi kezdőbónuszokkal (LE,őskövek,egyebek) indítva ezen karaktereket újra,mert elvész az addigi mindenük,szerzeményeik. Némi disztinkcióval a szimplán úgymond ,beregélő karikhoz képest.

Többen több 10ezret költöttek erre a játékra és semmi pénzért nem kezdenék elölről a karakterüket. Nem beszélve az időről amit rászántak.


Idézet: Sandman010
Vagy egyszerűbb változat. Legyen egy bazinagy kórház,ispotály ahol egy kemény csata,portyázás,stb. után x időt köteles a karakter lehúzni és semmit nem csinálhat. Hasonlóan a katakombákhoz. A sebesülés fajtája jelenjen meg a csatajelentésben,hogy erős,közepes,gyenge csapást kaptál és hogy melyik testrészre és azt mennyi időbe telik visszagyógyítani. Szóval ne csak elájulást írjon ki a rendszer.

Ennek mi értelme lenne?
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 7.75
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3702. hozzászólás - 2011.05.24. 15:39:51 (Válasz Tiha #3700 hozzászólására.)
Az a legmagasabb szint kb. annyit ér, hogy tudok jobb cuccot venni, meg többet manázni. De ennyi, kifújt. Semmi értelme. Hiába van x TÖ-m y SZÖ-m, ha a KH (hadat üzen) támad óránként leüt (hiába van bent a pihenés folyamatosan, a 60 ezer életemből jó, ha 2-3K marad)
Illetve az farmol le állat nélkül aki akar, a TÖ sokat nem jelent, lehet 7-800 a különbség is.

Még mindig ugyanaz a baj, amit eddig is beszéltünk a varázslás:

240. szintű epikus: 20 ezret sebez belém, nem kritikus, és ennyi bőven elég arra, hogy a csata végén az össz. sebzés 27K:32K legyen (kb.) Hiába ütök 3 ezres kritikust+ a dögök 2 ezret, ha 20 ezres varival kezd a szörny.

Ezért váltottam EH-ról VF-re, mert talán csak így tudom kompenzálni a TÖ-met. És igen beállhatok a sorba IQ+tau fejlesztés terén. Amihez semmi kedvem sincs.

Kellenek az új fejlesztések, amik kompenzálják a harcos-varázsló karaktereket, ne vegyesek legyenek, hanem harcos VAGY varázsló.

Mert az kicsit frusztráló, ha egy nyamvadt Hókuszpók leüti a Conant.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.59
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3703. hozzászólás - 2011.05.24. 18:58:34 (Válasz Viszok009 #3702 hozzászólására.)
Igen, ez egy globális és összetett probléma, gyakorlatilag már a játék gyökerei közé nyúlik.
Sajnos itt már nagyon sokmindenbe kellene belepiszkálni, rendberakni, amire Miklós nem hajlandó. Halagoatja már lassan 2 éve. Még elhúzzuk vagy egy évig, azt összeomlik az egész játék
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.98
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3704. hozzászólás - 2011.05.24. 19:13:17 (Válasz Viszok009 #3702 hozzászólására.)
Szerintem is kellenének ilyen kasztok,hogy harcos,varázsló, vadász,egyéb. Azután mindenki aszerint venné a felszereléseit (fegyver,varázslat,páncél/felső ruházat/,pajzs,lábbeli) Például harcos karakternél: vágó-ütő-szúró-szálfegyverek,mágus/varázslónál meg ilyen olyan botok,varázspálcák,bűvös korbácsok,stb. A harcosnál ilyen-olyan páncéltípusok (mellvértek,lánc-sodrony ingek,stb.),a varázslónál meg ilyen olyan felöltők,kabátok,köpönyegek (prémes,mágikus,stb.). Lábellik terén különböző csizmák és bocskorok az előbbieknek,utóbbiaknak meg ilyen-olyan papucsok,topánkák,vadásznál saruk például. De ez már csak álom,mivel minden úgy marad ahogy.

Meg ezek szerint fejlesztené a tulajdonságpontjait és szakértelem pontjait. A hordaválasztásnál ez nem volna befolyásoló tényező,mivel egy szöviben/klánban többfajta ember vegyül,így a karaktereik is különbözőek lennének.
A hozzászólást Sandman010 módosította 2011.05.24. 19:15:27-kor
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 2.13
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3705. hozzászólás - 2011.05.24. 19:38:47 (Válasz Tiha #3703 hozzászólására.)
Csak nem fog összeomolni a Végzetúr játék egy év múlva kb.?
A Mágia Mesterei is,jó meg a Sárkányölő,egyéb játékok by Beholder.
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 2.40
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3706. hozzászólás - 2011.05.24. 19:45:15 (Válasz Viszok009 #3702 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2011.05.24. 15:39:51
Mert az kicsit frusztráló, ha egy nyamvadt Hókuszpók leüti a Conant.


Conan azért esélytelen, mert a közelharci elnyelésnek sokkal komolyabb súlya van, mint a varázslatelnyelésnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.45
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3707. hozzászólás - 2011.05.24. 19:54:16 (Válasz Ariel #3706 hozzászólására.)
Tény egy magas állat 5-600-at elnyel körönként. Ha ez az elnyelés hatna a varira is (10-20 szorosan) akkor azt mondanám ez igen. De így csak a fegyver elnyelés van meg, azaz tovább butítva a közelharci stílus kedvelőit. Lol-ka & Bol-ka. Persze akinek van Landis elnyelő, az akár 400-at is lefaraghat a 20K sebzésből.
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.05.24. 19:55:44-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.89
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3708. hozzászólás - 2011.05.24. 20:02:29 (Válasz Viszok009 #3707 hozzászólására.)
Én is a közelharcot szeretem karakterben is.
Nem a hókusz-pókuszos dolgokat avagy varázslat,mágia. Ezért van a karakteremnek mindig nagyobb szintű fegyvere és plusz még nagy kritikus sebzése és elnyelése,mint varázslata,varázslat sebzése és varázslat elnyelése.
A V5-ben most lehet,hogy létrehozok egy varázsló-mágus karit próba-cseresznyeképpen.

Azután összehasonlítom a két stílust,műfajt. De az nem azt jelenti majd éppenséggel,hogy smaragd hordabeli leszek.
A rubin harcos jellemű,a smaragd varázslós jellemű,a zafír a kettő ötvözete valahol,a gyémánt meg a szélsőséges azaz se ide,se oda.
A hozzászólást Sandman010 módosította 2011.05.24. 20:08:10-kor
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 1.93
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3709. hozzászólás - 2011.05.24. 20:20:38 (Válasz Sandman010 #3708 hozzászólására.)
Sok sikert hozzá. Húzd fel 100. szintig, hogy kellő rálátásod legyen a helyzetre Alacsony szinten még nem olyan drasztikus a különbség, de ahogy az entitásokon, epikusokon is látszik, 20K feletti (nem kritikus) varázslat sebzés nem lesz ritka magasabb szinten.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.65
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3710. hozzászólás - 2011.05.24. 20:24:14 (Válasz Sandman010 #3708 hozzászólására.)
Figyelj!

Most nem a 40-50-es szintű karakterekről van szó, hanem a 110-130 fölöttiekről.

Kimondottan ez zavar, hogy kezdésnek kapok egy ilyet:

Őrjöngve vetitek magatokat a harcba.
átkozott örökfény varázslat repül ki kezedből. (-500 VP). Gigamoth, a kőavatár gurul egyet, hogy elkerülje. Csak 1145 életpontot vesztett.
Regenerálsz 40 életpontot.
Gigamoth, a kőavatár mormol, és mielőtt megakadályozhatnád, eltalál egy ultradetonáció.
17655 pontnyit sebzett.
A varázslat hatással van rád: -74 Támadás, -74 Taumaturgia, -74 Elnyelés. A negatív aurád sebez rajta 177 életpontot.


...
A csatában összesen 23479 sebzést okoztál, és 24016 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát.
A hozzászólást Wuher módosította 2011.05.24. 20:46:47-kor
Pontszám: 6.73
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3711. hozzászólás - 2011.05.24. 20:26:25
Lehet értelmesebb lenne,ha kimaxolnám a negatív aurámat, mint IQ,Tau-t húzzak, azzal legalább mindig besebzem.
Pontszám: 6.73
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3712. hozzászólás - 2011.05.24. 20:29:30
Okés. Vettem az adásokat,tippeket. Most már el.
Fel kell készülni a nyitányra a másik világban.
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 2.83
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3713. hozzászólás - 2011.05.24. 20:36:06 (Válasz Wuher #3710 hozzászólására.)
A varázslatok tulajdonságcsökkentő hatása csak átmeneti probléma, már most összeszedhető a 100% reziisztencia, különösebb erölködés nélkül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.45
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3714. hozzászólás - 2011.05.24. 20:43:29 (Válasz Ariel #3713 hozzászólására.)
Hol érdekel engem az, hogy kisebb lesz a tau-m, iq-m, TÖ-m, 17-22 ezres sebzésnél, ez a hatás teljesen mellékes.

Apropó 100% rezisztencia mellett ezek az értékek 0-ások lennének, vagy mennyi?
A hozzászólást Wuher módosította 2011.05.24. 20:47:23-kor
Pontszám: 6.73
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3715. hozzászólás - 2011.05.24. 21:05:27 (Válasz Ariel #3713 hozzászólására.)
Azért ez a különösebb erőlködés nélkül kifejezés kicsit erős. Nem csak a TOP 20 létezik ám

Alvilági verem 12%-ot ad (bődületes költséggel kisebb szöviben)
AF képesség 5% rezisztenciát tud adni.
Állat 60-75-ös rezisztenciával ad +20-25-öt
Nyaklánc 25%-ot ad a legjobb, az is 200-as epikből pottyan
Gyűrűben 12%, az is 210-es epikből
Pajzs 148-as szintű ad 23%-ot
Ez így valóban 100%, ha mindig ez van az emberen a tárgyakból, de ez igencsak a top privilégiuma és durva varisebzések nem csak 140-es szinteken vannak.
Pontszám: 7.42
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3716. hozzászólás - 2011.05.24. 21:11:50 (Válasz Wuher #3714 hozzászólására.)
Ott fog érdekelni, hogy az epikusok és entitások rohamos ütemben erősödnek. Majd ha kapsz -210 támadást, -210 taumaturgiát, és -210 elnyelést, azon kapod magad, hogy el sem találod az epikust, ő pedig beléd ver 60k-t.

Csak egy példa:
Otarian, a gigantikus óriásmassza egy ultradetonáció igéjét mormolja, ahogy feléd fut. 26559 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -168 Támadás, -169 Taumaturgia, -168 Elnyelés.
A csatában összesen 28940 sebzést okoztál, és 56362 sebzést kaptál.

A 100% rezisztencia elvileg teljesen semlegesíti a negatív hatásokat.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.45
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3717. hozzászólás - 2011.05.24. 21:26:23 (Válasz Ariel #3716 hozzászólására.)
Ne az epikushoz mérd, hanem a karakterekhez. A ti epikusaitok messze erősebbek bármelyik másik szövetség epikusainál, szóval azt észre kell venni, hogy 200 fölött is igen kevés szövi jár, sok helyen a 150 már jónak számít. Nyilván engem se érdekel, hogy az epik mekkorát csap belém, más karakterek elleni csatában van értelme gondolkodni az esetleges visszásságokon.
Pontszám: 7.42
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3718. hozzászólás - 2011.05.24. 21:29:23 (Válasz Craslorg #3715 hozzászólására.)
Gyűrűből van 20%-os is, pajzsból is van 25%-os.
A pajzs és az állatok rezisztenciája ugyan necces, mert magas szintűnek kell lenni hozzá, de az összes többi elérhető 70-ik szintű karakternek is.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.45
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3719. hozzászólás - 2011.05.24. 21:34:03 (Válasz Ariel #3716 hozzászólására.)
BACK!
Én is észrevettem,hogy egyre erősödnek az epikus és entitás szörnyek.
Előbbiekhez még egyhez sem volt szerencsém,a szövinkben max. három-négy az epikölő kari a többiek max. csak besegítenek szerényen a levadászásukban ezeknek nameg persze licitálnak a kincseskamrába elhelyezett kincsikre,tárgyaikra. Szerencsére nálunk nincs vita,hari,duli-fuli,marakodás,hogy ki kapja meg az éppen aktuális kincset. Van egy ilyen topic létrehozva,hogy ez a tárgy éppen neki kellene,minimális licitet beír vagy amennyit éppen gondol az adott tárgyért érte és már viheti is ,még a licitálási idő sem oszt és szoroz.(persze annak idejét ki kell várni a játékrendszer szerint,de biztos lehet az illető benne,hogy nem csaklizza el egyik szövitársa sem előle a hőnáhított kincsestárgyat azaz nem licitálja felül) Legközelebb mások azután megint mások kapják az ilyen kincseket,szóval amolyan körforgás szerint,mindig más,szövetségbe tartozó emberke karaktere kapja azt meg és nem mindig ugyanazok,mert ez belviszályhoz vezethetne,esetleges szövetség szakadáshoz,felbomláshoz.
Az entitásoknál meg ugyebár 15-öt kell legyűrni ahhoz,hogy lehessen választani a hátrahagyott avagy korrupciós kincsekből valakinek először. Ott van ugyebár az opciós beállítás,hogy eggyel,kettővel vagy hárommal magasabb szintű entitás moncnak essen neki az emberfia az előzőhöz képest. Én a fontolva haladás útját választom,szóval bőven elég az eggyel magasabbik a karakteromnak mindig.
Így is sok idő a legyőzése. A tárgyak,felszerelések meg tényleg nem sok % bónuszt adnak ezekhez sem.

Plusz a regenerálódás,gyógyítgatás. Elárulok annyit,hogy a karim 50-60-as szint között található jelenleg.
A hozzászólást Sandman010 módosította 2011.05.24. 21:58:18-kor
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 2.28
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3720. hozzászólás - 2011.05.24. 21:34:49 (Válasz Ariel #3718 hozzászólására.)
És az epiket ki üti le nekik? Nyilván elérhető, ha a top 6-7 szövi tagja az illető és az epikből esik mindenkinek és nem viszik el előle mások. Te is érzed, hogy nem a Légió, Tyrant, Lélekőr, Ronin, SÖ alapján kell leírni, hogy mi mennyire könnyű vagy nehéz, hanem a játékosok és a szövetségek kapacitását tekintve. 100. szinten egy 200+-os epik még jórészt kihívás, pláne egy 220 vagy 230-as, ahol már az ÉP is az egekben van. Inkább olyan 40-50%-os rezisztencia, amit a mezőny nagy része elérhet azon a szinten, ahol már brutális mellékhatású és sebzésű varik repkednek.
Pontszám: 8.71
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője