Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
161. hozzászólás - 2009.06.24. 15:48:03 (Válasz Otoaak #145 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.06.24. 06:32:23
Vajmi kevés köze van a játékosoknak ahhoz, hogy nincs LE a portyában. A többség nem igazán szeret LE-t veszíteni és egy bizonyos szint fölött baromira nem jellemző, hogy 15% fölött vadásszanak az emberek asszem nem kell magyaráznom miért. De ez nem játékos nyomásra van így hanem ilyen a rendszer a kezdetek óta, ez már a játék indulása után 1 hónappal is gond volt kb. azóta veri is a nyálát rajta a fórumon majd mindenki (a top is) mégsem változott semmi. Ha a top b...gatása helyett, inkább Miklóst bombáznátok levelekkel mindenki sokkal jobban járna. De ez itt még mindíg off.



Most szerintem egyáltalán nem csesztettem a TOP-ot.
Van, amikor igen, ezt nem szoktam titkolni, de most spec. nem.

A lovaglószakis javaslatodra reagáltam. Vagyis még erre sem, csak a "gyorsan levadásznak és már lehet is őket ütni" kijelentésre kaptam fel a fejem, ami való igaz, nem tőled származik.
Valóban nem szokás 15 % fölött vadászni, így sajna csak a kicsúszók maradnak, ha ők is ellovagolnak, nézhetjük a hatalmas naplementét.

Azt meg azért lássuk be, ha annyira nincs idő játszani, hogy már a minimálra lemaxolt vadászidő sem elég kevés, akkor itten valami más baj van, nem kisebb, mint a jelenlegi, ez pedig a dögunalom. Amire ha az a válasz, hogy még kevesebbet kelljen játszani, nem tudom mennyiben jó üzletpolitika.

Szabadságolásra elég lenne Ariel javaslata, egy nagyobb buffer. Vagy valahol Meridiath is írt egy jó kis ötletet, csak már nem tudom hova.

Magához a topic nyitóhozzászólásához pedig:
Nagyszerű ötlet, ha van kereslet és kínálat is rá, és még fejlesztő csapat is akadna.
Sőt, lehetne egy zárt topicot nyitni a fejlesztési ötleteknek. PM elküldeni az ötletet az erre kiválasztott/vállalkozó adminnak, ő beírná ebbe a topicba, (persze nem az elrugaszkodottakat és az "aggyatok ingyen héccáz kőt mindenkinek" ötleteket, ezeket eleve szűrné) a közönség meg hangos tapsolással... izé... a hozzászólás értélekésével kifejezhetné a véleményét adott ötletről.

És talán fenti unalomproblémák is hamarabb oldódnának.
A hozzászólást Darah módosította 2009.06.24. 16:45:15-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
162. hozzászólás - 2009.06.24. 15:59:00 (Válasz Ricardo #158 hozzászólására.)
Ez minden problémát megoldana. Lenne ellenfél, lenne LÉ, és a háborús katakombázás sem lenne akkora gond.

Az az apró hátránya van hogy jó eséllyel a fél szerver törölne Ezt senki nem akarja.

Viszont csak utópia szintjén, gondoljatok bele hogy milyen lenne ha Miklós nem pont itt akart volna nagyon formabontó lenni. Nem lenne akkora gond a 6-8 szintre letámadgatás, ugyanis a szint innentől pont ugyanannyit jelentene mint a többi ilyen típusú játékban: kb. semmit. Mivel azokat akik az elejétől 15% alatt vadásztak nem nagyon tudták lefosztani, így ők pusztán a szintből fakadóan leütnek mindenkit aki lejjebb van. Bezzeg ha kezelgették volna őket rendesen (igen, akár -6 szintről is, simán), akkor mindjárt más lenne a helyzet.

Egy-egy brutkó tárgyat sem lenne olyan egyszerű megvenni, lenne a gyűjtésben izgalom, nem csak arról szólna hogy na, akkor a 15% alatti időm terményét most kivételesen nem statra vagy szakira költöm, hanem új fegyóra, egy óra vadászat árán. Épp ezért a drágább tárgyak (amik igazán nagy előnyt jelentenek), ritkább madarak lennének. Lényegében megszűnne az hogy egy 6 szinttel nagyobb ellen még a legdurvább pók is esélytelen, eltűnnének az orbitális sebzések (vagy legalábbis jóval ritkábbá válnának), és ezzel az összes ilyen védelem itala - sebgyógyítás - akármi is okafogyottá válna.

Viszont az összes ilyen "költődjön el a LÉ automatikusan, legyen egy perc egy vadászat, lehetetlenítsük el a portyát"-jellegű javaslat pont mindez ellen dolgozik, az a cél hogy minden ilyen módon megszerzett előny konzerválódjon. A legegyszerűbb portyareform az lenne ha minden csatában annyit sebeznél amekkora az ellenfél regisztrációs száma ott a balfelsőben, ez garantálja hogy mindig az nyerjen aki előbb reggelt. A zsákmányolható LÉ maximuma pedig legyen mondjuk 100 / Kócos mindenkori SZÖ-jének a négyzete, ez a szám pedig oszoljon meg a két résztvevő által egymásnak kiosztott sebzések arányában.

No de ismét, a nép már a mostani rendszerhez szokott, egy ilyen újítás hatására szerintem tömegével törölnének a játékosok.

Freez: nem hiszem, annyi a titok nyitja hogy én piciny vagyok, és valamilyen érthetetlen oknál fogva nem óhajtok felzárkózni a TOPhoz, pedig állítólag az a tuti
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 7.70
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
163. hozzászólás - 2009.06.24. 16:54:52
Még jobb, ha el sem lehet költeni a LE-t. Minden karakter erőssége a nála tartott LE függvénye lenne. Nem kellenek szintlépések, tulajdonságok, szakértelmek és drága fegyverek amire nagy nehezen el tudná költeni az ember a LE-t. Egyszerűen mindenki tartsa magánál a lélekenergiát, harc esetén a program csak hasonlítsa össze, hogy kinél mennyi van, és akinek több van, az nyer az ellenfél készletéből. Mindenki annyit portyázhat amennyit akar, és nem lenne gond az hogy nincs LE a portyában.
Pontszám: 5
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
164. hozzászólás - 2009.06.24. 17:23:55
Ez a játék unalmas én azt mondom. Azzal hogy rövidebb lesz a vadászat vagy buffer lesz, csak még unalmasabb lesz. Maximum kényelmesebb, mert tovább lehet nézni hogy nőnek a CSPk, és most nem 400 hanem 800 a max. Csak magamból indulok ki, ugyanis egye többször érzem hogy most nem akarok vadászni, meg most se, és akkor 4-5 naponta rászánok egy napot. És az is unalmas.

Tudjátok mi volt izgalmas? Amikor 120.000LÉvel és full élettel frissítgettem állandóan a portyalistát várva hátha jön valaki. Ajánlom egyébként mindenkinek kipróbálásra egyszer-kétszer

Egyébként más játékokban egyértelmű előnye van azoknak akik több időt töltenek a gép előtt. Most ezzel szerintem az lenne hogy TOP 200-300 30 perc alatt elintézi a napi játékot, plusz a portyák a TPért (a 400LÉ nevetséges 40. szinten, úgy 4000et tartanék reálisnak LÉ/TPt nézve).

Örülök az állandó újítási javaslatoknak, de szeretnék 1-2 iránymutatást adni:

1. a portya el van rontva, Miklós ezt nem fogja beismerni, mert a többségnek jó, meg amúgy is ő a főnök és a főnök nem hibázik, meg olyan nincs hogy 200 legyen a kivégzése valakinek (Miklós mondta személyesen nekem találkozón), mert hogy annak semmi értelme. Tehát hagyjuk a portyát ebben a minőségében ahogy van, ilyen szarból már nem hogy várat de viskót se lehet építeni.
2. a vadászat mikéntjét sem kéne bántani, mert úgy érzem hogy ez csak még unalmasabbá teszi az egészet. A buffer egy jó ötlet, nekem azzal a kombinációval is tetszik hogy el kelljen hozzá költeni 300CSPt. Sőt így az izgalmas.
3. legyen új irányok... pl ez a lovaglós téma. De legyen a szakértelem maximuma 200 és akkor kapsz komoly bónuszt rá pl. Legyenek személyre szabott ellenségek. Gondolok itt olyasmire, hogy mintegy leküzdve a benned rejtőző gonoszt, meg kell küzdened önmagaddal, de minden vereséggel komoly mínuszt kapsz, amíg le nem győzöd addig is. Ha legyőzöd király leszel, 5 napig +10% LÉt kapsz. Hasonló. De valami olyan ami nem egy érdekcsoportnak kedvez a még-még-még elvet követve, hanem lehetőséget adva az elmaradottaknak arra hogy behozzák az elsőket. Félreértés ne essék, én nem akarom behozni az elsőket.

Erről az automata LÉ elköltésről pedig... nem tudom mennyire védett a játék az ilyenekkel szemben, de nyáron ha lesz rá időm ráfekszek erre az egészre és írok egy botot vagy egy komplexebb scriptet. Apróságokat már így is könnyen bele lehet tenni... és ez tök jó lenne, mert nem kell szinte semmi időt a gép előtt tölteni...tehát unalmas... tehát abbahagyom mert minek?

Bocs ezért az agymenésért mindenkitől, ez most így esett, megyek vissza Grahammel versenyezni SZÖ TOP1ért V1en
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.83
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
165. hozzászólás - 2009.06.24. 17:26:17 (Válasz LanMaffia #164 hozzászólására.)
Simán megér egy tizest
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.33
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
166. hozzászólás - 2009.06.24. 17:50:14 (Válasz LanMaffia #164 hozzászólására.)
"Olyan nincs hogy valakinek 200 legyen a kivégzése." Ez nagyon jó Csak kár hogy Miklós ezt tényleg így gondolta...
Pontszám: 8.33
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
167. hozzászólás - 2009.06.24. 18:15:34 (Válasz LanMaffia #164 hozzászólására.)
A sok rabolható LE csak addig jár előnnyel, amíg pár ember csinálja. A kivégzős taktika is azért volt hatásos, mert kevesen használták. Elég nagy áldozatot követelt, hogy használható legyen, nem lehetett vele visszaélni, változtatni sem kellett volna rajta. Ha mindenkinek ekkora kivégzése lett volna,semmit nem ért volna az egész. Ugyan ezen elv alapján a 4000 LE kiozstása minden egyes portyámál csak akkor jelentene valamit, ha csak kevesen tudnak portyát nyerni. Ha mindenki 4k-t nyer csatánként, akkor pont ugyan az lesz a végeredmény, mintha mindenki 0 LE-t nyerne. Az számít, hogy egy játékos mennyivel sikeresebb a többinél, mennyivel tud több LE-t szerezni másnál. Mindegy hogy ezt magas szinten vadászattal éri el az ember, vagy portyából nagy rablásokkal. Akkor fog kiemelkedni a többiek közül, ha több LE-t tud szerezni mint a többiek. Ha én és a körülöttem levők minden egyes győztes portyáért kapnánk +3-4k LE-t épp ugyan olyan monoton lenne a játék mint 0 LE mellett.
A hozzászólást Timcsike módosította 2009.06.24. 18:16:42-kor
Pontszám: 9
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
168. hozzászólás - 2009.06.24. 18:19:03 (Válasz Timcsike #167 hozzászólására.)
Erre a monotonitásra kell törekednünk. Akkor mindig azok lesznek a legerősebbek akik most is elől vannak. Mindenki ez a jó, erre felé kell haladnia a fejlesztéseinknek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 9.29
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
169. hozzászólás - 2009.06.25. 11:37:02
Gratulálunk, sikeresen megszabadultál az Ellenség fertőzésétől! A gyógyulás pillanatában minden tulajdonságod megnőtt 5-el. Nagyobb kontrollod lett elméd fölött: a tudatturbóval maximum 5-el a szakértelemszint felé is viheted egy szakértelmedet. Fertőzött társaidtól győzelem esetén annyival több LE-t szerzel, ahány százalékos a fertőzöttségük.

Ez Sharpa karlapján olvasható.

Sajnos pakolhatok és törölhetek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 3
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
170. hozzászólás - 2009.06.25. 11:41:26
Ezt kár volt fél évig titkolni szerintem. Nekem kb. nagyobb csalódás mintha csak simán rp szöveg lett volna a vége.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
171. hozzászólás - 2009.06.25. 11:43:49 (Válasz Ricardo #169 hozzászólására.)
A 100% is ad valamit. Muszáj neki.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
236 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
172. hozzászólás - 2009.06.25. 11:45:35 (Válasz Ricardo #169 hozzászólására.)
Mondjuk ez azért vicc kategória, mert mert mire már 50-60-as szint fölé érnek a játéksok, ott már szinte semmi LE nincs a portyában (ugye 0 LE-ből kiindulva annak a +50 vagy 100%-a is 0 LE)
Az a +5 tulajdonság mindenből meg az a + 5 tudatturbós dolog hát....

Szerk: utánaszámoltam, talán 652500 LE a fertőzés teljes költsége, ennek fényében tehát lehet mérlegelni, hogy megérte/megéri-e ellene küzdeni
A hozzászólást Gyulas84 módosította 2009.06.25. 11:57:13-kor




Pontszám: 5
kedvelt tagJandroFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
173. hozzászólás - 2009.06.25. 11:54:27
Annyira nem vicces...

+5 szaki szintet nemtudom hogy lehet annak venni, mikor vadászatból jön a fő LE... +5 SM +5 sajtolás, emellett a +5 tulaj az olyan 1milla körüli LE...


Nem értem miért kellett ennyire felborítani a játékerőt ezzel a fertőzéssel... Vagyunk páran élbolyban, akik párszor elfelejtettük a fertőzést. Miután 2-3szor elfelejtetted, már mindegynek tartod...


Az biztos, hogy emiatt egy újabb abbahagyási hullám kezdődik... Nomis Leinád is biztos kedvet kap újra a játékhoz a 69%os fertőzésével...
V5 Trakk
Pontszám: 2.44
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
174. hozzászólás - 2009.06.25. 11:59:39 (Válasz Jandro #173 hozzászólására.)
Ezt ugye nem mondod komolyan, hogy azért nem küzdöttél a fertőzés ellem mert 3-szor megfeledkeztél róla...
Ez üt mint DHMO.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
175. hozzászólás - 2009.06.25. 12:00:37 (Válasz Jandro #173 hozzászólására.)
Már hónapokkal ezelőtt jeleztük a fórumban, hogy ha túl erős, akkor az lesz a baj, ha túl kicsi a jutalom, akkor az. Mivel legalább 650e LE a fertőzés leküzdése, végülis jogos, hogy ehhez mérhető a jutalom hatása is.

Az abbahagyási hullámmal igazad van, de ezek szerint bátor volt Miklós. Én a helyében gyorsan beraknék egy szakértelmet, ami 50% feletti fertőzésnél olcsóbbá teszi és gyorsítja a leküzdést.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.75
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
176. hozzászólás - 2009.06.25. 12:01:02 (Válasz Freez #174 hozzászólására.)
Lehet, hogy üt de jópáran vannak így a dologgal.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
177. hozzászólás - 2009.06.25. 12:06:28
Végül is igaz, minek küzdeni, törölni egyszerűbb. Találkozunk egy másik szerveren, játékban. Node Halgass a nevem
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 3
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
178. hozzászólás - 2009.06.25. 12:06:56
Mortimer: vagy leküzdheti az eddig elmaradt fertőzés szinteket bármikor, de dupla áron.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
179. hozzászólás - 2009.06.25. 12:07:38 (Válasz Mortimer #175 hozzászólására.)
Nekem nem az a bajom, hogy erős a jutalom, aki 48 szintet dolgozott vele az meg is érdemli. Az fáj, hogy behozhatatlan előnyt biztosít, belőlem boxzsákot csinál, és (ha most elkezdeném) 86 szint alatt tudnám behozni a lemaradást. (Pontosabban nem behozni, csak elérni azt a szinten ahonnan már nem nő a lemaradásom.)

Én ezért a játékért több tízezer forintot fizettem ki és cserébe a Beholder minden tájékoztatás nélkül tönkreteszi a szórakozásomat. Legalábbis így elsőre most nekem ez jön le. Nem vagyok megelégedve ezzel az üzlet-politikával és most becsapva érzem magam.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 3.00
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
180. hozzászólás - 2009.06.25. 12:11:01 (Válasz Ricardo #179 hozzászólására.)
Nem értelek Ricardo, a fertőzés ellen miért nem küzdöttél? A kezdetektől lehetett ezt tudni, hogy ha ez ellen nem küzdesz akkor megszívtad...
Pontszám: 8.44
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő