Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7601. hozzászólás - 2015.11.27. 08:15:38
Nekem is eszembe jutott már ugyanez.
Az öltözetek alig némi pluszt adnak relatív magas költségért (gyakorlatilag 0 variációval), a fókuszkristályoknál meg hónapokig 1-1 értelmes van csak, amit 2-3-4x meg kell venni.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.27
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7602. hozzászólás - 2015.11.27. 08:30:48 (Válasz Alendaar #7601 hozzászólására.)
Hát ez már kb 120-130. szinten elkezdődött nálam, hogy pl. a szerencsefejlesztős pajzsból, páncélból, simán ki-ki hagytam egyet egyet, mivel csak +1%-ot adott, így minden másodikat vettem csak meg....

Látható, hogy amíg az első 100 szinten tényleg variálva voltak a tárgyak, varázslatok, mind a nevükben, mind a képességeikben, addig a szintek emelkedésével ez egyre egysíkúbb és lineárisabb lett.

Ennek gyönyörű példája az epikkincs....magas szinten annál ötlettelenebb megvalósítást még keveset láttam.
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 8.10
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7603. hozzászólás - 2015.11.27. 08:42:38
Ezzel tisztában vagyok én is, épp ezért már régóta gondolkodom rajta, hogy a tárgyak készítését a ti kezetekbe kellene adni. Magyarul, lenne egy alaptárgy, páncél, sisak stb. és az, hogy milyen statokat adjon, ti döntenétek el. A tárgyat a varázstárgy kovácsolás menüpontban lehetne legyártani, a max. adható statok a te szintedtől függnének. A craftoláshoz szükséges komponensek beszerzése a tárgy típusától függne, pl. a gyűrűk nyakláncok komponensét az epikusok dobnák, a sisakot sisakszilánkért lehetne venni, bizonyos tárgyakét a csatlós arénában lehetne megszerezni stb. Elkerülendő, hogy mindenki csak IQ tárgyat csináljon, egy stat költsége exponenciálisan nőne, tehát egy tárgynak vagy +10-et adsz mindenből, vagy +20 IQ-t.
Pontszám: 8.86
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7604. hozzászólás - 2015.11.27. 08:46:59 (Válasz Miklós #7603 hozzászólására.)
Ha lehetne craftolni balanszosan akkor még egyedibbé lehetne tenni a karaktereket, persze ha nem pay to win szitu alakul ki itt is.
Anno: Eliteninja
Pontszám: 9.25
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7605. hozzászólás - 2015.11.27. 09:08:59 (Válasz Miklós #7603 hozzászólására.)
A craft nagy ötlet!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7606. hozzászólás - 2015.11.27. 09:37:24 (Válasz Miklós #7603 hozzászólására.)
Maga az ötlet jól hangzik, csak tudnám hogy mért van az az érzésem, hogy a megvalósítása után derülne ki, mekkora pofáraesés.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.42
fórumozóDoomlord116090Férfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7607. hozzászólás - 2015.11.27. 10:25:20
Hát az elképzelés jó,de ezt azért gondold át Miklós.Ez alapján mitől egyedi,ha mindenki ugyan azt készít

"Elkerülendő, hogy mindenki csak IQ tárgyat csináljon, egy stat költsége exponenciálisan nőne, tehát egy tárgynak vagy +10-et adsz mindenből, vagy +20 IQ-t."

Nem lenne értelme +20IQnak.Ha ez alapján készülne,semmi egyedi nem lenne benne,mert a 20 IQ azért közel se 70 Tulajdonság pont.
Mire gondolok:10 védő és 10 IQ és 5 taumat már egy értékben van 20 IQval.

Inkább valami * szám kellene.
Pl 10 felett 2,5*,15 felett 3* a költség.
Pl: 10 Erő,10 Támadó,10 Védő,15IQ,2 Taumat.

Lehetne pontértéket adni tulajdonságoknak.
Pl:
Erő,Támadás,Védő,Taumat 2 pont 1db
IQ 2,5 pont 1 db
Egészség,mágia 1 pont.
+valami * szám kellene szintén.pl 10 szintenként +20%
Pl:10 erő (20),10 támadó (20),15 védő (38),2 egészség (2)
Vagy 20 IQ (55),5 Tamumat (10),5 mágia
A lényeg,hogy tényleg egyedi legyen,ne pedig +10 mindenre mindenkinek.
A hozzászólást Doomlord116090 módosította 2015.11.27. 10:39:13-kor
Lord Domi
S1
Pontszám: 7.14
fórumozóDoomlord116090Férfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7608. hozzászólás - 2015.11.27. 10:36:14 (Válasz Mortal55 #7606 hozzászólására.)
Idézet: Mortal55 - 2015.11.27. 09:37:24
Maga az ötlet jól hangzik, csak tudnám hogy mért van az az érzésem, hogy a megvalósítása után derülne ki, mekkora pofáraesés.


Mert Miklósnak igaza van.Ha egy árban van az IQ és minden szintjének költsége egyforma a többivel,mindenki csak egy értéket fejlesztene,ami brutál TÁP.Ezért nő a tulajdonságok költsége is minden szint növelésnél alapból is.
Lord Domi
S1
Pontszám: 7.14
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7609. hozzászólás - 2015.11.27. 10:45:42 (Válasz Doomlord116090 #7608 hozzászólására.)
Most kivételesen az ördög nem a részletekben van.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.42
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7610. hozzászólás - 2015.11.27. 12:53:03
A képletek - és minden egyéb - pontosítva lesz természetesen, itt a fórumon átbeszéljük majd, hogyan nézzen ki a rendszer. Én úgy gondoltam, hogy a craftolásnak lesz egy külön aloldala, ahol eldöntheted, milyen tulajdonságokat raksz a tárgyra. Szinttől függően kapnál pontokat, ezeket oszthatnád szét, minél magasabb tulajdonságot gyártasz, annál többe kerül exponenciálisan. Tehát itt azért lenne döntéshelyzet. A növelésnek ezenkívül lenne még egy költsége, valamilyen alapanyagok, amelyek beszerzése a tulajdonságtól függ.
Pontszám: 7.71
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7611. hozzászólás - 2015.11.27. 13:05:49 (Válasz Miklós #7610 hozzászólására.)
Akkor ezek szerint ha van erőforrásom, akkor több féle szettet is össze üthetek?
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.42
fórumozóDoomlord116090Férfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7612. hozzászólás - 2015.11.27. 13:07:42
Igazság az,hogy szerintem nem kéne túl bonyolítani,újabb dolgokkal.
Inkább igényeljen eszenciát.
Annyi kacat van már a játékba,hogy egyre könnyebb elveszni köztük.Ugyan sokat dobott rajta az új tárgylista,de egy kezdő játékosnak már fogalma sincs mit lehet valójában elérni.Szerintem ez a világ legbonyolultabb böngészös játéka jelenleg.

Így is a játék le írás hagy némi kívánni valót maga után,szerintem ne fokozzátok tovább ezt a káoszt vagy ne "lelkes amatőrök" szerkesszék a wikit,hanem ti,mert rengeteg a fars információ és sok minden hiányzik az oldalról.
Lord Domi
S1
Pontszám: 7.76
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7613. hozzászólás - 2015.11.27. 13:14:17 (Válasz Doomlord116090 #7612 hozzászólására.)
Jogos, manapság fingani se merek a wiki megtekintése nélkül és még akkor se biztos hogy nem f*som össze magam, bocsi a durva hasonlatért.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.42
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7614. hozzászólás - 2015.11.27. 16:37:16
Azért ez a kraftolás téma 200. szint környékén lenne aktuális, nem pedig egy újonnan induló karakternél. Aki ott tart, annak már pont uncsik a meglévő dolgok, jól jön egy kis újdonság.
Pontszám: 8.48
népszerűLújzi04Férfi
Végzetúr mester
294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7615. hozzászólás - 2015.11.27. 17:12:50
Támogatom a craftolást. Már egy ideje én is gondoltam rá, csak nem tudtam egy pontos kivitelezést összehozni. De látom Miklós fejében már meg lennének hozzá az ötletek.

Én is így gondoltam, hogy különböző módon lehessen hozzá összeszedni az alapanyagokat.

Amit javasolni szeretnék ez ügyben, hogy egy új tárgy összekovácsolásához a régi tárgyak képei közül lehessen majd választani. És a 200 szint feletti dolog is pont jó.
Pontszám: 7.38
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7616. hozzászólás - 2015.11.27. 19:14:46
Játék költség növekedés snitt...
Van most kraftolás, ami eltereli a figyelmet az alap problémáról.

Már kezd meglenni az eredménye ennek, hogy a problémákat a szőnyeg alá söpörjük (lásd: Megunt karakterek).
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.72
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
858 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7617. hozzászólás - 2015.11.27. 20:32:15
Valamikor korábban már megfogalmazódott bennem is egy javaslat a kovácsolásra, de a myto és csatlós biznisz jegelte a dolgot
A lényege az lett volna, hogy a korábbi (ősköves) cuccaidat ne kelljen eladnod bagóért hanem össze tudd kovácsolni az újjal.
Volt benne új épület, szaki, AF, reliket, stb.

De már így is annyira összetett a játék, hogy ha egy új belépő van annak hamar elmegy a kedve, így szerintem is valami egyszerű kivitelezésre kellene összpontosítani újabb kacatok nélkül.
Az, hogy majd 200. szint az duma, elvileg a mytok is 69. szinttől vannak, mégis 30. szinten van vagy 250db-m
Pontszám: 8.83
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7618. hozzászólás - 2015.11.27. 20:40:01
Jó ötletnek tartom a felszereléskészítés lehetőségét, de csak akkor, ha a képét is mi választhatjuk meg (évek óta ábrándoztam róla, csak elfogadható indoklással el lettem utasítva).

Viszont ez a 200-as szinttől dolog nem tetszik. Nem azért, mert nem lennék hajlandó 200-ig felrohanni, hanem mert nincs rá lehetőségem belátható időn belül.
Esküszöm, ha lenne egy gomb, hogy kapok annyi TP-t (és AFP-t) amivel 200-as leszek (vagy ahányadik szinttől ez aktív lenne) és hozzá annyi LE-t amilyen LE/TP-vel az utolsó X szintet átlagban hoztam, már ugornék is fel. (Ha és amit kihagytam a járulékos erőforrások közül, azt hozzávehetjük még, a lényeg az instant "óriáslépés".)

*Sőt, még a LE/TP-t is leszarnám, csak azt akartam érzékeltetni vele, hogy nem kell több LE, mint amennyiért meg szoktam dolgozni.
A hozzászólást Quellon módosította 2015.11.27. 20:43:36-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.20
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7619. hozzászólás - 2015.12.05. 21:01:18
Csak egy javaslat az idomítás szaki kicsit játékosbarát módosítására:

Jelenleg ugye szint *100at lehet nyomatni az állatba, alapesetben fél óránként.

Mi lenne, ha az idomításhoz szükséges LE-t egyben be lehetne tolni az állatba, a szaki a "beidomulás" idejét csökkentené csak?
Anno: Eliteninja
Pontszám: 9.25
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7620. hozzászólás - 2015.12.05. 21:04:02 (Válasz Emishi #7619 hozzászólására.)
VIP funkció van az idomítás azonnaliságára, nem hiszem, hogy ez bekerülne.
Pontszám: 5.81
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!