Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2661. hozzászólás - 2010.10.15. 20:55:58 (Válasz LordKobold #2660 hozzászólására.)
Ez már korábban is felmerült, de nem fogják engedni. Szerintem jogosan. CSP és PP mindenkinek azonos mértékben termelődik (nyilván ha a szakértelmek ki vannak maxolva, inspirátort most hagyjuk, az egyedi), viszont a kincspont termelődése szintfüggő. Magasabb szinten sokkal többet lehet termelni és ráadásul szövetségfüggő is.
Pontszám: 7.61
népszerűLordKoboldFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2662. hozzászólás - 2010.10.15. 21:19:11 (Válasz Craslorg #2661 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2010.10.15. 20:55:58
Ez már korábban is felmerült, de nem fogják engedni. Szerintem jogosan. CSP és PP mindenkinek azonos mértékben termelődik (nyilván ha a szakértelmek ki vannak maxolva, inspirátort most hagyjuk, az egyedi), viszont a kincspont termelődése szintfüggő. Magasabb szinten sokkal többet lehet termelni és ráadásul szövetségfüggő is.


Kincspont termelődése szintfüggő??
A kincspont nem is termelődik, hanem tenni kell érte, ellentétben CSP és LE.
Nem látom, hogy mitől jogos, mitől ne engednék átváltani dukátra, vagy bármire? Felborítana valami egyensúlyt a játékban?
Továbbgondolva, persze itt akkor felmerülhet, hogy azok a pontok (LGY, kristálypont) is lehetnének máshol is használhatóak, hiszen vannak karaktertípusok, akiknek feleslegben "termelődik" -ahogy te mondod.
Ez csak egy ötlet, hogy ezeket lehessen másra is használni, és ahogy eventnél a relikviákkal kapcsolatban is volt rugalmasság Miklósék részéről abban, hogy változtattak menet közben, ha kiderült, hogy mit nem lehet kihasználni adott szinten/világon, úgy ebben is lehetnek rugalmasak. Szerintem színesítené a játékot, nem rontana semmin, de ha másképp látjátok, mert nem számoltam valamivel, fejet hajtok.
Pontszám: 5.02
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2663. hozzászólás - 2010.10.15. 22:03:35 (Válasz LordKobold #2662 hozzászólására.)
Idézet: LordKobold - 2010.10.15. 21:19:11
Idézet: Craslorg - 2010.10.15. 20:55:58
Ez már korábban is felmerült, de nem fogják engedni. Szerintem jogosan. CSP és PP mindenkinek azonos mértékben termelődik (nyilván ha a szakértelmek ki vannak maxolva, inspirátort most hagyjuk, az egyedi), viszont a kincspont termelődése szintfüggő. Magasabb szinten sokkal többet lehet termelni és ráadásul szövetségfüggő is.


Kincspont termelődése szintfüggő??
A kincspont nem is termelődik, hanem tenni kell érte, ellentétben CSP és LE.
Nem látom, hogy mitől jogos, mitől ne engednék átváltani dukátra, vagy bármire? Felborítana valami egyensúlyt a játékban?
Továbbgondolva, persze itt akkor felmerülhet, hogy azok a pontok (LGY, kristálypont) is lehetnének máshol is használhatóak, hiszen vannak karaktertípusok, akiknek feleslegben "termelődik" -ahogy te mondod.
Ez csak egy ötlet, hogy ezeket lehessen másra is használni, és ahogy eventnél a relikviákkal kapcsolatban is volt rugalmasság Miklósék részéről abban, hogy változtattak menet közben, ha kiderült, hogy mit nem lehet kihasználni adott szinten/világon, úgy ebben is lehetnek rugalmasak. Szerintem színesítené a játékot, nem rontana semmin, de ha másképp látjátok, mert nem számoltam valamivel, fejet hajtok.


Annyiban szintfüggő, hogy ugyanazért a teljesítményért több KP-t kapsz. Ha elvadászol 10 CSP-t, arra 30. szinten kevesebb LE-t kapsz, mint 60. szinten, így azt beépítve több KP-t is kapsz. Ugyanez, ha valaki 30. szintűként üt bele egy epikusba, kevesebbet tud sebezni, mint egy 60. szintű 1 csatával.
Ráadásul így is az egekben vannak a dukátárak, ami a relikviával (féléves aukciós bérlet) tovább nő, nem hiszem, hogy szükség lenne ezen még növelni. Emelett a kincspontnak megvan a maga szerepe a játékban a szövin belüli licit formájában.
Pontszám: 8.41
fórumozóMoandorFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2664. hozzászólás - 2010.10.16. 11:45:40
Üdv Mindenkinek!

Nem vagyok rendszeres forum olvasó, ezért ha esetleg ismételnék valamit előre is elnézést kérek. Megosztanám néhány ötletem.
Néhány új szakértelem ötletem lenne.

- Kitérés : 5szakértelempont fejlesztéssel lenne 1%, a max szint 50 ekkor nyilvánvalóan 10% lehetne a max (vagy tovább fejlesztve ugyanezzel a metódikával, ez már részlet kérdés)
-Manaégetés : 1 szakértelem pont 20 manát égetne el. Nem gondolkoztam, hogy maximális szintel rendelkezzen.
-Tüskés bőr : Egy relikvia adta az ötletet, ütés esetén a támadó bonusz sebzést kaphatna. Az értéken nem gondolkoztam, fejlesztőkre bízom
-Manapajzs: A sebzés egy részét elnyelnél a mana. 1 szakértelempont, mondjuk 3%sebzés elnyelés. Max szint 20 ekkor értelem szerűen 60%-ék sebzést nyelne el.

Ezeken gondolkoztam eddig. Természetesen lenne pár ötletem még, ígény esetén szívesen megosztom.
Pontszám: 5
közkedveltArraSailsNő
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2665. hozzászólás - 2010.10.16. 15:34:56
Egy apró kiegészítést/módosítást szeretnék javasolni a játékba a szövetségi épületekkel kapcsolatban.

Jó lenne, ha a szövetség azon tagja, aki rendelkezik 5 vagy annál több szavazattal, az aktuálisan építendő épületet valamilyen figyelemfelhívó jelöléssel láthatná el: akár színes háttér kiemeléssel, akár az épületlista tetejére hozásával.
Ez nagyban megkönnyítené a kissé szórakozottabb, feledékenyebb játékosok életét, mint amilyen én is vagyok

Továbbá az állatoknál még mindig hibádzik a "minden HARCOLÓ állat gyakoroljon" gombocska a másik kettő alá.
Olyan nagy és bonyolult kérés lenne ez, hogy ennyi idő után sem lehet megcsinálni?
ArraSails - V1
ArraSails - V2
Pontszám: 9.52
irritálóCrazy71Férfi
Végzetúr mester
336 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2666. hozzászólás - 2010.10.16. 22:22:11
Ami ebből a játékból még hiányzik, az a lő- és hajítófegyver! Egyetlen egy sincs a játékban! Gondolok itt most az íjra, nyílpuskára, dárdára... Nem lehetne esetleg?
Jake Sully - V1 - Az egykori Smaragd Farkasok vezére, jelenleg a Phoenix Rend tagja
Ha a halál völgyében járok is, nem félem a halált, mert én magam vagyok a halál!
Pontszám: 1.70
kedvelt tagRazzFérfi
Végzetúr mester
269 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2667. hozzászólás - 2010.10.17. 11:59:35 (Válasz Crazy71 #2666 hozzászólására.)
De mindenképp hiányoznak ezek... és ne felejtsük ki a rakétavetőket, gépágyúkat, és a tankokat sem.
V4 - Razz, Henger Elek, Gézengúz, BoxXx, Kolosszus
V5 - BoxXx
Pontszám: 6.88
népszerűtlenKurusaki IchigoFérfi
Végzetúr
88 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2668. hozzászólás - 2010.10.17. 12:39:43
Meg a nukleáris fegyvereket atombombákat meg a naplamot ja és persze a láng vetőt
V1-2-3:Kurusaki Ichigo

V4:Muramasa

V5:Hollow Ichigo

Pontszám: 3.70
kedvelt tagSesshomaruFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2669. hozzászólás - 2010.10.17. 12:50:29
Szerintem inkább a balkezes fegyverek hiányoznak. A hősök nagy része nem hord pajzsot(kivétel Achilleus). Már elég sokan emlegették, hogy kellenének ikerfegyverek és olyan nagy, kétkezes micsodák
V1-Sesshomaru-Békeidők hírmondói
V2-Grendel-Martalócok
V3-Kuchiky Byakuya-Mohir

Nem akkor vesztesz, ha földre kerülsz. Akkor vesztesz, ha nem állsz fel.

A jó harc része a vereség és a fájdalom. Vereség nélkül nem ismered a győzelmet, fájdalom nélkül a dicsőséget.
Pontszám: 8.04
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2670. hozzászólás - 2010.10.17. 13:14:40 (Válasz Moandor #2664 hozzászólására.)
Hm.

Kitérés: Már van, úgy hívják, hogy védekezés, és a tulajdonságok között található. Minél nagyobb, annál több esélyed van elkerülni egy csapást.
Manaégetés: Érdekes, de effektív hatása nemigen van.
Tüskés bőr: Már van, úgy hívják, hogy visszacsatolás. Némelyik varázslat rendelkezik vele.
Manapajzs: Szintén van, "elnyelés" illetve "varázslat elnyelés" néven fut.

Edit: Helyesírás
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2010.10.17. 13:24:02-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.75
irritálóCrazy71Férfi
Végzetúr mester
336 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2671. hozzászólás - 2010.10.17. 14:38:00 (Válasz Razz #2667 hozzászólására.)
Idézet: Razz - 2010.10.17. 11:59:35
De mindenképp hiányoznak ezek... és ne felejtsük ki a rakétavetőket, gépágyúkat, és a tankokat sem.

Gúnyolódhatsz vazze! Amiket én írtam elférnének ebben a világban... de amiket te írtál... na de mindegy. Már hozzászoktam hogy vannak itt agyasok!
Jake Sully - V1 - Az egykori Smaragd Farkasok vezére, jelenleg a Phoenix Rend tagja
Ha a halál völgyében járok is, nem félem a halált, mert én magam vagyok a halál!
Pontszám: 3.13
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2672. hozzászólás - 2010.10.17. 16:24:56 (Válasz Sesshomaru #2669 hozzászólására.)
Értem én hogy miről beszélsz, de most őszintén, nem mindegy hogy 2*40 IQ-t kapsz vagy 1*80at?
Pontszám: 6.94
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2673. hozzászólás - 2010.10.17. 17:08:06 (Válasz Crazy71 #2671 hozzászólására.)
Távolsági fegyver itt a varázslat. Mit kezdenél a 2 körtől kezdve pl.: egy íjjal, nem beszélve az íjpuskáról aminek felhúzása a közelharcban lehetetlen, a dárda meg ha eldobod utánna mit csinálsz?. A játék nem engedi meg a harc közben a körönkénti beavatkozást. Ez nem egy olyan, játék hogy lövök egyet és elszaladok egy lövésnyi ideji távolságra közben töltök majd újra lövök majd megint szaladok vagy éppen megállok és előveszem a közelharci fegyverem.
A játékba már elég nehéz lenne a varázslat helyett választható távolsági fegyvert most beleépíteni.(Nem mondom hogy nem lett volna jó ötlet a varázslatra vagy távolsági fegyverre való elágazás a játéban sokkal többféle karakterfelépítési lehetőséget kínált volna. De utólag ezt már nem lehet úgy beleerőltetni a meglévő világokba, hogy senkit ne érjen hátrány. Egy új szerveren esetleg)
A hozzászólást Barbey módosította 2010.10.17. 17:15:34-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.83
irritálóCrazy71Férfi
Végzetúr mester
336 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2674. hozzászólás - 2010.10.17. 18:21:23 (Válasz Barbey #2673 hozzászólására.)
Idézet: Barbey - 2010.10.17. 17:08:06
Távolsági fegyver itt a varázslat. Mit kezdenél a 2 körtől kezdve pl.: egy íjjal, nem beszélve az íjpuskáról aminek felhúzása a közelharcban lehetetlen, a dárda meg ha eldobod utánna mit csinálsz?. A játék nem engedi meg a harc közben a körönkénti beavatkozást. Ez nem egy olyan, játék hogy lövök egyet és elszaladok egy lövésnyi ideji távolságra közben töltök majd újra lövök majd megint szaladok vagy éppen megállok és előveszem a közelharci fegyverem.
A játékba már elég nehéz lenne a varázslat helyett választható távolsági fegyvert most beleépíteni.(Nem mondom hogy nem lett volna jó ötlet a varázslatra vagy távolsági fegyverre való elágazás a játéban sokkal többféle karakterfelépítési lehetőséget kínált volna. De utólag ezt már nem lehet úgy beleerőltetni a meglévő világokba, hogy senkit ne érjen hátrány. Egy új szerveren esetleg)


Csak egy ötlet volt! Köszönöm válaszodat!
Jake Sully - V1 - Az egykori Smaragd Farkasok vezére, jelenleg a Phoenix Rend tagja
Ha a halál völgyében járok is, nem félem a halált, mert én magam vagyok a halál!
Pontszám: 5.32
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2675. hozzászólás - 2010.10.17. 20:13:48
Ráférne az állatok edzésére is egy kis fejlesztés.

Mivel az állatok a portya, illetve a harcos megmozdulások során egyre fontosabb szereppel bírnak, fontos lenne a gyakorlatoztatásuk során egyfajta nagyobb lazaság. Ez az állandó óraszámolgatás, hogy mikor leszek újra gép előtt, nem csak kényelmetlen, zavaró, de sokszor ki sem számolható.
Ha előbb kerülök gépközelbe, akkor malmozhatok, amíg kiszabadulnak, ha meg később, akkor leesik a moráljuk. Biztosan rengetegen ülnek egész nap a gép előtt, de jó lenne egy gyakorlatoztatás megszakítása gomb, mert így nem sok értelme van. Nekem inkább keserű szájízt ad, mert a kibabráláson kívül nem látom értelmét.

Akkor most hogy is van ez?
Pontszám: 6.84
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2676. hozzászólás - 2010.10.17. 23:06:36 (Válasz Krob #2675 hozzászólására.)
Meggyőzőkészség szaki, kihúzod sokra és le van a gond, a kennelt el lehet felejteni onnantól.
Persze drága az tény, de inkább mint a kennellel b@szakodni pff...
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.45
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2677. hozzászólás - 2010.10.17. 23:11:25 (Válasz Almási Viktor #2676 hozzászólására.)
Mennyi a sok?

meggyőzőkészség 130+2

Nekem még így is kell baszakodni a morállal
A hozzászólást Birka módosította 2010.10.17. 23:11:51-kor
Pontszám: 5.43
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2678. hozzászólás - 2010.10.17. 23:18:16 (Válasz Birka #2677 hozzászólására.)
A sok az relatív, én például el lennék meggyőzőkészség nélkül is, mert a rablásoktól kap extra grátisz morált a dög (sokat), persze akkor amiatt kéne kockulni, úgyhogy egy 50 nálam is befigyel, persze túlzásba vittem, így mindig maxon vannak
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.47
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2679. hozzászólás - 2010.10.17. 23:48:19 (Válasz Krob #2675 hozzászólására.)
Épp a minap gondoltam én is erre.
Úgy kéne lennie mondjuk, mint a prémség-vásárlásnak.

Elküldöm az állatomat gyakorolni
_________________________
egységszer
két órára.

Nem várom el, hogy hamarabb kivehető legyen, csak lehessen még rányomni akár kijövetel előtt is.
Pontszám: 7.32
kedvelt tagSesshomaruFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2680. hozzászólás - 2010.10.18. 20:25:18 (Válasz Cavalorn #2672 hozzászólására.)
Én inkább úgy gondoltam, hogy háromféle karakter lehetne:

1. Ők maradnának a mostani harcosok, jobb kézben fegyver, balban pajzs. Nagyon magas védekezés a másik két stílushoz képest, akár a varázslat egy részét is visszaverik. Cserébe a találati esély és a sebzés csorbul.
2. Ők a páros fegyverrel harcolók, mivel ugye két izével hadonásznak, nagyobb eséllyel verik ki a másik szemét. Vagy az egyik fegyverrel támadna, a másikkal meg összegyűjtene valami gyengébb varázslatot, és néha kilőni(2-3 körönként). A hátránya, hogy pajzs nélkül nem védekezik olyan jól, és többet talál, de azok nem okoznak olyan súlyos sérülést.
3. Ők azok, akik egy nagy, kétkezes fegyvert fognak, amivel ha betalálnak, akkor törik a csont. Még egy jó pajzs se bírja sokáig a találatukat, úgyhogy aki élni akar, az elkerüli a csapásait. Ez a fegyver olyan anyagból készült, hogy felfogja a varázslatot, ha gazdája időben szúrja maga elé a földbe. Ez a fegyver nagyon nehéz, az ellenfélnek sok ideje van félreugrani az útjából, és csak egy kiváló harcos képes vele jól bánni, a védekezés nagyon körülményes vele.

Itt van néhány példa:

Tünde ikerszablya:
Típus: ikerfegyver
Szint: 50
Sebzés: 80-200
erő: +4
támadás: +70
védekezés: +10

Gandalf felszerelése(szar az elnevezés, egy kardot és egy botot kell elképzelni):
Szint: 50
Típus: ikerfegyver
Sebzés: 50-134
IQ: +21
erő: -11
Minden második körben kilő egy energialövedéket a rendes támadás mellett

Trollok bárdja:
Típus: kétkezes fegyver
Szint: 50
sebzés: 199-299
erő: +70
támadás: -47
védekezés: -25
egészség: +9
IQ: -8
varázslatelnyelés: +32

Smaragd varázslánc:
Típus: kétkezes fegyver
szint: 50
Sebzés: 71-170
erő: +1
támadás: - 30
védekezés: -8
IQ: +22
Tau: +7

Viszonyításképp az 50. fegyver és pajzs:

Típus: fegyver
Szint: 50
Sebzés: 44-175
Támadás: +20
Védekezés: +20
Egészség: +6

Típus: pajzs
Szint: 50
Erő: +2
Támadás: +3
Védekezés: +20
Egészség: +3
IQ: +3
Mágia: +3
Taumaturgia: +3
Elnyelés: +10
Varázslat elnyelés: +14




Persze ki lehetne vitelezni egyszerűbben is, mondjuk csak 20 szintenként lehetne ebből újat kapni, vagy ilyesmi. Ennyi tárgy pluszban rengeteg programozást igényelne.
V1-Sesshomaru-Békeidők hírmondói
V2-Grendel-Martalócok
V3-Kuchiky Byakuya-Mohir

Nem akkor vesztesz, ha földre kerülsz. Akkor vesztesz, ha nem állsz fel.

A jó harc része a vereség és a fájdalom. Vereség nélkül nem ismered a győzelmet, fájdalom nélkül a dicsőséget.
Pontszám: 5.24
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák