Re: Játék fejlesztés
6001. hozzászólás - 2013.08.31. 23:20:28 (Válasz McMad #5996 hozzászólására.)
6001. hozzászólás - 2013.08.31. 23:20:28 (Válasz McMad #5996 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.31. 21:49:05
Elmondom, hogy mi a baj a javaslataid felépítésével. Kitalálsz valamit, jelen esetben a térképet, és utána abba próbálsz belemagyarázni mindenféle funkciót. De ennek pont fordítva kell működnie. Összeszeded, hogy mik azok a funkciók, amiket látni szeretnél a játékban, és azokra találsz ki különböző megoldásokat. Majd pedig megtartod közülük az egyszerű, könnyen megvalósítható verziókat. Amíg nem így csinálod, az ötleteidnek nem sok esélye lesz a megvalósulásra.
Ha azt akarom, hogy gyorsabb legyen a vadászat, akkor beadok egy javaslatot egy relikviára illatos bakancs néven, ami ferromonokat bocsájt ki és ezzel vonzza a szörnyeket, gyorsítva a vadászatot. Nem pedig egy térképet programoztatok le, aminek pár területén gyorsabb a vadászat. Ha a kezdőket akarom védeni a lerablástól, akkor sem egy bonyolult térképet akarok leprogramoztatni, majd pedig belemagyarázni, hogy ott jól el tudnak bújni a kezdők, hanem azt adom be javaslatnak, hogy minden új karakter két hétre kapja meg Drakin áldását, aminek hatására nem lehet tőlük LE-t rabolni, és aki legyőzi őket, az szint*20 LE-t kapjon értük.
A lényeg, hogy nem kitalálok valamit, aztán megnézem, hogy mégis mire lehet jó, mit lehet ráaggatni és belemagyarázni, hanem megnézem, hogy mire van szükségem, aztán kitalálom, hogy lehet megcsinálni.
Tehát az alapkoncepció, amire építek a térkép.
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
Elmondom, hogy mi a baj a javaslataid felépítésével. Kitalálsz valamit, jelen esetben a térképet, és utána abba próbálsz belemagyarázni mindenféle funkciót. De ennek pont fordítva kell működnie. Összeszeded, hogy mik azok a funkciók, amiket látni szeretnél a játékban, és azokra találsz ki különböző megoldásokat. Majd pedig megtartod közülük az egyszerű, könnyen megvalósítható verziókat. Amíg nem így csinálod, az ötleteidnek nem sok esélye lesz a megvalósulásra.
Ha azt akarom, hogy gyorsabb legyen a vadászat, akkor beadok egy javaslatot egy relikviára illatos bakancs néven, ami ferromonokat bocsájt ki és ezzel vonzza a szörnyeket, gyorsítva a vadászatot. Nem pedig egy térképet programoztatok le, aminek pár területén gyorsabb a vadászat. Ha a kezdőket akarom védeni a lerablástól, akkor sem egy bonyolult térképet akarok leprogramoztatni, majd pedig belemagyarázni, hogy ott jól el tudnak bújni a kezdők, hanem azt adom be javaslatnak, hogy minden új karakter két hétre kapja meg Drakin áldását, aminek hatására nem lehet tőlük LE-t rabolni, és aki legyőzi őket, az szint*20 LE-t kapjon értük.
A lényeg, hogy nem kitalálok valamit, aztán megnézem, hogy mégis mire lehet jó, mit lehet ráaggatni és belemagyarázni, hanem megnézem, hogy mire van szükségem, aztán kitalálom, hogy lehet megcsinálni.
A hozzászólást Ariel módosította 2013.08.31. 23:21:52-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.80