Az a sejtésem, hogy sajnos nem fog megvalósulni.
Mivel lelkesedésből jeles a hozzászólásod, leírom a 7 évnyi tapasztalat alapján szerintem miért is nem kerül be ilyen:
- nincs kimondottan harcos-varázsló kaszt, szándékosan nem buzdít a játék arra, hogy végletesen másféle karaktereket fejlesszünk (több hibalehetőség-nehezebb egyensúly megtalálás)
- varázslatsebzés-közelharci sebzés egyensúly: +-1%-nyi elnyelés, varázslatelnyelés, közelharci sebzés is erős különbségeket tud eredményezni, minden szintre próbálták a megtalálni az egyensúlyt. Ha bekerül egy akármi, ami megdobja az elnyelést, akkor egy idő után be fog kerülni valami ami a varázslatelnyelést is megdobja, hogy viszonylag egyensúlyban maradjon a fizikai és varázslatsebzés. Külön vizsgálni kellene 1-1 új bekerülő dolog mellett, hogy milyen hatással van az a dupla fizikai sebző, nem varázslatsebző kasztra; felesleges plusz munkát jelentene.
- reklamációáradat:
a) bekerült egy fejlesztés, ami növelte az elnyelést. "Miért nőtt az elnyelés? Ez jól megszívatja azokat akik csak fizikai sebeznek? Dikó is csak lerázott, Miklós se ért a játékhoz, brühühüü."
b) "Mágiával lehet közvetlen növelni a varázslatelnyelést, miért nem lehet az egészséggel növelni a sima elnyelést, hát hogy védekezzek így a 2 fegyveres kaszt ellen, brühühühüü?"
- végül, de nem utolsósorban: semmi profitja. Rengeteg munka, nincs belőle haszon. Nem éri meg a befektetett fejlesztést, kinyitni egy csomó bug-kiskaput, amikhez gondolom nem akarnak nyúlni. Tele a lista a várható fejlesztésekről, amik hiánypótlók egyes szinteken, és sokkal égetőbbek. És mindig lesznek sokkal égetőbbek.
Első blikkre így ennyi, de tényleg csak első blikkre.
*most komolyan srácok, összeszedem az érveket a kezdő játékosnak, oszt' jól lepontozzátok itt sorban?