Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1201. hozzászólás - 2009.12.11. 19:28:48 (Válasz Ariel #1200 hozzászólására.)
Akkor is ezt mondanád, ha nem lenne kristály horda?
Pontszám: 6.73
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1202. hozzászólás - 2009.12.11. 19:43:07 (Válasz Cavalorn #1201 hozzászólására.)
Amíg van térkapu addig egyértelmű. Mellesleg ha nincs KH, akkor az ép sem fogy...
A hozzászólást Ariel módosította 2009.12.11. 19:49:37-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.90
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1203. hozzászólás - 2009.12.11. 20:39:59
Azért nem értem a "másik horda jobb" hozzászólásokat összességében, mert mindenkinek a saját döntése volt a választás, tudta, mit választ, mit vállal (ha nem, arról inkább ne is beszéljünk...). Akkor most az miért nem jó?

És ezt nem egy vagy két emberre értem, hanem mindazokra, akik elégedetlenek a horda bónusszal, de hordaváltás helyett inkább itt a fórumon tárják ki ebbéli gondjukat. Félreértés ne essék, nem akarok ezzel senkit megbántani, csak úgy kikívánkozott belőlem ez a gondolat.
Pontszám: 4.89
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1204. hozzászólás - 2009.12.11. 21:13:35 (Válasz Vaczakka #1203 hozzászólására.)
2008. szeptemberében szinte semmit sem lehetett tudni a játékról, hogy a hordabónuszok konkrétan mit fognak eredményezni, tehát azért ez nem egészen így van.
Pontszám: 7.40
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1205. hozzászólás - 2009.12.11. 21:33:11 (Válasz Ywgarrd #1204 hozzászólására.)
Tehát nem lehetett tudni, hogy a zafír gyorsabban gyógyul? Na ne...

Azt nem lehetett tudni, hogy milyen fejlesztések lesznek, de a bónuszát mindenki tudta. Aki zafírt választ, mert szeretne gyorsabban gyógyulni és kevesebbet sebződni, az mi az istennek jön most ide a fórumra azon sírni, hogy gyorsabban gyógyul a vadászat alatt is!?

Miért? Mit várt? Nem ezért választotta a hordát?
Pontszám: 4.88
fórumozóThadsonFérfi
Végzetúr tanonc
31 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1206. hozzászólás - 2009.12.12. 02:10:46
Többször elôfordul, hogy miután két csapat megtámadta egymást, rájönnek, hogy a döntetlen elônyösebb lenne mind a két fél számára.

Ezt jelenleg csak úgy lehet elérni, ha kivárják a 3 hetet, és nem teljesülnek a nyerési feltételek.

A javaslatom az lenne, hogy csináljatok egy "Kiegyezés" vagy "Döntetlen" Gombot

A gomb megnyomása után mind a két szövetségnek szavaznia kellene, az elfogadásról (hasonlóan ahhoz, mint amikor szavazni kell a háború elkezdésérôl)
Az egyik arrol szavazna, hogy kezdeményezni akarnak-e egy Kiegyezést és ha megszavazták akkor az ellenfélnek el kellene fogadnia szintén szavazással hogy ôk is elfogadják-e...

A valós életben is vannak béketárgyalások és kiegyezések. Miért ne lehetne itt is?

Esetleg (amennyiben érdekesebbé akarjátok tenni) akkor lenne egy hely ahol fel lehetne ajánlani Extra LE-t a béke eléréséért.

PL A támadó fél rájön hogy túl sok veszteséggel járna a gyözelmük, és felajánl 5000 LE-t a háború azonnali végetvetésének.

Amennyiben mindenki megszavazza, akkor a háborúnak azonnal vége, és az 5000 LE jóváíródik...

Namost, hogy ne lehessen evvel visszaélni, és hogy jobban meggondolják hogy Döntetlenre akarják a háború végzôdését, egy nagyon hosszú idejü békeszerzôdést irnék ki rá...

Pl: A háború Kiegyezéssel végzôdött, Kötelezô békeszerzôdés ideje 3 hónap!

Igy nem lenne az, hogy a nagy szövetségek végig támadják a kicsiket, kizsarolnak egy döntetlen valami hadisarccal aztán egy hét múlva megismétlik...
Pontszám: 8.73
népszerűCellNő
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1207. hozzászólás - 2009.12.12. 04:49:18 (Válasz Thadson #1206 hozzászólására.)
Ezzel egyet értek, valami hasonló nem lenne rossz ötlet.. Nekünk is volt nemrég egy ilyen, hogy döntetlenben egyeztünk ki és ki kellett várni a 3 hetet..
Pontszám: 6.24
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1208. hozzászólás - 2009.12.12. 09:53:00 (Válasz Vaczakka #1205 hozzászólására.)
A játék indulásakor még nem tudtuk, hogy állandóan 15% ÉP alatt akarunk maradni, hogy a gyémánt bónusz el fog értéktelenedni a LE bevédése miatt, hogy a varázslást erőltetni ezerszer jövedelmezőbb, mint a közelharcot, stb.
Pontszám: 8.35
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1209. hozzászólás - 2009.12.12. 09:54:45 (Válasz csati777 #1208 hozzászólására.)
ott a pont!
Pontszám: 8.77
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1210. hozzászólás - 2009.12.12. 10:53:10 (Válasz csati777 #1208 hozzászólására.)
Szerintem elbeszélünk egymás mellett.

Amit leírtál, azzal én is tisztában vagyok, viszont ahelyett, hogy telebőgném a fórumot, alkalmazkodok a változtatásokhoz karakter fejlesztés terén.

És nem pedig a fél világot akarom megváltoztatni, hogy nekem személy szerint kényelmesebb legyen.

Én erre akartam kilyukadni.
Pontszám: 8.63
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1211. hozzászólás - 2009.12.12. 11:43:43 (Válasz Vaczakka #1205 hozzászólására.)
Pont erről beszéltem. Azért nem jó amit előzőleg írtál, mert csak annyit lehetett tudni a zafír bónuszáról, hogy gyorsabban gyógyul. Azt nem, hogy ez nehezebb LE-védelmezést fog eredményezni. Sőt, még azt sem, hogy a LE-t ennyire el lehet (és kell is) rejteni a 15% ÉP-vel. Konkrétan a zafírnál maradva hoztam példákat, de bármelyik másik hordáról sem lehetett többet tudni a számszerű bónuszoknál. Azt pláne nem, hogy a játék előrehaladtával bizonyos szakaszokban hogyan fognak érvényesülni/erősödni/értéket veszíteni stb.
Ha azt mondod ez nem igaz, akkor valamit nagyon rosszul látsz. Ettől függetlenül amit példának hoztál fel a bónuszokról, hogy lehetett tudni, az igaz. Viszont vedd figyelembe ennek az arányértékét a mai ismeretanyaggal. Szerintem sok lennének az elején indultak közül, akik más hordát választanának most már, és most is csak azért nem váltanak, mert ragaszkodnak a szövetségükhöz.
Pontszám: 9.01
népszerűtlenNUNI PENGFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1212. hozzászólás - 2009.12.12. 13:01:44
Hy mindenki.
Szerintem így csak az a baj, hogy egy kevésbé pénzes tag (LIKE ME) nem tudja átalakítani a kiégett ősköveit igazivá. Mi lenne, ha egy új rendszert vezetnének be a játék fejlesztők, például hogy 10 kiégett őskő 1 igazi őskőnek felel meg. Mondjuk például lélekkufárnál a koponyazúzó 10 őskőbe kerül. ha valakinek sikerül összekaparnia 100 kiégett őskövet, az megveheti. vagy valami hasonlót, mer így csak szaporodnak a kiégett ősköveim és semmit sem tudok velük kezdeni...
A hozzászólást NUNI PENG módosította 2009.12.12. 13:16:10-kor
Pontszám: 3.98
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1213. hozzászólás - 2009.12.12. 15:19:20 (Válasz Ywgarrd #1211 hozzászólására.)
Minden hordát érintett már előnyösen vagy hátrányosan változtatás, ez nem is kérdés, de amikor az ember hordát választ, akkor tagadhatatlanul elfogadja annak sajátosságait, esetleges előnyeit vagy hátrányait. A később bekerülő fejlesztések máshogy érinthetik az egyes hordákat, de ezt is lehetett már regisztráláskor is tudni.
Mint ahogy arra is lehetett számítani, hogy egy folyamatosan fejlődő, bővülő játékba tesznek majd be folyamatosan újításokat, változtatásokat. Amik eltérően érintik a hordákat.

Azért nem jó amit előzőleg írtál, mert csak annyit lehetett tudni a zafír bónuszáról, hogy gyorsabban gyógyul. Azt nem, hogy ez nehezebb LE-védelmezést fog eredményezni. Sőt, még azt sem, hogy a LE-t ennyire el lehet (és kell is) rejteni a 15% ÉP-vel.
Egészen pontosan az nem volt akkor még mindenkinek nyilvánvaló hogy ezt fogja használni vadászat során, ha nem akarja, hogy rabolják. Bár elég nyilvánvaló volt már akkor is, hogy kb. pont erre jó a 15% alatti támadhatatlanság.

Konkrétan visszatérve a zafírhoz, nyilvánvaló, hogy gyorsabban fog felépülni 1ÉP-ről 15%-ra. Ez van, ez a horda bónusz része. De nehogy már egy horda bónuszát meg akarjuk változtatni azért, mert minket bizonyos esetben hátrányosan érint? Azért ezt már ne!

Hordaváltás...
Mindig is nehéz kérdés volt eldönteni, hogy hordát váltson az ember, vagy ne, és az elején el kell már dönteni, hogy értelmi, vagy érzelmi alapon akarunk dönteni? Vagy maradunk az eddigi társaságnál, vagy lépünk. Legjobb esetben szerzünk egy hűség zálogát, amivel a kecske sem lesz éhes, és a káposzta is megmarad.

Ugyanakor hozzátenném személyes tapasztalataimat, amit megfigyeltem a V2-n eltöltött több mint egy év alatt. A játékosok egy része így gondolja:
- Mindig az az jobb bónusz ami másik hordának van
- Mindig csak az én hordámat sújtják a változások
- Ami a többi hordának előnyös változás, az nekem pont nem

Ezek az emberek akármilyen hordába lépnek, nekik nem lesz az jó, mert akkor meg egy harmadik horda bónusza tetszik meg. "Nem jó a gyémánt, mert kevés az ellenfél -> nem jó a smaragd, mer a rubinok elvernek -> nem jó a rubin, mert a smaragdok elvernek" stb.

Ezeknek az embereknek egy része végül is hordát vált, másik részük nem. Ez az másik rész egy része ezután feljön a fórumra kifejteni, hogy neki "milyen rossz":

"Bezzeg a többiek tovább tudnak vadászni!" - ezért választottad a zafírt, hogy gyorsabban gyógyulj. Mennyi is? 15 perc a különbség?

"Engem mindig eltalálnak varázslattal, kinyírták a közelharcot!" - fejleszd a karaktered

"Az állatok már nem sebeznek 550-et, kinyírták a közelharcot!" - eleve irreális volt, fejleszd a karaktered

"Csökkentették a varázslatom erejét (verem), kinyírták a varázslókat!" - nem is értem, hogy kaphattam 2 napja 3900-as kritikus varit egy ellenfelemtől. biztosan fejlesztette a karakterét

"Bezzeg a gyémántnak milyen jó, 30%-al többet visz!" - neked meg van valamilyen harcban érvényesülő bónuszod (kevesebb sebződés, varázslat, vagy közelharci bónusz)

"- Cseréljünk bónuszt, szívesen odaadom a gyors regenerációt a +30% LE rablásért!
- Akkor is ezt mondanád, ha nem lenne kristály horda?
- Amíg van térkapu addig egyértelmű. Mellesleg ha nincs KH, akkor az ép sem fogy..."
Nehogy már mártít csináljon valaki magából, mert a KH-t üti. Micsoda véráldozat

Szóval, az ilyen hozzászólások, megnyilvánulások után csak azt tudom mondani, hogy senkinek nem lesz mindig jó, egy folyamatosan fejlődő játékban alkalmazkodni kell a változásokhoz, hordát váltani végső esetben, ha annyira nem tetszik.

De - hogy egy kicsit sarkított példával éljek - ha egy hegy kerül az utjába valakinek, akkor ne akarja már eldózeroltatni, kerülje meg, mássza meg, alkalmazkodjon a terephez.

Ez a véleményem.
Pontszám: 6.90
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1214. hozzászólás - 2009.12.12. 22:46:30
Hát ideje valamit csinálni, mert kezd nagyon elfajulni a játék. Mire gondolok:
-Hatalmas Le diff alacsony szinten. Megkérem a szövetségi társamat csináljon egy karit akit üthetek. Vagy átmegyek a szomszédba. (javítási javaslat 2 hét után ne lehessen hozni LE tőle 3-4 hétig.)
- Epikus szövetségek csak ezért létre hoznak egy szövetséget, hogy epikus kincseket szerezzenek.
- Csak azért támadnak meg alacsonyabb szövetségeket a nagyok, hogy teljesen elpusztítsák. (javaslat: Pc kompenzáció:300 K LE kútnál nagyobb szövetségekre dublán számítson a pc.)

Javaslat a pókok és többiek játékos morális javítására: Közös ellenfél kitalálása. Hasonló lenne mint a Zarknod ébredésénél. Csak egy hadsereg lenne, amiktől lehetne sok Le szerezni. Akárki támadhatja őket például 2 színtől naponta 6*szor. Persze a 2. szintűek kisebb harcosokat kapnának mint a 80. szintűek. Ha 0 Le táborozol akkor is kapsz LE-t (az azért jó mert akik félnek a pókoktól kipróbálnák). És a karterlapon lehetne megnézni, hogy hány ellenséget győzött már le. Vagy lehetne úgy, hogy mindenki elkezdi az első szintű eleségnél és megy felfelé. Kb. ennyi ha történet kell hozzá én tudok úgy is szeretek ilyennekkel foglalkozni mert könyvet írok és rengeteg ötletem van.
üdv: Dark Knuth
u.i. Nem csináltam sose magamnak farmot. Akire rátaláltam, attól meg bocsánat.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 5.07
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1215. hozzászólás - 2009.12.12. 22:57:50 (Válasz Fubujoci #1214 hozzászólására.)
A közös ellenfél ötlete nekem is eszembe jutott már párszor. Én arra gondoltam, hogy lennének kósza vándorok, akik sehova nem tartoznak, egymástól független alakváltók. 2-3 szintenként lehetnének, és a lényeg: az erősségük épp az aktuális ellenféltől függne. Csata előtt leklónoz, és egy -10%kal gyengébb mint te (Vagy +10%-al erősebb...). Állatot, segítő kezet, mindent lemásol, azt is amennyi LE van nálad. Érdekes lenne
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.12.12. 22:57:58-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.67
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1216. hozzászólás - 2009.12.12. 23:24:35 (Válasz Fubujoci #1214 hozzászólására.)
"Hatalmas Le diff alacsony szinten. Megkérem a szövetségi társamat csináljon egy karit akit üthetek. Vagy átmegyek a szomszédba. (javítási javaslat 2 hét után ne lehessen hozni LE tőle 3-4 hétig.)"

Mivel ebben éritve (megszólítva) érzem magam válaszolok:
Lehet van aki így csinálja, vagy csinálná.
Azonban nem olyan bonyolult kiválasztani az ellenfeleket alacsony szinten, akitől jó eséllyel sok LE-t lehet hozni, mint azt sokan képzelik. Bármikor állok egy teljes, részletes átvilágítás elé, hogy mikor, kitől, milyen gyakran, és mennyi LE-t hozok.
Pontszám: 5.48
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1217. hozzászólás - 2009.12.12. 23:26:01 (Válasz Jeriko #1189 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.12.10. 16:46:26
Idézet: Otoaak - 2009.12.10. 13:48:10
Miért kerülnél 15% fölé? Ha vadászol lassabban gyógyúlsz ha nem vadászol gyorsabban. Ha lejár a vadászat nem fogsz hirtelen életerőt kapni. ha a vadászatot 2-3 percel 15% alatt hagyod abba még mindíg lesz 1,5 perced elkölteni az LE-t. El kéne olvasni először rendesen meg értelmezni ami le van írva nem kell egyből bepánikolni. Ha meg fejben nem megy a 2-vel való osztás akkor ott a számológép.

A zafír bónuszt is jó lenne így megcsinálni és akkor végre egálba lennénk a többi hordával abból a szempontból, hogy csak a zafír bónusznak van hátránya jelenleg.


Ide nekem ezt a "hátrányt"! Nyugodtan be lehet szorozni egy jó nagy számmal!


Ezt mondjuk nem igazán értem pont tőled, a gyorsabb regen 15% alatt igencsak komoly hátrány sokkal jobban géphez köti az embert, én csak és kizárólag a társaság miatt maradtam zafír mert így sokkal szarabb a vadászat napi rutinját letudni. A jelenlegi prémes változtatásig zafírként nem lehetett 50 csp-t egyhuzamba levaDÁSZNI MÉG MAX.-OS (116-os) elementárissal sem. Nem a hordák előnyeiről beszéltem hanem hátrányokról, ami tudtommal hordabónuszba beépítve egyik másik hordánál sem jelentkezik.

Aki annyira irigyli ezt a hátrányt egész nyugodtan sorolja fel a saját hordája hátrányait amik nagymértékben befolyásolják a játékidejét. Készséggel hallgatom.

De amúgy meg igazatok van annyira jó és kifizetődő a zafír horda bónusza, hogy minden világon a zafírok dominálnak és toronymagasan abból van a legtöbb, legalább 2x annyi mint bármely másik 2 hordából összesen. Vagy ez inkább a gyémántra igaz? Hoppá de akkor meg mindenki hülye csak az a világonkénti pár 100 karakter a zseni, aki rájött, hogy a kitörési pont a hordák között az a kék szín?
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.02
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1218. hozzászólás - 2009.12.13. 07:30:41
Sziasztok!

Egy olyan ötletem lenne, hogy a varázslatok általában vagy csak sebeznek, vagy sebzés mellett valamilyen tul.-t csökkentik az ellenfélnek....miért nincs olyan vari, ami a SAJÁT TUL.-omat növelné? Tehát védő aura, meg ilyenek...persze mellette sebezne is....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 4.24
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1219. hozzászólás - 2009.12.13. 09:20:59 (Válasz Eardog #1218 hozzászólására.)
Mert igazából tökmindegy, hogy az ellenfél támadása csökken 20al, vagy a tiéd nő 20al (persze nem ugyanaz, de miért lenne az jó?). Mellesleg akkor "magadra" kellene varázsolnod, és az IQ nem erre van kitalálva. Felesleges bonyolítás lenne szerintem.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.18
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1220. hozzászólás - 2009.12.13. 10:18:47
"Még nem aktiváltál egyetlen manapilont sem."

Ezt akkor találom, ha belépek az egyebeknél a Zarknod ébredése opcióba. Lehet nem ártana javítani, mert ez így azt sugallja az új játékosoknak, hogy részt vehetnek a világeseményben, aminek már régen vége van.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.96
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!