Igazad van, de a te és pár hasonló kaliberű ismétlőző szempontjából nézve.
Nézzük meg a világok ismételhető szempontjából rendezett toplistáját, hogy mekkora szakadék van az első (pár tag) és a többiek közt és mi az átlag mennyiség összesen és havi adagban. A többségnek mindegy, hogy a kisebbség mennyivel nyúlik el, nem tud vagy akar tenni ellene, de szélesítené a játékban használt elemek palettáját vagy a használati kedvet növelné.
Én pl sosem fogom szerintem megérteni, hogy a vadászat LE-jét miért nem növelik, ha azt akarják vadásszanak többet.
A másik amit nem értek, hogy egyrészt nem tetsző dolog a lassú haladás, másrészt nem bírják fejlesztéssel a gyors tempójúakat, most akkor rohanjunk vagy ne? Ha ne rohanjunk, mert nem bírnak fejleszteni, tárgyakat csinálni, akkor támogassák a lassabb játékmódokat a TP-k csökkenthetőségével. Ha rohanjunk előre, akkor meg fejlesszenek hozzá jó ütemmel és érje meg előre menni, legyen benne több LE, mintha ülünk a babérokon, lehessen erősödni a tempósabb játékkal, ne csak gyengülni és aztán ne fogjanak toplassítással.
Ismétlőzésre visszatérve egy pillanatra: Lehetne ez a zárkózás útja, hasonlóan az inspirátorhoz
Akinek teljesített ismétlő küldetéseinek száma nem éri el az ismétlő top lista vezetőjének 90%-át, annak a következő új/másodlagos ismételhető küldik is elérhetőek. Ha eléri a 90%-át, akkor újra csak az alapokkal küldizhet.
Jut is (a zárkózni vágyóknak) marad is (az előnyből amiért megdolgoztatok). Képtelen ötlet vagy kreatív megoldás?