Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7321. hozzászólás - 2015.08.12. 16:17:44
Relikviakuponból bármikor mehetne a szintenként +1 kiégett a hűségbónuszban. Emellett megnövelni a ládák hatásfokát 2-3xosra, és amint feltöltődnek a kiégett pufferek, ismét lehet lopkodni, de mindenkinek marad befizetésre.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.69
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7322. hozzászólás - 2015.08.12. 16:42:33
Az SZB csatáknál is működhetne a lopás. Szakértelemtől függően, limitálva a kapott kiégett őskövet.
Pontszám: 8.78
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7323. hozzászólás - 2015.08.12. 20:42:53 (Válasz NEMESIS 13 #7318 hozzászólására.)
Idézet: NEMESIS 13 - 2015.08.12. 15:56:13
Gondolok itt arra, hogy a mágusnak fejlesztett karakterek megeszik kenyér nélkül a harcosokat.
Ez milyen (szint)környezetben jellemző?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.11
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7324. hozzászólás - 2015.08.13. 10:17:19 (Válasz NEMESIS 13 #7318 hozzászólására.)
Idézet: NEMESIS 13 - 2015.08.12. 15:56:13
Gondolok itt arra, hogy a mágusnak fejlesztett karakterek megeszik kenyér nélkül a harcosokat.


Ha-ha-ha, na persze..
Pontszám: 9.26
mindenki kedvenceOkosTibiFérfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7325. hozzászólás - 2015.08.13. 12:59:44 (Válasz NEMESIS 13 #7318 hozzászólására.)
Idézet: NEMESIS 13 - 2015.08.12. 15:56:13

Megszállt az ihlet. Az okok, amiért ajánlom:
-a játék egyhangúságát megtöri. Gondolok itt arra, hogy a mágusnak fejlesztett karakterek megeszik kenyér nélkül a harcosokat.


Hmm.

Tegyük fel, hogy van 2 teljesen kisarkosított kaszt, a mágus és a harcos.

Mágus nem fejleszti az erejét és támadását, míg harcos nem fejleszti az IQ-t és a Tau-t. → Egál
Mágus besebez az első körben egy nagyot, mivel ugye négis mágikus sebzés kör, majd nulláz végig. Harcos nem sebez sokat, ill. ha random bá befigyel akkor egy keveset, majd 6 körben sebzi a mágust. Itt lehet számolgatni, de szeritnem ez is egál.

Hogyan is eszi meg a vari a harcost?
v6 - Jon Snow
Pontszám: 5
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7326. hozzászólás - 2015.08.13. 13:55:56
Egyáltalán nem eszi meg a mágus a közelharcost.
Legfeljebb alacsonyabb szinteken lehet nyerő az IQ-VÉD-TAU taktika, feljebb semmiképp.
Ha valaki nem tolja a tám-krit ütést, az nagyon le fog maradni az ismételhető küldikkel, ami akkora LE-hátrányt okoz, amiből a "varázsló" IQ előnye is kompenzálható akár.
Pontszám: 5.72
irritálóEdjskizóFérfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7327. hozzászólás - 2015.08.17. 19:37:14
Üdv!

Annyi az észrevétel, és enyhén demoralizálónak találom, hogy kihíváskor sem a húsvéti fétis, sem a csapatszellem AF képesség nem működik. Mit gondoltok?
M.A.G.A.M
Pontszám: 6.54
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7328. hozzászólás - 2015.08.19. 17:25:26
Bár odébb még a bolygó ura esemény, viszont jobb időben beszélni rólla. Ez az egyetlen event amiből nel szedhető ki a fétis akár több event alatt és ez szerintem nem jó. Kavics ráfordítás nélkül szerintem kiszedhetetlen a fétis, holott hosszabb idő alatt de más eventeknél megoldható. Ezt az orvosolhatná, hogy minden teljesített szint adna egy "tokent", majd ebből 7 váltható a fétisre, avagy a fétis szilánkra, de úgy is lehet akár hogy 10 "tokent" kér, viszont a végső jutalom nem 1, hanem 4 tokent ad, vagy az utolsó előtti 2 és az utolsó meg 3 tokent, ez részlet kérdés. Viszont így a valóban ingyen játszó karakter mondjuk 5 bolygó ura event alatt kiszedheti legalább a fétist. Ellenvetés?
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1676 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7329. hozzászólás - 2015.08.19. 19:22:59 (Válasz Mortal55 #7328 hozzászólására.)
Az ötlet jó de...

egy ingyen játszó kari megfelelő szövetségben (gondolok megfelelő épületek meglétére) megfelelő mennyiségű erőforrással indulva nulla kővel illetve a sorok végén kapott kövekkel végig tudja vinni a feladatokat es még akár plusz kaviccsal tud kiszállni , na persze nem 20-30as szinten .

Illetve ha semmilyen módon nem tud egy feladatot kiváltani, mert nem elég a sorok végi kő rá , akkor még mindig lehet LE-ből dekizni ami ugyan nem olcsó de egy kari pályafutásához képest elenyésző mennyiségű költség egy fétisért cserébe . A többi sor végi jutalmat ne is említsük ügye
Pontszám: 8.50
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7330. hozzászólás - 2015.08.19. 19:33:24 (Válasz Mortal55 #7328 hozzászólására.)
Az ötlet hamis feltevésre épül, az utóbbi BU-n V1en top10ben végeztem, és 100+ őskövet kerestem rajta.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.03
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7331. hozzászólás - 2015.08.19. 20:22:13
Oké ha ti mondjátok, akkor el van vetve
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7332. hozzászólás - 2015.08.21. 13:15:30
Szeretnék új Végzet templomos feladatokat javasolni:
- Gyűjts ossz X db mytokronitot. (az összes fajtából lehetne benne 1-1 feladat)
- Lépj be a térkapuba X alkalommal
- Válts be X mytokronit csomagot
- Nyiss ki X asztrális kincset
- Lepjen csatlósod szintet X alkalommal

Mivel a csatlósok a játék szerves része lett, ideje lenne hozzájuk kapcsolódó feladatokat is berakni.

Illetve ráférne mar egy kis "update" az vadaszos ismételhető küldetésekre is, mert csak kettő van a kiégett ősköves és az ejts el X kisebb méretű szörnyet. (Amit szerintem senki nem csinál)
pl:
- Lepjen csatlósod szintet X alkalommal
- Találj X szürke mytokronitot vadaszat közben
- Találj X asztrális kincset vadaszat közben

Üdv: Saláh ad Din
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 8.84
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7333. hozzászólás - 2015.08.21. 14:57:55 (Válasz Dozer #7332 hozzászólására.)
Szerintem ezek jó ötletek
A VT-s és vadászós egyaránt.
Csak azt nem értem, hogy mi köze a vadászathoz a csatlós szintlépésnek? Ok, vadászós csatákkal xenó és landi alatt... De szerintem a vadászós ismétlős küldiknek nem csak adott eventen (mint az 50 királynős csata), hanem folyamatosan kéne működni (mint a kiégett és kisebb lényes). Az asztrálkincs és szürke keresés jó, csak úgy kéne belőni a határszámot hogy TP a LE/TP-je portyás ismételhető körüli legyen. És gondolni kell arra is, hogy milyen eséllyel kapunk szürkét a tudásgyűjtővel és nélküle valamint az asztrálkincsek a kincs képesség függvényében jönnek ami nagyon durván különböző játékos és játékos közt.


És amit már többször említettem korábban: a találj kisebb lényeket küldi célszámát csökkenteni kéne vagy más gyakoribb kategóriát kijelölni, mert magas szerencsével 100-200 vadászatból sem jön annyi kisebb - ami egyébként nem lenne baj, mert had jöjjenek a nagyobb lények, csak így nincs értelme felvenni/használni a küldit. Arról nem is beszélve, hogy a LE/TP-je közel sincs egy portyáshoz. Ok, nem is akarják a LE/TP-re javítani, mert a vadászat más "táp" dolgokat ad, de ha annyira sincs közel a valósághoz, hogy 10 állat elfogása alatt nem teljesül akkor használaton kívül marad.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.75
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7334. hozzászólás - 2015.08.21. 21:59:07 (Válasz Dozer #7332 hozzászólására.)
Az ismételhető küldetések már most is a játék egyik legkomolyabb LE bevételét jelentik. Minél több fajta van belőlük, annál durvább lesz. Ha még abból is extra LE jön, hogy a küldizéshez vadászattal feltöltöm a sajtolandó állataimat, vagy a csatlósom szintet lép, akkor az újabb havi +100 küldetés. Biztos, hogy kell ez?
A hozzászólást Ariel módosította 2015.08.21. 21:59:14-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.09
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7335. hozzászólás - 2015.08.21. 22:31:34 (Válasz Ariel #7334 hozzászólására.)
Igazad van, de a te és pár hasonló kaliberű ismétlőző szempontjából nézve.
Nézzük meg a világok ismételhető szempontjából rendezett toplistáját, hogy mekkora szakadék van az első (pár tag) és a többiek közt és mi az átlag mennyiség összesen és havi adagban. A többségnek mindegy, hogy a kisebbség mennyivel nyúlik el, nem tud vagy akar tenni ellene, de szélesítené a játékban használt elemek palettáját vagy a használati kedvet növelné.
Én pl sosem fogom szerintem megérteni, hogy a vadászat LE-jét miért nem növelik, ha azt akarják vadásszanak többet.
A másik amit nem értek, hogy egyrészt nem tetsző dolog a lassú haladás, másrészt nem bírják fejlesztéssel a gyors tempójúakat, most akkor rohanjunk vagy ne? Ha ne rohanjunk, mert nem bírnak fejleszteni, tárgyakat csinálni, akkor támogassák a lassabb játékmódokat a TP-k csökkenthetőségével. Ha rohanjunk előre, akkor meg fejlesszenek hozzá jó ütemmel és érje meg előre menni, legyen benne több LE, mintha ülünk a babérokon, lehessen erősödni a tempósabb játékkal, ne csak gyengülni és aztán ne fogjanak toplassítással.


Ismétlőzésre visszatérve egy pillanatra: Lehetne ez a zárkózás útja, hasonlóan az inspirátorhoz
Akinek teljesített ismétlő küldetéseinek száma nem éri el az ismétlő top lista vezetőjének 90%-át, annak a következő új/másodlagos ismételhető küldik is elérhetőek. Ha eléri a 90%-át, akkor újra csak az alapokkal küldizhet.
Jut is (a zárkózni vágyóknak) marad is (az előnyből amiért megdolgoztatok). Képtelen ötlet vagy kreatív megoldás?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.75
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7336. hozzászólás - 2015.08.21. 23:47:33 (Válasz Quellon #7335 hozzászólására.)
A vadászatért járó LE már többször is meg lett emelve. Aki folyamatosan a LE/TP-t számolgatja, annak vagy a vadászat lesz gyenge, vagy a portyázás, valamelyiket nem fogja csinálni mert "nem éri meg". Ez a LE/TP betegség, ami pár éve csúnyán elterjedt, nagyon nehéz kigyógyulni belőle és nem az a gyógyír, hogy több LE-t ér a vadászat.

Ez a zárkózás kb. olyan, mintha azt vezetnénk be, hogy ha én szerzek egy nap 100k LE-t, akkor mindenkiét aki nem szerzett aznap legalább 90k-t, felkerekítjük a bevételét 90k-ra. Jut a zárkózni vágyóknak, és az előnyömből is marad...
Nálam az inspirátor nem azt jelenti, hogy ha béna vagy, lusta vagy, vagy csak úgy ítéled meg, hogy nem éri meg, akkor kapsz más lehetőséget, hanem azt, hogy az új küldik inspirálnak arra, hogy csináld a régieket is. Ha megcsináltál 5k ismételhető küldetést, akkor csinálhatod az újakat is.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.09
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7337. hozzászólás - 2015.08.22. 20:10:07 (Válasz Ariel #7336 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2015.08.21. 23:47:33
Ha megcsináltál 5k ismételhető küldetést, akkor csinálhatod az újakat is.


Ebben lenne fantázia
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.42
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7338. hozzászólás - 2015.08.22. 20:23:05 (Válasz Ariel #7336 hozzászólására.)
Igazad van
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.13
fórumozóDoomlord116090Férfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7339. hozzászólás - 2015.08.23. 15:25:37
Sziasztok
Ma regisztráltam,de már régebben játszottam ezzel a játékkal.
Lenne egy problémám ami nehezen kezelhető alacsony szinten.

Portya mint olyan opció se nem kifizetődő se nem élvezetes,hisz minden játékos inaktív.Ennek oka,hogy alacsony szinten a portya egy barkóba,tehát vagy nyerek vagy nem,mivel kevés a karakterek közti különbség.
Lopható LÉ semmi,de 50%,hogy vesztek a barkóbán.
Karakter számok használatát ismerem,de reménytelen még így is LÉt találni.

SZB lehetősége meg kizárt,hisz nincs olyan szövetség,ami erre alkalmas lenne,illetve ami van akkora kúttal és építési átlaggal rendelkezik,hogy el veszi a kedvem mire sikerül be tölteni a kutat.Az építési átlagról nem beszélve.
CSP használata meg mint tudjuk Farm accot eredményez.Csak építő accoknak van értelme.
Lefordítva alacsony szinten értelmetlen a játék,hiába van szétbonyolítva.SZBét szerintem minden szövetségbe lépő játékosnak hozzá férhetővé kellene tenni,hogy az eventeket tudják pörgetni.

Tehát 2 javaslatom lenne a fejlesztésekkel kapcsolatban.
-Az SZB lehetne 2db aktív tagtól.Ilyet még lehet találni.SZB nélkül a potya pont értelmetlen alacsony szinten.

"Ha pl egy szövetségben egy-két aktív tag van az SZB indulásakor,majd inaktívá válik egy hét után autómatikussan a szövetséget ki kellene zárni,hogy ez másoknak ne jelentsen előnyt!!!"

-Amikor a játékos szövetséget keres fel dob minden fajának megfelelő szövetséget,de hogy melyik aktív na az katingatások tömkelege."Amatőr nem tud a LÉ kutak túl töltöttségének árulkodó jeléről sem"
Ezt pl módosíthatnátok annyira,hogy a szövetségbe katintva egyből az aktív szövetségeket rakná első reményeim szerinti 10 helyre,hogy ezzel segítsük az új regisztrálókat.
Lord Domi
S1
Pontszám: 5
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7340. hozzászólás - 2015.08.23. 17:26:49 (Válasz Doomlord116090 #7339 hozzászólására.)
Ha belépsz egy szb-t használó szövibe, akkor még csak fel se kell töltened a kutat hogy te is szb-zhess, ez tapasztalat, nem kell teljes jogú tagnak lenned. Így már elevickélsz addig hogy könnyebb legyen kutat tölteni hogy aztán használhasd az akadémiát az eh szaki növeléséhez, nem mellékesen ha nem a v6-on vagy és szövibe vagy, akkor energia téglát kapsz ami nagyban segíti a töltést, ha sok energia téglát és ezzel építési energiát gyüjtesz, akkor az építési átlaggal sincs gond, szóval én semmi problémát nem látok.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2015.08.23. 22:00:28-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő