Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7541. hozzászólás - 2015.11.09. 07:07:13 (Válasz Emishi #7539 hozzászólására.)
És aki emiatt játszott x hónapot kedve ellenére, annak mit mondanak, ha végül bekerül kőért? Nem nagyon látok rá esélyt. A 25% vadászat bónusz tápjellege pedig csak attól függ, hogy mennyi a vadászaton kívüli bevételed. Simán elérhető, hogy a vadászat (sajtolás nélkül), az össz bevételed max 15-25%-át tegye ki (persze ez csak magasabb szinten) , és ez már amúgy is a spekivel, meg minden sz.rral megnövelt érték, így a csatlós bónusza még marginálisabb lesz. Nagyon jól néz ki a 25%, de érdemes ennek nem bedőlni.
A mostani V6 inspiráció mellett az eredeti idő töredékéért elérhető az 50.szint, és tényleg nem egy nagy idő/energiabefektetés. Szb-ben is - ha megnézed Offs-ot - 80% körül lehet nyerni semmirevaló karakterrel is. Még prémiuma sincs, és ott van elöl. Legalábbis szintben
A hozzászólást Offsboy módosította 2015.11.09. 07:08:50-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.04
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
842 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7542. hozzászólás - 2015.11.12. 06:22:27
Re: Végzetúr friss hírek
385. hozzászólás - Tegnap, 16:23:14
A Végzet templomába bekerült új küldetéseken módosítottunk, kéréséitek alapján:
"Szerezz 30 db sárga/kék/zöld stb. mytokronitot!": ezekből (+asztrális kincses) ÖSSZESEN 2 lehet ezentúl egy templomban, és 70. helyett csak 75. szinttől jelennek meg. (De a meglévő templomok már nem módosulnak).
"Szerezz 30 zöld mytokronitot" és "Lépjen csatlósod 15 szintet": a célszámok 10-re módosulnak, és ezt már a meglévő templokban is módosítottuk.


Ez szép, de akinek szövetségi épület miatt teljesíthetetlenek a mytos feladatok, azoknak ezek továbbra is fixen dekrétumosok. Tehát mostantól a maximum 3 ősköves (illetve dekrétumos) feladat helyett 5 is lehet a templomban?
A hozzászólást Kvnoemi módosította 2015.11.12. 06:28:11-kor
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 8.74
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1500 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7543. hozzászólás - 2015.11.12. 07:13:11 (Válasz Kvnoemi #7542 hozzászólására.)
Igen, ez szerintem amolyan középútnak elmegy, nekem megfelel így.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 9.52
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7544. hozzászólás - 2015.11.12. 08:10:21
Feladatoknal a hasznalj el x gyogy/varazsitalt. A kalandoknal amikor jon a proba es irja, hogy elhasznalom akkor a feladatokba nem szamit bele. Csak szerintem kene beleszamolodnia? Elvegre ugyanugy megiszod es eltunik a karakterlaprol....sot meg a szoveg is ez
Nem tudom mennyire bonyolult leprogramozni, de szerintem igy kene mukodnie...elvegre elhasznalod
Anno: Eliteninja
Pontszám: 6.67
kedvencDnamaxFérfi
Végzetúr
99 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7545. hozzászólás - 2015.11.13. 10:31:54
Egész elfogadható ez a templomos megoldás de a csatlós szintest miért kell nyomatni?
Csatlós nem lép olyan "könnyen" szintet mint egy idomított állat.
Egy átlag játékos nem rendel annyi kavicsot hogy 250 felett is végtelenségig tudja húzni a csatlóst kék mytóval.Fétisből se lesz végtelen mennyiség így egy idő után szinte lehetetlen csatlóst szintet léptetni.Erre azért gondolt valaki remélem
V5 Smaragd Tanács
V6 A Galaxis Őrzői
V3 Kings of Dawn
V2 Martalócok
Pontszám: 9.29
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3027 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7546. hozzászólás - 2015.11.13. 10:39:49 (Válasz Dnamax #7545 hozzászólására.)
Ez nagyon valószínűleg nem lesz gond akkor sem, ha már 300+ szintesek a csatlósok. Sokkal nagyobb probléma ez alacsony szinten kevés csatlóssal.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.67
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7547. hozzászólás - 2015.11.13. 11:03:17
Magas szinten, sok csatlóssal tényleg nem annyira gáz a szintlépés.
A gond sokkal inkább alacsony szinten, a pár csatlóssal rendelkező játékosok körében van.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.42
kedvencDnamaxFérfi
Végzetúr
99 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7548. hozzászólás - 2015.11.13. 11:49:52
Látom nem ment át a mondandóm
Egyszerűsítve:
Átlag játékos=játék adta lehetőségekbő jut kavicshoz és\vagy havonta-2havonta vesz kavicsot
Neki lehet akármennyi csatlósuk ha 250 fölé allig tudja nyomni a csatlósszintet.
V5 Smaragd Tanács
V6 A Galaxis Őrzői
V3 Kings of Dawn
V2 Martalócok
Pontszám: 9.29
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7549. hozzászólás - 2015.11.13. 13:18:04 (Válasz Dnamax #7548 hozzászólására.)
250 fölött is ugyan úgy lép szintet a csatlós, mint alatta, csak a bónuszokat nem kapod meg alapból. De ennek semmi hatása nincs a templomi küldire.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.13
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7550. hozzászólás - 2015.11.14. 09:57:41
A szubplazmát át kéne alakítani.
2 fő irányvonal mentén.

- szubplazmás csaták nem fogyasztanák a PP-t
- ezért a szubplazmás csatákban ütött kritikus ütés, varázslat és kábítás nem számítana bele a küldetésekbe, nem fejlődnének az állatok, nem kamrázna, stb, tehát semmi előnyszerzés nem lenne belőle

Ez arra lenne jó, hogy aki csak szórakozásból, harci kedvből, nem fosztogatási célból szeretne másokkal megküzdeni az megtehesse anélkül, hogy LE vagy ÉP szempontból kiherélné az áldozatát, ellenfelét és elvesztené a játék fő erőforrását a PP-t.

Ha a szubplazma jelenlegi funkcióját is szeretnénk megtartani - mert bizonyos dolgokhoz így is van értelme/szükséges, akkor lehetne választható, hogy melyik módon szeretnénk használni a szubplazmáink. Mondjuk, mint a PP beállítás (15/30), x időkorlátos lenne a módosítás és amelyik beállításon lenne a szubplazma (alap/új javaslat szerinti), úgy tudná használni a játékos.


Érdekelne a véleményetek Játékostársak!
Ha jónak tartanátok vagy legalábbis nem elleneznétek sokan, akkor elküldeném ÜSZ-re.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.20
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7551. hozzászólás - 2015.11.18. 16:49:57
Csp-ért lehessen kihívásozni. Annyira idegesítő, hogy a kevés a pp és csinálni az ember a xénót is vele, de kell a kihívás a szövi küldibe... De, hogy le legyen akkora táp lehetne húsz csp árán vagy többé.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.01
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7552. hozzászólás - 2015.11.21. 13:06:29
Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Eltaláltad, 73 sebzés! Hajime Saito acsarogva támad. 11 sebzést okozott.

Lesújtasz az Enyészmesterrel. Talált, 36 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Hajime Saito is támad. Mellé!

Azt hittem ez mar a multe.... megertem hogy van szoras de sima utessel konkretan 2* annyit utni, mint kritikussal....(egy csatan belul)
Anno: Eliteninja
Pontszám: 9.14
kedvelt tagRed DemonNő
Végzetúr
93 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7553. hozzászólás - 2015.11.26. 07:47:10
Lélekenergia-tároló
Lélekenergia-tároló
Csak LE-ből építhető, manakonstrukcióval és építési energiával nem. A belé töltött LE-t nem módosítja sem építés szakértelem sem más módosító. Ha egy végzetúr LE-ből vagy építési energiából tölti a lélekkutat, minden beépített LE-t a lélekenergia tároló megtold további 9 LE-vel (és ennyivel csökken a töltöttsége). A lélekenergia tárolónak köszönhetően a szövetség új tagjai sokkal gyorsabban elérhetik a teljes jogú tagságot. Ennek az épületnek a felépítése nem számít bele egyik küldetésbe sem!

Az nem igaz, mert nem kilenccel toldja meg csak nyolccal és így jön ki a kilenc. Javítsátok ki a szöveget, hogy ne legyen belőle félre értés.
Pontszám: 6.61
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7554. hozzászólás - 2015.11.26. 11:41:12
1 nerf és 1 táp:
A megaesszencia bónuszokkal történt egy pozitív és egy negatív dolog. Csökkentettük a szakértelmet átmenetileg növelő esszenciák hatásfokát növelő bónuszt. A bónusz most már nem lineárisan nő (szintenként 5%), hanem logaritmikusan. Azaz eleinte szintenként 4%, majd 3, 2% stb, extrém magas szinteken pedig szintenként 0.25%.

Hát nem gondoltam, hogy az én kedvem is sikerül elvenni a játéktól egyszer. Grat hozzá.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.05
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7555. hozzászólás - 2015.11.26. 11:42:12 (Válasz Offsboy #7554 hozzászólására.)
Ez elég szopatás jellegűnek tűnik...
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7556. hozzászólás - 2015.11.26. 11:44:10 (Válasz Alendaar #7555 hozzászólására.)
200 helyett 51-et ad a valform bónusz. Persze senki nem fogja nyilván sajnálni tőlem azt a napi 2M LE-t és 40pp-t amit ezzel elbuktam, viszont amire építettem a játékom, az teljesen megszűnt.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.70
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7557. hozzászólás - 2015.11.26. 11:52:09 (Válasz Offsboy #7554 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.11.26. 11:41:12
1 nerf és 1 táp:
A megaesszencia bónuszokkal történt egy pozitív és egy negatív dolog. Csökkentettük a szakértelmet átmenetileg növelő esszenciák hatásfokát növelő bónuszt. A bónusz most már nem lineárisan nő (szintenként 5%), hanem logaritmikusan. Azaz eleinte szintenként 4%, majd 3, 2% stb, extrém magas szinteken pedig szintenként 0.25%.

Hát nem gondoltam, hogy az én kedvem is sikerül elvenni a játéktól egyszer. Grat hozzá.


Szokás szerint nyitottak vagyunk a párbeszédre, de azért gondold át, hogy mi volt az oka ennek a változásnak. Amikor annak idején az alkímista esszencia bónuszok bekerültek, ezt az extrát úgy csaptuk hozzá, hogy "tudjon még valami haszontalan apróságot is a tápok mellett". Akkor nem lehetetett átlátni, hogy nagyon hosszú távon ennek milyen következményei lesznek. Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak. Ha ezt összekombinálod azzal, hogy szintén ennek a bónusznak köszönhetően a LE-t is sokkal hatékonyabban tudod tulajdonság növelésre költeni, ez hosszú távon óriási szakadékot fog generálni a játékosok között. Tudod, hogy szinte sosem nerfelünk, és most is, amikor muszáj volt, ellenpontoztuk valamivel, ami ezt talán még ki is egyenlíti bizonyos szempontból.
Pontszám: 6.74
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3027 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7558. hozzászólás - 2015.11.26. 11:53:43 (Válasz Offsboy #7556 hozzászólására.)
Viszont így már csak 3 valóságformázással vagy előttem

Na ezt még fel kell dolgoznom, nem is értettem hogy mi van most. Én csak azért gyűjtögettem... gyűjtögettem a fenét, öltem bele egy bazi nagy zsák őskövet. Hmmm... de tényleg, most vajon hány őskőnyi állatfelszerelés adta esszencia lett kigórva a kukába nerf néven
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.45
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7559. hozzászólás - 2015.11.26. 12:05:33 (Válasz Miklós #7557 hozzászólására.)
Ha a +100 EH és +50 kreaff a gond, akkor korlátozzátok a bónusz azon részét. A valóságformázásból származó plusz erőforrást így visszavenni minősíthetetlen. Nekem úgy tűnik Offsnak az fáj inkább, mert a sok PP-ből sokmindent lehet csinálni, küldik eventek, stb. Jogotok van változtatni, de ez durva. Nekem nincsenek 35++ megáim, nem is lesznek, de tudom mit fektettek bele pénzben, időben akiknek olyan rengeteg megája van, mint pl Offsnak.

Méghogy párbeszédkészség, akkor előre beszéltek a dologról a játékosokkal, nem nerfeltek aztán mellékesen hajlandóak vagytok tárgyalni. Előre lenyomtátok a békát és utólag kínáltok tic-tac-ot a rossz szájíz ellen. Az a tárgyaláskészségetek egyetlen bizonyítási módja, ha ezt visszavonjátok amíg közös nevezőre juttok az érintett játékosokkal! Itt az élő fórum is holnapután, soha jobbkor.

Idézet: Miklós - 2015.11.26. 11:52:09
ez hosszú távon óriási szakadékot fog generálni a játékosok között.
Hagyjuk már... mindig is óriási szakadékok voltak, a csatlósok óta még inkább, a mytokronitokkal még tudtatok fokozni rajta és folyton mélyítitek a szakadékot minden mástól függetlenül az őskőfaktorral...szélesíteni a költési lehetőségeket, drágítani a kínálatot, aki nem vesz lemarad, aki vesz legyőzhetetlen.

Eszméletlen
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.80
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7560. hozzászólás - 2015.11.26. 12:11:45
Bazz!
Visszaestek a bónuszok úgy rendesen!
Nekem ~felére.
A hozzászólást Alendaar módosította 2015.11.26. 12:38:11-kor
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.41
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő