Re: Játék fejlesztés
6881. hozzászólás - 2014.09.13. 20:17:21 (Válasz Ariel #6876 hozzászólására.)
6881. hozzászólás - 2014.09.13. 20:17:21 (Válasz Ariel #6876 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2014.09.13. 15:33:41
Vagy csak szimplán gyengíteni az ellenfeleket, már meglévő - és normálisan működő - NPC ellenfelekre, kaland, térkapu, stb. csata, vagy X. szintű epikus erősségűvé tenni őket. Ez azért lenne jó, mert lehetne ellene fejleszteni, mert ahogy Maci is írta, az egyetlen lehetőség, ahol nem a saját értékből számolódnak az ellenfél statjai. Ezeket kellene inkább szaporázni, hogy sikerélménye is legyen az emberfiának.
Idézet: Offsboy - 2014.09.13. 11:02:06
Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.
Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
Vagy csak szimplán gyengíteni az ellenfeleket, már meglévő - és normálisan működő - NPC ellenfelekre, kaland, térkapu, stb. csata, vagy X. szintű epikus erősségűvé tenni őket. Ez azért lenne jó, mert lehetne ellene fejleszteni, mert ahogy Maci is írta, az egyetlen lehetőség, ahol nem a saját értékből számolódnak az ellenfél statjai. Ezeket kellene inkább szaporázni, hogy sikerélménye is legyen az emberfiának.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.87