Agatity397 hozzászólás
Majd Birka kiszámolja, hogy mi lesz a hosszútávú hatása, nekem első blikkre nagyon jó ötletnek tűnik!
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 7.62
Adam26Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3862. hozzászólás - 2011.06.16. 23:28:12
.
A hozzászólást Adam26 módosította 2012.10.22. 20:55:33-kor
Pontszám: 3.53
Semelyik1294 hozzászólás
Az alacsony szintű újítások bevezetése nagyon kényes téma, hisz kétélű fegyver.
Ha megnézed a vezetőség politikáját, azért lehet tendenciákat észrevenni.
Mivel nyílt végű játék, ugye, kötelező az újdonságok bevezetése, motiválás, fejlesztések. Főleg magasabb szinteken, hisz ott "fogynak el" igazán a lehetőségek.
Nem véletlen, hogy bizonyos szint fölött indul be a lélekszívás, az AF-pontok, az entitás, a kalandok és LGY-tárgyak, a KH és sorolhatnám.
Ugye egyik oldalról a később kezdők valamelyest joggal rínak, hogy ők is szeretnék ezeket hamar, mert hát ők is játékosok.
De ott van ellenpontnak, hogy a bent levő nagyobbak meg ugyanezt nem érzik korrektnek. Hiszen ők úgy játszottak végig, úgy építgették a karakterüket, hogy mindez nem volt.
Most akkor hol az egészséges választóvonal?
Nehéz ügy.
V5 kivételével a játék mindenhol az alacsonyabb szintűeknek kedvez, hiszen - lehet jelentős építés után, de akkor is bőven durván nyereségesen - egy jó szövetség jó épületeinek hála olyan előnyre tehet szert egy alacsonyabb szintű játékos, mely szinte összemérhetetlen a mostani "nagyok" akkori fejlettségével. Hogy emellé még sok kedvezmény becsússzon, az nagyon nem lenne rendjén. Csurran-cseppen valami, és én úgy látom, épp elég.
Továbbá az utólagos újításokkal nagyon csínján kell bánni.
A játék Achilles-sarka még mindig az átgondolatlan fejlesztések következményei, szóval a sajnos nagyon jellemző kompenzáció kompenzációjanak a kompenzációjának a kompenzációja. Ami nagyon sok törölt karakterhez vezetett már. Mer ami neked motiváció, lehet másnak épp az az utolsó csepp.
Szóval tessék vigyázni a radikális változtatásokkal - bár lehet, épp ez neked nem tűnik annak, lehet, másnak az lesz a már elviselhetetlen.
Ezzel nem azt állítom, hogy nem kell elmondani, ha van ötleted, majd értékeli/helyén kezeli/legyököli az, akinek ez a dolga. De sokan hajlamosak nem észrevenni azt, hogy a kérésük/ötletük irreális. És ezzel nem is ott van a hiba, hogy az érdekeik vagy a hozzáállásuk rossz. A hangos jobb, mint a néma. De ha kettővel tovább kardoskodik vagy szavak és indokok nélkül lehurrog minden ellenpontot - legyen az hiszti vagy épp lepontozás - az nagyon destruktívnak, dühtőnek és néha aljasnak hat.
A hozzászólást Semelyik módosította 2011.06.19. 12:32:54-kor
Pontszám: 8.72
Tigristappancs402 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3864. hozzászólás - 2011.06.19. 11:58:27
KH mellett lehetne éppen másik horda is, a 36-70. játékosokból.
Apróság, de jó lenne, ha a pihenéseket be lehetne váltani az AukciósHázban való CSP-s dolgozás újraaktiválására.
Pontszám: 7.83
NoFear374 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3865. hozzászólás - 2011.06.19. 12:24:34
Pihenést beváltani? Most aranydukátra gondolsz? Mert akkor senki sem pihenne, sőt a párna relik igen értékessé válna, 60 fölött meg mindenki a pihenés AF kihúzásával kezdené.
A KH alternatíva meg miért pont 36-tól lenne? 36 körül vagy?
Amúgy nem lesz alacsony szinten KH, max 100-ig fog lemenni kb, legalábbis talin erről volt szó asszem.
A hozzászólást NoFear módosította 2011.06.19. 12:24:49-kor
NoFear - V1
Pontszám: 6.55
antilop169 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3866. hozzászólás - 2011.06.19. 12:28:33
a zarknod/landragór eventek sztorija helyett lehetne más esemény például:
a különböző hordák vezetői belátták hogy az örökös harc csak eltávolítja őket egymástól így egy semleges várost szeretnének létrehozni ahol a végzeturak nem harcolhatnak egymással. a manók/sárkány fattyak helyett itt kristályhordások ellen kéne küzdeni akiknek nem tetszik a terv.
1. rész a gigantikus lélekút elkészítése.
2. építkezés maga
3. egy védőpajzs készítése a város köré.
és a város elkészülte után jönne néhány már beígért új funkció:
1. a térkapuból ritka szörny is jöhetne
2. szövetségi küldetések.
V1-antilop
Pontszám: 6.98
Semelyik1294 hozzászólás
Van párnám Támogatnám, de így nem nagyon oké.
Pontszám: 7.45
Mantra77 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3868. hozzászólás - 2011.06.19. 12:51:44
Naponta 1 pihenés beáldozásával, még 1x nyílna lehetőség 5 csp-t elkölteni 2 dukátra.
Pontszám: 4.48
Pörgönc196 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3869. hozzászólás - 2011.06.19. 18:39:47
Eredetileg máshová írtam, témáját tekintve inkább ide illik:
A játék túlságosan bonyolult és összetett. Az új játékos regisztrál, belép, lép 30 (jó esetben) szintet mire rádöbben, hogy számít mit, milyen sorrendben és milyen áron. Bizony mondom, akkor már késő, nem lehet csak átlagos kari, jó esetben eljut egy nagy szövibe, ahol kiokosítják és még elvergődik, rossz esetben csalódottságában töröl.
A játék indulásnál a Mentor dolgot (ami jó) sokkal bővebbre kellene fejleszteni. A szakértelmeket olyan sorrendben odatolni, hogy azok támogassák a kezdő játékos fejlődését. Pl. a vadászat vonalat, vagy portya vonalat kicsit megmagyarázni (felhívni a figyelmet a láthatatlan vadászatra, ha ár nem sikerül kivenni a játékból), külön színcsoportokkal megjelölni a vonatkozó szakikat (jelezni, hogy adott stratégiához ezeket bizony maxolni kell, ha drágának tűnik is, nem költeni a másik vonalra, eltérni csak tapasztalt játékosoknak ajánlott). Be kell egy Akadémiás szövibe/vagy ahol hamarosan építik, lépni! Szerintem ez a minimum. Tudom a Wikin és itt, a dolgok 95%-a megtalálható, de egy szórakozni vágyó embertől (napi egy órában) nem várható el, hogy egy hónapig csak olvasson és kérdezzen, majd úgy kezdjen el játszani...
V3-Shifu
Pontszám: 8.68
SuperEgo231397 hozzászólás
Támogatandó elképzelés, kiegészítve az erőforrás behozataláról: Mágia Mesterei, rengeteg olyan játékossal beszéltem ott aki nem játszott Vu-val soha, esetleg némi motiválás után (pl: szerintem ottani prém mellé mondjuk 5 őskő itt pluszban vagy hasonló, ezt gondolják ki a nagyok)
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.69
Junior0248 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3871. hozzászólás - 2011.06.19. 21:06:46
nem tudom hogy volt-e már ötlet erre de nem lehetne kikapcsolni a kinzókamrát????
ugyanis, lassan minden második embernek lesz az az idiota szkarabeusza, és elég idegesítő hogy nem tudom soha támadni mert soha nem telik meg a kinzokamrám.
igy sincs ember akit támadhatok, és akkor még emiatt a szkarabeusz miatt is szivok, nem is értem ekkora szivatást miért kellett betenni, v3 on 3000-5000LE nél többet soha nem tudok szerezni, ehhez képest viszont irreálisan magas amit elvisz a szkarabeusz
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
SuperEgo231397 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3872. hozzászólás - 2011.06.19. 21:09:01
Hát a szkarabeusz volt egy nagy hüleség nem a kínzó kamra
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.70
Psych471 hozzászólás
Több lehetőség is van a szkarabeusz hatásának kikerülésére.
Arkhroth Croa'khyn - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 6.74
Junior0248 hozzászólás
abszolult egyetértek
komolyan mondom VF em van de még igy is gyorsabban fejlödök az átlagnál, és minél magasabb a szintem annál érdektelenebbé válik a játék, most nincs a KH és kész meg vagyok löve se küldit nem tudok csinálni, se portyázni sem tudok, kb be vagyok lépve és ennyi a játékélmény, akit tudnék támadni az meg szkarabeuszos. ill összesen van kb 10 játékos akit támadhatok, szegényeket meg szarrá támadom, ami nekem sem jó, meg nekik sem.
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
Junior0248 hozzászólás
várom a javaslatot, mert csak az AF tudom, de az sokba kerül, és ehhez képest nem sokat segít
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
Galvanelem119 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
3876. hozzászólás - 2011.06.19. 21:24:03
Kevés LE-vel támadod meg először, aztán szabad a rablás.
Pontszám: 8.56
Semelyik1294 hozzászólás
Alacsony beállításnál is, mire kevés a célpont, elérhető a 25 csp/nap.
Nekem a 16. csatám MINDIG szkarabeuszos. Én így.
Pontszám: 7.45
Junior0248 hozzászólás
de engem nem mozgat a kamra, ezért is javasoltam azt hogy lehessen kikapcsolni, a küldijeimet szeretném csak csinálni, ezért örülök annak amit irtál hogy a KH lehet csak 1 napra tünik majd el, mondjuk még mindig nem értem minek tünik el egyáltalán
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
Craslorg11552 hozzászólás
Szerepjátékosan, ilyenkor erőt gyűjtenek. Programozástechnikailag pedig eddigre legyengülnek, hiszen az ő állapotuk, erejük ilyenkor állandó, csak a generálásnál veszik fel újra az adott karakter klónját majdnem egy-az-egyben. Emellett - ha jól figyeltem - a generálás nem a megjelenésük idejében van, azaz pontban 12(?) órakor, hanem előtte. Ennek szándéka, hogy ne lehessen előre rákészülni és esetleg lebutítani a saját karaktert, hogy abból generáljon (igaz, a tárgyakat általában a karakternél lévő legnagyobb szintűekből szokta mellépakolni a nyaklánc és gyűrű kivételével, illetve a csizmájuk egyedi).
Pontszám: 7.43