sziasztok!
2 dologról szeretnék írni nektek, illetve a játékvezetőknek felhívni a figyelmét hogy lehet nem ártana egy kis finomítás a dolgokon...
1. Acsarkodás (állat szakértelem)
Összességében tetszik, (bár én nem fejlesztettem ki) üde színfolt, mondom ezt én aki sokat portyázik, s nem egyszer tépték meg az állataim elég rendesen..
Az hogy varázslatból olykor 8-900-at kapnak az állataim már megszoktam... de hogy erre az acsarkodás még rádob kb 800-at, az már kicsit sok..
Szerintem átestünk a ló túloldalára!
A javaslatom a következő: Az acsarkodás sebzése függjön össze azzal hogy hány állat talál el a harc egy bizonyos körében!
a jelenlegi rendszerben egy példa:
4 támadással 187 sebzést okoztak. Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.
1 támadással 48 sebzés! Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.
tehát ha mind a 4 állat sebez akkor is 120, ha csak 1, akkor is 120... Szerintem értelmesebb lenne ha ennél a példánál maradva:
4 támadással 187 sebzést okoztak. Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.
1 támadással 48 sebzés! Ellenfeled állatai 30 életpontot sebződtek.
2. Portyások kristálypontjai:
Aki a portyapontjait nem kihívásra, hanem portyázásra költi annak problémát okoz a kristálypont beszerzése!
Jelenleg a következő lehetőségek vannak:
- Zöld kristályital (79.szinten) 7595 LE-be kerül
- Kék kristályital 5 portyapont 5 őskő
- Ismételhető küldetések 10 kristálypont
Zöld kristályital: Böhöm drágának tartom, illetve kristálykorsóval is csak 60-at ad s tekintve azt hogy vannak olyan próbák amire elmegy 15-20 vagy akár több is, van amikor 1 kalandra épp elég...
A kék kristáylitallal hasonló a helyzet...
Az ismételhető küldetésekkel semmi gond nincs...
A javaslatom:
A zöld és a kék kristályital adta kristálypont legyen szint intervallumokhoz kötve ha már az "ára" marad a régiben! Magasabb szinten sokszor irreális próbák vannak, szerintem adhatnának több kristálypontot is...
Igen, értem azt az érvet is hogy nézzük meg a kalandot előtte a Wikin, s ha olyan, akkor dobjuk el... jelentem megtettem, megnéztem
Ha egy játékos varázslót, fejleszt a kalandok kb 65%-ban van olyan próba amire nagy eséllyel több kristálypontot használ fel... ha harcost fejleszt akkor ez az érték kb 50%-ra csökken...
csak ennyit szerettem volna