Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3561. hozzászólás - 2011.05.10. 09:59:17
Nem lehetne ezzel valamit kezdeni? Mert még mindig elég zavaró...


Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Talált, 1640 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Itherael, Malthael, Hadriel és Szippancsáki is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 1591 sebzést okoztak. Kritikus sebzés!

Lesújtasz a Sárkányölő karddal. Eltaláltad, 660 sebzés! Kritikus sebzés! Itherael, Malthael, Hadriel és Szippancsáki is támadnak. 3 támadással 268 életpontot sebeztek.

Ugyanabban a csatában. Majdnem 1k sebzéskülönbség!! És most nem lehet az, hogy nem ütöttem kritet és megkaptam rá az erőbónuszt, mert mindkettő kritikus volt....
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.69
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3562. hozzászólás - 2011.05.10. 10:21:42 (Válasz Eliteninja #3561 hozzászólására.)
De

Fókuszált erő:

Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. (10-es szinten ez kb. +5%)

Max. szint: 10

Költség: 5
Pontszám: 7.41
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3563. hozzászólás - 2011.05.10. 10:23:10 (Válasz Eliteninja #3561 hozzászólására.)
Ninja az erő adta bónusz egy rnd(erő) érték, mely ráadásúl kap egy kompenzációs szorzót is (ami magas szinten a számolások alapján 2,8-nél is több lehet). Ergó dobhat 3-at és 1200-at is az erő bónuszodra 400-as erőnél...

Ezért lett bevezetve ez a szakértelem:
Fókuszált erő (Csökkenti az erőből adódó sebzés bónusz szórását)

Blökik sebzésénél az "alap" sebzésedet veszi alapul, és arra jön a kritikusuk. Ergó ha te kritelsz, és az erő bónuszodból kapott sebzés jelentősen több mint a fegyvered sebzése, akkor a blökik jelentősen többet sebezhetnek mint te kritikussal. (Próbáldd ki hogy egy szaros buzogánnyal kritelgetsz, akkor a blökik mennyivel többet sebeznek krittel mint te...)

A fókuszált erő maximális szinten amúgy ezt eredményezi:
Terkapu
csata1: 970 910 606 746 703
csata2: 943 1125 988 472 1192 786
csata3: 776 992 788 846 872
csata4: - 1008 950 934 952 882
csata5: 806 961 - 807 566
csata6: 557 590 716 752 970 934
csata7: 974 - - 500 912 866
Pontszám: 6.25
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3564. hozzászólás - 2011.05.10. 11:26:12 (Válasz Birka #3563 hozzászólására.)
A maxból is levesz, nem? Volt nálunk aki kitolta és mondta, hogy kb semmi nem látszik...
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.69
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3565. hozzászólás - 2011.05.10. 11:31:58 (Válasz Birka #3563 hozzászólására.)
Nah mind1, majd ha lesz fölösleges 50 af-em egyben kitolom és megnézem, hogy számít-e.

Még szerencse, hogy a varázslóknak nem kell kitolni semmit, hogy ne legyen random a sebzésük...
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.69
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3566. hozzászólás - 2011.05.10. 11:44:01 (Válasz Eliteninja #3564 hozzászólására.)
Persze, hogy levesz. A várható érték növekszik 5%-kal, olyan, mint az irányított vadászat. Nem lesz olyan sok kiugróan magas eredmény, de ugyanígy nem lesz sok alacsony eredmény sem.
Valahogy így:

Képesség nélkül volt 100 találatból:
500-as sebzés - 20 db
700-as sebzés - 20 db
900-as sebzés - 20 db
1100-as sebzés - 20 db
1300-as sebzés - 20 db

Képességel lesz
525-ös sebzés - 5 db
735-ös sebzés - 20 db
945-ös sebzés - 50 db
1155-ös sebzés - 20 db
1365-ös sebzés - 5 db

Sőt, az is elképzelhető, hogy az alsó és felső határok csökkennek, azaz a kiingás csökken (ezt csak Baraty tudja megmondani), ebben az esetben:
735-ös sebzés - 20 db
945-ös sebzés - 60 db
1155-ös sebzés - 20 db

Lényeg, hogy átlagban 45-el többet sebzel találatonként, de nem fogsz sok 1300-ast és sok 500-ast sebezni.

Nyilván a darabszámok fiktívek, de az eloszlása hasonló lesz.
Pontszám: 7.41
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3567. hozzászólás - 2011.05.10. 11:50:02 (Válasz Craslorg #3566 hozzászólására.)
Nekem az 7*45 lenne ami 300 sebzést jelentene. 50 AF-ért nem biztos, hogy ez annyira megéri...
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.69
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3568. hozzászólás - 2011.05.10. 12:20:13 (Válasz Eliteninja #3565 hozzászólására.)
Nincs olyan, hogy varázsló/nem varázsló...
A legdurvább varázslat is besülhet 10%-ban, és erre 1 azaz 1 harci köre van, míg a legdurvább közelharcra van 3++ köröd ugye. Ha kinyomod az "irányított" erőbónuszt akkor megszűnnek az extrém alacsony, bosszantó sebzések, cserébe az ellenfeled elnyelése folyamatosan hat ellened (míg eddig kis random esetén csak egy része tudott hatni, mert minuszba nem nyom le az elnyelés), ennek kompenzálására ad a szaki 5% sebzést.

A mi éri meg kérdésbe meg ne menjünk bele
Pontszám: 6.25
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3569. hozzászólás - 2011.05.10. 14:13:22 (Válasz Birka #3568 hozzászólására.)
Azért ha 50-50%-ban vesszük hogy a vari is és a közelharcok is találnak, akkor aki varira gyúrt, 70-30 arányban megnyeri a párharcot.
Amikor a varikörben fixen nyer valak krit.varival védett vari ellen, a közelharci körben meg 6-0, mind krit.ütéssel, 21 dögtalálattal, aminél 6-ból 4 kritikus és még az ellenfél dögjei is csak levegőt ütnek (3 találatból 20-30 sebzés), mégis a közelharci körös veszít, akkor valami nem stimmel
Pontszám: 8.27
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3570. hozzászólás - 2011.05.10. 14:42:58 (Válasz Craslorg #3569 hozzászólására.)
Hát igen...mondjuk én szerencsés vagyok, mert 7 harci köröm van. Bár esszenciából ideiglenesen ez is megoldható

Így is van, hogy nem hozom vissza a varit. Főleg, ha a dögjei 1-2* eltalálnak..
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.69
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3571. hozzászólás - 2011.05.10. 14:44:13 (Válasz Eliteninja #3570 hozzászólására.)
Esszenciát ilyenre nem pazarolok, van annak jobb helye az ultrák, megák között
Pontszám: 7.41
kedvelt tagBarnFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3572. hozzászólás - 2011.05.10. 16:01:43
Van egy javaslatom amit lehetne használni mint a: a szakértelmeknél, mint a tulajdonságoknál. Az előző V4-en volt egy olyan az elején hogy megadtuk hányas szintre akarjuk fejleszteni az adott Tulajdonságot/szakértelmet és ha lehetséges volt akár egy lépésből +100 szinttel növelte az adott képességet. Szerintem ezt rendszeresíteni kéne a többi világon is, így nem kéne perceken kattintgatni hogy 1-el növelje az adott szakértelmet/tulajdonságot. Például velem már vagy százszor előfordult hogy félórán át adagoltam a LE-t egy adott szakértelemnél hogy elérjem a kívánt szintet benne.Nem lehetne ezt valahogy megoldani?
Pontszám: 7.50
kedvencGalvanelemFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3573. hozzászólás - 2011.05.10. 16:28:02 (Válasz Barn #3572 hozzászólására.)
Ez jó! De nem kell feltétlenül megvárnod a frissítést. A szakértelemnél bal egérklikk, aztán enter, és így tovább lefagyásig. Amíg nem javítják a szerint, ahogy mondtad, addig ez tűnik a leggyorsabbnak.
Pontszám: 7.80
kedvelt tagBarnFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3574. hozzászólás - 2011.05.10. 16:44:16
Ezt már párszor használtam de lefagyott a gép és ki is lépet aztán amikor megnéztem csak egyet emelt rajta.
Pontszám: 10
kedvencGalvanelemFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3575. hozzászólás - 2011.05.10. 16:47:11 (Válasz Barn #3574 hozzászólására.)
Nekem azért többet szokott... Akkor passzolnék. Jobb tippem nincs.
Pontszám: 7.80
kedvelt tagBarnFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3576. hozzászólás - 2011.05.10. 17:05:10
Szerintem csak az én gépem szar. A könyvtárban és a suliban (ha van időm) simán megemeli így akár 50-el is. Azért kösz a tanácsot. (de azért jó lenne ez a fejlesztés.)
Pontszám: 10
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3577. hozzászólás - 2011.05.10. 17:13:35 (Válasz Barn #3572 hozzászólására.)
Nemrég növeltem egy szakértelmen 89-et. Mélységesen egyetértek. Igaz nekem van gyorsabb modszerem quickdrag FF addonnal, de úgy is horror. És főleg értelmetlen.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.95
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3578. hozzászólás - 2011.05.10. 17:37:31 (Válasz Morzkod #3577 hozzászólására.)
Esetleg "középső" egér gomb. Akkor kérdezés nélkül új ablakban nyit. Én így szoktam... Aztán csak váltás a köv. ablakra majd rátenyerelek a Ctrl+F4-re.
Pontszám: 7.21
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3579. hozzászólás - 2011.05.10. 17:39:44 (Válasz Yaksee #3578 hozzászólására.)
Én meg szépen nyugisan kattingatok, mert ismeritek a mondást: Lassan járj, ráérsz
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 5.38
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3580. hozzászólás - 2011.05.12. 14:16:33
ha vannak olyanok akik a több karaktert akarnak indítani és azokat farmolni szeretnék esetleg a szövetségébe szeretné az üres helyeket építős karakterekkel kitölteni. lehetne egy káosz világ ahol 1 játékos akár 100 karaktert is indíthat és ott minden szinten lehetne kristályhorda.
V1-antilop
Pontszám: 3.14
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő