Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagMulderFérfi
Végzetúr mester
263 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4161. hozzászólás - 2011.09.08. 17:21:40
Ezek a %-os tárgyak meg miért nem az alapból számolják? Így semmi értelme sincs, pedig ez is lehetne egy kis taktikázás, ha más úgyis minden karakter egyforma. Amúgy is sok dolog pongyolán, pontatlanul van megfogalmazva...

Ha megtámad és harcban legyőz téged valaki aki nálad jelentősen magasabb szintű, és van energiahasznosítása, megnő a TP, amit a győzelemért kap. Ez a képesség háborúban nem működik.

Mi az, hogy jelentősen magasabb szintű? Meg megnő a TP. Mennyivel?
Pontszám: 6.96
kedvelt tagMulderFérfi
Végzetúr mester
263 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4162. hozzászólás - 2011.09.08. 17:37:37
De most tényleg. Mi értelme az ilyen tárgyaknak? Van egy 30%-os gyűrű, aztán hozzáad 30-at a 600-as kritikus ütéshez?
Pontszám: 5.29
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4163. hozzászólás - 2011.09.08. 18:04:55 (Válasz Mulder #4162 hozzászólására.)
Mivel epikus cuccokkal eléggé el lehetne szállni, ami nem feltétlenül lenne korrekt. Így viszont, ha szerzel +40-50-et tárgyakból, lehet, máris nem ütnek ellened kritikust, ami nem kevés mínusz sebzés, vagy te ütsz vele kritikust. Viszont a másik félnek is megvan a lehetősége, hogy normális befektetéssel (akár a szaki növelésével), negálja a hátrányát. Sikerül beszerválni egy +25%-os cuccot, ez egy 600-as kritikust 750-re növelne. Ahhoz túl olcsó lenne az adott fegyver pl. Nyilván az árához is kell igazítani a bónuszait.
Pontszám: 7.42
népszerűNathFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4164. hozzászólás - 2011.09.08. 19:03:17
Nézegettem ezt az új relikviát a Térkapu stimulátort.
Az ára(15 őskő) szerintem túl sok. Ha levinnék mondjuk 5 őskőre, akkor valószinűleg rendszeresen vásárolgatnám, mivel szeretek térkapuzgatni, de így valszeg egyet se fogok venni.
Ha mások is hasonlóképp gondolkodnak akkor sztem megérné a fejlesztőknek csökkenteni az árát, mert akkor több bevétel jönne belőle.
Emellett javasolnám a tárgy szintjét is csökkenteni(legalább 30-ra, de inkább 20-ra), mert szerintem az alacsonyabb szintű karikat is érdekelné a "Térkapu Stimulátor".
Pontszám: 6.27
fórumozóMantraFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4165. hozzászólás - 2011.09.08. 19:09:16 (Válasz Nath #4164 hozzászólására.)
Csak egyszer lehet megvenni.
Pontszám: 6.41
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4166. hozzászólás - 2011.09.08. 19:44:47 (Válasz Mulder #4162 hozzászólására.)
Mulder 800-as alap kritikusnál a +60 tárgyakból tudod mennyire durván sok lét számít? (~4,5 millió lét jelent...)

És azért van % kiírva, mivel amennyivel nagyobb a kritikusod mint a másiknak, annyi %-d van arra, hogy bejön a kritikusod. Namost ha szerzel alacsony szinten egy fegyvert amiben van kritikus, és még nincs ilyen szakértelmed, akkor a % teljesen helytálló ugye
Pontszám: 5.85
kedvelt tagDangerous05Férfi
Végzetúr
71 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4167. hozzászólás - 2011.09.10. 09:58:22
Sziasztok! Az eddigi szerver indításokat figyelembe véve szerintetek nincs itt az ideje egy új végtelen világnak? Gyanítom, hogy akik ezt olvassák, azaz akik fórumoznak legtöbbjük most is játszik valamelyikben, de kérlek Titeket, hogy ne legyetek elfogultak, csak mert nektek megvan a helyetek!
Ugye azt tudjuk, hogy egyik karakterfejlesztős, online, böngészős játék sem teheti meg, hogy nem indít újabb és újabb szervert bizonyos időközönként, mivel azzal azt a látszatot keltené, hogy csak az eddigi játékosok számítanak.
Úgy gondolom, hogy meg kell adni az esélyt mindenkinek, hogy mindenki elérhesse azt, amit a már meglévő világokban nem tud.
Pontszám: 5.35
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4168. hozzászólás - 2011.09.12. 11:18:48
A belső szövetségi tagos oldalon jó lenne ha jelezné valahogy, hogy ki az aki már feltöltötte a kutat és ki az aki még nem.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.07
fórumozóTerrodarFérfi
Végzetúr tanonc
12 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4169. hozzászólás - 2011.09.12. 15:19:47
Ezt támogatnám
Pontszám: 5
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4170. hozzászólás - 2011.09.13. 18:25:34 (Válasz Barbey #4168 hozzászólására.)
Minek? Elnyomsz egy kémkedést és ha van épület bónusz a karakter oldalon akkor feltöltötte.
Pontszám: 8.11
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4171. hozzászólás - 2011.09.15. 15:52:01
Nekem az állatok szakértelménél nem világos valami.
Az epikus harapásnál ezt írja:
"Ennyi plusz sebzést okoz az állat epikusoknak és entitásoknak, több állat esetén az összeg számít. Epikusok ellen a támadásuk feleennyivel megnő, ekkor több állat esetén az átlag számít."

Most akkor átlag, vagy összeg? Vagy epikusoknak átlag, entitásoknak összeg?
Mert mind a két mondatban szerepel, hogy epikusoknak. Vagy van valami képlet?
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 5.32
népszerűAderrickFérfi
Végzetúr mester
282 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4172. hozzászólás - 2011.09.15. 15:54:11 (Válasz Poostmaster #4171 hozzászólására.)
Egyik mondat "sebzés"-ről szól, a másik "támadás"-ról.
I. (Csinos) Maedhros, IstenKirályCsászár
Pontszám: 7.50
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4173. hozzászólás - 2011.09.15. 16:31:29 (Válasz Klarinét #4170 hozzászólására.)
Egy embernél még elmegy de mikor kb 10 karaktert kellene vizsgálni? Nem lenne az olyan nehéz megoldani a belső szövetségi oldalon egy kis jel, vagy inverzben a nevük.
Így lehetne rögtön látni hogy piros és nincs még feltöltve a kútja szólni nem szól hogy most nem leszek egy ideig. Nagy eséllyel repülne.

A másik ilyen dolog, hogy a pirosaknál jeleznetné valahogy , hogy mikor lépett be utoljára. Mondjuk az utoljára online oszlopban pont elférne a piros pötty helyett.
A hozzászólást Barbey módosította 2011.09.15. 16:33:03-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.07
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4174. hozzászólás - 2011.09.15. 18:40:57 (Válasz Barbey #4173 hozzászólására.)
Az építése ki van írva.
Ha ennyire nézni akarod, akkor csinálj egy topicot a fórumban, és írd bele, hogy amikor belépett mekkora volt az aktuális kútmérete. Ennyit kell ugyanis töltenie a kútba. Utána már látod, hogy mennyit épített.
Visszamenőleg nem jó, de mostantól lehet nézni. A nem régieket meg kb. meg tudod állapítani. Nem hiszem, hogy 1-2 ezer, vagy 20000 sokat számít. A lényeg egy szövetségben, hogy folyamatosan építsen. (szerintem) Ha nem nő az építése, akkor mehet. Ezért kár programozni.

Ilyen a másik is. Ha több mint egy hete, akkor nem mindegy, hogy 2 vagy 5? Az aktivitást nem időben kell figyelni. Ha megérdemli a türelmet, akkor mit számít hány napja? Ha meg ilyen dolgokat akarsz nézni a szövetségedben, hogy most 2 hete, vagy 16 napja nem volt fenn, akkor jobb ha mindenkit kirúgsz aki piros, vagy nem épít.
Ez egy játék, nincs semmi lebetonozva.
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 5.32
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4175. hozzászólás - 2011.09.16. 08:32:00
A térkapus relikviáknál, ahol van ilyen mindenütt az van írva hogy kritikus sebzés, kritikus varázslat-sebzés, holott ezek a tárgyak csak a szakértelmet növelik nem a sebzés mértékét, (legalább is azoknál amelyek megvannak nekem) így félreérthető, pontosabb megfogalmazás lenne a kritikus ütés szakértelem illetve a kritikus varázslat szakértelem.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.07
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4176. hozzászólás - 2011.09.16. 09:03:34
Eddig 105 entitást győztél le, a legutolsó 214. szintű volt.


Köszi a fejlesztést
Pontszám: 6.28
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4177. hozzászólás - 2011.09.16. 09:16:49 (Válasz Birka #4176 hozzászólására.)
Ez de kellett már!
Pontszám: 7.43
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4178. hozzászólás - 2011.09.16. 09:22:53
Kár, hogy bugos nálam. Annak a szintjét írja ki, amelyiket most ütöm.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4179. hozzászólás - 2011.09.16. 09:38:33 (Válasz Pietrus #4178 hozzászólására.)
Az elképzelhető, hogy eddig nem tárolta az utolsó entitás szintjét és mivel most került be, így az egyetlen látható szintet írja ki. Majd kiderül, hogy ha leölsz egyet, akkor mit ír ki. Ha akkor is a frisset, akkor valóban bug.

*Egyébként az se volna baj, ha látszódna az aktuális entitás kincstáblája is. Ok, hogy néhányan olvasnak wikit, stb, de ennek az entitásoknál kéne megjelenni (azzal együtt, hogy némely cuccnál a nevéből nem derül ki, hogy gyűrű vagy nyaklánc, azaz amikor megjelenik a kincstábla egy plusz oszlop elférne benne GY/NY jelzéssel).
A hozzászólást Craslorg módosította 2011.09.16. 09:40:08-kor
Pontszám: 8.71
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4180. hozzászólás - 2011.09.16. 11:53:10 (Válasz Pietrus #4178 hozzászólására.)
Pontosan. :-)
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.02
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!