Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
irritálóTitiNő
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
21. hozzászólás - 2009.06.08. 18:03:48
Szerintem is király az ötlet, kérdés az, hogy Miklós mit lát benne... Mert nekünk tetszhet akármennyire is, ha ő egy tollvonással elvágja a dolgot.
Viszont, ha ezt meglépné, komoly forintok és dollárok folyhatnak be a zsebébe....
Pontszám: 4.14
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
22. hozzászólás - 2009.06.08. 20:42:49
Adminisztrátor
636 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr friss hírek
90. hozzászólás - Ma, 16:03:46
Baraty 2 apróbb fejlesztéssel lepett meg ma minket:
1.) Ha befogsz egy állatot, csak az állatok gomb sárgul be, az események nem.
2.) A Szövetségeknél, a háborúk/kapitulációk gomb alatt minden szövetség mellett megjelenik egy ikon. Erre katinttva, feljön a portya ablak, rögtön az adott, háborúban levő szövetség tagjaira szűrve.



Minden kötekedés nélkül de ez most tényleg komoly, hogy az 1-es pont része a "játékfejlesztés" kategóriának ? Nem mintha nem örülnék neki csak sokmindent megmagyaráz ha ezt jelenti a fejlesztés bár a sima "apróbb változtatások" akkor már nem is tudom mit takarhatnak.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 3.60
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
23. hozzászólás - 2009.06.08. 21:09:23
Hehe, ha egy ilyen kaliberű fejlesztést küldene be egy kisebb csapat, amiről feljebb beszéltünk, Miklós körberöhögné őket, és még őskövet sem adna, nem hogy ajándék csomagot...
Nagyon el kéne gondolkodni mi lesz a játékkal, mert semmi kihávás nincs benne.
Én is visszatértem a jól bevált MMORPG-mhez, egyre kevesebbet foglalkozok a végzetúrral. (VAGYIS LASSAN ESZEM ÁGÁBAN SINCS RÁ PÉNZT KÖLTENI)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.25
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
24. hozzászólás - 2009.06.08. 21:33:57
Jéééééé, van ahol így működnek a fejlesztések:

Mostantól az új mérkőzésmotor szerint generálódik minden mérkőzés, miután az elmúlt 7 hétben alapos tesztelésen esett át az új verzió. Ez sok új taktikai elem változást tartalmaz, amit már korábban is kértetek és az NBA mérkőzéseken alapszanak, fejlettebb blokkolási rendszert és még valósághűbb passzolási modellt jelentenek.

Sajnálatos módon, mint a szombati mérkőzéseken kiderült, a barátságos mérkőzésekre alapozott változások nagyobb kosárszámot eredményeztek az éles mérkőzéseken. A sok hasznos eredmény mellett, a lényeg pont az lett volna, hogy a mérkőzés motor pontosságát fejlesszük, ezért a 8. szezonban használt mérkőzés motorra térünk vissza az All-Star mérkőzésig, és akkor fog visszatérni a legújabb verzió. Egyetlen dolog kerül bele ebbe a köztes motorba, mégpedig a hazai pálya előnyét érintő módosítás, mely szerint az idegenben játszó magasabb osztályú csapat sokkal versenyképesebb lesz, mint eddig.

Reméljük, hogy a változtatások után nem csak a legrealisztikusabb kosárlabda szimulációt fogjuk szolgáltatni, de a legnagyobb játékélményt nyújtót is, és szeretnénk megköszönni a rengeteg tanácsot és észrevételt, amiket ezen 2 cél elérése érdekében adtatok a fórumokon.



Módosítás: ez a játék teljesen ingyenes, SEMMILYEN előnnyel nem jár az ESETLEGES támogatás...
A hozzászólást Zaccmester módosította 2009.06.08. 21:36:29-kor
Pontszám: 5.40
irritálóVadasineNő
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
25. hozzászólás - 2009.06.09. 05:49:20
szerintem lehetne más játékokból is meriteni ötleteket például gladiatus. jó lenne ha például ha tudnánk egymásnak is eladni dolgokat . lehetne itt is egy plussz karakter mint ott az alvilági:)ezzel is lehetne külön küldikre menni vagy lehetne a másik karakter kalandozó és a föld alatti titkos helyeket kéne felderitenie ahol ujabb szörnyekkel kéne megküzdenie:D
Pontszám: 3.44
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
26. hozzászólás - 2009.06.09. 13:30:08 (Válasz Vadasine #25 hozzászólására.)
Idézet: Vadasine - 2009.06.09. 05:49:20
jó lenne ha például ha tudnánk egymásnak is eladni dolgokat . lehetne itt is egy plussz karakter


Ez a két dolog, ami SOHA nem fog bekerülni. A rabszolgázás már így is komoly gond, ezek pedig beláthatatlan mértékű visszaélésre adnának alkalmat.
Pontszám: 5.25
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
27. hozzászólás - 2009.06.10. 12:58:34
Sikerült egy rendkívül hasznos hiánypótló és a játékot nagyban színesítő új épületet betenni a játékba, amit már mindenki annyira várt. Köszönjük.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 9.44
fórumozóNoxiDragonFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
28. hozzászólás - 2009.06.10. 13:26:41
Sziasztok,
a minap gondolkodtam egy érdekes fejlesztésen.
Igazábol most a játékban szövetségen belül nincsen semmilyen litüntetés vagy hasonlo és egy idő után csak vannak egy szövetségben a tagok.

Az én ötletem az lenne,hogy rendezzünk szövetségeken belül is valami hasonlot mint a bajnoki viadal.Ugyanuyg szintenkénti elosztás és a nyertes kap valamit.Most a játékban az egyetlen dolog amit kaphat,egy epikus tárgy,de az meg hátrányos azokkal szemben akik aktívan csapták azt az epikust.
A jutalmazás mondjuk lehetne mit tom én a lélekkutbol x lélekenergia,vagy egy kisebfajta ujabb relikvia ami nem epikus és nem térkapus hanem egy teljesen más.

Mit szoltok ehhez?
Pontszám: 3.17
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
29. hozzászólás - 2009.06.10. 13:29:51 (Válasz Otoaak #27 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.06.10. 12:58:34
Sikerült egy rendkívül hasznos hiánypótló és a játékot nagyban színesítő új épületet betenni a játékba, amit már mindenki annyira várt. Köszönjük.


Lustasag fel egeszseg. Es mint tudjuk Miklos nagyon egeszseges
Pontszám: 9
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
30. hozzászólás - 2009.06.10. 13:41:15
Én Miklós helyében ezzel az épülettel azért megvártam voln a találkozó végét vagy legalábbis egyeztetnék pár 100 testőrrel mielőtt beteszem a lábam a talira.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
31. hozzászólás - 2009.06.10. 13:44:00 (Válasz Otoaak #30 hozzászólására.)
Á, a tortán a hab, hogy a 21. szint 21 millió LE, a 22. 22 millió... Csak hogy lehessen folyamatosan "értelmes" dolgot építeni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
236 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
32. hozzászólás - 2009.06.10. 13:44:17
Mondjuk arra kíváncsi leszek, hogy ki lesz az első szövetség aki felhúzza elsőként ezen csodás épületet
Az egyszer biztos, hogy akinek eltűnik a gyaktér/védőfal kegyetlen nagy hátrány lesz egy ideig
(Már ha valaki meglépi ezt egyátalán)




Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
33. hozzászólás - 2009.06.10. 13:50:08
Az elég szívás mindnekinek, hogy épít aztán kezdheti előlről. De gondoljatok bele, mi (első x szövi) teljesen vagy majdnem teljesen kész vagyunk, hát azoknak a kis szöviknek a 3-4. oldalon milyen demoralizáló akik örülnek, ha fél év alatt 10. szintre eljutnak.
Végülis senkinek sem kötelező a "kontár" védőfalat és gyakorlóteret lebombázni, hogy elkészüljön a "mestermű".
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
34. hozzászólás - 2009.06.10. 13:51:39
Van már valakinek elképzelése, mit adnak az új akadémiaszintek?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
35. hozzászólás - 2009.06.10. 13:53:05 (Válasz Darah #34 hozzászólására.)
Elképzelése mindenkinek van
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
36. hozzászólás - 2009.06.10. 13:54:11 (Válasz Darah #34 hozzászólására.)
Gyorsabban epitheted veluk az uj mesteri szardarabot
Pontszám: 8.60
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
37. hozzászólás - 2009.06.10. 14:12:40
Na jó, pongyola kérdésre a válasz is borzas.
Felhomályosítana valaki, vagy ez még top secret?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
38. hozzászólás - 2009.06.10. 14:54:52 (Válasz Darah #37 hozzászólására.)
par oraja jott be, meg senki sem huzta fel addig az akademiat. majd talan holnap ilyenkor
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
39. hozzászólás - 2009.06.10. 15:31:39 (Válasz Endyr #38 hozzászólására.)
Tehát még titok.
Köszi.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 3.50
kedvelt tagTexexFérfi
Végzetúr mester
456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
40. hozzászólás - 2009.06.10. 16:31:44
Belehetne vezetni a védő varázslatokat. Mondjuk 25% fertőzésnél az elsőt.Jutalomként.
Esetleg párhuzamosan büntetésként 75%-on csökkenjen a varázslatok hatásfoka. Hiszen az elmét eluralja az őrület.

Érzed ahogy csökken a fertőzés az elméden. Új távlatok nyílnak meg , lehet már tudnál varázslatot a saját védelmedre alkalmazni. Eddig a lélekkufárnál megvetően dobtad félre az ilyen dolgokat. Talán még is át kéne gondolni és megtekinteni mit tud ajánlani.

25% fertőzés
Erőpajzs I.
VP:150
Időtartam 8 óra vagy amíg nem pihensz, portyázol.
Mágia/20 elnyelést kapsz
Újra használható korlátlanul időkorlát nélkül.

Lefedsz egy területet magad körül és a téged ért fizikai sebzések egy részét elnyelted.

A varázslatot pihenő időben nem alkalmazhatod, hiszen alvás közben nem tudsz folyamatosan koncentrálni a fenntartásra. Portya közben sem tudod használni, mert ez egy helyhez kötött varázslat és ha belekezdesz le lepleződsz a csata előtt, az ellenfél elmenekülhet.

15% fertőzés Érzed hogy eddig védővarázslatod lehetne hatékonyabb is.

Erőpajzs II.
VP:250
Időtartam 8 óra vagy amíg nem pihensz, portyázol.
Mágia/20 elnyelést, varázslat elnyelést kapsz.
Újra használható bármikor időkorlát nélkül.

Már nem csak a fizikai sebzést , ha nem a varázslat sebzések egy részét is kitudod védeni ezzel a varázslattal.

Sajnos a pihenés, és portya közben nem lehet használni, a helyhez kötöttsége miatt.

5% fertőzés Érzed hogy eddig védővarázslataid lehetnének hatékonyabbak is.

Erőpajzs III.
VP:350
Időtartam 8 óra vagy amíg nem pihensz, portyázol.
Mágia/10 elnyelést, varázslat elnyelést kapsz.
Újra használható 1 nap max. 3szor.

Sajnos a pihenés, és portya közben nem lehet használni, a helyhez kötöttsége miatt.

Fenti varázslatok némi védelmet nyújtanak az épp nem pihen és portyázó karaktereknek.
Mint látható az eddig elhanyagolt mágia tulajdonságot vonná be az aktívabban használható
képességek közé, de a mágia/20 nem ad akkora segítséget hogy boruljon az egyensúly.
Nem töröm tovább a fejem se kérdésen, se a játékon.
Fölösleges.Persze úgy se tudom megállni.
Pontszám: 8.75
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő