Re: Játék fejlesztés
61. hozzászólás - 2009.06.12. 11:31:37
61. hozzászólás - 2009.06.12. 11:31:37
Azon gondolkodom, hogy a Nekrofun fókusz max szintjét nem lehetne-e inkább növelni, ez nekem értelmes fejlesztésnek tűnne és hasznos is lenne.
Elsősirban nem a VU-k egymás közti harcában lenne rá szükség, mindenki felhúzza, senkinek sem ad plusz előnyt.
Hát dehogynem! Ugyanis a Kristályokkal jött a Manaégetés ami elég jól működik is nekik, varázslat sebzés/2 VP-t eléget. Ezen felül az epikusok varázslatai, inkább IQ-ja annyira elkanászodott, hogy szerintem az már túlzás.
Asmodeus Mortimer (kémkedjétek le ha akarjátok) 210 körüli alap IQ-val rendelkezett amikor legutoljára láttam egy segítő kéz formájában és erre jönnek még a pluszok, de ugyanúgy beszívja időnként (IQ-hoz képest túl gyakran) az 1700 körüli epikus varázslatot, mint én akinek jelen pillanatban 110.
Ez abszurd.
Ha az epikusokat ennyire fel is rakjátok IQ-szintben, lehetne fejleszteni a Nekrofunt, hogy reálisabb lehessen egy epikusverés.
Plusz, az IQ van olyan, ha nem fontosabb, mint a tám/véd tehát az épületből nyerhető +15 kevésnek tűnik vagy legalábbis azt remélném, hogy lesz lehetőség növelni.
Elsősirban nem a VU-k egymás közti harcában lenne rá szükség, mindenki felhúzza, senkinek sem ad plusz előnyt.
Hát dehogynem! Ugyanis a Kristályokkal jött a Manaégetés ami elég jól működik is nekik, varázslat sebzés/2 VP-t eléget. Ezen felül az epikusok varázslatai, inkább IQ-ja annyira elkanászodott, hogy szerintem az már túlzás.
Asmodeus Mortimer (kémkedjétek le ha akarjátok) 210 körüli alap IQ-val rendelkezett amikor legutoljára láttam egy segítő kéz formájában és erre jönnek még a pluszok, de ugyanúgy beszívja időnként (IQ-hoz képest túl gyakran) az 1700 körüli epikus varázslatot, mint én akinek jelen pillanatban 110.
Ez abszurd.
Ha az epikusokat ennyire fel is rakjátok IQ-szintben, lehetne fejleszteni a Nekrofunt, hogy reálisabb lehessen egy epikusverés.
Plusz, az IQ van olyan, ha nem fontosabb, mint a tám/véd tehát az épületből nyerhető +15 kevésnek tűnik vagy legalábbis azt remélném, hogy lesz lehetőség növelni.
Sötét ösvény - Morroch
2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 7.50