Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
61. hozzászólás - 2009.06.12. 11:31:37
Azon gondolkodom, hogy a Nekrofun fókusz max szintjét nem lehetne-e inkább növelni, ez nekem értelmes fejlesztésnek tűnne és hasznos is lenne.

Elsősirban nem a VU-k egymás közti harcában lenne rá szükség, mindenki felhúzza, senkinek sem ad plusz előnyt.
Hát dehogynem! Ugyanis a Kristályokkal jött a Manaégetés ami elég jól működik is nekik, varázslat sebzés/2 VP-t eléget. Ezen felül az epikusok varázslatai, inkább IQ-ja annyira elkanászodott, hogy szerintem az már túlzás.
Asmodeus Mortimer (kémkedjétek le ha akarjátok) 210 körüli alap IQ-val rendelkezett amikor legutoljára láttam egy segítő kéz formájában és erre jönnek még a pluszok, de ugyanúgy beszívja időnként (IQ-hoz képest túl gyakran) az 1700 körüli epikus varázslatot, mint én akinek jelen pillanatban 110.
Ez abszurd.
Ha az epikusokat ennyire fel is rakjátok IQ-szintben, lehetne fejleszteni a Nekrofunt, hogy reálisabb lehessen egy epikusverés.
Plusz, az IQ van olyan, ha nem fontosabb, mint a tám/véd tehát az épületből nyerhető +15 kevésnek tűnik vagy legalábbis azt remélném, hogy lesz lehetőség növelni.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 7.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
62. hozzászólás - 2009.06.12. 11:43:27 (Válasz Morroch #61 hozzászólására.)
nem hiszem, hogy túl jó ötlet lenne, maximum 2-3 hónap múlva egy mesteri építészethez hasonló trükkel. amíg csak 4-6 szövetségnek van maxolva, addig annyit érne el vele a játékvezetés, hogy felerősödnének a "megint a topot tápolják" hangok.

ilyen alapon minden max szintjét lehetne növelni.
A hozzászólást winnie módosította 2009.06.12. 11:43:47-kor
Pontszám: 3.86
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
63. hozzászólás - 2009.06.12. 11:52:49 (Válasz winnie #62 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.06.12. 11:43:27
maximum 2-3 hónap múlva egy mesteri építészethez hasonló trükkel

Ez a legnagyobb baromságok egyike. Ilyen alapon, ha az életben tanulni akarsz valamit akkor előbb rendelj egy agymosást. (Rád férne.)

Szerinted a TÖ-t és SZÖ-t is úgy kéne 1400 felett fejelszteni, hogy előtte bontsuk vissza 140-re, mert túl erősek vagyunk a kisebbeknek?
Az Ösvénynél van erősebb és nem azért sírunk, hogy akiknek maxoltak az épületeik azok ne építhessék tovább, hanem MI ÉPÍTÜNK ahogy csak tudunk.
Arra biztos nem gondoltál még soha, hogy majd egyszer nektek is Mesteri építészettel kell majd bajlódnotok, a nagyok meg már kész lesznek... ti meg cumiztok hónapokig.

Ez a mesteri baromság csak arra jó, hogy a maxolt épületekkel rendelkezőknek adjanak választási lehetőséget, hogy csinálnak valami hülyeséget amire kidobhatják a Kútból a LE-t vagy nyugton maradnak.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 6.25
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
64. hozzászólás - 2009.06.12. 11:58:03 (Válasz Morroch #63 hozzászólására.)
Idézet: Morroch - 2009.06.12. 11:52:49
Idézet: winnie - 2009.06.12. 11:43:27
maximum 2-3 hónap múlva egy mesteri építészethez hasonló trükkel

Ez a legnagyobb baromságok egyike. Ilyen alapon, ha az életben tanulni akarsz valamit akkor előbb rendelj egy agymosást. (Rád férne.)


én találtam ki a megoldást? írtam, hogy ez így jó vagy így nem jó? direkt nem minősítettem. csak közöltem veled a várható megoldást, valamint az, hogy a fórumból már így is folyton a topszövetségek tápolása kelt visszatetszést (megint nem írom, hogy ez baj-e vagy sem.), ezért is ilyen a két új szakértelem.

szerintem mindenkinek egyértelművé válhatott, hogy ha lesz bővítés, akkor ilyen módon. miklósnál reklamálj. anno nem véletlenül húzott meg egy határt. valószínűleg nem azért tette, hogy 3-4 hónap múlva eltörölje.
Pontszám: 6.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
65. hozzászólás - 2009.06.12. 12:01:34
azon nem kell gondolkodni, hogy egy plusz tul-t adó épület legyen-e nagyobb. nem hiszem, hogy ez annyi időbe telt volna neked. gondolkodni azon kéne, hogy a játékvezetői elveken belül hogyan lehet pozitív irányba finomhangolni az újdonságokat. úgy, hogy ne jöjjön a "csak a top" panasz, ne legyen nyerstáp, ne univerzális kézzelfogható pluszt adjon (plusz tulajdonság).

tudom, hogy bőven hangzott el eddig is ötlet, de csak azért, mert nem valósulnak meg, az ötleteléssel nem szabad leállni. DE ne az legyen az indok, hogy erős az epikus. 3 hét múlva nem lesz erős.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
66. hozzászólás - 2009.06.12. 12:06:47 (Válasz winnie #64 hozzászólására.)
Egyrészt 9 hónap körül járunk, másrészt: "írtam, hogy ez jó vagy nem jó?" Hát konkrétan nem írtad, de akkor idézlek pontosabban, nem egy részt kiragadva.
Idézet: winnie - 2009.06.12. 11:43:27
nem hiszem, hogy túl jó ötlet lenne, maximum 2-3 hónap múlva egy mesteri építészethez hasonló trükkel.

Ezt olvasva az értelmezés: nem hiszed, hogy jó ötlet amit írtam, maximum 2-3 hónap múlva egy mesteri építéses baromsággal, TEHÁT szerinted az lenne a JÓ MEGOLDÁS ha ezzel a polgárpukkasztó trágyával traktálnának minket tovább.

Hát kösz, nem kell rombadönteni 8-9-10 hónap munkáját!
Tegnapról idéznék Nari-tól* az "építsünk-e együtt"-ből: "Egyébként a mi hibánk, hogy ilyen dolgok kerülnek a játékba, mert nem vesszük észre, hogy a játék véget ért, és makacsul tovább akarunk játszani."
Tényleg vannak akik "makacsul játszanának tovább" miért nem hagyják?!?

Edit: Narinál láttam meg elsőre az idézetet, már figyelmeztettek, hogy tévedtem, bocsi.
A hozzászólást Morroch módosította 2009.06.12. 12:13:49-kor
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
67. hozzászólás - 2009.06.12. 12:09:40 (Válasz winnie #65 hozzászólására.)
winnie, te nem értettél meg már az első HSZ-mben sem: szarok ezekre a tréé újításokra! Az én felvetésem az epikus kompenzációjára vonatkozik. Mert abszurd, hogy 110 és 210-es IQ-jú 10 szint és 400 TÖ erőkülönbségű, feleszerelésekről nem is beszélve ugyanakkora eséllyel kaphat ugyanakkora lövést.

(Légyszíves min. 2x olvasd el, mielőtt válaszolsz.)
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 7.50
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
68. hozzászólás - 2009.06.13. 09:08:33
Új szakértelem: Kedvelt ellenség
Kiválaszthatsz egy végzetúrt kedvelt ellenségnek, minden támadásakor +1 bonuszt kapsz (esetleg saját szint/20, min 1) minden tulajdonságra amely össze adódik, ez csak ellene érvényesül. Maximum bonusz a szakértelem szintje. Ha te támadod meg akkor is érvényesül a bonusz, de a csata után a számláló nullázódik. Ha más végzetúrat választasz kedvelt ellenségnek szintén nullázódik.
Pontszám: 3.25
népszerűtlenMpsithFérfi
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
69. hozzászólás - 2009.06.13. 16:51:21
Szerintem több lélekfutár kéne.Mindegyiknek más-más árui és, árai lennének.Tudom ez nehezen kivitelezhető.Van egy másik ötletem:Minden hordának a horda legerősebb játékosa lenne a főnöke.
Így bónuszokat és támogatást kaphatna és adhatna.Mégegy ötlet:A viadalokon különféle állatok(NPCk) ellen is lehetne harcolni.
Pontszám: 1.50
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
70. hozzászólás - 2009.06.13. 17:16:22
Apropo.. Ahol mi tartunk, ott az epikus mar 200 feletti iq-kba siman lovi a 2000-3000-es varikat..
Pontszám: 3.75
kedvelt tagSilveradoFérfi
Végzetúr tehetség
121 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
71. hozzászólás - 2009.06.13. 19:01:47 (Válasz Mpsith #69 hozzászólására.)
Idézet: Mpsith - 2009.06.13. 16:51:21
A viadalokon különféle állatok(NPCk) ellen is lehetne harcolni.


Erre találták ki a térkapút és az epikust. Nézd meg az épületeknél a vegzetur.wikidot.com -on.
Pontszám: 5.33
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
72. hozzászólás - 2009.06.13. 20:12:29
Nem sírok, csak érdeklődök. Miért kaptam kétszer is a lehető legkisebb értékelést a következő szakértelemre?

"
Új szakértelem: Kedvelt ellenség
Kiválaszthatsz egy végzetúrt kedvelt ellenségnek, minden támadásakor +1 bonuszt kapsz (esetleg saját szint/20, min 1) minden tulajdonságra amely össze adódik, ez csak ellene érvényesül. Maximum bonusz a szakértelem szintje. Ha te támadod meg akkor is érvényesül a bonusz, de a csata után a számláló nullázódik. Ha más végzetúrat választasz kedvelt ellenségnek szintén nullázódik.
"
Pontszám: 2.75
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
73. hozzászólás - 2009.06.13. 23:05:10 (Válasz Zotmund #72 hozzászólására.)
A helyesírásért...
Pontszám: 3
irritálóPHOENIXFérfi
Végzetúr tehetség
114 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
74. hozzászólás - 2009.06.13. 23:38:57
Új szakértelem ötlet: (nem hiszem, hogy szerepelne itt ilyen, nincs kedvem visszaolvasni)

Szerencsés vadászat: A szerencséd és a szakértelmed függvényében esélyt kapsz, hogy ne csak egy, hanem kettő, vagy akár három állatot is elejtesz minden vadászat során.
Képlet: Szerencse + szakértelemszint / 2 = %.
Példa: Ha a szerencsém 50-es, a szaki szintje 30-as és ezt elosztom 2-vel, az 40%.
Vagyis ekkora az esélye, hogy elejtek mégegy állatot. 101%-tól minden vadászatnál 2 állatot vadászok le, továbbá 1% a valószínűsége, hogy 3 állatot is elkaphatok.
A szakértelem max szintje 100, maximális hatását 200-as szerencsénél éri el. Ilyenkor 50% az esély rá, hogy 2 állat mellett egy harmadikat is elfogok.

Ennyi az egész, a számok változtathatók, de ez szerintem elfogadható konstrukció lenne.
Vihart és mennydörgést fogsz zabálni és tüzes villámokat sz*rni! Ha így folytatod, veszélyes leszel!!!

Kaland: Áldozatbemutatás
Pontszám: 2.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
75. hozzászólás - 2009.06.14. 05:08:56 (Válasz PHOENIX #74 hozzászólására.)
Ezzel csak az a baj, hogy túlságosan is önfejlesztő! Gondolj bele, hogy ha most ezt bevezetnék akkor mind az építők, vagy a már élen haladók a szerencséjük miatt már 1-es szakértelem szinten is 2 állatot fognának el. 1-etlen egy szakértelemszint és már is +100% LE-t hoz egy vadászat. Míg spm-be belefektetsz 700 ezer lélekenergiát, hogy kimaxold a +100%ra, addig ennél a szakértelemnél raksz egyetlen egyet 5-7 ezer LEért és kapsz még +100%ot.

De ha ez nem lenne elég, a hirtelen jött dupla vadászat miatt se perc alatt fel lehet úgy húzni a szakértelemet tudatturbóval, hogy máris jön a következő +100%.
Szerintem ha lenne ilyen szakértelem, akkor nagy hiba lenne olyan dologhoz kötni, ami egyeseknek már az egekben lehet.

Ez a szakértelem úgy lenne jó, ha szakértelemszintenként adna 0,25% esélyt, hogy duplát fogj el. Maximális szint pedig 100 lenne. És persze nem lehetne tudat turbózni
Pontszám: 7.75
irritálóPHOENIXFérfi
Végzetúr tehetség
114 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
76. hozzászólás - 2009.06.14. 11:50:15
Mint mondtam, az ötlet változtatható, javítható, finomítható. Úgy, hogy mindenkinek legyen esélye, eredetileg ez egy újonnan induló világban lenne jó, ahol mindenki egyszerre indulhat neki a fejlesztésnek. A számok is átírhatók, nem muszáj pont ezekkel az adatokkal számolni, de az ötlet jó lehet, úgy gondolom. ::egoista::
A hozzászólást PHOENIX módosította 2009.06.14. 11:50:34-kor
Vihart és mennydörgést fogsz zabálni és tüzes villámokat sz*rni! Ha így folytatod, veszélyes leszel!!!

Kaland: Áldozatbemutatás
Pontszám: 5
kedvencErik0119Férfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
77. hozzászólás - 2009.06.14. 12:14:37
Ha mindig az a baj, hogy a legtöbb új épület is a top szöviket segítik, akkor rakjatok be egy olyan épületet, aminek az a hatása például, hogy a lélekkútból épített LE-t megszorozza 5-tel. DE csak akkor ha a kút nem nagyobb 30k -nál. 60k-ig 4x szorzó stb. És akkor a kisebb szövetségek is fejlődhetnének. Perzse tuti itt is van valami kiskapu, gondolok arra, hogy a "hadi szövetségek" akik csak portyából építkeznek és kútkontroll van azoknak ez piszkosul segít. Vagy akkor a tagok által beépített LE-t szorozná meg.Valami hasonló nem lenne hülyeség szerintem.
Emellett a fertőzés megszűnésével mi fog történni? Onnan is lesz valami plusz képesség, vagy csak egy üres titulus lesz?
Pontszám: 2
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
78. hozzászólás - 2009.06.14. 12:27:58 (Válasz Erik0119 #77 hozzászólására.)
Idézet: Erik0119 - 2009.06.14. 12:14:37
. Vagy akkor a tagok által beépített LE-t szorozná meg.Valami hasonló nem lenne hülyeség szerintem.


Arra ott van az építés szakértelem...
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
utáltDJ MC007Férfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
79. hozzászólás - 2009.06.14. 12:31:53
Sziasztok! Sajnos vannak azok a karakterek amik szintjükhöz képest jóval erősebbek! Ezzel csak az a baj hogy a gyengébbeket folyton támadják! Én 27-es szintü vagyok és 400-as a tul. összegem, de a szerencsém 71-es és a fertőzésem 53%-os, és a kereskedelmet is nyomom felfelé! Ez azért jó met nagyobb eséllye győzök, de még van olyan aki pl: 25-ös szintü aztán már 625-ös a tul. összege van! Szeritnem be kéne vezetni olyat hogy pl. a 200-as tulajdonság összegü karakter csak 140 es és 200-as tul. összeg között támadhat, 300-as csak 200-as és 300-as közöttit, 400-as csak 300-as és 400-as közöttit, 500-as csak 400-as és 500-as közöttit és így tovább! Így már azoknak is lehetne esélyt adni akik rosszul állnak, és átirányíthatják a karakterüket a jobbik írány felé! Mert nézem a toplistát, és szinte mindenkinek a Szerzett LE
differenciája -50k LE körül van! Hát ők nagyon gyengék! V2-őn is fennt vagyok, na ott minden nap kb. 4-5x támadnak sokkal ertősebbek! Ott igaz hogy minden LE-mmel az építésre koncentrálok, hogy a nemsok taggal legyen egy jó kis szövetségünk! bajnoki viadalon is csak azok nyerenek akik erősebbek!

Ha ezt megvalósítható ötlet akkor örülök! Ez csak egy gondolat volt!

Üdv!
Pontszám: 2
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
80. hozzászólás - 2009.06.14. 13:08:26 (Válasz DJ MC007 #79 hozzászólására.)
Ezzel az elképzeléssel van egy-két probléma.
1.: Például gondolj bele, hogy 2 karakternek közel azonos a tulajdonságösszege, de van közöttük (hasraütök) 12 szint, akkor az egyiknek 12 szinttel jobb felszerelései lehetnek. (kereskedelmet nem számolva, az módosíthat pár szintet.) Így a kisebb megint nagy hátrányban lenne.
2.: Ha bevezetnék, lenne néhány játékos, aki szándékosan nem fejlesztené a tulajdonságait, hogy ne lépjen át a következő rétegbe, de helyette hatalmas kritikus ütést, kivégzést, ha lehet, akkor krit. varázslatot fejlesztene, és megint csak esélytelen a kisebb, aki normális ütemben fejlődik.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő