Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2841. hozzászólás - 2010.12.06. 21:15:35 (Válasz Tiha #2837 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2010.12.06. 13:31:16
Annó mikor még nekem volt szövetségem s/vagy V2-n aktív voltam úgy oldottam meg a dolgot, hogy a fórumon volt egy építés topic. Minden nap bemásoltam oda a "taglista" oldalról, hogy ki mennyit épített eddig a szövibe.
Ott nyomom lehetett követni, ha valakinek napokig nem változott az érték.
Ha van egy építési kvóta (terv), azt könnyű kiszámolni, hogy x. napra kinek hol kellene tartania, így a napi bemásolásokkal látni azt is, hogy ki mennyire van még az adott célszámtól.

Fapados megoldás, de "legális", és a legkevesebb plusz munkát igényli.

Aki meg nem éri meg, hogy a csapat érdekében kell építeni, annak a szövetségben nincs helye!
Illetve, ha sok a túl alacsony szintű tag, az is nagyon visszafogja a csapatot. El kell dönteni, hogy kikre és miért van szükség. (tudom, kemény dolog, de ez egy kemény játék )



Nem rossz ötlet, szerintem mi is így csinálnánk, ha nem lenne annyira összetartó csapatunk, mint amilyen
A hozzászólást Offsboy módosította 2010.12.06. 21:16:00-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.73
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2842. hozzászólás - 2010.12.09. 09:53:23 (Válasz Darksol #2838 hozzászólására.)
Most nézem mire vered magad. Tedd hozzá, hogy gyakorlatilag amit tőlem hoztál, az ennek a fele sem. Az nekem pontosan 3 portyából megvan EH-val.
TÉNYLEG KŐKEMÉNY VAGY!
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 3.67
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2843. hozzászólás - 2010.12.09. 10:16:05
Valami szerintem nagyon el lett számolva a közelharcban...

Kritikussal ütök mondjuk 900-at, sima ütéssel meg mondjuk 800-at. MIvel csak pár célpontom van, ezért könnyű megvizsgálni, mert ugyanazokat a karikat ütöm. Nos ütök 800at sima ütéssel, de 1600at sosem ütök. Ez miért van?

Ez baromira bűzlik és megmondom őszintén nagyon nem tetszik.
A hozzászólást Eliteninja módosította 2010.12.09. 10:17:13-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.71
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2844. hozzászólás - 2010.12.09. 10:23:40 (Válasz Eliteninja #2843 hozzászólására.)
A kritikus találat "csak" a fegyver alapsebzését duplázza, az erőbónuszt nem. Amennyire én tudom...
Pontszám: 7.08
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2845. hozzászólás - 2010.12.09. 10:27:42 (Válasz Yaksee #2844 hozzászólására.)
Ha ez így van az eléggé igazságtalan O.o ígyis a varázslat, de még az, hogy krit nélkül nagyobbat tudok ütni mint kritikussal az egyszerűen röhejes....
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.06
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2846. hozzászólás - 2010.12.09. 10:30:55 (Válasz Eliteninja #2843 hozzászólására.)
Ha jól tudom a kritikus sebzésekkel szerezhetö plussz sebzés attól is hogy az adott támadott karakternek mekkora ugyanezen szakértelme vagy valami ilyesmi.
Pontszám: 4.44
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2847. hozzászólás - 2010.12.09. 10:37:08 (Válasz ADZSI76 #2846 hozzászólására.)
A szakértelem nagysága az esélyt növeli a kritikusra, nem a sebzést.
Pontszám: 7.08
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2848. hozzászólás - 2010.12.09. 12:03:04 (Válasz Eliteninja #2845 hozzászólására.)
Ninja, az erő kompenzációs szorzó eléggé drasztikusan emelkedik éppen azért, hogy lépést tartson a közelharci sebzés az elszállt állat elnyelésekkel, így az extrém közelharci elnyelésekkel a varázslat elnyelésekkel szemben.

Magyarán Miklós a helyett, hogy a varázslat elnyelést helyrerakta volna, azt az utat választotta, hogy tolja a sebzést a közelharcba, így ellensúlyozza a varázslat kört. Ennek iszonyat negatív hatása az összsebzés emelkedése csatában, így a maxép magas szinten baromi kevés! (400-as alap egészségem van 98. szinten, így bírom…)

A kritikus ütés magas szinten sajnos kőkeményen auto nerfet kapott, mivel CSAK a fegyver sebzését duplázza az erőbónuszt nem! Namost ha ott tartasz, hogy a fegyvered sebzése 400-600, de mellé az erőd 500-as alapon van és van rá 150 bónuszod azaz rnd 650-ről indul laza 3-as kompenzációs szorzóval?

A fegyvered sebez 400-600-at ebből a kritikus csinál 800-1200-at, majd az erőbónusz rávág egy 3-1950-es rand sebzést…

Mi a jobb? Növelni a 700-800-as alap kritet, vagy az erőn tolni 300-at, ami nem mellékesen drasztikusan növeli a blökijeid sebzését is?

És minél inkább nő a kompenzációs szorzó (Nőnie kell, mert a taumaturgia %-osan szorozza az egyre növekvő varázslat alap sebzéseket!), annál inkább értéktelenedik el a kritikus ütés, mert a fegyverek alap sebzése nem nő azonos tendenciában!

A tendencia szar, az elnyeléseket kéne helyre pofozni (15 karakter szintenként kap a blöki +25% elnyelést, míg a varázslat elnyelés meg sem mozdul!), és nem kompenzálni az erőbónuszt, valamint így előbb utóbb gond lesz a maxép-vel is…
A hozzászólást Birka módosította 2010.12.09. 12:05:06-kor
Pontszám: 5.44
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2849. hozzászólás - 2010.12.09. 12:24:19 (Válasz Birka #2848 hozzászólására.)
Hát szerintem sincs rendben. Eléggé demoralizáló ezt látni...

Ha jól értelmeztem, akkor bizonyos szint felett le kell szarni a krit ütést és csak erőt tolni?
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.71
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2850. hozzászólás - 2010.12.09. 12:31:42 (Válasz Eliteninja #2849 hozzászólására.)
Ez csak egy elmélet, de előfordulhat egy olyan tendencia, amikor jobban jársz az erő növelésével mint a kritikussal. Különösen ha az egész környezeted kritikust fejleszt...

Pont ugyan olyan trend, mint az iq spirál. Ha csak varázsolni tudsz, akkor neked KELL a legjobbnak lenned iq-ban, azaz mindent az iq-ba tolsz. Csakhogy ekkor jön egy középkategóriás varázsló, és szétpofoz krit ütéssel Varázslók közt a gyenge harcos is májer...
Pontszám: 4.44
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2851. hozzászólás - 2010.12.09. 12:39:30 (Válasz Birka #2850 hozzászólására.)
Szerintem ez nem csak elmélet. Max kb 300 sebzéskülnbség van a krit és a nemkrit között(ha éppen úgy dob a gép...)ez kb semmi és, ha megnövelem picit az erőt, akkor nagyobbat fogok csapni alap ütéssel O.o
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.06
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2852. hozzászólás - 2010.12.09. 14:02:48 (Válasz Birka #2848 hozzászólására.)
Ennel kicsit bonyolultabb a kozelharci sebzes de a kovetkeztetesek stimmelnek, nem veletlen csinaltam kulon topicot a varazslat elnyeles kapcsan. A kirikus sebzesrol legalabb azt lehet tudni, hogy biztosan noveli a sebzesed az eroben meg akkora a random, hogy +100-200 erot sokszor eszre se lehet venni.

Birka nem tudom nalad ki szamit gyenge harcosnak de a varazslo vs harcos temaban erosen el vagy tevedve szerintem. A gyenge harcost mindenki megveri meg a gyenge varazslo is nem majer az sehol.

Ninja a kritikus tamado es vedekezo skill egyben, nem kell minden hulyeseget benyalni amit Birka ir. Ha kozelharcra gyursz mindenkeppen kell a kritikus az, hogy meddig huzod nem az donti el mennyit akarsz sebezni hanem, hogy kit akarsz megverni.
Pontszám: 8.38
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2853. hozzászólás - 2010.12.09. 14:57:13 (Válasz Wuher #2852 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.12.09. 14:02:48

Birka nem tudom nalad ki szamit gyenge harcosnak de a varazslo vs harcos temaban erosen el vagy tevedve szerintem. A gyenge harcost mindenki megveri meg a gyenge varazslo is nem majer az sehol.

Jó ideje nincs már sem varázsló sem harcos, hibridek vannak. Varázslónál tönkremegy a karakter a lélekszívás és a kieső kábító/krit küldik miatt, illetve halott mindkét "class" kalandozásnál. A statok minimum szintben kell legyenek ahhoz, hogy életképes karaktered legyen. A kérdés az, hogy milyen irányba megy el a gazdi célzott fejlesztéssel, az a tapasztalat, hogy jobban megéri IQ felé menni, ezért a sok álltalad "varázslónak" nevezett karakter (mondjuk 400 alap IQ-val és közben 300 támadással és erővel masírozó játékost és nem neveznék varázslónak).
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.32
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2854. hozzászólás - 2010.12.09. 15:11:23 (Válasz Birka #2850 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.12.09. 12:31:42
Ez csak egy elmélet, de előfordulhat egy olyan tendencia, amikor jobban jársz az erő növelésével mint a kritikussal. Különösen ha az egész környezeted kritikust fejleszt...


Azt tetszett kihagyni a kepletbol, hogy a kritikus az ellenfel kritikus utesere is hat. Tehat ha a te es az ellenfel fegyvere azonosan sebez, akkor a krtikus utes kozelharci koronkent ennek a duplajat szerezheti neked elonykent a csataban. 2x : x vs. x : 2x. Raadasul 300 erobol jobb helyen tolsz 500 kritikust.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.47
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2855. hozzászólás - 2010.12.09. 15:18:56 (Válasz Morzkod #2854 hozzászólására.)
Én ebben nem vagyok ilyen biztos. Már most van olyan, hogy nagyobbat ütök kritikus nélkül. Vegyük azt, hogy ugyanolyan fegyverünk van. Ergó a kritikusom duplázza a fegyver sebzést és mivel nekem nagyobb a kritikusom ezért nekem bejön, de neki nem, viszont neki akkora ereje van+a szintből eredő erőbónusz, hogy kenterbe ver, hiába krittelek rá. Olyan drasztikus erőkülönbség sem kell, hisz látom a saját példámon, hogy nagyobbakat is képes vagyok ütni alap ütéssel, mint kritikussal. Ha leklónozna engem a program(tiszta mátrix...)és a krit ütést levinné nullára, viszont az abból eredő LE-t rárakná erőre, szerintem megverne a klónom. Ugyanakkorát biztos sebezne, ha nem többet, hiszen én csapoka jelenlegi erőmmel nagyobbat szimplán, mint krittel...
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.06
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2856. hozzászólás - 2010.12.09. 15:36:11
Bocs, de nem jott le, hogy miben nem vagy olyan biztos, mert az altalam leirtakbol semminek nem mondtal ellent.
A hozzászólást Morzkod módosította 2010.12.09. 15:36:21-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.20
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2857. hozzászólás - 2010.12.09. 15:37:21 (Válasz Eliteninja #2855 hozzászólására.)
Azért nagy átlagban nem csapsz simán erőből nagyobbat, mint kritikussal. Nekem olyan 50%-nyi a különbség, azaz kritikussal átlagosan ennyivel csapok nagyobbat. Nyilván előfordul, hogy a kritikus kisebb, mint előtte egy sima, de megnézve az utolsó 30 csatámat, ahol a támadások 30%-a nem kritikus volt, a fenti arány mutatkozik és ez már elég jó szórás ahhoz, hogy a randomot ki lehessen küszöbölni.
Pontszám: 7.39
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2858. hozzászólás - 2010.12.09. 15:44:45 (Válasz Morzkod #2854 hozzászólására.)
Koc, krerdes az, hogy a 700-800-as krit arabol mennyi erot tudnal magadra huzni, es egyaltalan nem vagyok benne biztos hogy meg mindig a kritikusnal van a pont...
Pontszám: 4.88
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2859. hozzászólás - 2010.12.09. 18:57:38 (Válasz S0laris #2853 hozzászólására.)
Nezd nyilvanvaloan nem ertunk egyet es en nem is akarlak meggyozni, de csak gondold at mit is jelent hibridnek lenni ebben a jetekban. A varazslot nem pusztan a 700-as Iq teszi es valaki nem attol lesz harcos mert 20-as az IQ-ja. Ebben a jatekban aki hibrid araktert fejleszt az vagy irtozatosan eros a szintjen vagy "feladta" a jatekot es mar csak a nala gyengebbekkel versenyez. Mikor a lenyeges tulajdonsagok osszemeresere kerul a sor annyira kicsi az ablak, hogy 6-8 tulajdonsaggal (szakertelemmel) egyszeruen nem lehet topnak lenni ami egy sikeres hibridhez kellene. Ha pedig nem ered el az ablakot sem akkor hivhatod ugyan hibridnek a karakteredet de ettol meg az lesz ami egy olyan karakter aki csak a nala gyengebb karakterek farmolasabol tudja fenttartani magat. Erre epul az egesz jatek ezt csinalja mindenki aki a specializacios versenyben lemarad de ez nem a hibrid karakterek sikere hanem a VU szabalyrendszerenek a kegyetlensege ami a leheto legkevesbe sem az azonos vagy hasonlo erossegu karakterek vetelkedesere epul.

Alacsony szinten talan letezhetnek tobb 10 millio LE tobblettol ellszalt sikeres hibrid karakterek de magasabb szinten mindnenki dontesre kenyszerul ha sikeres akar lenni. Az hogy mindemellett mekkora ereje/tamadasa/iq-ja/tauja lesz valakinek mar az hatarozza meg, hogy mennyire sikeres valaki abban amit csinal es mennyit tud "masra" kolteni.


Birka: meg mindig kihagyod a szamitasbol, hogy ha nincs krited akkor mindenki kritelni fog ellend minden betalalt utessel. Ergo lehet, hogy nyersz 300-350 erot mondjuk atlag 150-200 sebzes toblettel utesenkent, de az ellenfeled sebzese a kritek miatt ennel sokkal tobbel fog noni vagyis sebzesaranyban nem lepsz elore, sot. Minden amit a kritre pakolsz az duplan szamit egyrszrol noveli a sebzesedet masreszrol csokkenti az ellenfelet az ero csak a te sebzesed noveli de nem csokkenti az ellenfel ereobonuszat vagy a kritsebzeset. Ez csak akkor erne meg ha az ero jelentos elnyelest is adna.


mod: Tegyuk hozza, hogy 700 krit (erotol fuggoen persze) messze nincsen +300 ero hanem sokkal kevesebb. Nekem most 1 ero kicsit tobbe kerul mint 2 szintnyi kritikus, szerintem kb. a negyedet kapnam meg eroben ha bevaltanam a kritemet azzal meg a +200 se jonne ossze.
A hozzászólást Wuher módosította 2010.12.09. 19:13:19-kor
Pontszám: 8.38
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2860. hozzászólás - 2010.12.09. 19:20:24 (Válasz Wuher #2859 hozzászólására.)
nagyon szépen leírtad, ez így igaz. Magas szinteken nincs karakterem, így nem tudom:
Vajon a közelharcos karakter a lészívásból bejövő +le bevétel segítségével partiban tud maradni a varázsló ellen IQban?
mod: mondjuk, nemnagyon hiszem.
A hozzászólást Ricskosz módosította 2010.12.09. 19:21:12-kor
Pontszám: 4.84
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő