Re: Játék fejlesztés
2841. hozzászólás - 2010.12.06. 21:15:35 (Válasz Tiha #2837 hozzászólására.)
2841. hozzászólás - 2010.12.06. 21:15:35 (Válasz Tiha #2837 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2010.12.06. 13:31:16
Nem rossz ötlet, szerintem mi is így csinálnánk, ha nem lenne annyira összetartó csapatunk, mint amilyen
Annó mikor még nekem volt szövetségem s/vagy V2-n aktív voltam úgy oldottam meg a dolgot, hogy a fórumon volt egy építés topic. Minden nap bemásoltam oda a "taglista" oldalról, hogy ki mennyit épített eddig a szövibe.
Ott nyomom lehetett követni, ha valakinek napokig nem változott az érték.
Ha van egy építési kvóta (terv), azt könnyű kiszámolni, hogy x. napra kinek hol kellene tartania, így a napi bemásolásokkal látni azt is, hogy ki mennyire van még az adott célszámtól.
Fapados megoldás, de "legális", és a legkevesebb plusz munkát igényli.
Aki meg nem éri meg, hogy a csapat érdekében kell építeni, annak a szövetségben nincs helye!
Illetve, ha sok a túl alacsony szintű tag, az is nagyon visszafogja a csapatot. El kell dönteni, hogy kikre és miért van szükség. (tudom, kemény dolog, de ez egy kemény játék )
Ott nyomom lehetett követni, ha valakinek napokig nem változott az érték.
Ha van egy építési kvóta (terv), azt könnyű kiszámolni, hogy x. napra kinek hol kellene tartania, így a napi bemásolásokkal látni azt is, hogy ki mennyire van még az adott célszámtól.
Fapados megoldás, de "legális", és a legkevesebb plusz munkát igényli.
Aki meg nem éri meg, hogy a csapat érdekében kell építeni, annak a szövetségben nincs helye!
Illetve, ha sok a túl alacsony szintű tag, az is nagyon visszafogja a csapatot. El kell dönteni, hogy kikre és miért van szükség. (tudom, kemény dolog, de ez egy kemény játék )
Nem rossz ötlet, szerintem mi is így csinálnánk, ha nem lenne annyira összetartó csapatunk, mint amilyen
A hozzászólást Offsboy módosította 2010.12.06. 21:16:00-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.73