Re: Játék fejlesztés
2381. hozzászólás - 2010.07.13. 22:38:06
2381. hozzászólás - 2010.07.13. 22:38:06
Pár napja jelzett egy bugot a belső fórumon az egyik szövitársam. Nem tudom, hogy végül kikerült-e ide, vagy jelezte-e levélben a játékvezetésnek, úgyhogy ezt most megteszem, mivel abban biztos vagyok, hogy az elmúlt pár napban nem lett javítva a bug, és még a végén ismét le leszünk csalózva amiért nem jeleztük.
"A játék nem igényel sok időt, és ha 1-2 napig nem tudsz részt venni a játékban, a lemaradást behozhatod."
Lehet, hogy Miklós így tervezte a dolgot, de baromira nem jött össze neki, és a hibát jó lenne minél előbb javítani.
"A játék nem igényel sok időt, és ha 1-2 napig nem tudsz részt venni a játékban, a lemaradást behozhatod."
Lehet, hogy Miklós így tervezte a dolgot, de baromira nem jött össze neki, és a hibát jó lenne minél előbb javítani.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.40







Akárhogy nézem, a spell/közelharc egyensúly ott van elkúrva, hogy az IQ kettő az egyben tulajdonság... Egy IQ-TAU-VÉD karakter a sebződés minden formája ellen védett, de ha az ellentétét nézzük, egy TÁM-VÉD-ERŐ karaktert (ilyen amúgy a valóságban nincs, mert életképtelen), varázslat ellen teljesen védtelen, éspedig a varázslat még le is csökkenti azt amiben jeleskedik (minusz tám/véd stb effektek). Ahhoz hogy ez a karakter életképes legyen egy spellessel szemben, IQ-t is kéne tolni, igen ám, de akkor neki 4 tulajdonságot kell növelnie, míg ellenfelének elég 3at. 
. Aztán lehet, hogy kiderül, mi vagyunk a hülyék és most jön majd a kánaán!!





