Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2961. hozzászólás - 2010.12.28. 02:05:32 (Válasz Tiha #2960 hozzászólására.)
Mi van veled jófiú, nagyon savanyú vagy Ez csak egy kis viccecske volt.

Én meg kb. 2-3 év múlva leszek 120. szintű A fejlesztésekről meg annyit hogy eddig majdnem mind orrba-szájba szopatott, szóval joggal kritizálok, főleg olyat amihez közöm nincs (és nem csak nekem, hanem a játékosok min. 95%-ának, multikat leszámítva )
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.49
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2962. hozzászólás - 2010.12.28. 10:02:39
Nehogy már a mi hibánk legyen, hogy "normális ütemben" játszunk! Ok, a VF is a játék része, de nem kezdetektől. SZóval azért, mert ti szándékosan behúztátok a kéziféket, attól még van egy réteg, aki továbbra is abban az ütemben halad, mint a játék indulása óta. (igen, sajnos egyre kevesebben vannak, pont az ilyen hozzáállás miatt)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 2.94
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2963. hozzászólás - 2010.12.28. 11:37:09 (Válasz Tiha #2962 hozzászólására.)
Hatékony pihenés AF képesség kimaxolása csak 12 AF pont, és duplázza a pihenés hatékonyságát.
Ez tekinthető úgy is, hogy effektíve kétszer annyi pihenésed van egy nap.

Sztem valami ilyesmit kerestél.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.62
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2964. hozzászólás - 2010.12.28. 13:38:11 (Válasz Ezüstszél #2963 hozzászólására.)
Varazspont regeneraciot az sem gyorsitja. Volt egy "bugjavitas" amikor ezt beleirtak a szovegebe is.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.93
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2965. hozzászólás - 2010.12.28. 13:50:39 (Válasz Morzkod #2964 hozzászólására.)
Hmmm, még egy AF képesség, ami kihullott a rostán...
Köszi az infót, nem figyeltem.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.62
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2966. hozzászólás - 2010.12.28. 15:10:33 (Válasz Tiha #2962 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2010.12.28. 10:02:39
Nehogy már a mi hibánk legyen, hogy "normális ütemben" játszunk! Ok, a VF is a játék része, de nem kezdetektől. SZóval azért, mert ti szándékosan behúztátok a kéziféket, attól még van egy réteg, aki továbbra is abban az ütemben halad, mint a játék indulása óta. (igen, sajnos egyre kevesebben vannak, pont az ilyen hozzáállás miatt)


Tiha, V1-en csak az AL rántott ki minden épületet (piramist és HT-t kivéve, persze). A felhúzott épületek előnyt termelnek nektek jelenleg is, ez nem elég? Kéne még több előny? Időt kell adni a többi szövetségnek, hogy ne az legyen, hogy jön egy épületcsomag, egy szövetség kihúzza pár hónap alatt, a többi meg évek múlva sem jut el oda (legalább a toplista első oldala el kéne jusson oda, hogy kész az épületcsomag jórésze, mielőtt jön egy új fejlesztés, ehhez képest te úgy kérsz további fejlesztéseket, hogy a top 5 Roninnak már igencsak foghíjas az épületlistája).

Ha nem lenne szövitársam 100-as szint magasságában, azt mondanám okés, nem érdekel, kapjál valamit, amit építhetsz, sosem találkozunk össze, hiába az előny. Viszont van nem kevés top szöviben lévő játékos az ütőtávomban (jelenleg 75 vagyok), aki 110-120-as epik cuccokkal rohangál, emellett közel maxos épületháttérrel rendelkezik. A Beho elkövette azt a hibát másodszorra is, hogy az új épületeket nem kötötte szinthez, így egy viszonylag alacsony szintű top szövitag óriási előnyhöz jut anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát. Ezt is vedd számításba.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.23
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2967. hozzászólás - 2010.12.28. 15:27:04 (Válasz S0laris #2966 hozzászólására.)
ha el akarod venni az irreális bónuszokat az alacsony szintűektől, vedd figyelembe h vki megdolgozott érte4 én pl 32.szinten 3M let töltöttem lélekkútba.
Pontszám: 3.68
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2968. hozzászólás - 2010.12.28. 15:56:16 (Válasz Ricskosz #2967 hozzászólására.)
A lélekkút feltöltését nem tartom "megdolgozott érte" kategóriának (régebben az volt, mostanra már nem). Anno a 30-as szintjeim elején én is betoltam a kútba 1 milla nyers LE-t, hogy meglegyen a 10-es akadémia. Most azonban pl az 50-es laborunk cirka 450 milla LE körül volt (és még van 50-es épület), jó 3 hónapig építettük. Szerinted egy 30-as, de akár 50-es kari ennek a hány százalékát építi? Első oldalas szöviben vagyok, de nem tartom valószínűnek, hogy nyárig befejezzük a lényegi építést, közben meg vannak 30-70-es karik akik alá odatolták az épületeket a magasabb szintűek.

Nem kell elvenni senkitől semmit, utólag módosítani kár volna. De remélem, hogy a JV-nek lesz esze és a következő épület upgrade-et szinthez köti.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.67
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2969. hozzászólás - 2010.12.28. 16:57:00 (Válasz S0laris #2968 hozzászólására.)
Toljatok 10 millát a lélekkúton, és máris gyorsabb lesz az építkezés
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.95
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2970. hozzászólás - 2010.12.28. 17:16:02 (Válasz Ariel #2969 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.12.28. 16:57:00
Toljatok 10 millát a lélekkúton, és máris gyorsabb lesz az építkezés


Ez nem kivitelezhető, ha megtennénk, a szövetség nem erősödne, hanem gyengülne hosszabb távon. Ne feledd, sokunk nem éri el a magasabb szintű jobb építés hatásfokot adó felszereléseket. Én is azért nem húzom még a szerencsémet (ami jelenleg szintátlagon aluli), mert el kell érnem előbb a 98-100-as szintű LGYs tárgyakat.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.34
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2971. hozzászólás - 2010.12.28. 17:55:06 (Válasz S0laris #2970 hozzászólására.)
60-80-ik szint környékén levőknek nem hiszem, hogy megéri fél évet, vagy még többet várni, míg elérik a szerencse fejlesztő tárgyakat. Pár százezer LE a különbség 10 milliós nagyságrendű beépített LE esetén.

Arról nem is beszélve, hogy azzal sokkal többet buksz, hogy alacsony szerencsével rohangálsz, mint azzal, hogy drágábban fejleszted a szerencsét és emiatt 3-4-el alacsonyabb valamelyik tulajdonságod.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.60
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2972. hozzászólás - 2010.12.28. 18:04:06 (Válasz Ariel #2971 hozzászólására.)
Ariel, sokan gyorsultak be a térkifordító ital miatt, én is váltogatom az EH-t a VF-el. Ráadásul a kereskedelem tovább tápolható max fölé, így 78-as szinten eléred a 100-as cuccokat, az nekem csak 3 szint, amit bő egy hónap alatt elérek. 70 alatt valóban nem éri meg kivárni, viszont a "dobjunk a kútra 10 millát" nem kivitelezhető egy rakás 60-70-es karival, mert az álltalános gyengülést jelent.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.34
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2973. hozzászólás - 2010.12.28. 18:06:56 (Válasz S0laris #2972 hozzászólására.)
jajj nyilván csak viccelt h toljatok a kúton 10milla let
Pontszám: 3.68
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2974. hozzászólás - 2010.12.28. 18:11:57 (Válasz Ricskosz #2973 hozzászólására.)
Tudom, hogy viccelt, azért válaszoltam, hogy ne kössenek bele, és akkor nem fajul megint fikázássá a topic.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.34
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2975. hozzászólás - 2010.12.28. 19:14:49 (Válasz S0laris #2974 hozzászólására.)
A 10 milliós lélekkút nyílván túlzás, ahogy az építés miatti karaktergyengülés is túl van dramatizálva.
Magas szerencsével minden egyéb tulajdonságtól függetlenül 30% eséllyel ki lehet védeni az ellenfél varázslatait és közelharci támadásait.

Sajnos a szerencse hatásáról a játékosok 99%-a még annyit sem tud, mint magáról a harcrendszer működéséről, és ez az egyik oka, amiért a játékosok nem szeretnek LE-ből építeni, mert kidobott LE-nek érzik, egyszerűen azért, mert nem látják, hogy van-e bármilyen hatása a szerencsének.
Tényleg ideje lenne, ha végre a játékvezetés közzétenné a harcrendszer működését, vagy legalább az alapszabályait.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.60
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2976. hozzászólás - 2010.12.28. 19:29:38 (Válasz Ariel #2975 hozzászólására.)
Tényleg nagyszerű lenne ha nyilvános lenne a harcrendszer mikéntje, de ugye akkor nem tudnának mikiék mindent a randomra fogni.......
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.48
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2977. hozzászólás - 2010.12.28. 19:56:40 (Válasz Ariel #2975 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.12.28. 19:14:49
A 10 milliós lélekkút nyílván túlzás, ahogy az építés miatti karaktergyengülés is túl van dramatizálva.
Magas szerencsével minden egyéb tulajdonságtól függetlenül 30% eséllyel ki lehet védeni az ellenfél varázslatait és közelharci támadásait.


Egy kis korrrekció: Jóval magasabb szerencsével a varázslatot valóban 30%-ban véded, de a közelharcot 40%-ban.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.61
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2978. hozzászólás - 2010.12.28. 20:16:14 (Válasz S0laris #2966 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.12.28. 15:10:33
Idézet: Tiha - 2010.12.28. 10:02:39
Nehogy már a mi hibánk legyen, hogy "normális ütemben" játszunk! Ok, a VF is a játék része, de nem kezdetektől. SZóval azért, mert ti szándékosan behúztátok a kéziféket, attól még van egy réteg, aki továbbra is abban az ütemben halad, mint a játék indulása óta. (igen, sajnos egyre kevesebben vannak, pont az ilyen hozzáállás miatt)


Tiha, V1-en csak az AL rántott ki minden épületet (piramist és HT-t kivéve, persze). A felhúzott épületek előnyt termelnek nektek jelenleg is, ez nem elég? Kéne még több előny? Időt kell adni a többi szövetségnek, hogy ne az legyen, hogy jön egy épületcsomag, egy szövetség kihúzza pár hónap alatt, a többi meg évek múlva sem jut el oda (legalább a toplista első oldala el kéne jusson oda, hogy kész az épületcsomag jórésze, mielőtt jön egy új fejlesztés, ehhez képest te úgy kérsz további fejlesztéseket, hogy a top 5 Roninnak már igencsak foghíjas az épületlistája).

az új épületeket nem kötötte szinthez, így egy viszonylag alacsony szintű top szövitag óriási előnyhöz jut anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát. Ezt is vedd számításba.


No lassuk sorban.
Gyakorlatilag a Tyrant is kimaxolt mindent. A szovetsegek javabol viszont (titelet a kivetelnek) hianyzik az aktivitas es az elszantsag, hogy ennek kozelebe erjen. Jopar esetben a kepessegek messze meghaladjak azt amit a szovetseg eler, de egy csomoan meg mindig fogfajosan adnak ki epitesre barmennyi LE-t vagy ugy erzik a magia novelese nem eri meg. Szinten megjegyzendo, hogy az epitesnel az abszolut es nem a relativ LE termeles szamit.

Logikaddal miszerint hagyni kell a tobbi szovetseget felzarkozni, ugy velem, nagyon veszelyes vizekre evezunk. Ilyen alapon ha az IQ-m 10-zel magasabb, mint barki mase, akkor ne novelhessem tovabb, hagyjam a tobbieket felzarkozni nem? Jo persze sarkitok, en is javasoltam olyan fejlesztest, hogy legyenek a jatekban olyan visszacsatolasok, amik a felzarkozast segitik. Epuletek eseteben szerintem erre nem az lenne a megoldas, hogy ne lehessen ujat epiteni, hanem az, hogy a felepitett epuletekben valo lemaradas fuggvenyeben kapjanak 0-50% konnyitast a kisebb szovetsegek. Persze csak ovatosan. Nem lenne praktikus, ha az a strategia alakulna ki, hogy hagyjuk a masik szovit eloremenni, es egy hettel utana mi 30%-kal olcsobban huzhatjuk ugyanazt. A toronynal mar mukodik valami hasonlo.

Azzal, hogy bizonyos epuleteket szinthez kene kotni azt hiszem egyeterthetek. Az altalad emlegetett epikus targyaknal ez meg van valositva, es 15-20 korrekt 80-as szintu kari is ki tud utni maganak 110-es targyat, amihez kepest azert a 125 nem jelent akkora elonyt. Nomeg 125-os targgyal azert nem sokan rohangasznak.
Az epuleteknel is van ra pelda, hogy Miklos beprobalkozott a szinthez kotottseggel (Verem), ez szerintem jarhato ut, erdemes lenne a tovabbiakban is tartani.

A mi alacsonyabb szintu tagjainkra bizonyosan nem igaz amit irsz:
"anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát"
Ok ugyanis nagyon komolyan megeroltettek magukat az epitesben, a szintjukhoz kepest talan meg jobban mint a top karik. Le a kalappal elottuk. De azt hiszem egy sikeres szovi sem engedheti meg maganak, hogy ingyeneloket tartson el.

Jelen esetben a konkret tema a gyorsabb VP regent segito epulet volt, ez peldaul szerintem nem jelent szamottevo elonyt karakterfejlesztesben. Jellemzoen eleg ritkan hasznal az ember varazsitalt, plane ritkan ha leovnjuk a kalandprobakat. Szoval emiatt pont nem izgulnam magam halalra.

Vegul amit en a legnagyobb gondnak tartok, hogy sokan nem hajlandoak tudomasul venni, hogy a szovetseg a jatek strategiajahoz tartozik. Nagy es eros szovetseghez tartozni tapos, kicsihez es inaktivhoz taptalan. Sokan azt varjak el, hogy a kozvetlen barati tarsasagukkal alapitott kis szovetsegben ugyanolyan sikeresek lehessen, mint az, aki egy nagy szovetseg tagja. Nos ujsagom van: nem kell 100+ szintu kari ahhoz, hogy egy szovetseg sikeres lehessen. De az kell, hogy kiterjedt tagsaggal rendelkezzen, akik bzony aldozatot hoznak a kozossegert. A sok kicsi sokra megy elve itt bizony nagyon is komolyan ervenyesul. Es ha mindenki beteszi a sajat kis szeletejet a tortaba, akkor a vegere meglepoen sok tud kikerekedni belole. Raadasul egy nagy letszamu szoviben uj emberekkel lehet megismerkedni a sajat barati koron kivulrol. En ezt tudom javasolni mindenkinek.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.77
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2979. hozzászólás - 2010.12.28. 20:18:56 (Válasz Offsboy #2977 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.12.28. 19:56:40
Idézet: Ariel - 2010.12.28. 19:14:49
A 10 milliós lélekkút nyílván túlzás, ahogy az építés miatti karaktergyengülés is túl van dramatizálva.
Magas szerencsével minden egyéb tulajdonságtól függetlenül 30% eséllyel ki lehet védeni az ellenfél varázslatait és közelharci támadásait.


Egy kis korrrekció: Jóval magasabb szerencsével a varázslatot valóban 30%-ban véded, de a közelharcot 40%-ban.


Ez a szamomra kisse hihetetlennek tuno informacio honnan szarmazik?
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.93
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2980. hozzászólás - 2010.12.28. 20:48:13 (Válasz S0laris #2966 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.12.28. 15:10:33
A Beho elkövette azt a hibát másodszorra is, hogy az új épületeket nem kötötte szinthez, így egy viszonylag alacsony szintű top szövitag óriási előnyhöz jut anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát. Ezt is vedd számításba.


Nono.
Ő megerőltette magát szerintem.
El ne vegyük már tőle az épületeket.

Diclonius 16 (szint) 1.1M LE (építés)
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 9.09
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!