Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3521. hozzászólás - 2011.04.21. 09:58:31 (Válasz Tiha #3519 hozzászólására.)
Azért nem minden tárgy szar, aminek nincs LE szívása és rablásbónusza, csak épp nem portyába kell vinni őket
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.43
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3522. hozzászólás - 2011.04.21. 10:44:10 (Válasz Ariel #3521 hozzászólására.)
Mi az ezt már fórumon meg sem tudjátok beszélni?
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.86
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3523. hozzászólás - 2011.04.21. 16:28:33 (Válasz Tiha #3519 hozzászólására.)
Xenó kristály pont ezt tudja. Emellett portyánál döntesz: Nincs bónusz a tulajdonságokra (vagy kevés), cserében több LE-t kapsz, vagy kevesebb LE, de nagyobb eséllyel nyersz.
Pontszám: 7.39
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3524. hozzászólás - 2011.04.21. 16:28:45 (Válasz Viszok009 #3522 hozzászólására.)
Pont ott beszélik
Pontszám: 7.39
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3525. hozzászólás - 2011.04.21. 16:42:17 (Válasz Craslorg #3524 hozzászólására.)
sztem úgy értette, h ALes fórumon
Pontszám: 5.20
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3526. hozzászólás - 2011.04.22. 00:19:04
Én nem a Lélekszívásra gondolok! Pont, hogy nem veszek fel kábítós tárgyat, sem más tárgyat, mert úgy kevesebb fix LÉ-t ad az EH. Azért fejlesztettem ki az AF-et, hogy több LÉ-t kapjak ezekkel a tárgyakkal, viszont így hátrányba is szorulok, mert nem tudok mást hordani (illetve akkor nem működiek ez az AF és kevesebb LÉ jön)

Ez nem panaszkodás, csak felvetettem ötletként, hisz így meg van kötve az EH-s keze, ha nem akar gyengébb bevételt.
Jó az is hozzátartozik, hogy nem prörgetem veszett módon a küldetéseket, szóval sosem számoltam mennyi portyából van meg a kábítás, vagy a kritikus.

Én úgy érzem az EH így van "ballanszolva", hogy az energiamester bele van számolva, de nem sok olyan tárgy van, ami ehhez adna is.
Ezért gondoltam egy ilyen fókuszkristályra.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.92
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3527. hozzászólás - 2011.04.22. 02:00:51 (Válasz Tiha #3519 hozzászólására.)
Szeretnék olyan fókuszkristályt ami csökkenti a vadászatért kapott TP-t, de csak akkor fejti ki a hatását, ha VF-ezem
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.68
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3528. hozzászólás - 2011.04.22. 07:13:46 (Válasz Tiha #3526 hozzászólására.)
Kábítós küldi 8-9 portya, bőven visszahozza a tárgyak hiánya miatt bukott LE-t.
Pontszám: 7.39
fórumozóAngel1721Férfi
Végzetúr tehetség
127 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3529. hozzászólás - 2011.04.24. 13:26:50
Nekem lenne egy olyan ötletem, hogy ki kéne írni az Epikus és az Entitás tulajdonságait. Ennek a játéknak az alapjai a számításokon és a matekon vannak, de így nem tudjuk mihez viszonyítani a mi erőnket...
Pontszám: 8.03
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3530. hozzászólás - 2011.04.25. 12:59:49
A múltkori javaslatom mellé még egy párat teszek.

1. olyan varázslatok bevezetése ami gyógyítja a végzetúrt. Tehát nem az ellenfelet üti hanem gyógyít. Ehhez a varázslathoz nem kell Iq mivel mindig sikerül, de tau annál inkább, mert az növelné a gyógyítás erejét. Ez a csatát is befolyásolná mivel gyógyítás így kisebb lenne az okozott sebzés. Igaz, hogy így nem fogjuk kivégezni az ellenfelet, de viszont kevesebb ép megy el csatára.
2.semlegesítő varázslat az ellenfél varázslatját vagy ütését védi ki.
- a varázslós: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél varázslatját téríti el teljesen.
- a ütés hárító: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél ütését téríti el teljesen. Minél nagyobb az iq annál több kört véd ki.
-állat babonázó varázslatok: átveszik a másik végzetúr állatok irányítását vagy csak nem engedi őket harcolni.
3. pc-nek a szintjét növelni. 20. szint fölött sokkal erősebb csapásokat adna az ellen félnek.
4. pc semlegesítő épület. Ha ezt megépíti a szövetség nem pc-hetnek rájuk, de ők sem pc-hetnek. Tehát olyan mint a háború és béke csarnoka vagy vagy. De ez a védelem felhúzása több be kerüljön. Például minden szintje csak 1 tagot védjen. Tehát annyira kelljen felhúzni ahány tagú a szövetség.
5. Egy új állat bevezetése. Ez úgy képzelném el. Hogy térkapus szörnyeket lehetne "befogni", ami sokkal erősebb lennének mint az állatok. Felszereléseket fegyvert és varázslatot lehetne nekik venni vagy az is jó amit alapból használtak a harc során. Annyi hátul ütője lenne a dolognak, hogy 2x gyorsabban csökkenne a moráljuk és 2x lassabban lépnének szinteket. Ja és külön csapdakészítés szaki kellene nekik. tehát 100 térkapus csatából itt is 5% körül lenne az elkapásuk lehetőség. De viszont ugyan úgy lehetne sajtolni is őket. De drágább az idomításuk is. Tehát egyenlő is lehet az erősség egy állat és egy térkapus szörny között. De az állatnak 3x nagyobb szint kell.

Szerintem ezek elég sok játék variációs lehetőséget generálnának mivel választási lehetőség adódna vagy ez vagy az.

Mit szóltok?
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.36
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3531. hozzászólás - 2011.04.25. 13:17:10 (Válasz Fubujoci #3530 hozzászólására.)
Idézet: Fubujoci - 2011.04.25. 12:59:49
A múltkori javaslatom mellé még egy párat teszek.

1. olyan varázslatok bevezetése ami gyógyítja a végzetúrt. Tehát nem az ellenfelet üti hanem gyógyít. Ehhez a varázslathoz nem kell Iq mivel mindig sikerül, de tau annál inkább, mert az növelné a gyógyítás erejét. Ez a csatát is befolyásolná mivel gyógyítás így kisebb lenne az okozott sebzés. Igaz, hogy így nem fogjuk kivégezni az ellenfelet, de viszont kevesebb ép megy el csatára.
2.semlegesítő varázslat az ellenfél varázslatját vagy ütését védi ki.
- a varázslós: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél varázslatját téríti el teljesen.
- a ütés hárító: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél ütését téríti el teljesen. Minél nagyobb az iq annál több kört véd ki.
-állat babonázó varázslatok: átveszik a másik végzetúr állatok irányítását vagy csak nem engedi őket harcolni.
3. pc-nek a szintjét növelni. 20. szint fölött sokkal erősebb csapásokat adna az ellen félnek.
4. pc semlegesítő épület. Ha ezt megépíti a szövetség nem pc-hetnek rájuk, de ők sem pc-hetnek. Tehát olyan mint a háború és béke csarnoka vagy vagy. De ez a védelem felhúzása több be kerüljön. Például minden szintje csak 1 tagot védjen. Tehát annyira kelljen felhúzni ahány tagú a szövetség.
5. Egy új állat bevezetése. Ez úgy képzelném el. Hogy térkapus szörnyeket lehetne "befogni", ami sokkal erősebb lennének mint az állatok. Felszereléseket fegyvert és varázslatot lehetne nekik venni vagy az is jó amit alapból használtak a harc során. Annyi hátul ütője lenne a dolognak, hogy 2x gyorsabban csökkenne a moráljuk és 2x lassabban lépnének szinteket. Ja és külön csapdakészítés szaki kellene nekik. tehát 100 térkapus csatából itt is 5% körül lenne az elkapásuk lehetőség. De viszont ugyan úgy lehetne sajtolni is őket. De drágább az idomításuk is. Tehát egyenlő is lehet az erősség egy állat és egy térkapus szörny között. De az állatnak 3x nagyobb szint kell.

Szerintem ezek elég sok játék variációs lehetőséget generálnának mivel választási lehetőség adódna vagy ez vagy az.

Mit szóltok?


1. Szuper, végre nem ájulna el a 3. vagy 4. kör végén az ellenfél, hanem végig lehetne verni 6 körön keresztül. És masszív LE szívással végigverni még plusz 2-3 körön keresztül. Ilyet szeretnél? Melyik oldalán vagy a fent vázolt történetnek? Amit Te javasolsz, arra ott van a sebgyógyítás képesség.

2. Még jobban erősítsük az IQ egyeduralmát? Miért is ne? Végülis még mindig nem az első körben dől el a csaták 60-70%-a, igaz?

3-4. Mennyi ideig tart újra egy épületet felépíteni, ami aztán konstans "tápot" nyújt?

5. ebbe belegondolni sem merek. Tegye meg valaki helyettem... Olyan állat, ami lassabban lép szintet, ráadásul a morálja is gyorsabban esik... Bűvös sípod van tán?
Pontszám: 5.13
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3532. hozzászólás - 2011.04.25. 17:22:14 (Válasz Yaksee #3531 hozzászólására.)
1. Szuper, végre nem ájulna el a 3. vagy 4. kör végén az ellenfél, hanem végig lehetne verni 6 körön keresztül. És masszív LE szívással végigverni még plusz 2-3 körön keresztül. Ilyet szeretnél? Melyik oldalán vagy a fent vázolt történetnek? Amit Te javasolsz, arra ott van a sebgyógyítás képesség.

1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.

2. Még jobban erősítsük az IQ egyeduralmát? Miért is ne? Végülis még mindig nem az első körben dől el a csaták 60-70%-a, igaz?

minden játékban a varázslat erősebb mint a közelharc. Ebben is. azzal, hogy egy választási lehetőséget adok csak a játék változatosságát szeretném növelni. Most is az i.q védekezés kombó a legerősebb, ezzel nem változik semmi.

5. ebbe belegondolni sem merek. Tegye meg valaki helyettem... Olyan állat, ami lassabban lép szintet, ráadásul a morálja is gyorsabban esik... Bűvös sípod van tán?

valamit valamiért tehát ha erősebb állatot térkapus szörnyet akarsz többet is kell érte tenni. De ezt is csak választási lehetőségként írtam.

u.i: nem tényként írtam le az arányokat, azért kell megbeszélni, hogy lenne jó. Ahelyett, hogy elveszel a részletekben, nézd inkább az egészet. Arra lettem volna kiváncsi, hogy az elképzelés jó lenne-e vagy nem.
A hozzászólást Fubujoci módosította 2011.04.25. 17:25:12-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 6.64
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3533. hozzászólás - 2011.04.25. 17:52:58 (Válasz Fubujoci #3532 hozzászólására.)

Röviden és tömören.

Pontszám: 7.53
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3534. hozzászólás - 2011.04.25. 17:54:22 (Válasz Fubujoci #3532 hozzászólására.)
Idézet: Fubujoci - 2011.04.25. 17:22:14
1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.


sebgyógyítás leírása
Pontszám: 7.21
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3535. hozzászólás - 2011.04.25. 18:06:39
1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.

igazad van kihagytam egy is szócskát, pedig gépeltem vagyis azt hittem. azt hittem manareg-re gondolsz. Na mindegy csak azért javasoltam hátha lehetne valami változás ebben a játékban, tudom, hogy úgy se lett volna megcsinálva. de jó lett volna, mert ez az állandó Térkapuzgatás lefáraszt. már tiszta tamagoccsizás az egész. állatokat fejlesztése és térkapu és kész. Az új eventre is csak ezért neveztem mert már 4 hónapja ugyan abban a kategóriában (bajnokin) vagyok.
A hozzászólást Fubujoci módosította 2011.04.25. 18:07:10-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 4.78
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3536. hozzászólás - 2011.04.25. 18:15:42 (Válasz Fubujoci #3535 hozzászólására.)
Már ne haragudj, de ez a Te döntésed volt, hogy nem használod ki a játék adta összes lehetőséget. Ha izgalmasabbá akarod tenni a saját játékodat, akkor próbálj ki pár dolgot. Persze ahhoz szintet is kell lépni... Nem csak bajnokiból áll a világ.
Pontszám: 7.21
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3537. hozzászólás - 2011.04.25. 18:27:59 (Válasz Yaksee #3536 hozzászólására.)
még af képességek növelését és ismételhető küldiket nem csináltam még. két munkahely véget Lady Alvariel medáljai meg szóba sem jöhet. Ja és még kristály hordát soha nem értem el. a többi meg volt. háborúnak nem látom értelmét meg sok szövetségben vannak jó fej emberek és nem támadom őket. a szövetségi társaimért, az evettekért és bajnokiért vagyok bent. 2008 óta sok fejlesztés volt de egyre lassabban és hasonló dolgok pörögnek egy folytában.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 6.68
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3538. hozzászólás - 2011.04.25. 19:39:26 (Válasz Fubujoci #3537 hozzászólására.)
Idézet: Fubujoci - 2011.04.25. 18:27:59
...háborúnak nem látom értelmét meg sok szövetségben vannak jó fej emberek és nem támadom őket.

Ez azért hülyeség szerintem. Nekem is van pár ismerős másik szövikben, mégsem érdekelt, ha háborúzunk, mint ahogy az sem izgatja őket, ha lecsapnak és engem, ha lecsapom őket. Ettől még jóban vagyunk
A hozzászólást Craslorg módosította 2011.04.25. 19:39:46-kor
Pontszám: 8.26
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3539. hozzászólás - 2011.04.25. 19:41:24
szeretném javasolni a játékvezetőségnek azt az egyszerű és játékosbarát elgondolást, hogy az ez utáni eventek, lehetőleg a versenyszerverek közötti szünetre legyenek időzítve ....habár nem nagy dolog, szerintem sok örömet szereznétek vele egy bizonyos játékosrétegnek
Time in a bottle
Pontszám: 6.06
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3540. hozzászólás - 2011.04.26. 09:41:35 (Válasz Craslorg #3538 hozzászólására.)
V2-ön 37. szinten vagyok szerintem 5 aktív játékos van a szintemen. Ha azt nézzük szerintem akiket elérek és aktívak kb 40 ember (lefelé is nézve). ebben benne vannak a szövetségem tagjai közül egy páran és az ismerősök is. Tehát szerintem a legjobb lenne egy közös ellenség létre hozása. Mint a xénó is volt, langadór, zarnod. Nekem eddig a xénó tetszett a legjobban mert itt tényleg látszott menyien lehetnek aktívak és a jutalmazások se voltak rosszak. Szerintem nem lenne rossz a majd vissza hívni őket. Vagy például az egyik szövetségben elromlott a térkapu és több száz szörny jött át rajta, hogy elfoglalják a bolygót. Javaslatom még több kristály horda bevezetése például 20 szintenként. most 100 fölöttiek lehetne még 80-as, 60-as esetleg 40-es. De elég lenne 60 és 80 is. Térkép is tetszetek, De most ez a tp szerzés sorozat nem illet bele térképbe. Na mindegy valamit tenni kellene, hogy segítsük a kicsiket és az újakat. Mert fogyunk és ez tény az első 5 oldalon a szövetségek több mint a fele meg van hallva és még sokan úgy vannak, hogy már csak ha kedvük van lépnek fel. Tudjuk azt is hogy a jó társaság, fórum is sok embert vissza fog a kilépéstől, de kérdezem a szövetségek meghalnak kik játszanak egyáltalán?
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.75
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő