Idézet: Fubujoci - 2011.04.25. 12:59:49 A múltkori javaslatom mellé még egy párat teszek.
1. olyan varázslatok bevezetése ami gyógyítja a végzetúrt. Tehát nem az ellenfelet üti hanem gyógyít. Ehhez a varázslathoz nem kell Iq mivel mindig sikerül, de tau annál inkább, mert az növelné a gyógyítás erejét. Ez a csatát is befolyásolná mivel gyógyítás így kisebb lenne az okozott sebzés. Igaz, hogy így nem fogjuk kivégezni az ellenfelet, de viszont kevesebb ép megy el csatára.
2.semlegesítő varázslat az ellenfél varázslatját vagy ütését védi ki.
- a varázslós: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél varázslatját téríti el teljesen.
- a ütés hárító: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél ütését téríti el teljesen. Minél nagyobb az iq annál több kört véd ki.
-állat babonázó varázslatok: átveszik a másik végzetúr állatok irányítását vagy csak nem engedi őket harcolni.
3. pc-nek a szintjét növelni. 20. szint fölött sokkal erősebb csapásokat adna az ellen félnek.
4. pc semlegesítő épület. Ha ezt megépíti a szövetség nem pc-hetnek rájuk, de ők sem pc-hetnek. Tehát olyan mint a háború és béke csarnoka vagy vagy. De ez a védelem felhúzása több be kerüljön. Például minden szintje csak 1 tagot védjen. Tehát annyira kelljen felhúzni ahány tagú a szövetség.
5. Egy új állat bevezetése. Ez úgy képzelném el. Hogy térkapus szörnyeket lehetne "befogni", ami sokkal erősebb lennének mint az állatok. Felszereléseket fegyvert és varázslatot lehetne nekik venni vagy az is jó amit alapból használtak a harc során. Annyi hátul ütője lenne a dolognak, hogy 2x gyorsabban csökkenne a moráljuk és 2x lassabban lépnének szinteket. Ja és külön csapdakészítés szaki kellene nekik. tehát 100 térkapus csatából itt is 5% körül lenne az elkapásuk lehetőség. De viszont ugyan úgy lehetne sajtolni is őket. De drágább az idomításuk is. Tehát egyenlő is lehet az erősség egy állat és egy térkapus szörny között. De az állatnak 3x nagyobb szint kell.
Szerintem ezek elég sok játék variációs lehetőséget generálnának mivel választási lehetőség adódna vagy ez vagy az.
Mit szóltok?
1. Szuper, végre nem ájulna el a 3. vagy 4. kör végén az ellenfél, hanem végig lehetne verni 6 körön keresztül. És masszív LE szívással végigverni még plusz 2-3 körön keresztül. Ilyet szeretnél? Melyik oldalán vagy a fent vázolt történetnek? Amit Te javasolsz, arra ott van a sebgyógyítás képesség.
2. Még jobban erősítsük az IQ egyeduralmát? Miért is ne? Végülis még mindig nem az első körben dől el a csaták 60-70%-a, igaz?
3-4. Mennyi ideig tart újra egy épületet felépíteni, ami aztán konstans "tápot" nyújt?
5. ebbe belegondolni sem merek. Tegye meg valaki helyettem... Olyan állat, ami lassabban lép szintet, ráadásul a morálja is gyorsabban esik... Bűvös sípod van tán?