Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2861. hozzászólás - 2010.12.09. 20:16:13 (Válasz Ricskosz #2860 hozzászólására.)
A tisztan harcos karakter fejlesztese tobbe kerul, hosszutavon nem lehet vele eredmenyes lenni, nagysagrendileg kb. egyforma LE bevetelek eseten. Az Le bevetelekkel lehet tukkozni de az nagyreszt nem a "stilustol" fugg hanem, hogy mennyi idod van a jatekra es mennyire vagy pl. "kreativ".

Nyilvan valoan nem a velelten vagy a divat muve, hogy a top karakterek azt fejlesztenek amit. Nekem lassan 1 eve nincs tapasztalatom alacsonyabb szinten ezert arrol inkabb csak a korabbi tapasztalataim alapjan tippelhetek, de ha az aranyokat nezzuk gyakorlatilag "harcos" karakterek nem nagyon vannak a jatekban nem csak a topon de alacsonyabb szinten sem (mondjuk 30-40-tol felfele). (Miklos egy korabbi kijelentese szerint nincs eltolodas a varazslat/IQ javara, ez csak a jatekosok heppje, hogy majd mindenki IQ-t fejleszt, de ezzel szerintem nem sokan ertenek egyet.)
Pontszám: 6.77
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2862. hozzászólás - 2010.12.09. 20:35:13 (Válasz Wuher #2861 hozzászólására.)
Nem akarok beleokoskodni a témába, de azért valamit közbeszúrnék. Lehet, hogy elszigetelt eset vagyok, de én pl 56-os szinten 118 as alap IQ-val (+14 tárgybónusz +15 nekrofun) nyertem bajnokit. Ami lássuk be szánalmasan kevés, ezután el is kezdtem iq-t tolni, mert még a kalandszörnyek is levarázsoltak.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.98
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2863. hozzászólás - 2010.12.09. 20:42:37 (Válasz Pietrus #2862 hozzászólására.)
Erre annyit tudok mondani, hogy random. De ez a másik oldalon is megvan, amikor 70%os találati eséllyel 3* találom el, emellett ugye beszívom a varit és már ki is kaptam

A varázsló: IQ, Tau, Védekezés, Krit vari és kész is

A harcos: Védekezés, Támadás, Erő, egészség is kell, mert le fog varázsolni csúnyán és persze kritikus ütés. Emellett ne beszéljünk még a vastag bőrről és folyamatos sebgyógyításról sem...ugyanakkora LE bevétel mellett baromi nehéz labdába rúgó közelharcos karaktert csinálni. V2-n a fordított szerepet játszottam, mint V1-en..
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.71
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2864. hozzászólás - 2010.12.09. 20:57:03 (Válasz Eliteninja #2863 hozzászólására.)
Nem is azt mondtam, hogy hosszútávon életképes. Ezt a taktikát én is csak arra a bajnokira építettem fel. Hanyagoltam az iq-t, viszont a főbb esélyeseket max eséllyel ütöttem meg közelharcban, és az erőm sem volt kicsi + jó állatok. Emellett néha a varázslat is bejött, és volt, amit le is védtem. De amúgy elég életképtelen volt, mint írtam, még a kalandos/térkapus szörnyek is folyamatosan levarázsoltak, ami egy idő után elég idegesítő, és tarthatatlan.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.98
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2865. hozzászólás - 2010.12.09. 21:44:59 (Válasz Wuher #2861 hozzászólására.)
Több oka is van annak, hogy miért az IQ a legmagasabb tulajdonság magas szinten. Dupla funkciója van, nem csak a varázslat sikere múlik rajta, de az ellenfélé is kivédhető vele. Másrészt a közelharc már ezerszer meg lett piszkálva. Lebutítva az állatok kritikus ütése, megbuherálva az erőbónusz, aztán megint legyengítve, ott a hatalmas random, a nem kiszámítható sebzés, miközben a varázslatok a játék eleje óta változatlanul működnek, egyértelműen számolható a sebzés a taumaturgiából. Ráadásul magas szinten jönnek a nagy lélekszívással felszerelt varázslatok, amivel össze lehet annyit szedni, amennyit közelharcban is.

Csak varázslatokra gyúrni szerintem mégsem érdemes. A varázslatok gyenge pontja a szerencse. Sokkal többet számít a szerencse egy varázslónak, mint egy harcosnak. Ha a varázslónak kicsi a szerencséje, akkor 30% eséllyel el is bukja a csatáit. Míg egy harcos egy körrel kevesebbszer talál, miközben az állatai ugyan úgy beütnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
fórumozóCsicsi74Nő
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2866. hozzászólás - 2010.12.09. 23:41:46
Csak javaslat, (és nemigen vagyok aktív játékos, leginkább a gyors szervereken játszom, de ott néha hiányzik egy ilyen, mert nem tudom elkölteni a lélekgyémántokat) Lélekgyémántért szerezhető gyógy-, varázs- és kristályital. (mondjuk valami hasonló formátumban: magasabban szerezhető mint az ösköves, és nincs napi korlát, LE-ért szerezhetőnél többet adna, az őskőért szrezhetőért kevesebbet)
Pontszám: 6.67
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2867. hozzászólás - 2010.12.10. 08:46:23 (Válasz Birka #2858 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.12.09. 15:44:45
Koc, krerdes az, hogy a 700-800-as krit arabol mennyi erot tudnal magadra huzni, es egyaltalan nem vagyok benne biztos hogy meg mindig a kritikusnal van a pont...


0-as kritikusod lenne?
A Terkapuban, epikusnal, entitasnal mindenhol szopnad be a kritikus utest? Nyilvan nem.
Akkor mennyi is lenne? 200? 300?
Nem mondom, hogy lehetetlen taktika, - korabban is csak azt allitottam, hogy a kritikus vedo szerepet nem vizsgalod - de azt igen, hogy jo fel evig buko, mire eselye van csak harc szempontbol egyenesbe kerulni.
Es persze pápá kritikus kuldi, cserebe mindenki rajtad akarna megcsinalni.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.14
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2868. hozzászólás - 2010.12.10. 08:57:17 (Válasz Wuher #2861 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.12.09. 20:16:13
A tisztan harcos karakter fejlesztese tobbe kerul, hosszutavon nem lehet vele eredmenyes lenni, nagysagrendileg kb. egyforma LE bevetelek eseten.


Szemenszedett marhasag. Nincs olyan, hogy mennyibe kerul. Ez egy ertelmetlen fogalom egy olyan kornyezetben, ahol egymashoz merten szamitanak a fejlesztesek. Az IQ-bol attol fuggoen eleg az 500 vagy keves a 700, hogy ellenfeleid mit tudnak felmutatni. Minel tobben allnak le az IQ fejlesztesrol, annal kisebb a varazslokon az IQ fejlesztesi kenyszer, annal kevesebb LE-t kell IQ-ba olniuk, annal tobb LE marad arra, hogy a harcos ellen vedelemmel, krtikussal(!) vedekezzenek. Ilyen kornyzeteben nem el meg (jol) a harcos kari.
Ha viszont magas az IQ spec karik szama a kornyzeteben, akkor sok LE-t kell olniuk az IQ-ba, hogy a felszinen tudjanak maradni, nem marad (eleg) LE a kozelharci tulokra, szakikra. Ilyen kornyezetben kiraly lehet a harcos kari.
A fentiekbol latszik, hogy mindket taktika annal olcsobb, es ezaltal annal sikeresebb, minel kevesebb kovetoje van.
A kerdes tehat valojaban az, hogy korulbelul hany % harcost bir el a rendszer. Es erre a kerdesre mar bizonyosan igaz az a valasz, hogy lenyegesen kevesebbet, mint varazslot.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.20
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2869. hozzászólás - 2010.12.10. 10:03:30
érdekes egy dolog ez amúgy...
varázslónál: védekezés, IQ, taumautgia és szerencse a mérvadó
harcosnál: erő, támadás, IQ, szerencse

Az egy fogós kérdés hogy harcosnál érdemes é nagy védekezés fejlesztésbe kezdeni... egy varázsló ellen szerintem elég az átlagos is, másik harcos ellen pedig nem kell félni a fizikai sebzéstől, egyszerűen nagyobbat kell ütni mint ő...
Mindkét stratégia életképes lehet, persze most ne nézzük azt hogy mi van ha +7,8 szintről támadnak, maradjunk a szoros környezetében a karakternek...
tehát tulajdonságban nincs nagy különbség a befektetett LE-t nézve, egy kis hátrány a szakértelmekben mutatkozik meg hiszen egy harcosnak mindkét kritikus szakértelmet erősen érdemes fejlesztenie, míg egy varázslónak elég szinte csak a kritikus varázslatot. Mert ugye ismerjük azt a "mondást" hogy ha nem találnak el fizikai harcban, a nulla kritikus ütése is nulla lesz

Ne ássuk el a harcosokat, 3 bajnokit csak nyertem már én is, pedig harcos volnék
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 5.07
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2870. hozzászólás - 2010.12.10. 10:13:42 (Válasz Dozer #2869 hozzászólására.)
Persze csak amíg olyan kreatív tárgyak vannak, hogy 50IQ/Támadás és a szinted is ad támadó bónuszt, vagy a varázslő rádlő egy olyan varázslattal ami levesz mondjuk 100 védőt, nem elég, hogy levarázsolt még szét is veri a fejedet a varázspálcával.

Amíg az IQ kettő az egyben tulajdonság addig mindigis olcsóbb lesz varázslót csinálni, mint közelharcost ebben a játékba. Kócos remélem ezt te sem gondoltad komolyan

V2-n varázslóval játszom és megmondom őszintén sokkal könnyebb volt vele játszani, sokkal kevesebb LE-t igényelt. Építő karinak indult és egyszer be is falaztam, ezután vissza tudtam hozni olyan szintre, hogy a pókokat kivéve majdnem mindenkit megvert a szintjén...

IQ, védekezés, Tau, krit vari. Viszont a harcosnak, Védekezés, erő, egészség, támadás, krit ütés...persze még az állatszakik, de azt most ne soroljuk ide. A gond nem csak itt van, hanem a tárgyak kivitelezésében, valamitn abban, hogy magas szinten már akár 100 tulajdonságot is módosíthat egy varázslat. Mivel harcosként nem tolom az IQ-t, valószínű, hogy beszívom a varázslatot és a tulajdonságcsökkentő tényezőt is. MIvel a szinttel együtt nő a támadás a varázslónak nem kell ráköltenie annyit, hogy el tudjon találni, amíg csomó varázsló felszerelés támadást is ad, nem csak IQ-t, valamit a tulajdonságcsökkentés.

Amíg ekkora a random a közelharcban és egyszerre ad sok felszerelés közel azonos IQ/Támadást addig mindigis könnyebb lesz varázslót csinálni, mint harcos karaktert.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.28
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2871. hozzászólás - 2010.12.10. 10:20:23 (Válasz Eliteninja #2870 hozzászólására.)
persze hogy könnyebb varázslót csinálni mint harcost, szerintem ezzel mindenki tisztában van
de ha egy varázslónak nem üt be a varázslata akkor nagy bajba kerül, míg egy harcos azért csak bízhat 6, vagy akár több harci körbe is...
Az állat szakik a varázslónak is fontos, hiszen a magas szintű állat mindenkinek kell, egy harcosnak azért hogy nagyot üssenek, egy varázslónak meg azért hogy nagy elnyelést adjanak, illetve valamennyire kompenzálják a bekapott fizikai sebzést...

Amúgy én itt is látok némi problémát, olykor kicsit mintha túl sok elnyelést adnának a dögök
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 5.07
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2872. hozzászólás - 2010.12.10. 10:46:50 (Válasz Eliteninja #2870 hozzászólására.)
Idézet: Eliteninja - 2010.12.10. 10:13:42
Amíg az IQ kettő az egyben tulajdonság addig mindigis olcsóbb lesz varázslót csinálni, mint közelharcost ebben a játékba. Kócos remélem ezt te sem gondoltad komolyan


Leirom lassan, hogy te is ertsd: nincs olyan, hogy ennyibe kerul az IQ, a vedekezes vagy a tamadas. Mindkettot folyamatosan fejleszted es a cel nem egy adott szint elerese, hanem az, hogy az ellenfeleidnel jobb legyel. Tehat nem lehet olyat leirni, hogy az IQ fejlesztese 100 egyseg, a tamadase meg 150 egyseg. Ez ertelmetlen. Ha az IQ eleg magas, akkor tobbe kerul 1 pont fejlesztese, mint 1 tamadas + 1 vedekezes (ezzel a ket tulajdonsaggal egyenerteku ugye), tehat dragabb. Sot macerasabb is, mert 2-szer 100K-t egyszerubb gyujtogetni, mint egyszer 200-at. (Megjegyzes: konnyen lathato, hogy ha a vedekezes = tamadassal, akkor gyok2 az az arany ahonnan az IQ fejlesztese koltsegesebb, hiszen: 2x^2 < y^2 egyenlotlensegbol ha x es y pozitiv, akkor (gyok2)x <y kovetkezik.)

A fenti arany (szukseges IQ, szukseges tamadas/vedelem) elsodlegesen attol fugg, hogy melyik taktikan mennyien vannak. A topban Otoaak nyoman tobben megprobalkoztak azzal, hogy a harcos utat valasszak. Ezert az IQ fejlesztes belassult, a szukseges tamadas/vedelem szint felgyorsult, igy most a harcosokra rossz idok jarnak. Amig ez nem volt igaz, addig Otoaak bizony olyan karikat is siman elvert akiknek lenyegesen tobb volt az osszes szerzett LE-juk, mint Otoaaknak.
Ez egy dinamikus rendszer. A rendszer hibaja az, hogy a sulypontja (ahova igyekszik) az nem egy 50-50 varazslo/harcos arany korul van, hanem joval eltolodva a varazslok javara (mondjuk 90-10, de ez nyilvan csak hasrautesszeru szam).

Kerlek, ha ezt cafolni szeretned, kerits egy komolyabb ervet annal, hogy "ugye ezt te sem gondolod komolyan", mert igy pont, hogy teged nem lehet komolyan venni.
A hozzászólást Morzkod módosította 2010.12.10. 10:47:31-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.38
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2873. hozzászólás - 2010.12.10. 10:56:00
Egy bizonyos valaszt lehet szerezni a dologra.
Van az a vilag ahol 50.szintukent indulnak a karakterek. Csinaljatok egy harcos es egy varazslo karaktert. Aztan engedjetek ossze nehanyszazszor oket. Majd abbol lehet levonni nemi kovetkeztetest.

Mert igy eleg elmeleti sikon megy a dolog.
Es ezekkel a statisztikakkal esetleg Miklost is meg lehet gyozni, ha valahol valtoztatni kene.
Pontszám: 7.51
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2874. hozzászólás - 2010.12.10. 11:19:11 (Válasz AranyAlma #2873 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2010.12.10. 10:56:00
Egy bizonyos valaszt lehet szerezni a dologra.
Van az a vilag ahol 50.szintukent indulnak a karakterek. Csinaljatok egy harcos es egy varazslo karaktert. Aztan engedjetek ossze nehanyszazszor oket. Majd abbol lehet levonni nemi kovetkeztetest.

Mert igy eleg elmeleti sikon megy a dolog.
Es ezekkel a statisztikakkal esetleg Miklost is meg lehet gyozni, ha valahol valtoztatni kene.


Kontextus nelkul? A varazslo karinak a kornyezetehez merten kell varazslonak lenni, es ugyanigy a harcosnak.
Ki fogja megmondani, hogy hanyas IQ-ja legyen az 50-es varazslodnak? Mert nyilvan nem az egy szem harcos ellenfel, hiszen neki IQ-ja csak minimalis lesz.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 4.10
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2875. hozzászólás - 2010.12.10. 13:56:49
én azon gondolkodtam mi lenne ha a kémgömbnek is több szintje lenne. Például 1-től 20-ig csökkentené a vp-t minden szintje eggyel. 20-tól 40-ig meg az időt például szintenként egy perccel. Ha pedig 20. szintű megnézhetnéd az ellen fél szakértelmét. 40. szintnél nem látná az ellen feled az ép és vp-edet csak akkor ha a nekik is 40. szintű. A végén kb 10 vp és 30perc lenne a kémkedés. tudom van ilyen relikvia, ezért gondoltam, hogy maximum ennyit adjon vagy kevesebbet. Mit szólnátok ehhez?
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 3.82
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2876. hozzászólás - 2010.12.10. 15:05:45 (Válasz Morzkod #2874 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2010.12.10. 11:19:11
Idézet: AranyAlma - 2010.12.10. 10:56:00
Egy bizonyos valaszt lehet szerezni a dologra.
Van az a vilag ahol 50.szintukent indulnak a karakterek. Csinaljatok egy harcos es egy varazslo karaktert. Aztan engedjetek ossze nehanyszazszor oket. Majd abbol lehet levonni nemi kovetkeztetest.

Mert igy eleg elmeleti sikon megy a dolog.
Es ezekkel a statisztikakkal esetleg Miklost is meg lehet gyozni, ha valahol valtoztatni kene.


Kontextus nelkul? A varazslo karinak a kornyezetehez merten kell varazslonak lenni, es ugyanigy a harcosnak.
Ki fogja megmondani, hogy hanyas IQ-ja legyen az 50-es varazslodnak? Mert nyilvan nem az egy szem harcos ellenfel, hiszen neki IQ-ja csak minimalis lesz.


Igen kontextus nelkul, itt most csak a harcos es a varazslo osszehasonlitasa. Vegre eldolhetne, hogy a harci rendszerben valoban tul van-e sulyozva a varazslat vagy sem. A dolog tobbfelekeppen tesztelheto, hiszen torolheto a karakter es ujra generalhato. A LE pedig mindig ugyanaz, tehat osszehasonlithato allapbol lehet kiindulni.
Amugy meg kiprobalhatsz tobb mindent. Hiszen torlod a
Pontszám: 7.51
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2877. hozzászólás - 2010.12.10. 15:58:10 (Válasz Fubujoci #2875 hozzászólására.)
Szakértelmek láthatóságát nem támogatom, de a szintenként csökkenő költség jó ötlet!
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 8.57
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2878. hozzászólás - 2010.12.10. 16:16:06 (Válasz Wuher #2859 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.12.09. 18:57:38
Nezd nyilvanvaloan nem ertunk egyet es en nem is akarlak meggyozni, de csak gondold at mit is jelent hibridnek lenni ebben a jetekban. A varazslot nem pusztan a 700-as Iq teszi es valaki nem attol lesz harcos mert 20-as az IQ-ja. Ebben a jatekban aki hibrid araktert fejleszt az vagy irtozatosan eros a szintjen vagy "feladta" a jatekot es mar csak a nala gyengebbekkel versenyez. Mikor a lenyeges tulajdonsagok osszemeresere kerul a sor annyira kicsi az ablak, hogy 6-8 tulajdonsaggal (szakertelemmel) egyszeruen nem lehet topnak lenni ami egy sikeres hibridhez kellene.


Egy hibridhez 4 tul kell magasabban. Támadás, védekezés, IQ és szerencse, ezekből az IQ az ami kell magasabban, és a szerencsét is érdemes tolni. A többi lehet közepes vagy akár alacsony is (a taumaturgiát érdemes legalább közepesen tartani). A két kritből az egyik magas, a másik közepes és turbózod. Ezekhez nem kell emberfeletti karakterfejlesztés.

A lefele támadást nem fejlesztési stratégia kívánja meg, hanem a jelenlegi hibás játékrendszer. Az ismételhető küldik és az LE/TP arány az, ami miatt lefele KELL ütni, ha nem akarod vízfejűvé változtatni a karakteredet beszedett portya TP-vel, illetve nem akarsz sok LE-t lötyökre költeni.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 6.42
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2879. hozzászólás - 2010.12.10. 22:12:44 (Válasz Morzkod #2872 hozzászólására.)
Szerintem addig amig senki nincs az abszolut tudas birtokaban csinjan kellene banni az oylan kijelentesekkel, hogy marhasag egyik vagy masik elmelet. En nem fogok megtanitani senkit jatszani attol mert sokan elkenyelmesedtek a topon es elfelejtettek jatszani nem lesz olcsobb a karakter fejlesztes es a teny az teny marad. En nem ahhoz merem a varazslo es harcos karakter fejlesztesi kolteget, hogy kit akarok megverni, mert ahhoz ennek semmi koze nincsen. A V4-es teszteles mar az elso alkalommal megvolt. Nyilvan konnyebb leugatni masokat mint utannajarni a dolognak.

Masreszrol persze a jelenlegi helyzetben nagyon docogosen haladnak a dolgok de amig ilyen aranyok vannak tolem ne varja senki, hogy kiadjam a pontos adatokat a 90% javara, nincsenek suicid hajlamaim amiket ilyen formaban kellene kieljek.
Pontszám: 5.92
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2880. hozzászólás - 2010.12.10. 22:33:01 (Válasz Wuher #2879 hozzászólására.)
Valójában az abszolut tudás nem is létezik. A játék folyamatosan változik, ami ma jó taktika, az holnapra totális csőd lehet. Ami nyerő alacsony szinten, az bukta lehet 30 szinttel feljebb. És itt nem kell nagy dolgokra, szabálymódosításokra gondolni, elég a hordázás megjelenése, egy olyan szövibe tartozás, ahol van magas szintű kennel, vagy egy alvilági verem.
De ennél sokkal kisebb dolgok is borítják az aktuális erőviszonyokat. Ilyen például egy magas szinten felbukkanó új fegyver, aminek 70-80 támadása van, és az addig eltalálhatatlannak tűnő ellenfél rögtön elérhető közelségbe kerül. Míg alsóbb szinteken a védelem növekedésével nem tart lépést a fegyverek támadása, addig magas szinten nagyon úgy tűnik, hogy képtelenség akkora védelmet elérni, hogy minimális erőfeszítéssel ne lehessen 80%-os találati esélyt összehozni ellene.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!