Re: Játék fejlesztés
6179. hozzászólás - 2013.12.03. 18:46:21
Sziasztok , üdvözölnék mindenkit
egy kis off az elejére:
Régebben játszottam a játékkal , még a kezdetekben , és idő hiánya miatt később abba kellet hagynom , amúgy örülök , hogy még most is van és nagyon tetszik még most is , szerintem egyik legjobb böngészős játék amit valaha játszottam.
Azért írtam ezt , hogy már játszottam , mert a következő javaslatoknál , ne nézzetek rám úgy légyszíves , mint ha kezdő vagy új lennék , mert minden új dolgot nagyjából átnéztem , képben vagyok a mostani eseményekkel.
Szóval több javaslatom is lenne, új fejlesztések és ötletek.
1, V4-re vonatkozóan: Egy ötletem lenne, számolásaim és gondolat menetem alapján, azt javasolnám, hogy a 60-as karakterek kezdjenek több LE-vel mint 25 millió.
Meg is indoklom itt , hogy miért: Ezek a karakterek 25 millióval kezdenek, ez a mennyiség eléggé soknak tűnik , de miután az ember elkezdi elosztani , nagyot csalódik. Egy 20-as alapértékű képességet , mondjuk Támadást (ez csak példa) 300-ra felnövelni kb 10 millió LE , mind ezt specializáció nélkül, specializációval 8 millió (ezek nem pontos összegek, de megközelítőleg ennyibe kerülnek). Ebből már látszik , hogy a 25 milliónak majdnem a fele már el is ment , pedig még csak 1 képességet növeltünk meg és hozzáteszem nem is olyan vészesen. Emelé még ott van másik 6 alapképességünk amit kell növelnünk , persze az Egészség és a Mágia az alacsonyabb értékeket kap, de még szakértelmeinket nem is fejlesztettük. Amúgy egy átlagos normális elosztással egy egész türhető karit lehet csinálni mondjuk egy 1400 TÖ / 1400 SZÖ is meglehet simán, DE arra is kell gondolni , hogy ezeket a karaktereket elvileg átvitelre illetve medálok szerzésére csináljátok a már karival rendelkező játékosoknak. Itt térnék rá a karakter átvitelére, regisztráltam 1-es világra , csak körbenézni milyen értékekkel rendelkeznek a játékosok , és hát mondjuk a 60-70 szint között lévőket néztem , mert V4 végére itt lesz az a karakter valahol , amennyiben nem legnagyobb szinttel akar átmenni. Ezeken a szinteken a karakterek nagy része és gondolom akik aktívak is általában 1600/1600 vagy efölött vannak mint mondjuk a 2000/2000 vagy a 2500/1600 na most ránézésre is egy picit az 1400/1400 kevesebb, persze több LE-van itt , meg gyorsabb , meg ki van fejlesztve 3 tényleg eléggé fontos szakértelem a V4-en , de azt ne felejtsük el a többi szerveren a kariknak egy része már alacsonyabb szinten is rendelkezett olyan relikviákkal , felszerelésekkel amik jelentősen csökkentették fejlesztési költségeiket, mint mondjuk Zafír csillag, Rubin triász, Küldetés lánca, és sok egyéb más ezeket már elég sokan megtudták szerezni a szövetségekben alacsonyabb szinteken is és még sok egyéb mást lehetne sorolni, ami elősegítette a jobb fejlődésüket. Így tehát egy egész picit kevésnek érzem ezt a mennyiségű LE-t amit a V4-en kapunk elköltésre, javaslatom tömören annyi, hogy többet adjatok légyszíves , amennyiben ez egy megoldható és elfogadható dolog számotokra is , javaslatom nem azt takarja , hogy az évek óta játszókat leverje egy 2 hónapos V4-es kari, csak hogy ezeknek a karaktereknek is több esélyt és lehetőséget adjunk, személy szerint én 35 millióval indítanám ezeket a karaktereket összesen 10 millióval több , de ezt a fejlesztőkre bíznám , hogy eldöntsék, és remélem még beszélni fogtok róla , hogy egy élvezhető karaktert lehessen átvinni a V4-ről, persze V4-en a különbségek annyira nem szembetűnőek , de átjutás esetén elégé gyengécskék.
Remélem átgondoljátok és köszönöm a figyelmet, V4-ről ennyi lenne.
Egyéb fejlesztési ötleteim (nem V4):
1,Segítő: A segítő egy olyan karakter lenne, aki ugyan úgy harcolna mint az állatok amiket beidomítottunk , csak neki rendes fegyvereket és felszereléseket is adhatnánk.
1/a: A befogott lényeket beidomítva, egy új tevékenység jelenne meg mellettük a 'Tanítás' a Lény szintjétől és beidomítási költségétől függne a Taníttatása, amit szintén LE-ből lehetne végezni erre a képlet ((Lény alapszintje)*(300+Tanítás szintje))*1,5. Ahhoz , hogy egy lényt így betudjunk Tanítani minimum akkora tanításunknak kell lenni mint a lény alapszintje , ez a szakértelem Turbózható lenne VAGY nem lenne turbózható , de kevesebbe kerül a fejlesztése és nem drágítja a többi szakértelmet illetve a többi sem drágítja őt , MIVEL itt a "Saját" tudásunkat adnánk át neki , így csak ha úgy nézzük a Tanítási készségünket kellene fejleszteni , így picivel élethűbb a dolog.
1/b: A segítőt lehetne a kufártól venni, ők igazából lehetnek értelmesebb állatok , vagy galetkik akik "rabszolgaként" vannak jelen vagy csak "védelemért" cserébe segít neked , lehetne őket akár valamilyen utómodon szerezni is , nem csak venni , esetleg egy új lehetőséget lehetne betenni CSP és PP is levonna mondjuk 10 PP és 20 CSP azért mert előtte le kell győzd ezt az ellenfelet , de a területet is át kell kutatnod , és , hogy meg is tartsd magadnak ezt a galetkit a legyőzése után lélekenergiával megfertőzhetnéd az elméjét , és ezért nem hagyna el téged, és ha már nem lenne rá szükség ugyan úgy kisajtolható lenne mint az állatok, és ugyan úgy a lélekenergia sajtolással működne.
2/a: Felszerelésüket ugyan úgy lélekkufártól lehetne venni , és ugyan azokat amiket a saját karaktereinknek veszünk, persze a Segítő szintjétől függően.
2/b: Új tárgyak kerülnének be a segítőknek, mivel ők nem olyan erősek mint a végzeturak, de ugyan úgy tudnak használni varázslatokat, páncélokat , stb....
Itt még át kell gondolni egy két dolgot, de ez is sok új lehetőséget nyithatna meg a játékosok előtt , és új eventek is lehetnének hozzá , pl: Gladiátor Aréna = Itt a végzeturak a segítőiket benevezve , mint "saját tanítványuk" összemérhetnék tudásukat és harcolhatnának , bizonyos díjjakért , persze ez függne egy két dologtól , de mivel csak a segítő harcolna így első átgondolásra elég lenne akár az is ha csak a segítő szintjétől függően harcolnának kategóriákban.
-------------------------------------------------
2,Bűbáj: Minden végzetúr egy idő után elsajátítja a varázslás tudományát , és az idő múlásával "mestere lesz" így képes lesz arra , hogy egy második , de gyengébb varázslatot is elmondjon a harc elején. Ez nem támadó varázslat lenne , ez egy negatív vagy éppen pozitív hatásokat adó varázslat lenne azaz Buff. PL: Megnöveli a támadásunkat , IQ-t , vagy éppen legyengíti az ellenfelet , vagy akár az állatát vagy ha bekerül a segítőjét.
-------------------------------------------------
3,Fegyver specializáció: A fegyvereket lehetne kétféleképpen rendezni, 1: Ütő,vágó,szúró,varázs 2:Buzogány,Kard,Tőr,Varázsbot.
Ez egy új szakértelem lenne, ennek a kifejlesztésével valamelyik fegyverre tudunk specializálódni , és bónuszokat kapnánk rá , mikor harcban ezeket a típusú fegyvereket használjuk.
-------------------------------------------------
4,Agilitás: Új szakértelem. Igazából akármennyire erős is egy végzetúr, a felszerelésük őket is akadájozza a harcban, így direkt nehezített körülmények közt és több felszerelésben tréningeznek, az éles harcokra, hogy a felszerelésükben könnyebben tudjanak mozogni. Lényege , hogy minden egyes szint x% találati esélyt ad a harc során , vagy éppen a találat elől való kitérést segíti. Pont ezért ez a szakértelem nyitott fejlesztésű maradna , azaz nincs max szintje.
-------------------------------------------------
5,Erődöd: Pihenés folyamán visszavonulunk az "erődítményedbe" , itt lehetne saját épületeket a szövetségi épületeken kívül és teljesen külön építeni , DE csak akkor , ha bizonyos mennyiséget már építettünk egy szövetségbe , mert csak akkor leszünk már eléggé "tapasztaltak" , hogy belevágjunk ezekbe az építésekbe. Ezek az épületek bizonyos bónuszokat adnának , vagy képességeket.
Mentális riasztó:
Mondjuk éppen pihen az X karakter az erődjében és Y megtámadja őt ebben az esetben a mentális riasztó "felkelti" az X karaktert és plusz egy támadási kört kap , de csak 50%-os erővel és -20% támadással mivel még nem elég éber (ettől még X karakter nem fejezi be a pihenést) így talán a portya kariknak nehezebb dolguk lenne egy picivel a többiek ellen. Persze más bónuszt is adhat , vagy egyéb épületek is lehetnek benne , mondjuk egy csapda , amitől csak egyszer sebződik meg a karakter , és csökkentheti a sebzést a csapdaészlelési Szakértelmével , meg az agilitással. De ez is sok lehetőséget nyújtana, de csak bizonyos számú épület kerülhet be ebbe az erődítménybe mondjuk 10 max és van mondjuk 30 épület vagy lehetőség amit betehetünk.(ez csak egy példa)
Még van több ötletem is , de azt hiszem egyenlőre ennyi elég. Remélem tetszik majd mindenkinek, vagy legalább remélem adtam ezekkel jó ötleteket másoknak, vagy a fejlesztőknek egy-egy új dologra. Köszönöm a figyelmeteket, kellemes estét és üdvözlök mindenkit. A hibákért a szövegben(ha vannak) elnézéseteket kérem.
Sajnos ,csak egyszer pontozhatlak le. =(
Pontszám: 6.46