Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6161. hozzászólás - 2013.11.22. 18:42:13 (Válasz Viszok009 #6160 hozzászólására.)
A 4 ultraimplant elég szépen megdobja a rabolt LE mennyiségét, pláne, ha lefelé portyázik az ember. Azzal, hogy cserélhető is lesz, a csatlósnak készülő állatokat LE veszteség nélkül lehet majd gyorsan nevelni portyák közben. A különleges eszenciák beváltása is táp, már közelítek a 300-hoz. A vadászós cucc pedig az utóbbi idők leghasznosabb fejlesztése.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.02
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6162. hozzászólás - 2013.11.22. 18:49:18 (Válasz Ariel #6161 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2013.11.22. 18:42:13
Azzal, hogy cserélhető is lesz, a csatlósnak készülő állatokat LE veszteség nélkül lehet majd gyorsan nevelni portyák közben.

Minimum 40. szintűre tehető majd csak az ultra-implant.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6163. hozzászólás - 2013.11.22. 19:01:49 (Válasz Offsboy #6162 hozzászólására.)
Ez az egy szépséghibája, de 40-ig gyorsan eljut, addig be lehet vállalni a LE kiesést.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.02
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
267 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6164. hozzászólás - 2013.11.22. 23:14:36
Jók az új relikviák, várósak. Viszont a vadászat alatt tevékenykedős jó lenne, ha nem látszódna a karakterlapon, mikor más nézi, mert így kb egy direkt jelzés lesz arra, hogy ki vadászik sok ép-vel.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 7.06
népszerűAmnaelFérfi
Végzetúr mester
326 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6165. hozzászólás - 2013.11.23. 16:53:18
Ne csak arra gondolj jó lehet az máshoz is landi alatt pl elindítasz 5 vadászatoz és ha addig kihívásozol egy picit mikor meg megvan a kellő LE ütöd mint a gép (köv landragór!)
A rend a hülyéknek való a zseni átlát a káoszon is!
Pontszám: 7.17
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6166. hozzászólás - 2013.11.24. 09:12:22
Új fejlesztést szeretnék. Akár relikvia formájában is. Lehetne a neve: Tulok (ha beleütsz a monitorba az aktuális ellenfeled megkapja valóban az ütést)
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.79
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6167. hozzászólás - 2013.11.28. 13:34:51
Idézet: Birka - 2013.11.28. 10:45:58
Szerintem tulkomplikáljuk a kérdést. Vannak akik vettek "érzésből" 1-1 famulust, majd rájöttek, hogy annak képessége alapján nem sorolható a TOP2 famulus közé. Ezt a hibájukat szeretnék korrigálni, mert ők is szeretnének sárkány+démon kombót. Az egész felvetés arról szól, hogy nem szeretnék elbukni a sok szintet lépett "használhatatlan" famulusok fejlődését, de szeretnék lecserélni őket "értelmes" famulusra. Így kapva kapnak azon az alkalmon, hogy jön egy új fejlesztés, ahol ezen "problémáját" orvosolhatnák végre, mert legalább egy magas szintű csatlóst csinálhatna belőle ezzel is csökkentve a csere "fájdalmasságát".

Itt nem az evolúció rendszerét kellene megcsavarni, hanem rendbetenni az álommanó és a mágiatündér szakértelmeit, valamint lehetőséget adni "mutációra" borsos áron, amikor is a famulus átalakulhat egy másik famulusra. (E nélkül mehet a sírás, hogy "ha tudtam volna...")

Lássuk be az álommanó +szakértelem pontjai a megaesszenciák +szakértelempontos bónuszai miatt (Az egyetlen manó, mely képessége más úton-módon is elérhető a játékban, ráadásul sokkal könnyebben...), valamint a "kimaxolható" szakértelmek miatt igencsak leértékelődött. Simán annyit kellene módosítani, hogy nem szakértelempont maximumot ad ezentúl a manó, hanem a szakértelmei alapszint/2 helyett alapszint/2+30 lehetnek...

Ugyan így a mágiatündérke nevetséges, konstansan adott varázslat elnyelésre adja a nem kis 100%-os bónuszát. (160-as állatoknál 80 varászalt elnyelést jelent, miközben 15k felett sebeznek már a spellek...)
Itt alapvetően az állatok varázslat elnyelés képességét kellene %-osra átalakítani, hogy szakértelemszint%-al növelje a karakter tárgyai adta varázslat elnyelést...

Itt reagálok erre, mert inkább ide tartozik a téma (szerintem).
Alapvetően 1etértek, de én pl. sosem szerettem volna lecserélni az édi tündibündimet (még V4en se tollaskélgyóval lettem listaelső állatszintben - igaz, nem is volt nagy verseny... :S).
Nemcsak jobban tetszik, de a játéktaktikámhoz is jobban illik, még ha nem is ezzel vagyok a legoptosabb.
Bezony némi finomhangolást (szerintem is) elbírna.
FŐLEG az Álommanó (nekem nincs). Mindjárt versenyképesebb lenne, ha kapna némi (specialitásához illő) boostot.
Pl. Az Álommanó naponta 1x ingyen újraoszthatná szakértelempontjait (érdekes taktikai elem lenne ha több jól konkuráló állatszaki lenne), vagy kapna 1-2 CSAK Álommanóknak járó spec állatszakit. :-x
Kieg.: Bőven lehetne még azzal is tápolni a dolgot, hogy új állatszakikat ötölnek ki (volt már rá ötletelés) a nagyobb állatszaki pontkonkurálás érdekében.
Már közepes szinten elérhető akár 3 állattal az összes elsődleges szaki maxolása megfelelő mennyiségű Mega esetén (állatszakiplusszos felszerelés nélkül, állandó csonterősítés - kariszinten tartott alapszintek mellett).
A hozzászólást McMad módosította 2013.11.28. 13:54:46-kor
Pontszám: 7.28
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6168. hozzászólás - 2013.11.30. 23:13:53
...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.27
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6169. hozzászólás - 2013.12.01. 14:35:37
Mi lenne, ha egy olyanfajta harcot is beépítenénk a játékba, ami minden bizonnyal erősítené a játékosok közötti összefogást!?

Ez a "csapatharc" lenne, amikor is több végzetúr indulna csatába, és nyilván erősebb ill. több ellenfél is kerülne velük szembe. Természetesen nem foghatna össze akárki akárkivel, a dolog szintfüggő lenne, és akármennyien sem foghatnának össze. A összefogók száma függhetne egy új szakértelemtől, de akár az is jó, ha simán maximalizáljuk mondjuk négyben az összefogók számát.
A harc ugyanúgy zajlana, azzal a különbséggel, hogy aki győzött, az ismét harcolna egy az ellenfélnél talpon maradt lénnyel. Az ilyen új csatát természetesen nem max ÉP-ról, ill. VP-ról kezdi az illető, hanem a csata után maradt értékekkel. Lehet a dolgot persze továbbgondolni, de az biztos, hogy új színt vinne ez a fejlesztés a játékba! Gondoljunk csak bele: "Csapat Bajnoki Viadal! Csapat UVB! Csapatkalandok! Csapat-térkapuzás stb...
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 9.20
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6170. hozzászólás - 2013.12.01. 20:16:35
Jó ötlet
Pontszám: 6.00
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6171. hozzászólás - 2013.12.01. 22:43:34
Új javaslatom van: tűnjön el a szimuláció, mert nem való semmire. De tényleg. Az ehhez kapcsolódó összes cucc is tűnjön el, mert feleslegesek.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.27
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6172. hozzászólás - 2013.12.02. 05:51:20 (Válasz LanMaffia #6171 hozzászólására.)
Alakuljon át! Pl ha szimuláció során 10ből 10szer nyersz akkor ha valóban megtámadom nyertes csatát várok nem a Miklóst fekete szemekkel random pólóban! Támogatom az eltűnését...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.87
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6173. hozzászólás - 2013.12.02. 05:58:59 (Válasz Marocchi #6169 hozzászólására.)
Tanár úr! Sztem van elég bug! Én inkább még mindig azt szeretném ha rendben és nyugodtan tudnék küldizni stb és nem minden katt után még egy katt ,h rendesen számolja-e, az állataim valós TP-t kapnak egy-egy esetben,stb! Nem lehetne ha ezt erőltetnénk a sok-sok új dolog mellé?
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.87
irritálóEdjskizóFérfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6174. hozzászólás - 2013.12.02. 07:18:49 (Válasz LanMaffia #6171 hozzászólására.)
Egyetértek, teljesen használhatatlan a szimuláció biztos információ nyerésre! Paraszt vakítás, macska mozi....stb. Nem is használom többet, csak a VT-hoz.
M.A.G.A.M
Pontszám: 5.95
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6175. hozzászólás - 2013.12.02. 07:52:29
Én is többször beszoptam a 20:0-ás kiírás után!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.15
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6176. hozzászólás - 2013.12.02. 10:24:49 (Válasz Bumburnyak #6173 hozzászólására.)
Bug mindig is volt, van, és lesz is. Sajnos ezt lehetetlen kikerülni. Az viszont nem jó, ha emiatt elmaradnak a fejlesztések. Szerintem. Itt, ebben a topicban ötletelünk, aztán esetleg lehet majd belőle meríteni a játékvezetésnek. A bugok egy teljesen más téma. Szerintem.
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 8.42
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6177. hozzászólás - 2013.12.02. 22:55:45 (Válasz Marocchi #6176 hozzászólására.)
Viszont az sem jó, ha csupa olyan bonyolult fejlesztés kerül be, ami meghatványozza a bugok lehetőségét. Ráadásul amit javasolsz, az már régesrég felmerült szövetségi háborús reformként, ugyanis egy az egyben másolja (vagy legalábbis kb 3 éve még másolta) a Shakes&Fidget csatarendszerét, és már akkor sem aratott sikert az elgondolás. Az egyetlen különbség, hogy te most nem szövetségi szinten vezetnéd be, hanem szint alapján szabályoznád a csapatokat. Ami szerintem abszolút nem jó irány, ha csapatösszefogásra kell ötletelni, annak a szövetség legyen a kiinduló alapja.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.02
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6178. hozzászólás - 2013.12.03. 11:19:24 (Válasz Lanmandragoran #6177 hozzászólására.)
Én elsősorban nem a csapatösszefogást tekintettem célnak az ötletemmel, hanem a játék harcának színesítését. A "csapatösszefogás" egy plusz jó dolog ami ezzel jár!
Ha meg korábban már felmerült a dolog akkor arról nem tudtam. Bár ettől még szerintem elég tetszetős az elképzelés.
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 8.42
fórumozóHanzouFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6179. hozzászólás - 2013.12.03. 18:46:21
Sziasztok , üdvözölnék mindenkit

egy kis off az elejére:
Régebben játszottam a játékkal , még a kezdetekben , és idő hiánya miatt később abba kellet hagynom , amúgy örülök , hogy még most is van és nagyon tetszik még most is , szerintem egyik legjobb böngészős játék amit valaha játszottam.
Azért írtam ezt , hogy már játszottam , mert a következő javaslatoknál , ne nézzetek rám úgy légyszíves , mint ha kezdő vagy új lennék , mert minden új dolgot nagyjából átnéztem , képben vagyok a mostani eseményekkel.

Szóval több javaslatom is lenne, új fejlesztések és ötletek.

1, V4-re vonatkozóan: Egy ötletem lenne, számolásaim és gondolat menetem alapján, azt javasolnám, hogy a 60-as karakterek kezdjenek több LE-vel mint 25 millió.
Meg is indoklom itt , hogy miért: Ezek a karakterek 25 millióval kezdenek, ez a mennyiség eléggé soknak tűnik , de miután az ember elkezdi elosztani , nagyot csalódik. Egy 20-as alapértékű képességet , mondjuk Támadást (ez csak példa) 300-ra felnövelni kb 10 millió LE , mind ezt specializáció nélkül, specializációval 8 millió (ezek nem pontos összegek, de megközelítőleg ennyibe kerülnek). Ebből már látszik , hogy a 25 milliónak majdnem a fele már el is ment , pedig még csak 1 képességet növeltünk meg és hozzáteszem nem is olyan vészesen. Emelé még ott van másik 6 alapképességünk amit kell növelnünk , persze az Egészség és a Mágia az alacsonyabb értékeket kap, de még szakértelmeinket nem is fejlesztettük. Amúgy egy átlagos normális elosztással egy egész türhető karit lehet csinálni mondjuk egy 1400 TÖ / 1400 SZÖ is meglehet simán, DE arra is kell gondolni , hogy ezeket a karaktereket elvileg átvitelre illetve medálok szerzésére csináljátok a már karival rendelkező játékosoknak. Itt térnék rá a karakter átvitelére, regisztráltam 1-es világra , csak körbenézni milyen értékekkel rendelkeznek a játékosok , és hát mondjuk a 60-70 szint között lévőket néztem , mert V4 végére itt lesz az a karakter valahol , amennyiben nem legnagyobb szinttel akar átmenni. Ezeken a szinteken a karakterek nagy része és gondolom akik aktívak is általában 1600/1600 vagy efölött vannak mint mondjuk a 2000/2000 vagy a 2500/1600 na most ránézésre is egy picit az 1400/1400 kevesebb, persze több LE-van itt , meg gyorsabb , meg ki van fejlesztve 3 tényleg eléggé fontos szakértelem a V4-en , de azt ne felejtsük el a többi szerveren a kariknak egy része már alacsonyabb szinten is rendelkezett olyan relikviákkal , felszerelésekkel amik jelentősen csökkentették fejlesztési költségeiket, mint mondjuk Zafír csillag, Rubin triász, Küldetés lánca, és sok egyéb más ezeket már elég sokan megtudták szerezni a szövetségekben alacsonyabb szinteken is és még sok egyéb mást lehetne sorolni, ami elősegítette a jobb fejlődésüket. Így tehát egy egész picit kevésnek érzem ezt a mennyiségű LE-t amit a V4-en kapunk elköltésre, javaslatom tömören annyi, hogy többet adjatok légyszíves , amennyiben ez egy megoldható és elfogadható dolog számotokra is , javaslatom nem azt takarja , hogy az évek óta játszókat leverje egy 2 hónapos V4-es kari, csak hogy ezeknek a karaktereknek is több esélyt és lehetőséget adjunk, személy szerint én 35 millióval indítanám ezeket a karaktereket összesen 10 millióval több , de ezt a fejlesztőkre bíznám , hogy eldöntsék, és remélem még beszélni fogtok róla , hogy egy élvezhető karaktert lehessen átvinni a V4-ről, persze V4-en a különbségek annyira nem szembetűnőek , de átjutás esetén elégé gyengécskék.
Remélem átgondoljátok és köszönöm a figyelmet, V4-ről ennyi lenne.


Egyéb fejlesztési ötleteim (nem V4):

1,Segítő: A segítő egy olyan karakter lenne, aki ugyan úgy harcolna mint az állatok amiket beidomítottunk , csak neki rendes fegyvereket és felszereléseket is adhatnánk.

1/a: A befogott lényeket beidomítva, egy új tevékenység jelenne meg mellettük a 'Tanítás' a Lény szintjétől és beidomítási költségétől függne a Taníttatása, amit szintén LE-ből lehetne végezni erre a képlet ((Lény alapszintje)*(300+Tanítás szintje))*1,5. Ahhoz , hogy egy lényt így betudjunk Tanítani minimum akkora tanításunknak kell lenni mint a lény alapszintje , ez a szakértelem Turbózható lenne VAGY nem lenne turbózható , de kevesebbe kerül a fejlesztése és nem drágítja a többi szakértelmet illetve a többi sem drágítja őt , MIVEL itt a "Saját" tudásunkat adnánk át neki , így csak ha úgy nézzük a Tanítási készségünket kellene fejleszteni , így picivel élethűbb a dolog.

1/b: A segítőt lehetne a kufártól venni, ők igazából lehetnek értelmesebb állatok , vagy galetkik akik "rabszolgaként" vannak jelen vagy csak "védelemért" cserébe segít neked , lehetne őket akár valamilyen utómodon szerezni is , nem csak venni , esetleg egy új lehetőséget lehetne betenni CSP és PP is levonna mondjuk 10 PP és 20 CSP azért mert előtte le kell győzd ezt az ellenfelet , de a területet is át kell kutatnod , és , hogy meg is tartsd magadnak ezt a galetkit a legyőzése után lélekenergiával megfertőzhetnéd az elméjét , és ezért nem hagyna el téged, és ha már nem lenne rá szükség ugyan úgy kisajtolható lenne mint az állatok, és ugyan úgy a lélekenergia sajtolással működne.

2/a: Felszerelésüket ugyan úgy lélekkufártól lehetne venni , és ugyan azokat amiket a saját karaktereinknek veszünk, persze a Segítő szintjétől függően.

2/b: Új tárgyak kerülnének be a segítőknek, mivel ők nem olyan erősek mint a végzeturak, de ugyan úgy tudnak használni varázslatokat, páncélokat , stb....

Itt még át kell gondolni egy két dolgot, de ez is sok új lehetőséget nyithatna meg a játékosok előtt , és új eventek is lehetnének hozzá , pl: Gladiátor Aréna = Itt a végzeturak a segítőiket benevezve , mint "saját tanítványuk" összemérhetnék tudásukat és harcolhatnának , bizonyos díjjakért , persze ez függne egy két dologtól , de mivel csak a segítő harcolna így első átgondolásra elég lenne akár az is ha csak a segítő szintjétől függően harcolnának kategóriákban.

-------------------------------------------------

2,Bűbáj: Minden végzetúr egy idő után elsajátítja a varázslás tudományát , és az idő múlásával "mestere lesz" így képes lesz arra , hogy egy második , de gyengébb varázslatot is elmondjon a harc elején. Ez nem támadó varázslat lenne , ez egy negatív vagy éppen pozitív hatásokat adó varázslat lenne azaz Buff. PL: Megnöveli a támadásunkat , IQ-t , vagy éppen legyengíti az ellenfelet , vagy akár az állatát vagy ha bekerül a segítőjét.

-------------------------------------------------

3,Fegyver specializáció: A fegyvereket lehetne kétféleképpen rendezni, 1: Ütő,vágó,szúró,varázs 2:Buzogány,Kard,Tőr,Varázsbot.
Ez egy új szakértelem lenne, ennek a kifejlesztésével valamelyik fegyverre tudunk specializálódni , és bónuszokat kapnánk rá , mikor harcban ezeket a típusú fegyvereket használjuk.

-------------------------------------------------

4,Agilitás: Új szakértelem. Igazából akármennyire erős is egy végzetúr, a felszerelésük őket is akadájozza a harcban, így direkt nehezített körülmények közt és több felszerelésben tréningeznek, az éles harcokra, hogy a felszerelésükben könnyebben tudjanak mozogni. Lényege , hogy minden egyes szint x% találati esélyt ad a harc során , vagy éppen a találat elől való kitérést segíti. Pont ezért ez a szakértelem nyitott fejlesztésű maradna , azaz nincs max szintje.

-------------------------------------------------

5,Erődöd: Pihenés folyamán visszavonulunk az "erődítményedbe" , itt lehetne saját épületeket a szövetségi épületeken kívül és teljesen külön építeni , DE csak akkor , ha bizonyos mennyiséget már építettünk egy szövetségbe , mert csak akkor leszünk már eléggé "tapasztaltak" , hogy belevágjunk ezekbe az építésekbe. Ezek az épületek bizonyos bónuszokat adnának , vagy képességeket.

Mentális riasztó:
Mondjuk éppen pihen az X karakter az erődjében és Y megtámadja őt ebben az esetben a mentális riasztó "felkelti" az X karaktert és plusz egy támadási kört kap , de csak 50%-os erővel és -20% támadással mivel még nem elég éber (ettől még X karakter nem fejezi be a pihenést) így talán a portya kariknak nehezebb dolguk lenne egy picivel a többiek ellen. Persze más bónuszt is adhat , vagy egyéb épületek is lehetnek benne , mondjuk egy csapda , amitől csak egyszer sebződik meg a karakter , és csökkentheti a sebzést a csapdaészlelési Szakértelmével , meg az agilitással. De ez is sok lehetőséget nyújtana, de csak bizonyos számú épület kerülhet be ebbe az erődítménybe mondjuk 10 max és van mondjuk 30 épület vagy lehetőség amit betehetünk.(ez csak egy példa)

Még van több ötletem is , de azt hiszem egyenlőre ennyi elég. Remélem tetszik majd mindenkinek, vagy legalább remélem adtam ezekkel jó ötleteket másoknak, vagy a fejlesztőknek egy-egy új dologra. Köszönöm a figyelmeteket, kellemes estét és üdvözlök mindenkit. A hibákért a szövegben(ha vannak) elnézéseteket kérem.
Sajnos ,csak egyszer pontozhatlak le. =(
Pontszám: 6.46
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6180. hozzászólás - 2013.12.05. 07:06:27
Thalia a következőt nyerte: 10 AF pont, 207 TP
Ez a sz@r még mindig piros?!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.33
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő