Ywgarrd941 hozzászólás
Például a 140-es TÖ-jű 1. szintű karaktereket buzogánnyal a kézben, 0 kvízzel nyugodtan lehetne törölni. Semmilyen veszteség nem érné a gazdáikat, ha mondjuk fél év múlva eszébe jut, hogy van egy ilyen játék. Csak újra kell regisztrálni/új karaktert kell készíteni. Egyik sem több 5 percnél.
Ezzel kb. 250 oldalnyi végzeturat ki lehetne törölni csak a V1-ről.
* Van az 300 oldal is...
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.09.05. 11:21:52-kor
Pontszám: 8.45
HolsteinVégzetúr tanonc
22 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
742. hozzászólás - 2009.09.05. 11:34:10
Természetesen lehet de ennyi idő alatt ők is ugyanugy 3-4 szintet lépnek tehát egyenes arányosságban erősödünk ha mi egy picit erősebbek lettünk akkor ők is vagy ők mig jobban is mint mi mert ugye a nagyobb szintü varik fegyók stb. sokkal erősebbek mint kisebbek no meg ha jobban kivan tápolva a szövi akkor abbbol még kapnak plusz cuccost Miklos pls fontold majd meg!
Pontszám: 4.33
CsuhiVégzetúr tanonc
29 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
743. hozzászólás - 2009.09.05. 12:16:17
Nem elég a 10-es szint béke csarnoknak. Legyen végtelen a szintje, de 10 szintenként egyre több napot adjon. Pl. 11. szinten már 4 nap, 21. szinten 5 napot stb, mivel az építési költség is nagyobb mértékben nő. A hatékonyság maradhat 50%. Ezzel az olyan szöviknek se lenne gondja, akik nem tudnak egész nap gép elött ülni. Család, gyerek, munka, kevés szabadidő mellett nem lehet hatékonyan háborúra koncentrálni.
Pontszám: 4.17
Aurri791 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
744. hozzászólás - 2009.09.05. 12:25:14
Kémgömböt lehessen továbbfejleszteni a többi épülethez hasonlóan. Minden szintje csökkentse valamennyivel az újrahasználási időt 3-5 perccel (min. 10-15 perces újrahasználási ideig).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.91
Ricardo1600 hozzászólás
Azt garantálom, hogy ha a kémgömböt többet lehetne használni, akkor több LE lenne a portyábsn is.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.
Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.17
Ariel3532 hozzászólás
Ja, még jobb lenne ha rögtön a kristályszív lenne elérhető minden szövetségnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.15
Ricardo1600 hozzászólás
Na az tényleg vicces lenne.
Totális káoszba fulladna a játék. A kémgömb gyorsabb használata csak az optimalizálást nehezítené meg, a lét attól még ugyanúgy meg lehetne védeni a fosztogatóktól.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.
Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.18
Tiha526 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
749. hozzászólás - 2009.09.05. 14:04:22
NEm reagált senki az ötletemre, berakom újra, kiváncsi vagyok, hogy mennyire látjátok hasznosnak.
Fejlesztési ötletek:
Új épület:
Könyvtár (vagy valami hasonló)
Előfeltétel: 15-ös akadémia
Az épület minden szintje után 2-vel növelheted a „tapasztalás” szakértelmedet. (új szaki)
Tapasztalás szakértelem.
Minden második szintje után új, úgynevezett kiegészítő szakértelmek megtanulására nyílik lehetőséged. Ezek a szakértelmek ugyanúgy beleszámítanak a szakértelem összegbe, növelik a többi szakértelem fejlesztését, de nem kell hozzájuk a tanulást növeleni. Az ide tartozó szakértelmek működése eltér az eddig megszokottól, ezért is kerültek külön kategóriába.
2.szint.
Elnyelés szakértelem
Mostantól képes vagy hatékonyabban kihasználni a felszerelésed nyújtotta védelmet, minden szakértelem szint 2%-al növeli a tárgyakból és felszerelésekből szerzett ELNYELÉSEDET.
Maximális szintje 50.
Példa: 50-es elnyelés szakértelem 100%-al növeli a tárgyakból kapott elnyelést, azaz ha eddig a tárgyaid 50 elnyelést adtak, ezentúl 100-at fognak adni.
4.szint.
Varázslat elnyelés szakértelem.
Ugyan az, mint az Elnyelés, csak a varázslat elnyelést növeli
6.szint.
Regenerálás szakértelem.
Mostantól kezdve hatékonyabban tudod sebeidet regenerálni, rájöttél, hogy miként alkalmazhatod felszerelésed nyújtotta mágikus erőket még hatékonyabban.
Minden szakértelem szint 7%-al növeli a felszerelésed adta regeneráció hatékonyságát. Azonban egy csatában sosem regenerálhatsz többet, mint az elszenvedett sérüléseid mértéke.
Maximális szint 50.
8. szint
Kábítás szakértelem
mostantól kezdve képes vagy a felszerelésed adta előnyöket még hatékonyabban használni.
A szakértelem minden szintje 1%-al növeli a tárgyakból kapott kábítás hatékonyságát.
Valamint az általad okozott bénulat mértéke is növekszik minden második szakértelem szint után 1-el. (azaz 50. szinten nem -10 támadást ad, hanem -35-öt)
Maximális szintje 50.
10.szint
Tekintély szakértelem
Mostantól kezdve mások szemében még elismerésre méltóbbnak tudod mutatni magad, így a küldetések jutalmát is feljebb tudod tornászni.
Minden szakértelem szint 1%-al növeli a küldetések teljesítéséért kapott Lélekenergia mértékét. (az ismételhető küldetésekre nem vonatkozik)
Maximális szintje 50.
Valamint új tárgyak adta lehetőségek is bekerülhetnének:
Sokkolás:
(csak tárgyak, fókuszkristályok adják)
ahányas a sokkolásod, annyi % esélyed van egy sikeres találat után sokkolni az ellenfeled. A sokkolt ellenfél következő harci köre lemarad.
(vagyis a hatása a szívósság ellentéte)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.99
MarioVégzetúr tanonc
40 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
750. hozzászólás - 2009.09.05. 18:30:40
Sziasztok
Szeretném ha az állatoknak lehetne
erő
támadás
védekekezése
amit lehetne LE-ból fejleszteni .
V1 :Mario/Igazak (gyémánt)
Csatlakozz te is !
Pontszám: 1.53
Kocos7685 hozzászólás
Nekem ebbol a sokkolas tetszik. A kabitasnak ezt kene csinalnia a jelenlegi -10 tamadas helyett. Egybol lenne ertelme.
Pontszám: 6.70
Tiha526 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
752. hozzászólás - 2009.09.06. 19:24:51
Küldetés ötletek (*a számok viszonyszámok, az illetékes majd kiszámolja a megfelelőt):
- Nyerj portyában 30 percen belül legalább 30-szor!
- Legyen 11 idomított állatod
- Legyen mind a 11 befogott állatod legalább 20. szintű.
- Legyen az aktuális életerőd minimum 15000*
- Teljesített küldetéseid száma legyen minimum 250* (ismételhetővel együtt)
- Építs manakonstrukcióval egy építésre legalább X* ezret
- Mostantól növeld portyagyőzelmeid számát 250*-el
- Hozzál nekem 150* aranydukátot (ezt le is vonja a karakterlapról)
- Vagy: legyen minimum 250* aranydukátod
- Legyen X kristálypontod. Vagy áldozz fel nálam X kristálypontot
- Nyerj úgy 10* portyát, hogy a saját szintednél 10 szintel kisebb felszerelésben portyázol
- Nyerj 20* portyát nálad 5 szinttel nagyobb ellenfél ellen
- Vidd be az utolsó csapát az epikus ellenfélnek
- Gyere el hozzám úgy, hogy az aktuális életerőd is ÉS a varázspontod is pontosan 666
- Legyen valamelyik szakértelmed minimum 150*-es (turbó nélkül)
Ezenkívül elő lehet venni a régi jól megszokott küldetéseket és újra betenni…
- szerezz x TP-t egy portyából
- sebezz x ÉP-t egy portyában
- stb…
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.00
Drevan78 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
753. hozzászólás - 2009.09.07. 06:41:05
Meg lehetne oldani, hogy láthassam a szövitársaim karakterlapján, hogy ki adott neki kezet/hány kéz van rajta/ki mekkora értékekkel segíti? Ha több emberből kell kiválasztanom, hogy kinek adjam a plusszokat, akkor hasznos lenne tudni ezeket. A fórumban ez meg kevésbé nyomonkövethető, mintha tényszerűen látnám is a két szép szememmel.
Mod: helyesírás
A hozzászólást Drevan módosította 2009.09.07. 06:42:24-kor
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 8.63
Kundi210 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
754. hozzászólás - 2009.09.09. 10:18:26
Lenne két kényelmi funkciós javaslatom:
1:
A szövetségi épületeknél a kész/felépült épületeket rakja le az aljára. Vagy 5 szavazattal lehessen módósítnai a sorrendet, (elég egy épület felfelé mozgatása gomb mindegyikhez) az még jobb lenne. Ez jó lenne, hiszen nem kéne a mindig keresgélni az aktuális építést.
2:
A lélekkufárnál az elérhető legmagasabb gyógyitalnak és varázsitalnak legyen külön gombja a lélekkufárnál fennt, hogy ne kelljen scrollozni lapozni, leszűrögetni. Lehetne 4 gomb is ősköveseknek meg simáknak.
Pontszám: 7.72
Mortimer4247 hozzászólás
Én személy szerint egyáltalán nem örülnék neki, ha folyton változna az épületek sorrendje.
A lélekkufárnál egyetlenegy gombot kell megnyomni, azt hogy gyógyital vagy varázsital, máris a legerősebbet látod az ablakban.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!
http://vegzetur.wikidot.com/Pontszám: 7.75
Jandro78 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
756. hozzászólás - 2009.09.09. 10:41:47
Lenne egy új fejlesztési javaslatom, ami sokaknak sok idegeskedést előzne meg!
A mostani környezetben egyre gyakoribb az olyan karakter, aki 2-3-4 tárgyat cserélget, mert epikusból szerezte. Vannak olyan szakértelmeket adó tárgyak, amiket csak azért szereztünk meg, hogy olcsóbbítson vagy más előnyhöz juttasson, de amúgy napi szinten 1 percnél többet nem töltenek a karakteren. Ilyenek a tulajdonság olcsóbbító, szaki olcsóbbító, küldetés jutalom javító nyakláncok, fertőzést olcsóbbító gyűrűk, idomítást adó nyaklánc vagy fókusz.
Nállam is sokszor elfelejtődik, vagy éppen sietek és bár rákattintok a cserére de nem történik meg.
Szerintem ezeket a szakértelmeket / olcsóbbításokat nyugodtan automatikusan is megkaphatnák az emberek. Bár a sebgyógyításnak is örülnék, de az tudom problémásabb, lévén az a gyógyulás mértékét is befolyásolja, amikor ütnek, bár erre is lehet írni valamit, hogy a karakter sebgyógyulása csak akkor működjön, ha olyan szakit adó gyűrű van rajta.
Ez egy olyan fejlesztés lenne, ami ellen senkinek nem lenne tiltakozása, mindenki örülne neki, maximum páran esetleg hülye módon harcot befolyásoló szakikat is bele akarnák venni.
Ilyen szakik/olcsóbbítók:
Idomítás
sebgyógyítás(?)
szakértelem és tulajdonság olcsóbbító (legmagasabbat adó)
Kereskedelem növelő
lélekkufárnál kedvezmény
küldetés jutalom (legmagasabbat adó)
fertőzés olcsóbbító
lélekenergia sajtolás
manakonstrukció növelő
Amik nem ide tartoznak (mivel folyamatosan hordani kell, hogy kifejtse hatását):
meggyőzőkészség
spektrális manipuláció
elementáris fúzió
Transcentális projekció
Összes harcban használt szakértelem
Ha kifelejtettem volna bármit, bocsánat!:)
V5 Trakk
Pontszám: 5.54
Daved.huVégzetúr poronty
2 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
757. hozzászólás - 2009.09.10. 16:04:33
az lenne nagyon jó hogy valamennyi lélekenergiát tárolni lehetne például valami barlangban amit meg kell venni és azt fejleszteni!
Pontszám: 5.25
Mortimer4247 hozzászólás
Ezt úgy hívják hogy transzcendális projekció szakértelem.
Lásd aláírásomban a szakértelmeknél.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!
http://vegzetur.wikidot.com/Pontszám: 7.75
Mortimer4247 hozzászólás
Ilyen automatizmus biztosan nem lesz.
Előre beállított szettekben (egy kattintással váltasz hat tárgyat) szerintem viszont érdemes gondolkodni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!
http://vegzetur.wikidot.com/Pontszám: 7.75