Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencAnbuhatakeFérfi
Végzetúr
66 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8321. hozzászólás - 2018.10.20. 17:28:32 (Válasz Fsanyi82 #8318 hozzászólására.)
Félreértettél a küldi gyorsítással.
Arra gondoltam, hogy egy kábítós küldihez kell 40 kábítás. Ez megvan 6-7 támadásból (Szívósság övvel). Ezt kellene felszorozni mondjuk 10-zel és akkor kell 400 kábítás. Nem a jutalom mértékét keveslem, hanem a sok kattintás miatti időveszteség nem tetszik.
Ezt az ismételhetők nagy részével meg lehetne csinálni, értelemszerűen amik logikusak.
Nem lenne több a jutalom az eddigiekhez képest, csak nem kellene kattintgatni.
Szb gyorsítás is gondolom ilyen módon lett értelmezve.

Még emlékszem mikor portyából kellett küldizni, annak is megvolt a maga szépsége.
V3 - Illuminati Lovagjai
V5 - Tébolyult Mágusok (Hatake)

Pontszám: 7.60
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8322. hozzászólás - 2018.10.20. 18:00:53 (Válasz Anbuhatake #8321 hozzászólására.)
Igen, valami ilyesmi a küldiknél jó lenne.

Sanyi. Nem a 100-300 pp elköltésével van a probléma, hanem amikor a veremből összegyűlik még 500-1000 italokból és azért az egy több órás folyamat lekattintgatni. Ezért mondtam, hogy akár jó lenne egy olyan gomb, hogy pl "5x támadok". De ha növekedne a küldi 40/60 ról 400/600ra akkor nem lenne rá szükség. Én már a múltkori 2500 pp-t is clickkerrel oldottam meg. Sok LE-t elbuktam, de már annyira unalmas és monoton ez a része a játéknak, hogy inkább letudtam gyorsan.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.01
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8323. hozzászólás - 2018.10.20. 18:31:17 (Válasz Spellatrix #8322 hozzászólására.)
ennek van egy másik véglete is
ha sokat emlegetjük , hogy túl sok erőforrás jön össze és sokáig tart el használni majd dobnak egy nerfet rá

1000-2000 pp azért nem minden héten fogsz használni ,- szerintem abba a pár ritka esetben ki lehet bírni vagy rá lehet szánni azt a plusz időt , még ha unalmas is már .

évek alatt minden része unalmas már a játéknak de ha a pár évvel ez előtti sebességet nézzük , akkor azért elég sokat gyorsult a játék
én több nyitott lapon játszok ezzel eléggé meg lehet gyorsítani a játékot , ami nálam lassít az a verem és a full optimalizált küldizés , ha ezekből épp egyik sem érdekel akkor utóbb 900 pp is négy óra sem volt el lőni szb vel és kiképzéssel(és ezt sem a gép előtt meredtem végig)

ha pl be jönne ez a 40 helyett 400 ez nem volna éppen egy olyan rossz ötlet csak ahol szb vel taktika van max heti egyszer érne valamit , mert ehhez meg ügye alapból több kört ütsz azonnal , és borítja a taktikus terveit

Vu talin élő fórumba elő lehet jönni a témával , bár mondjuk én nemigen jutok fel most sem , mert a szombatjaim foglaltak
Pontszám: 7.91
kedvencAnbuhatakeFérfi
Végzetúr
66 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8324. hozzászólás - 2018.10.20. 18:42:51 (Válasz Fsanyi82 #8323 hozzászólására.)
Heti 650-714 pp jön össze (beállítás/valóságformázás/esszencia)

A küldi update pedig választható opciót kaphatna hogy 1* vagy a többszörös küldit veszed fel. Mint a térkapu.
És akkor most kapcsolódnék az Szb "joker" mezőhöz, ahová lehetne ész nélkül szórni a pp-t..
Így meg lenne oldva több javaslat is.
V3 - Illuminati Lovagjai
V5 - Tébolyult Mágusok (Hatake)

Pontszám: 7.60
kedvencRowinaNő
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8325. hozzászólás - 2018.10.21. 14:14:18
Az "SZB bónuszmező" témát már rendesen kibeszéltük itt már több mint egy éve és azóta sem változott semmi.

Idézet: Rowina - 2017.06.23. 20:28:10
Egy kis módosító javaslat:

1. A bónusz mező bekerülhetne a játékba az SZB-től teljesen függetlenül is PP égetési lehetőségként, úgy hogy semmit se kelljen módosítani a jelenlegi SZB-n. A portyázáshoz kerülhetne egy saját klón elleni harcként, ami teljesen megegyezik jutalmakban és egyebekben az SZB-s csatákkal. Így akár elérhető lehetne bárkinek, szövetségen kívülieknek vagy SZB-n nem szereplő 1-2 fős aktív taggal rendelkező szöviknek.


Idézet: Spellatrix - 2017.06.23. 23:30:12


Rowina által javasolt portyázáshoz bevezetendő "klón elleni támadás" gombot tartom a legjobb ötletnek. Nem lenne köze az SZB-hez, mindenki ugyan azért a LE/TP-ért tudna haladni amivel akar, nem korlátozná az embereket a szigorú taktika és a banda taktikus fele is élvezkedhet az SZB sikereken. Aztán mivel lenne egyéb hely ahol fel lehet használni a pp-ket ugyan azért a LE-ért, be is lehet tenni bármilyen korlátot vagy amit szeretnétek az esély egyenlőség jegyében, de amíg nincs ilyen lehetőség addig mindenféle "korlát" bevezetése csak kitolás lenne az olyan játékosokkal szemben akik taktika mentes környezetben napi pár percet akkor és annyit ütnének amennyit szeretnének. Ha egy kicsit azok szemével is próbálod nézni, akik nem taktikáznak nem érdekli őket az SZB, csak a pp-jüket szeretnék elhasználni akkor elég hamar rájössz, hogy nem igazán van olyan köztes megoldás ami mindenkinek megfelel.

Tehát a korlát bevezetését se tartom rossz ötletnek, de akkor legyen egy egyéb alternatíva ahol ugyan azért a LE/TP-ért lehet ütni.

Lehet itt ötletelgetni napokon keresztül, de az igazság az, hogy mivel a cégnek nem jelent bevételt ezért úgysem lesz változás.


Idézet: barbarabee - 2017.06.24. 00:30:50
Rowina által javasolt portyázáshoz bevezetendő "klón elleni támadás" gombot tartom a legjobb ötletnek.


Ez nekem is tetszik, könnyen megvalósítható, nem rondít bele senki játékába, egy adag régóta fennálló problémát megold, első lépésnek tökéletes...



És akkor jött LanMaffia, azt mondta minden szép és jó úgy ahogy van, és nem is változott semmi.
Ennyit a módosító javaslatokról...
Ha a V1-es top kariknak nem tetszik valami, akkor nem is lesz belőle semmi.



Idézet: LanMaffia - 2017.06.24. 01:59:33
Szerintem minden komolyabb SZB taktikát nyomó szövetség a hét elején ultraminimális ütéssel operál. Így nálunk is 200 közeli PP-n áll a csapat több, mint fele már szerdán Egy rossz szerdai-csütörtöki forduló ennek fényében többszörös javító ütésmennyiséget követel a hét végére, ami radikális esetben tényleg kijöhet 3k-ra is. Ezt reálisan egy nagyobb létszámú szövetség tudja végrehajtani, vagy olyan tagok, akiknek rengeteg tartaléka van (én most valami 8k PP-t tudnék felszabadítani), vagy nagyobb számú inspirált karakter. Ha egyik sincs, eleve bukásra ítélt a helyzet. De ne feledjük, hogy hiába a 3-4 ezer ütés, ha az ellenfél ezt pár százzal le tudja kompenzálni ügyes / jól megtippelt taktikával.

Én azt mondom - a jelenlegi felvázolt lehetőségeket mind számbavéve - hogy a jelenlegi megoldás a legoptimálisabb. Pl. azért sem kell plusz mező, mert a szövetségi bajnokságot a szövetségnek KELL nyernie, nem pedig pár tagnak, akik tényleg odafigyelnek minden PPjükkel míg a többiek elégetik azt egy szabad mezőn. Az inspirált karakterek PP hozadékát pedig ki lehet védeni én úgy gondolom. Esetleg tudni itt valaki konkrét számszerűsített tényleges példát adni, ahol valóban kiviláglott a visszafordíthatatlan előnytelenség az inspiráltak javára?
V1 - Azúr Légió
V2 - Peninek klánja
V5 - Sárkányok szövetsége
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 8.88
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8326. hozzászólás - 2018.10.21. 14:27:05 (Válasz Rowina #8325 hozzászólására.)
A vastag betű ellenére továbbra is tartom azt, hogy a jelenlegi a legoptimálisabb De ha tudsz jobbat, bátran Az nyilván nem megoldás, hogy 1 karakter a szövetségből beüti a 15 ütéses tutit, míg a többiek beleölnek 1000 PP-t a bónuszmezőbe. A játékgyorsítással és az alapgondolattal semmi gond, rengetegszer fel is jön. Viszont tovább is kéne gondolni, hogy hogy működne ez a gyakorlatban.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.85
kedvencRowinaNő
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8327. hozzászólás - 2018.10.21. 14:42:53
Volt már erre is javaslatom:

Idézet: Rowina - 2017.06.22. 19:29:13
Az eddigieket összegezve, egy lehetséges megoldás:

1. Legyen egy semleges mező ahova mindenki annyit üt amennyit akar.

2. Az "Egy ember játszik SZB-t" (kis szöviben vagy nagyban, mindegy) lehetőség elkerülésére kell egy szabály: Minden nap legalább 3 játékosnak kell ütnie SZB mezőre 10-et(lustaság zálogával 5-öt), különben az aznapi ütések nem számítanak SZB ütéseknek.

3. Az SZB játék ösztönzésére az a játékos aki mind a 6 játéknapon üt az SZB mezőkre bónuszként a 7. napra is kapjon 5 bajnoki tokent.


Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 19:52:29
Felesleges szabályzások, kódbonyolítások tömege egy olyan igényre, aminek létjogosultsága is eléggé megosztós. Ne nagyon reménykedj.

* Egyébként Lanmaffiával értek egyet, ha x tag képes sok100, vagy 1000 pp-t taktikába építve elverni utolsó körben, miért ne érdemelnék meg, hogy nyerjenek? A lehetőség ott van mindenki előtt.


Idézet: Rowina - 2017.06.22. 20:10:35
Miféle "kódbonyolítások tömege"?
1. A semleges mezőhöz nem kell semmi új, csak egy gomb "Bónusz mező" felirattal ami SZB-be nem számító csatákat ad.
2. Hogy ki mennyit üt naponta az már most is számolva van, az alapján kapjuk a tokeneket. Csak azt kell megnézni hogy naponta van -e legalább 3 játékos aki szerzett tokeneket. Ennyi.
3. Ha ez túl bonyolult lenne akkor kimaradhat, csak ösztönző ötlet volt.


Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 21:08:33
A programozásban a legritkább esetben van olyan, hogy "ennyi". Inkább olyan van, hogy egy jól működő rendszert kiegészíted valamivel, és sok -
addig jól működő - funkcióban jelenhet meg téves működés. Gondolom nincs programozói képzettséged, azért írtam le.


Idézet: Rowina - 2017.06.22. 22:04:32
Haladunk, már nem "kódbonyolítások tömegéről" írsz.

Ez a változtatás sok fentebb felvetett problémára adhat megoldást, még ha számodra kérdéses is ezek létjogosultsága. Ha az SZB "őrültek" és a csak fejlődés érdekében ütők is játszhatnak úgy ahogy nekik jó, akkor nem hiszem hogy felesleges lenne egy kicsit módosítani az SZB-n.

Ha neked minden kényelmes, szép és jó úgy ahogy van, és csak az az ellenérved hogy problémákat okozhat bármilyen fejlesztés, akkor akár be is zárhatnák a játékot, semmit sem fejlesztve többé.



Akkor is jött a V1 magaslatáról a dörgedelmes ellenvélemény a "kódbonyolítások tömkelegéről". Így befogtam és már nem irkálok hülye ötleteket a fórumra, feleslegesen.
A hozzászólást Rowina módosította 2018.10.21. 14:48:28-kor
V1 - Azúr Légió
V2 - Peninek klánja
V5 - Sárkányok szövetsége
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 8.88
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8328. hozzászólás - 2018.10.21. 14:58:29 (Válasz Rowina #8327 hozzászólására.)
Szerintem ne vedd személyeskedésnek, messze nem ellened irányul Látszik, hogy van benned energia és kitartás, főleg hogy szépen akkurátusan beidéztél minden releváns infót. Programozói szemmel nyilvánvalóan bonyolítana a jelenlegi struktúrán. De az igazi kérdés még mindig az, hogy hogyan valósulna meg ez a gyakorlatban, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon.

Maradjon meg:
- a szövetségi szintű taktikázási lehetőség
- "az egész csapatnak oda kell tennie magát ha nyerni akar" érzés
- stb.

Csináljuk valami gyökérok-elemzés félét. Miért lenne szükség bónusz mezőre?

Azért, hogy lusta vagyok a megírt a taktikát figyelembe venni, ezért kéne nekem egy plusz mező, ahova üthetek? - nem releváns, ne legyél lusta

Azért, mert rengeteg a PP-m, mindjárt túlcsordulok. ->
Miért nem költöd el a PP-t SZB-ben? ->
Mert a szövetség előirányzott ütésszáma most nagyon kevés és nem akarom elrontani a többiek játékát. ->
Mikor szokott ilyen PP túlcsordulás lenni? ->
Hétvége és hétfő után, amikor nincs SZB ->
Megoldás: tegyünk be egy bónusz üthető mezőt, ami csak kedden él (kedd 12:00 - szerda 12:00), az ide érkező ütések nem számítanak az SZB-ben.

Ilyesmi
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.56
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8329. hozzászólás - 2018.10.21. 15:07:14 (Válasz Rowina #8327 hozzászólására.)
Kár erőltetni. A játék a V1-es topjátékosokhoz van alakítva. Az ő javaslataik 90%-ban teljesülnek, ha valami nem tetszik nekik az azonnali vétót jelent. A többiek javaslatát megnyugtatásként felírják a fejlesztési listára (nyilván valami nem túl jól fogó tollal)

Ha vannak olyan javaslatok amik V5-V6-ra jók lennének, sajnos arról is a V1-es banda dönt. Ez van. El kell fogadni.

Én minden olyan javaslatot támogatnék ami csökkenti a monoton játékmenetet. 6-7 támadás, majd küldi váltás, 6-7 támadás, majd küldi váltás, sajtolás/szintlépés, majd küldi váltás és ez jó néhány órán keresztül. Amíg ez a játékmenet bejön a V1-es TOPnak addig úgy is ilyen marad. Én meg elvagyok a clickerrel
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 6.87
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8330. hozzászólás - 2018.10.21. 15:10:13 (Válasz LanMaffia #8328 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2018.10.21. 14:58:29

Megoldás: tegyünk be egy bónusz üthető mezőt, ami csak kedden él (kedd 12:00 - szerda 12:00), az ide érkező ütések nem számítanak az SZB-ben.


Ezt is már javasoltuk néhányszor. Nem is nagyon kellene belenyúlni a kódba. Hétfőn délben zár az SZB, pontok beírva de mezők aktívak maradnának és lehetne ütni tovább nyugodtan, majd Kedden délben új kör indul.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 8.01
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8331. hozzászólás - 2018.10.21. 15:15:35 (Válasz Spellatrix #8330 hozzászólására.)
Azt hiszem erről lemaradtam, bocsi. Ezt a szálat mindenképpen érdemes továbbgondolni

Állandóan előjön ez a V1-es top így meg úgy. De igazából pont itt ölnek emberek a játékba órákat, játszanak a legrégebb óta, javasolták a legtöbb módosítást, vannak ott a legtöbb fórumon, gondolták át a legtöbb ötletet, stb. stb. Nem kell itt rögtön falhoz állítani valakit azért, mert beleköt egy ötletbe, esetleg rámutat annak hiányosságaira Rengeteg jó ötlet érkezett más világokról, más játékosoktól is.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.62
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8332. hozzászólás - 2018.11.17. 16:01:41
Elérkezett ez a nap is. 5 db templomi pálcám van... Azt hittem ez sosem történik meg Gratula a giga templom fejlesztéshez!
V3-Alíz
Pontszám: 5.94
kedvencA7935Férfi
Végzetúr mester
269 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8333. hozzászólás - 2018.11.20. 18:07:31
Ennél a relikviánál azért nem volna rossz tudni mik azok a bizonyos feladatok és mennyivel lesz könnyebb ha már valaki kavicsért veszi.


Templomi kulcs

Típus: relikvia
A végzet templomában bizonyos feladatok könnyebbek lesznek, kisebb lesz a célszám.
A hozzászólást A7935 módosította 2018.11.20. 21:22:03-kor
V1-Chrisz
V2-Grotah
V3-Félx
Pontszám: 8.19
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8334. hozzászólás - 2018.11.21. 09:23:20 (Válasz A7935 #8333 hozzászólására.)
"Szia.

Két lehetőséged van, vagy megveszed és kiderited magad, hogy mely feladatokra és milyen mértékben hat, vagy megvárod mig valaki megveszi, elterjed az infó vagy kikerül a wikire.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető"

"Korrekt" tájékoztatás, köszönöm szépen!
V3 Shadowrun
Pontszám: 8.40
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8335. hozzászólás - 2018.11.21. 09:31:40 (Válasz Shadowrun1990 #8334 hozzászólására.)
Lehet még nincs leprogramozva
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.58
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8336. hozzászólás - 2018.11.21. 09:32:49 (Válasz Spellatrix #8335 hozzászólására.)
Nagyon úgy tűnik!
V3 Shadowrun
Pontszám: 8.40
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
744 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8337. hozzászólás - 2018.11.21. 11:02:58 (Válasz Shadowrun1990 #8334 hozzászólására.)
Én is feltettem ezt a kérdést, és annyi kiegészítést kaptam a hasonló válasz mellé, hogy a giga templomra is hatni fog.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.89
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8338. hozzászólás - 2018.11.21. 11:30:51 (Válasz Paco #8337 hozzászólására.)
Akkor már mindent tudunk!

Remélem a magikus regeneráció 20-ról minimum 10-re lecsökken.
V3 Shadowrun
Pontszám: 8.93
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
744 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8339. hozzászólás - 2018.11.21. 11:40:50 (Válasz Shadowrun1990 #8338 hozzászólására.)
Nem lennék ellene, ha felezné a költségeket és időket.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.89
közkedveltm3rcuri4l2Férfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8340. hozzászólás - 2018.11.21. 14:39:28
Egész pofásak ezek a relikviák

Szerencsére jó hasznukat is vesszük

Idézet: Shadowrun1990 - 2018.11.21. 11:30:51

Remélem a magikus regeneráció 20-ról minimum 10-re lecsökken.


Ebben én is reménykedek Shadowrun
V6: PUN1SH3R

Pontszám: 8.33
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!