Re: Játék fejlesztés
3761. hozzászólás - 2011.05.28. 07:23:23
3761. hozzászólás - 2011.05.28. 07:23:23
Sziasztok.
Nem sűrűn szoktam ide irkálni, annál sűrűbben olvasni.
Felvetődött bennem egy ötlet, amit akár azonnal le is hurroghattok, ha úgy tetszik. Tudom, hogy ez a játék úgymond végtelen kimenetelű, hiszen a tophoz igazodva, mindig viszik fentebb az újításokat, és az elérhető tárgyakat. Ezzel nincs is hiba. Viszont sokan, és itt a top játékosokat is beleértve kicsit monotonnak érzik a játékot. Szinte kötelező jellegű a mindennapi rutin feladatok letolása. Illetve pont az miatt, hogy nincs vége, nincs olyan nagy motiváló tényező már elérni X szintet, hiszen a motiváció maximum az eventek alkalmával növekedik kicsit, illetve ha új szövetségi épületeket kapunk.
Ha lenne a játékban úgymond újjászületés ( reborn ) az X szinten akkor azt talán, de valóban csak talán színesítene a dolgon. Mondjuk meg lenne határozva, hogy az a karakter aki eléri a 150-200-as szintet ( ez fixált szint lenne ) akkor van lehetősége rebornolni a karakterrel, azaz vissza fordulni a játékkal.
A visszafordult karakterek lényegesen erősebbek lennének a természetesen a szintjükön. Pl. a visszafordult karakterek minden ( TU, szaki, felszerelés, stb… ) fejlesztése X százalékkal olcsóbb lenne ( 25-vagy akár 50% ) Pont ez miatt az olcsóság miatt lennének erősebbek, hiszen ugyanazért az erőforrásért feleannyiba ( ez függ, attól hány %-ba határoznék meg) kerülne minden nekik. Alapjáraton leprogramozni is talán ezt a módszert a legegyszerűbb. Persze lehetne bonyolítani is, hogy különleges, ruhák, relikviák, epikus tárgyak, de az már egy tényleg nagy horderejű fejlesztést igényelne. Mivel minden stat pont nullázódna, így akár aki akarna újfajta TU elosztást is választhatna, illetve más szakértelmekre fektetne hangsúlyt.
Szövetségi szinten is lehetne vele taktikázni, hiszen azonos szövin belül levő pár játékos vagy akár az egész szövetség egyszerre rebornolna, igy a szövetségi megmozdulásokhoz, ( háború, építés, epikus ) újra egy szinten lenne a csapat, csak most már az adott szinten lényegesen erősebben.. A reborn természetesen nem lenne kötelező, hanem aki akarja az visszafordul, aki akarja, az meg nem. Az is jó taktika szöviszinten, hogy a fele fordul a fele meg marad, majd egy idő mulva a maradék fele fordul a karkaterrel.
A rebornolt karakterek a karakter lapokon, és a toplistán megkülönböztető színt kapnának
Ezzel a módszerrel egy új nagy célt lehetne vinni a játékban.
Szívesen olvasnák véleményét Tőletek erről. Ha lehet ne a helyesírási hibáimra reagáljatok, hanem az tartalomra. Köszönöm, hogy elolvastatok.
Nem sűrűn szoktam ide irkálni, annál sűrűbben olvasni.
Felvetődött bennem egy ötlet, amit akár azonnal le is hurroghattok, ha úgy tetszik. Tudom, hogy ez a játék úgymond végtelen kimenetelű, hiszen a tophoz igazodva, mindig viszik fentebb az újításokat, és az elérhető tárgyakat. Ezzel nincs is hiba. Viszont sokan, és itt a top játékosokat is beleértve kicsit monotonnak érzik a játékot. Szinte kötelező jellegű a mindennapi rutin feladatok letolása. Illetve pont az miatt, hogy nincs vége, nincs olyan nagy motiváló tényező már elérni X szintet, hiszen a motiváció maximum az eventek alkalmával növekedik kicsit, illetve ha új szövetségi épületeket kapunk.
Ha lenne a játékban úgymond újjászületés ( reborn ) az X szinten akkor azt talán, de valóban csak talán színesítene a dolgon. Mondjuk meg lenne határozva, hogy az a karakter aki eléri a 150-200-as szintet ( ez fixált szint lenne ) akkor van lehetősége rebornolni a karakterrel, azaz vissza fordulni a játékkal.
A visszafordult karakterek lényegesen erősebbek lennének a természetesen a szintjükön. Pl. a visszafordult karakterek minden ( TU, szaki, felszerelés, stb… ) fejlesztése X százalékkal olcsóbb lenne ( 25-vagy akár 50% ) Pont ez miatt az olcsóság miatt lennének erősebbek, hiszen ugyanazért az erőforrásért feleannyiba ( ez függ, attól hány %-ba határoznék meg) kerülne minden nekik. Alapjáraton leprogramozni is talán ezt a módszert a legegyszerűbb. Persze lehetne bonyolítani is, hogy különleges, ruhák, relikviák, epikus tárgyak, de az már egy tényleg nagy horderejű fejlesztést igényelne. Mivel minden stat pont nullázódna, így akár aki akarna újfajta TU elosztást is választhatna, illetve más szakértelmekre fektetne hangsúlyt.
Szövetségi szinten is lehetne vele taktikázni, hiszen azonos szövin belül levő pár játékos vagy akár az egész szövetség egyszerre rebornolna, igy a szövetségi megmozdulásokhoz, ( háború, építés, epikus ) újra egy szinten lenne a csapat, csak most már az adott szinten lényegesen erősebben.. A reborn természetesen nem lenne kötelező, hanem aki akarja az visszafordul, aki akarja, az meg nem. Az is jó taktika szöviszinten, hogy a fele fordul a fele meg marad, majd egy idő mulva a maradék fele fordul a karkaterrel.
A rebornolt karakterek a karakter lapokon, és a toplistán megkülönböztető színt kapnának
Ezzel a módszerrel egy új nagy célt lehetne vinni a játékban.
Szívesen olvasnák véleményét Tőletek erről. Ha lehet ne a helyesírási hibáimra reagáljatok, hanem az tartalomra. Köszönöm, hogy elolvastatok.
Pontszám: 5.20