Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5121. hozzászólás - 2012.09.07. 07:46:46 (Válasz Miklós #5119 hozzászólására.)
Még talán annyit, hogy a játékon belül az információszolgáltatás a nullához konvergál. Ha lesz rendes ügyfélszolgálati rendszer, akkor elkerülhetetlennek tűnik néhány dolgot a játékban dokumentálni, hogy az információhiány miatt leadott panaszok száma kezelhető maradjon.
Pontszám: 8.01
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5122. hozzászólás - 2012.09.07. 15:20:17 (Válasz Kocos #5120 hozzászólására.)
Igen nekem is ezt írja ki amióta szintet léptem:

Ahhoz, hogy a háromszoros jutalmat megkaphasd, 2 szintnyi TP-ből még 24900 TP-t kell szerezned.

Pedig egyszer már teljesítettem a kellő tp-t hozzá.
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 6.97
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5123. hozzászólás - 2012.09.07. 16:54:05 (Válasz Cofee #5122 hozzászólására.)
Idézet: Cofee - 2012.09.07. 15:20:17
Igen nekem is ezt írja ki amióta szintet léptem:
Ahhoz, hogy a háromszoros jutalmat megkaphasd, 2 szintnyi TP-ből még 24900 TP-t kell szerezned.
Pedig egyszer már teljesítettem a kellő tp-t hozzá.


Az egy dolog, hogy mit ir ki, az meg egy egeszen masik, hogy milyen jutalmat kapsz meg. Nekem harmadolt jutalom jutott miutan teljesitettem a TP igenyt.
Pontszám: 7.01
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5124. hozzászólás - 2012.09.09. 06:17:21
Nem tudom kinek probléma nálam kívül, de azért leírom.
Vannak ugye a térkapus szörnyek között azok a bizonyos erősebb szörnyek amik erőseb kristályokat adnak. De, ha már mind megvan az adott szint határ között akkor már csak az ÉP-t viszik. Nem e lehetne oda is egy tönkrement relit kreálni?
Én úgy oldom meg sajnos, hogy egyet mindig eladok, de ez csak tűzoltás.
Pontszám: 6.74
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5125. hozzászólás - 2012.09.09. 06:46:59 (Válasz Gtr2 #5124 hozzászólására.)
A LE nem több amit értük kapsz? (Mert akkor már egyből nem csak ÉP vinnének.)
Ettől függetlenül a kiégett relik jó ötletnek tűnik, bár messze vagyok még tőlük.
A hozzászólást Quellon módosította 2012.09.09. 06:47:56-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.34
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5126. hozzászólás - 2012.09.09. 06:50:31 (Válasz Quellon #5125 hozzászólására.)
Én nem vettem észere, hogy több a LE szerinte mint a sima térkapu csak ezzel az erőseb kristállyal van mellette amíg van mit megszerezni.
Pontszám: 6.74
kedvencSogilightFérfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5127. hozzászólás - 2012.09.09. 16:43:39
Az új épületekről mi hír van?
A VU2-ön megint csak a piramist és a HT-t tudjuk építeni, tehát kéne valami használhatóbb dolog is!
Moktorn Barindul v2 Sotet Magusok
Pontszám: 8.62
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5128. hozzászólás - 2012.09.10. 18:46:29 (Válasz Sogilight #5127 hozzászólására.)
Idézet: Sogilight - 2012.09.09. 16:43:39
Az új épületekről mi hír van?
A VU2-ön megint csak a piramist és a HT-t tudjuk építeni, tehát kéne valami használhatóbb dolog is!


A V5-ön még a HT-t sem
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.94
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5129. hozzászólás - 2012.09.10. 20:39:15
IRL sem építünk végtelenségig, viszont kell karbantartani, felújítani, elbontani és újrafelépíteni.
Mint a mesteri vagy a HT úgy kéne minden épületet, X idő után egyszerűen elhasználódnak. Időt és költséget jól belőni, hogy a fanatikus építeni vágyók kiélhessék magukat és vagy a Szerencse növelésére ki kéne találni egy más módot is az építésen kívül - de csak bizonyos beépített mennyiség után lépne életbe az alternatíva.

Mit vártok? Úgysem lehet az örökké valóságig új (hasznos) épületeket kitalálni.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.17
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5130. hozzászólás - 2012.09.10. 20:57:48 (Válasz Quellon #5129 hozzászólására.)
A meglévők közül némelyiknek a szintjét lehetne növelni.
Pontszám: 7.67
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5131. hozzászólás - 2012.09.11. 07:18:58 (Válasz Quellon #5129 hozzászólására.)
Tetszik-nem tetszik ez így van! Pontozhattok amerre akartok
Az emberi kreativitás, elme és úgy általában az élet is véges nemde? Alkotott már az ember olyasmit ami nyomot hagy (talán) míg az emberiség létezik, de alkotott-e olyat ami örökké él/működik? Elkészült-e az örökmozgó amibe nem kell folyamatosan energiát fektetni csak termel? A valóságban az épületeinket 20-50 max 100 évre tervezzük, úgy építjük és olyan anyagokból, hogy utána vagy összeomlik rövid időn belül vagy komolyan bele kell nyúlni vagy bontani, mást építeni.
Végtelen világ? Végtelen szintek, építés/épületek, felszerelések, történet, stb? Dehogy! Egyre kevesebb az ötlet és szaporodnak a hiányok, gondok.
Az építési kapacitás amúgy is úgy elszáll ahogy egyre magasabb szintre érnek a játékosok, hogy ha a nagyokhoz lőjük be az új épületek költségét akkor milliárdos költségének kell lenni 1-1 szintnek (később még többnek), hogy ne legyenek kész pár nap alatt, de akkor a kicsik sohasem kezdhetnek bele. Ha a kicsikhez lövik be akkor a nagyok 1 nap alatt felhúzzák.
Mit adjon az új épület? Semmit? akkor minek? Tápot? akkor sírni fog akinek elérhetetlen. Azt mondjátok, hogy építsen/ek többet? Nem fog menni. Aki előnyt szerez azt nem lehet behozni, ha ő nem akarja. Egyszerűbben az Azúr Légiót senki nem fogja építésben és épületekben utolérni, ha szándékosan nem hagyják magukat (V1 példa volt, többi világba nem látok, de ha máshol is van/nak toronymagas elsők akkor ugyanez érvényes ott is).
Mégis miért akartok ennyire építeni? Mert kell a szerencse. Meg kell oldani (másképp). Van pár építő (nem a rabszolgákra gondolok, hanem akik tényleg ezt játsszák önként és valamiért tetszik nekik - vagy csak úgy tesznek) akiknek tényleg gond lenne az építés (ideiglenes) vége, de IRL is van, hogy nincs munka.

100 szónak is 1 a vége: túl sokat vártok! Nem én állítom és bizonyítom, hanem a játék és annak vezetése, fejlesztése. Ha tudnának többet kihozni a játékból és magukból akkor már megtették volna.
Félreértés ne essék, elismerem ami tesznek és az sem kevés, de ti mindig többet és többet akartok, márpedig nekik vannak határaik és korlátaik, mint minden embernek, még ha a játéknak nincs is (tervezett) vége, határa, korlátja.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.40
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5132. hozzászólás - 2012.09.11. 07:35:26 (Válasz Quellon #5131 hozzászólására.)
Azt ne felejtsd el, hogy IRL nincs templomi küldetés a szerencse növelésére és IRL nincs szövetségi küldetés 10 szint építésére, ami az épületek hiányában igen nehezen megvalósítható. Ezt a részt kár IRL dolgokkal összehasonlítani. A játékban épületek kellenek. Amennyiben a jelenlegieket lehet(ne) fejleszteni, ami új előnyöket biztosít, senki nem marad le róla, ha megépítette már az alapját.
Amennyiben új épületek lesznek, azoknak lehet előfeltétele vagy szinttől függő használhatósága (erre is van már példa). Így nincs olyan jelentősége, hogy egy 1 milliós kúttal rendelkező szövi ezeket még nem éri el. Egy kisebb szövinél a jelenlegi épületek sincsenek kimaxolva, így azzal a részével nem értek egyet, hogy sírni fog, akinek elérhetetlen.
Mindemellett sokan még MINDIG nem tudják, mire jó a szerencse és sok-sok szöviben tojnak rá. Ezek után kár panaszkodni, hogy valami nincs meg
Szóval a játék összetett volta miatt, lévén a játék más elemei szükségessé teszik folyamatosan az új épületek, új szintek meglétét, mindenképp folyamatosan kellenek értelmes épületszintek.
Pontszám: 7.67
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5133. hozzászólás - 2012.09.11. 07:57:15 (Válasz Craslorg #5132 hozzászólására.)
Kíváncsi vagyok, hogy lesznek-e ilyenek, mennyi, meddig, milyen gyorsan fogtok újra épületekért könyörögni és meddig. Utána kezdődik a kör elölről

Vagy a VT-re és a szöviküldire lehetne egy olyan épület ami semmit nem ad, csak húzhatjátok rá a szinteket, hogy meglegyen a 10-10-10, meg a szerencse is nőhet 3-3-3 meg szint*x magasságokba.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.75
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5134. hozzászólás - 2012.09.11. 08:25:11 (Válasz Quellon #5133 hozzászólására.)
Ilyen épületre (mármint szöviküldihez) már volt ötlet, illetve ez is olyan, mint az AF pontok, hogy mindig kellene, hogy legyen építhető épület, ahol lehet választani közülük, ne egy lineáris sor legyen.
Pontszám: 8.45
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5135. hozzászólás - 2012.09.11. 10:06:31
Ha mar a VT kuldi miatt szimulalnom kell, akkor lehetne bugmentesiteni a szimulaciot? Mondjuk, hogy legyen mar mindegy, hogy a celpont karakter mit csinal, mikor volt tamadva stb. Nem erdekel, ha tamadtak az elmult 5 percben, nem erdekel, ha en tamadtam az elmult X percben, nem erdekel az sem, ha 5-szor levertek az elmult 3 oraban, Nem vag foldhoz, ha nincs eleg EP-je, nem szamit, ha katakombazik. Ezeknel a szimulacio ugyanugy kene, hogy mukodjon.
Pontszám: 8.80
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5136. hozzászólás - 2012.09.11. 10:07:41 (Válasz Quellon #5129 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.09.10. 20:39:15
Mit vártok? Úgysem lehet az örökké valóságig új (hasznos) épületeket kitalálni.


De lehet.
Pontszám: 8.01
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5137. hozzászólás - 2012.09.11. 10:37:58 (Válasz Kocos #5135 hozzászólására.)
Folytatnám: az se érdekel, ha a 15pp beállítás miatt nem tudom most támadni, az se ha azonos hordában vagyunk (bajnokira készülés), az se ha én éppen pihenek, vadászok, láthatatlankodok.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.02
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5138. hozzászólás - 2012.09.11. 12:26:37
Lehet, hogy sok embernek nem tetszik a javaslatom, de szerintem érdekesebbé tehetné a bajnoki csatározásokat.

Tehát: Már elég sok bajnoki lement és sokaknak van medáljuk. Sokaknak pedig még nincs, de nincs kizárva, hogy szeretnének (csak tudnám miért mert nem pluszt ad hanem mínuszt). Szóval, azok a karakterek akiknek már van medáljuk azok ugyanabban a kategóriában indulnának ugyan, de mégis elkülönítve a többiektől (amatőr-mester) Azok pedig akik összegyűjtöttek a mesterek között is valamennyi medált azok ismét egy külön kategóriába kerülnének (nagymester).
A jutalmazás pedig attól függne...de ezt találjátok ki ti.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.15
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5139. hozzászólás - 2012.09.11. 13:29:12 (Válasz Kocos #5136 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.09.11. 10:07:41
Idézet: Quellon - 2012.09.10. 20:39:15
Mit vártok? Úgysem lehet az örökké valóságig új (hasznos) épületeket kitalálni.


De lehet.

Idézet: Kocos - 2012.09.01. 02:50:59
Bocsass meg *Birka*, de ha erveket hoznal fel azzal lehetne vitatkozni. Ezzel, igy nem.
*Kocos
Szerintem meg nem. De nem is ez a lényeg hanem ez:Idézet: Quellon - 2012.09.11. 07:18:58
100 szónak is 1 a vége: túl sokat vártok! Nem én állítom és bizonyítom, hanem a játék és annak vezetése, fejlesztése. Ha tudnának többet kihozni a játékból és magukból akkor már megtették volna.
Félreértés ne essék, elismerem ami tesznek és az sem kevés, de ti mindig többet és többet akartok, márpedig nekik vannak határaik és korlátaik, mint minden embernek, még ha a játéknak nincs is (tervezett) vége, határa, korlátja.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.48
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5140. hozzászólás - 2012.09.11. 14:26:19 (Válasz Quellon #5139 hozzászólására.)
Siman lehet vegtelenitett epuleteket csinalni, mint ahogy van is egy a Dicsoseg piramisa. Ha ugyesen no a koltseg, es csokken az adott bonusz, akkor nem vezet elszallashoz. Az a baj, hogy a legtobb fejlesztes ami bekerul olyan, hogy ad fejlesztenivalota karaktereknek par honapra, hetre, napra vagy percre. Ha minden fejlesztes olyan lenne, hogy barmeddig lehet huzni, akkor nem lenne koltsege annak, hogy a mar korabban bevezetett dolgokat szintentartsak a fejlesztok, jutna energia a valos ujdonsagokra.

Mondok peldat is. Az ismetelheto kuldetesek kivaloan megoldotta azt a versenyfutast ami a jatek keszitoi es jatekosai kozott folyt a kuldetesek keszitese es megoldasa teren. Tobb ilyen kene.
Pontszám: 8.01
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák