Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4921. hozzászólás - 2012.07.05. 09:21:34
Lehet csak egyedüli igényem lenne de nem lehetne egy olyan AF-et csinálni a mint a szerénység csak fordított hatással?

Ha kifejleszti vki akkor lefelé ütve is lényegesen több TP-t kapna mint most. Akár lehetne úgy is hogy -1-ra annyit TP-t adna mint +1-re. -2-re annyit mint +2-re stb.

Mióta bejött ez a top lassítás alig lehet haladni...

Volt ígéret +vadászat TP-s epik tárgyra magasabb szinten is de semmi eddig.

Egy ilyen AF csökkentené azok problémáját akiknek a top lassítás szívás.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.74
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4922. hozzászólás - 2012.07.06. 21:21:08
Amikor Baraty visszatér, jó lenne, ha:
- a bajnoki eredményfákat automatává tenné, ne keljen már mindig rá várni...
- a bajnokikon láthatnánk milyen cuccban mentünk, ne csak az ellenfelét, mert ha nem közvetlenül zárás előtt neveztünk akkor már elfelejtődhet a sok csecse-becse és felszerelés variáció közül melyikben neveztünk be és, hogy akkor azt (ne)felejtsük legközelebbre - ez biztos nem okozna szerverlaggot
- napi rutinok
- statisztikákat láthatnánk ahogy régen a már megvívott csatákban a karakterek adatairól ami segítheti a sikeres portyázást - különben minek csinálnánk?

Van két topic amit már sose olvasok: huzalozott reflexek és top szintlépés lassítás, mindkettővel rengeteget foglalkoztok, pedig szerintem mindkettő ráért volna a fenti lista után.
A listát kiegészítheti akinek olyan is eszébe jut ami nekem most nem.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.34
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4923. hozzászólás - 2012.07.06. 21:35:16
Ha megvalósul a szervereken keresztüli egymás csapkodása, akkor javaslom hogy legyen újabb bajnoki lehetőség..

Összes szerver (v1,2,3,5) karakterei egyszerre vesznek részt a hepajon. Lehetne akár kéthavonta.

Amolyan ultimate champion cím.

Oké, hogy pókok mindenkit ledurvulnak, de hátha..

Nem adna pluszt, sem mínuszt , egyszerűen csak van a karakterlapon.
Pontszám: 7.52
kedvelt tagRONNIEFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4924. hozzászólás - 2012.07.06. 22:15:20 (Válasz Maci #4923 hozzászólására.)
Az igazság az,hogy nekem már mindenem tele van a bajnokival!(Na meg medálokkal is,de ez más kérdés )
Van már elég bajnokink szerintem.Meg úgyis v5-ösök nyernének minden bajnokit,mert ott a legkönnyebb póknak lenni.V2-t meg V3-at egyenesen elsodorná a másik két szeró.
Pontszám: 5.80
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4925. hozzászólás - 2012.07.06. 23:18:18 (Válasz RONNIE #4924 hozzászólására.)
Azért magas szintű pókok ott se nagyon vannak, az meg lehet nem nagyon érdekel senkit, hogy 50. szintig ők nyerik a bajnokit
Pontszám: 8.36
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4926. hozzászólás - 2012.07.07. 02:19:50 (Válasz RONNIE #4924 hozzászólására.)
Ezt erősen kétlem.
Pontszám: 7.94
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4927. hozzászólás - 2012.07.07. 07:10:37 (Válasz RONNIE #4924 hozzászólására.)
Azért V2-V3-on van jópár ritunos játékos, akinek a karaktere simán hülyére verné a V5-ös karaktereket.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.84
kedvencKoklerkeFérfi
Végzetúr tehetség
186 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4928. hozzászólás - 2012.07.07. 08:39:17
vegre egy igazan ostoba vita van kialakuloban, hajra ...

amugy meg ugyis az en apukam a legerosebb .....
Pontszám: 9.33
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4929. hozzászólás - 2012.07.07. 08:52:15
Amikor az ötleten agyaltunk, felmerült bennem hogy minden szerver legyen benne... soroltam a skacoknak, v1,v2,v3.. valaki rákérdezett, hogy v5-el mi van?

Ekkor tudtam meg, hogy az nem valami gyorsított akármi izé..

de biztos jó.

regisztrálok oda egy karit, megnézem.

szerk.: megnéztem a kedvedért Ronnie, v5-ös csapat az én szintem környékén teljesen esélytelen nyerni szerverek közti bajnokit. Feljebb is csak egy-két kiemelkedő kari van, talán az érdekesebb lehet.
A hozzászólást Maci módosította 2012.07.07. 08:58:31-kor
Pontszám: 7.55
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4930. hozzászólás - 2012.07.07. 09:07:01 (Válasz Maci #4929 hozzászólására.)
De úgy lenne jó, ha ott nem érvényesülnének a bajnoki érmekből származó mínuszok, hanem tényleges full contact lenne...

Egyébként nem értem némelyik hozzászólót, hogy miért esélytelenezi le a v2-t, szerintem még sose járt ott...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 8.46
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4931. hozzászólás - 2012.07.07. 09:12:09 (Válasz Bumburnyak #4930 hozzászólására.)
Hasonlítsd össze nagy általánosságban a V2-es és V1-es karaktereket 1-1 adott kategórián belül. Az esetek nagy részében a V1-esek vannak fölényben, ahova 1-2 helyen belefér a topba a V2-es.
Pontszám: 6.77
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4932. hozzászólás - 2012.07.07. 17:58:21
Maci ötletére megy egy biglike!

Quellon javaslataora szintén. +1: Aki fentebbi kategóriában nevez a bajnokin az legyen megkülönbeztetve valamilyen módon /dőlt betű, csillag, más szín, stb./
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.74
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4933. hozzászólás - 2012.07.07. 19:03:06
v5-öt futólag néztem meg, csak 120-80 környékét, abszolút nem láttam a totál szétverik a bucinkat dolgot.
v2-őn vannak kemény karik, egyik nap néztem, kinek van sok bajnokija, azért vannak arcok
Pontszám: 7.55
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4934. hozzászólás - 2012.07.07. 21:58:12
Én a V1-et látom, tegnap gyorsan regisztráltam Jancsikát V5-re, hogy bekukkantsak V5-re. V1-en alacsonyabb szinteken a Reiren, Tilly, Öcsi a csontozó, Böszmeség, Meggy, NoFear (stb..) erősségű karakterek ellen nagyon nehéz lenne labdába rúgni bárkinek is.

Mindenesetre az ötlet ragyogó.
Pontszám: 6.92
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4935. hozzászólás - 2012.07.07. 22:17:07
Felmerült bennem a kalandok továbbfejlesztése. Konkrétan a többepizódos kalandok irányra gondoltam, hogy egyik kalandból fakadna a másik. A programozáshoz nem értek (jó 20 éve programoztam utolájra a jó öreg C-64-en basic nyelven, illetve a "gépi" nyelvű programokat törtem fel. Úgy 10 éves lehettem, szóval az régen volt. Azóta biztos fejlettebbek csöppet a programnyelvek.) Ha jól sejtem, a kalandokra a keret már megvan, nem volna bonyolult kiegészíteni a fenti funkcióra.
Tovább ötletelve egy eseményrendszert is lehetne e köré építeni, amihez az alapok szintén adottak (xeno, kufár, térkép..), viszonylag könnyen ki lehetne bővíteni. Ismerve a játékosokat, biztos nagy tömegeket mozgatna meg minden rétegből az ötletem, ha kivitelezésre kerülne. Többet nem árulok el semmiképp. Viszont az a kérdésem, hogy érdemes-e foglalkoznom a gondolattal, és hónapokat szánnom a dokumentáció összeállítására (akártöbb játékost is bevonva, szükség szerint folyamatosan konzultálva a játékvezetéssel), és Miklósék elé terjeszteni.
Az igazat megvallva, nagyon komolyan gondolom ezeket a sorokat, és ha esély volna a megvalósulására, akkor biztosan hatalmas élményt nyújtana, amit a beholder szemszögéből is könnyen gazdaságossá lehetne tenni.

Kíváncsi vagyok a lehető legtöbb fórumozó véleményére és meglátására az eshetőség és fogadtatás szemszögéből is.
Pontszám: 7.94
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4936. hozzászólás - 2012.07.07. 22:27:15 (Válasz Ywgarrd #4935 hozzászólására.)
Azt értem, hogy elszánt vagy és hogy többet nem árulsz el, de akkor nem tudom eldönteni tetszik-e és szeretném-e ami eszedbe jutott, mert fogalmam sincs miben is lenne az más, több, jobb a kalandoknál.
Ha csak én nem értem akkor bocs, reggel is elolvasom majd amit írtál, hátha csak most nem áll össze a kép
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.34
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4937. hozzászólás - 2012.07.07. 22:54:17 (Válasz Quellon #4936 hozzászólására.)
Egy összetettebb eseményrendszerre gondoltam, ami a folytatható kalandokból indulna ki. Úgy mint, ha teljesíted az első kalandot, akkor a következő nap kvalifikál a kaland második epizódjára, és így tovább. Ez volna a kezdeti szakasza egy globális eseménynek, melyre a játékban már meglévő eventek keretrendszerei megfelelő alapot nyújthatnának, csak apró módosításokra volna szükség (feltételezem). Elvileg minden adott hozzá.

Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy maga az alapelképzelés mennyire nyeri el a játékosok tetszését, mennyire mozgatja meg a játékosok fantáziáját az ELLENSÉG szó. Illetve, hogy szerverterhelés, a különböző események alapjainak az összefűzéséből fakadó esetleges programozási nehézségek várhatók volnának-e. Valamint, hogy egy ilyen ötlettel és egy alapvető vázrendszerrel érdemes-e egyáltalán megkeresni Miklósékat, vagy teljesen felesleges minmális időt is belefektetnem ezekbe. Sejtem a választ, de azért reménykedek.

Ennél konkrétabban azért nem fogalmazok, mert ha valami csoda folytán elindulna a dolog, akkor erősen rombolná az élményt ha minden apró részlet idő előtt napvilágot látna. Egy dolog felöl nincs kétségem, hogy a szerepjátékos/kocka, fizetős/nem fizetős játékosok többségének tetszene az esemény, és megfelelő kivitelezéssel gazdasűgilag is megtérülő volna a beholder számára.
Pontszám: 7.94
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4938. hozzászólás - 2012.07.07. 23:12:14 (Válasz Ywgarrd #4937 hozzászólására.)
Érdekelne és mindent támogatok ami értelmes és szerepjátékos irányba tolja a VU-t, csökkenti az egyenkarakter képződést.
Pár hete értem el a kalandozás kritériumát a 40. szintet és tetszenek, bár tény, hogy nem olvasom el őket, mert annyi időm nincs, de a győzelemhez szükséges sokféle kihívásnak való megfelelés tetszik, így valószínűleg az is tetszene, ha továbbfejlesztenék ezt a játékmódot.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.89
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4939. hozzászólás - 2012.07.08. 00:36:38 (Válasz Ywgarrd #4937 hozzászólására.)
Úgy, hogy nem árulsz el belőle semmit, nehéz róla véleményt mondani. De mielőtt komolyan nekiveselkednél, csinálj egy egyszerű vázat, és küldd el Miklósnak. Rengeteg munkát megspórolhatsz vele.
Viszont azt elnézve, hogy mennyi dolog van a fejlesztési listán elég kis esélyt látok arra, hogy még idén elkészül...
A hozzászólást Ariel módosította 2012.07.08. 01:20:04-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.72
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4940. hozzászólás - 2012.07.08. 14:25:19
Megfogadom a tanácsokat, és egy alapvázlatot közzé teszek elkészülte után. Addig semmiképp sem zargatom Miklósékat, amíg a játékosok visszajelzései nem vetítik elő egy ilyen jellegű esemény szükségességét és pozitív fogadtatását.
Pontszám: 6.92
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!