Re: Játék fejlesztés
1961. hozzászólás - 2010.06.14. 18:52:55 (Válasz Ariel #1960 hozzászólására.)
1961. hozzászólás - 2010.06.14. 18:52:55 (Válasz Ariel #1960 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.06.14. 18:19:56
És hogyan tud ellene védekezni? Amúgy a 15% alatt maradás vadászatkor X óráig tart, viszont az alacsony ÉP-hez egész nap a gép előtt kéne ülni. Szóval ezt a könnyebb dolgot gondold át szerintem mégegyszer.
Azon kívül aki a saját szinteden támad, ott hiába vagy 50%-on, nem mintha az olyan egyszerű lenne egésznap, de oda még az sem elég és aki csak arra csinálta a karakterét, hogy TP-t osszon az bizony a saját szinteden fogja osztani, ott 15% után mindig tud támadni, és a játék nagyszerű TP osztó rendszere miatt alig ad kevesebbet mintha + 2-3-4-ről támadna.
Elhiszem, hogy max körül van az életpontjuk, de ezzel együtt is röhejesen egyszerű az ép-t 40-50% körül tartani. Az más kérdés, hogy nem teszik.
Aki nagyon felfelé támad és cserébe tömést kap, az tud ellene védekezni. Ráadásul könnyebb a dolga, mint annak, aki 15% alatt kell maradjon a vadászat alatt.
Aki nagyon felfelé támad és cserébe tömést kap, az tud ellene védekezni. Ráadásul könnyebb a dolga, mint annak, aki 15% alatt kell maradjon a vadászat alatt.
És hogyan tud ellene védekezni? Amúgy a 15% alatt maradás vadászatkor X óráig tart, viszont az alacsony ÉP-hez egész nap a gép előtt kéne ülni. Szóval ezt a könnyebb dolgot gondold át szerintem mégegyszer.
Azon kívül aki a saját szinteden támad, ott hiába vagy 50%-on, nem mintha az olyan egyszerű lenne egésznap, de oda még az sem elég és aki csak arra csinálta a karakterét, hogy TP-t osszon az bizony a saját szinteden fogja osztani, ott 15% után mindig tud támadni, és a játék nagyszerű TP osztó rendszere miatt alig ad kevesebbet mintha + 2-3-4-ről támadna.
NoFear - V1
Pontszám: 7.47