Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2881. hozzászólás - 2010.12.11. 10:01:19
örülök, hogy lepontoztátok a hozzászólásomat. Habár azt se tudom miért? Gondolom a relikviások és nagy szintűek akik nem őrölnének ha másnak is jó lenne. Köszönöm azt a egy hozzászólást amit kaptam. Én csak azért gondoltam volna, hogy szakit is lehessen, hogy lássuk a harci szakikat. De elég lenne ha csak azt látnánk. De ezt csak vélemény volt és nem tény. Többet inkább nem írok a fórumra mert nem kulturált. Tisztelet a kivételnek. Én csak azoknak írtam, akik aljas sunyi módon lepontozzák. Általában kérdésre válaszolni szoktak. Gondolom ezt is lepontozzátok.

u.i.: köszi a hozzászólást Tpe71
A hozzászólást Fubujoci módosította 2010.12.11. 10:03:15-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 4.64
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2882. hozzászólás - 2010.12.11. 10:21:25 (Válasz Wuher #2879 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.12.10. 22:12:44
En nem ahhoz merem a varazslo es harcos karakter fejlesztesi kolteget, hogy kit akarok megverni, mert ahhoz ennek semmi koze nincsen.


Kivancsian hallgatlak, hogy akkor mihez van koze.
Biztos van valami titkos tablazat azoknak, akik tudnak jatszani, de masokat nem tanitanak meg, hogy 125-os szinten 500 tamadas, 525 vedelem es 550 ero kell a harcos karihoz, aminek a koltsege N, szemben a varazsloval akinek 450 taumaturgia, 475 vdelem es 600 IQ kell, aminek a koltsege K. Es te csak leolvasod, hogy N > K QED. Jol gondolom?
Sajnos nekem nincs ilyen tablazatom, igy kenytelen vagyok abbol kiindulni, hogy azert fejlesztesz tulajdonsagokat, hogy portyaban legyozhess masokat. Tudom ez konzervativ hozzaallas.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.47
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2883. hozzászólás - 2010.12.11. 10:21:31 (Válasz Fubujoci #2881 hozzászólására.)
A sok hsz között, és a varázsló-harcos vitában "elveszett" a hozzászólásod. Én viszont most kommentálnám: a 30 vp-s költség igazából alacsonyabb szinten sok, de ott szerintem örülnek, ha védőfalat, meg gyakteret tudnak építeni.
Magasabb szinten, ahol esetleg már esedékes lenne a kémgömb építése, mert minden fontosabb megvan, ott pedig nem sok a 30 vp, pár perc alatt visszaregenerálja (főleg a manakonstrukció miatti magas mágia miatt).
Az idő csökkentésnek szerintem mindenki örülne, de ahogy írtad, van rá relikvia is. Igazából nem tudom, milyen lenne a fogadtatása.
A szakértelmek láthatóságát annyira én sem támogatnám, jelenleg azzal lehet legjobban trükközni.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.98
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2884. hozzászólás - 2010.12.11. 10:26:40
Köszönöm a választ. És ez átgondolt jó válasz volt szerintem.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 4.90
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2885. hozzászólás - 2010.12.11. 12:01:02 (Válasz AranyAlma #2876 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2010.12.10. 15:05:45
Igen kontextus nelkul, itt most csak a harcos es a varazslo osszehasonlitasa.


Nos kontextus nelkul nincs harcos es nincs varazslo.
De! Lehetne csinalni esetleg egy olyan tesztet, hogy regelunk 20-an, es elore kiosztjuk, hogy 3 ember harcos lesz 17 varazslo. Ez van az altalam tippelt meg belefer arany korul. Majd mindenki belep a szovibe, es arenaban egymasnak esnek. (Erdemes zafir vagy gyemant klant valasztani, hogy ne jelentsen elonyt a csapat egyik felenek.) Aztan megnezni, hogy hol vegez a 3 harcos az elejen vagy vegen.

Persze ez is szamtalan sebtol verzo alklinikai teszt lenne csupan, hiszen nem egy dinamikusan fejlodo rendszerrol beszelunk, ahol mindenki tobbe kevesbe ismeri a tobbiek kepessegeit, es a karakterfejleszteset ugy probalja optimalizalni, hogy a leheto legtobb karit verje fixen, es a leheto legtobb karin tudjon kuldizni. Steril a kornyezet olyan szempontbol is, hogy eloallhatnak nem eletszeru ertekek, peldaul nullas szivossag, kritikus varazslat vagy kritikus utes, ami a valosagban gyakorlatilag nincs. Ha a resztvevok ismerik a teszt celjat ez ohatatlanul befolyasolja oket, akar pro, akar kontra iranyba. Magasabb vedelmet huznak, vagy magasabb IQ-t mint azt teszt nelkul tennek. Tovabba a legfontosabb szempont, hogy ezek csak karakterkezdemenyek. Nincs akademia, tehat nincs hordazas szakijuk sem, es ami meg sokkal fontosabb, nincsenek allataik, plane nem 50-70-es szintuek, szakikkal felszerelkezve, ahogy az elvarhato lenne az adott szinten.

Figyelmbe veve a fentieket szamomra ugy tunik, ez a kornyezet megalapozott teszteles elvegzesere sajnos alkalmatlan.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.86
kedvelt tagNougFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2886. hozzászólás - 2010.12.11. 13:51:02 (Válasz Morzkod #2885 hozzászólására.)
Ha a vezérgárda szívén viselni a dolgot, nem tartana semmiből egy teszt szövetséget létrehozni, majd klónozni pár 70-100 szint közötti karaktert, állatokkal, stb..
"Pops used to say if you find yourself in a hole, the first thing to do is ta stop diggin'."
Pontszám: 6.72
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2887. hozzászólás - 2010.12.11. 15:24:54 (Válasz Morzkod #2885 hozzászólására.)
Az a legegyszerubb ha ugy csinalod ahogyan en anno, le kell masolni 50-es szintu megfelelo kategoriaba sorolt karakter harci szakijait es tuljait. De en reszemrol itt be is fejeztem, unalmas mar az arcoskodasaidat olvasni meg a folosleges hulyesegeket amiket levezetsz 1-2 hozzaszolasbol.
Pontszám: 4.42
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2888. hozzászólás - 2010.12.11. 17:09:03 (Válasz Wuher #2887 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.12.11. 15:24:54
Az a legegyszerubb ha ugy csinalod ahogyan en anno, le kell masolni 50-es szintu megfelelo kategoriaba sorolt karakter harci szakijait es tuljait.


Ebből mindössze annyi következtetést tudnál levonni, hogy 50-ik szinten, adott mennyiségű LE-ből, melyik karaktertípus veri el a másikat. De ez még messze van attól, hogy rámondhasd, hogy az a jobb taktika. Azonos erősségű karakterek ritkán támadják egymást, mindenki a biztos gyűzelmekre és a gyors küldizésre megy. Így az a jobb taktika, amivel több LE-t lehet szerezni, több LE szívással, gyorsabb küldizéssel, stb.

Lehet, hogy egy jó harcos kari összerakásához 20%-al több LE kell, mint egy varázslóhoz, de ha emellett 30%-al több LE-t is lehet szerezni harcosként, akkor nem kérdés, hogy melyik a nyerő taktika.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2889. hozzászólás - 2010.12.11. 21:27:18 (Válasz Ariel #2888 hozzászólására.)
Hogyan lehet 30%-al többet? Avass be pls... a térkapus dögöket nem vlm nehéz eltalálni, varózsléként sem, plusz ott vannak a lélekszívó varázslatok...

Portyában meg akkor érvényesül kb a szívás, ha téged támadnak, mert mindenkinek akkora transzcendálisa van, hogy támadóként semmit nem tudsz szívni...
A hozzászólást Eliteninja módosította 2010.12.11. 21:27:44-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.03
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2890. hozzászólás - 2010.12.11. 22:13:02 (Válasz Eliteninja #2889 hozzászólására.)
A térkapus dögöket nem csak eltalálni kell, hanem sebezni beléjük, ami nagyban függ az erőtől. A lélekszívó varázslatok még mindig a közelébe sem érnek a közelharci LE szívásnak. 10k varázslatsebzéssel jó esetben szívsz 4k LE-t, míg emellett 12k közelharci sebzéssel hozol 14k LE-t. Aki varázslatokra gyúr, annak nudli ereje lesz, hiába találja el a térkapus lényeket, sokkal kevesebb LE-t fog szívni.
Küldetéseknél szintén hatalmas bukta, ha a karakternek kicsi a támadása. Sem a kábítós, sem a kritikus ütés küldetéseket nem tudja csinálni, pedig mindkettő sokkal gyorsabban teljesíthető, mint a kritikus varázslat, arról nem is beszélve, hogy így három különböző küldit is jóval nehezebb variálni. Kiváncsi lennék, hány küldetésig lehet eljutni a Lady Alvareles versenyben kábítás és kritikus ütés nélkül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2891. hozzászólás - 2010.12.11. 22:25:21 (Válasz Ariel #2890 hozzászólására.)
Alacsonyabb szinten még drámaibb a helyzet, idelent 70-80 környékén sz*rt sem lehet szívni varáslattal, ehhez képest összehozható jobb helyeken 80%+ közelharci LE szívás (Szürke+Fókusz, fegyver opcionális, LE szívás csizmán).
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.33
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2892. hozzászólás - 2010.12.12. 00:09:47 (Válasz S0laris #2891 hozzászólására.)
Nem csak varázslattal nem lehet
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.71
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2893. hozzászólás - 2010.12.12. 00:15:37 (Válasz Morzkod #2885 hozzászólására.)
En csak arra lennek kivancsi, hogy mennyi igazsag van abban, hogy a varazslat ugyanannyit sebez mint a kozelharc (Miklos ervelese volt valami hasonlo, mikor a varazslat tulsulyat emlegettuk).

Kontextus emiatt nem erdekel. Nem is vagyok benne, hogy erdekeljen. A javaslatom sem errol szolt.
A konxtusrol nekem a horda gyulolet jut eszembe. En azt latom, hogy a hordagyulolet, olyan mint egy fajta ko-papir-ollo. Es matematikailag teljesen jo. De, anno, kontextusban nekem nem ez jott le.

Amugy orulok, hogy szavaimat valaszra erdemlegesnek tartottad. De, nekem, hozzaszolasod konxtusaban, az jott le, hogy hulye vagyok hozza es ne szoljak mar bele.

Egy darabig nem is teszem....
A hozzászólást AranyAlma módosította 2010.12.12. 00:16:50-kor
Pontszám: 6.17
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2894. hozzászólás - 2010.12.12. 01:56:45 (Válasz AranyAlma #2893 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2010.12.12. 00:15:37
En csak arra lennek kivancsi, hogy mennyi igazsag van abban, hogy a varazslat ugyanannyit sebez mint a kozelharc (Miklos ervelese volt valami hasonlo, mikor a varazslat tulsulyat emlegettuk).

Kontextus emiatt nem erdekel. Nem is vagyok benne, hogy erdekeljen. A javaslatom sem errol szolt.


Milyen taumaturgia es ero mellett? Milyen kritikusal szakival? Milyen allatokkal? Milyen alltfelszerelessel? Milyen allatszakikkal? Ki garantalja, hogy egy harcos es egy varazslo strategia ugyanazt a lehetosegeket nyujtja a fentiekbol, kivaltkepp, hogy egy eletkepes harcos es egy eletkepes varazslo karakter tauja es ereje egyforma?
Vannak itt azert problemak.

A konxtusrol nekem a horda gyulolet jut eszembe. En azt latom, hogy a hordagyulolet, olyan mint egy fajta ko-papir-ollo. Es matematikailag teljesen jo. De, anno, kontextusban nekem nem ez jott le.


Kivalo pelda. En akkor azt mondtam, az ido megoldja. Mert az emberek dinamikusan atrendezodnek ugy, hogy ez ne jelentsen gondot. Persze hozzatettem, hogy a top tulsagosan szuk es zart halmaz ahhoz, hogy ez mukodjon. Es tevedtem, egy jo ideje mar a topon sincs egyertelmu valasztas (es a lehetosegek kozott a teljesen lefelejtem is szerepel).

Amugy orulok, hogy szavaimat valaszra erdemlegesnek tartottad. De, nekem, hozzaszolasod konxtusaban, az jott le, hogy hulye vagyok hozza es ne szoljak mar bele.
Egy darabig nem is teszem....


Ne haragudj, ha igy jott le en fogalmaztam rosszul. Csupan a lehetseges hibakra akartam felhivni a figyelmedet.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 3.47
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2895. hozzászólás - 2010.12.12. 02:17:04 (Válasz Noug #2886 hozzászólására.)
Idézet: Noug - 2010.12.11. 13:51:02
Ha a vezérgárda szívén viselni a dolgot, nem tartana semmiből egy teszt szövetséget létrehozni, majd klónozni pár 70-100 szint közötti karaktert, állatokkal, stb..


Stimmel. Nem mellekesen latjak, hogy 1-1 karakterben mennyi LE van, es tudjak aranyositani a karaktereket.

Egyebkent gondoljuk vegig milyen valtozasok is tortentek. Probalom csak a jelentosebbeket emliteni.
- Allat sebzes nem fugg a krtikus utestol (-)
- Erobonusz szorzoja bekerul (+)
- Erobonusz csokkentese (-)
- Allatok kritikus utese (+)

Ide-oda lett rangatva a kozelharc sebzes (a varazslatok sebzese kozben alig valtozott), amibol a vak is latja, hogy ez nem lehtett mindig egyensulyban a varazslatokkal. Vagy talan soha nem is volt.

A legizgalmasabb a 3. pont volt, az erobonusz csokkentese, ami Nasdfil egyszemelyes lobbija reven kerult be. Ugy, hogy neki egy nem a jatekkornyezethez adaptalt karija volt, hanem egy elmeleti idealis allapot fele fejlesztett karaktere. Es ezzel a karival erezte tulzottnak a sebzest.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 4.08
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2896. hozzászólás - 2010.12.12. 09:16:32 (Válasz Morzkod #2895 hozzászólására.)
állatok kritikusáb aott kavartak be, hogy egy szaki csak alapszint/2 lehet ugye?
régebben, úgy emlékszem, akár az össze spontot rá lehetett tenni 1szakira. v rosszul emlékszem?
Pontszám: 4.22
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2897. hozzászólás - 2010.12.12. 10:21:36 (Válasz Ricskosz #2896 hozzászólására.)
Kezdetektől így volt, ezzel védve a magas szintű állatokat.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.90
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2898. hozzászólás - 2010.12.12. 12:19:35 (Válasz Ricskosz #2896 hozzászólására.)
Az állatok kritikusával ott kavartak be, hogy másfél évig az állatok mindig kritikust ütöttek, ha a karakter kritikust ütött, aztán hirtelen rá lett fogva, hogy ez bug, és megszűnt az állatok kritikus ütése.
Aztán az alkimista laborral visszajött a kritikus ütés, de hogy ez erősebb, vagy gyengébb mint az eredeti felállás volt, azt mindenki döntse el maga.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2899. hozzászólás - 2010.12.12. 12:44:23
Az egyik legdurvább belenyúlásról beszélünk a harcrendszerbe, ami emlékszem mindenféle előzetes egyeztetés nélkül ad hoc történt meg egy VU tali után, eléggé elítélhető módon (másfél év után kib*ott gyenge érv a "nem így gondoltuk" - lásd láthatatlan vadászat).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.96
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2900. hozzászólás - 2010.12.12. 12:54:50 (Válasz Aurri #2899 hozzászólására.)
Igen, egyértelműen nagy pofon volt ez a közelharcnak, és biztos, hogy most nem lenne ekkora dominanciája az IQ-nak, ha ez nem történik meg.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő