Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6281. hozzászólás - 2014.01.07. 23:39:39 (Válasz McMad #6280 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.01.07. 22:33:19
Azonban az egész gondolatlavinát nálam Aurri "nagyobb manaköltségű varik" alapötlete indította be...

Nagy manaköltségű varázslatok és nagy mágia igényű varázslatok között nem látok sok különbséget. Ráadásul a mágia függőség egyébként is benne van a rendszerben, hiszen a varázslatok erősségének meghatározó eleme lenne. A nagy manaköltségnek így max. annyi hozadéka lenne, hogy a manaitalokat is sűrűbben kellene használni.

Ebben a vonalban több lehetőséget látok szimpla tápnál (Zoole hasonló vonalat említett, mint amire az előző javaslataimban is célozgattam).

A táp mértékét nem az határozza meg, hogy a képesség folyamatosan a karakteren van-e, vagy mindig cserélgetni kell őket. Sőt, ha az egyes képességek kombóznak egymással, akkor a permanens hatások egyenként még kevesebb tápot is adnak, mint a cserélhetők. Permanens képesség is lehet nagy táp, mint pl. a járvány AF képesség, és lehet ultragagyi, mint a mágikus pajzs.

Pl. a kisebb méretű lények levadászását segítendő úgy is meg csinálni a varázslatot, hogy ha aktív a vari, akkor a kisebb lények gyakorisága megduplázódik, de úgy is meg lehet csinálni, hogy a képesség permanens, és akkor fejti ki a hatását, ha aktív küldetés a kisebb lények levadászása.

Tőlem persze lehet cserélgethetős a rendszer, de úgy, hogy emiatt ne kelljen milliószor kattintgatni, azaz kapcsolódjon az öltözetekhez, és bővüljön annyival a lehetséges öltözetek száma, hogy ez kényelmesen megoldható legyen.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.02
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6282. hozzászólás - 2014.01.08. 06:01:26 (Válasz McMad #6278 hozzászólására.)
A tekercsek nem viselhető tárgyak lennének hanem olyanok mint az italok.
Magadra teszed és a legközelebbi csatánál/vadászatnál aktiválódik.
A karakterlapon csak egy felsorolás lenne miből mennyi van nálad.
Esetleg max két hatást tehetsz fel, támadásra és védekezésre is egyet-egyet.
Mondjuk vadászatra beteszel egy LÉ-védő tekercset, ha neked esnek például 10%-al kevesebb LÉ-t vesztesz amíg le nem jár a vadászat vagy meg nem szakítod azt de ha ilyennel támadsz akkor nem sül ki és rajtad marad.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 8.55
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6283. hozzászólás - 2014.01.08. 12:43:58
No Miklós válaszolt az ÜSz-es levélre. A lényegét kiemelném:

...Jelenleg a csatlósokon dolgozunk, utána valószínűleg a mentor rendszer következik, utána jöhetnek a varázslói varázslatok ... ennél valószínűleg valami lényegesen egyszerűbb dolgot fogunk csinálni. Egy új épület, és VP-ért aktiváló képesség - AF képességeket kötni hozzá, ez jó ötlet, valószínűleg néhány tárgyat is kötünk hozzá. Mindenesetre ez még legalább 2 hónap. Addig is köszi a türelmet!...


OK. Kár kapkodni vele.
A saját és a programjuk lehetőségeit ők ismerik a legjobban - olyan lesz, amit össze tudnak rakni, de bejóóólenne, ha a sokak által felvetett főbb szempontok működni tudnának a dologgal ("Mágiások" és a Mágia tulajdonság fontosságának erősítése, karierő egyensúly segítő okos játék esetén, pár "egyéni" igény - pl. játékgyorsítás - 1szerű megoldása, minél nagyobb játékosréteg által elérhető, nem kötelező fejlesztési irány, minél kevesebb játékidő növekedést okozzon a használóinak, minél több taktikai elemet tartalmazzon, stb.-stb.-stb.). Valszeg kompromisszum hegyek lesznek benne, mert képtelenség összehozni ennyi tényezőt. :S
Kieg.: Tippre a publikációképes fejlesztési doksi meglehet 2 hónap alatt. Segond. Én megvárom...
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.10. 08:53:03-kor
Pontszám: 6.53
fórumozóarbitriumFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6284. hozzászólás - 2014.01.09. 21:56:00
Sziasztok!

Eme levelet a lustaság szülte!
Amennyiben lehetséges lenne, és egyéb leereszkedő mondatok (pls...niysz-nyösz..etc)
Ki tudnátok rakni egy olyan ikont, amiben a támadás ill. őrjöngés italára rá lehet klikkelni....

Ui : Feleségül ne vegyelek c. válaszokat, kérném elküldeni... erőst gondolkodom hova...addig épp iszom egy sört.hu-ra

Előre is köszönöm

Pimtér Tamás
Pontszám: 5
fórumozóarbitriumFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6285. hozzászólás - 2014.01.09. 21:58:28
Amennyiben a saját nevem sem megy :

Második kör

Pintér Tamás
Pontszám: 5
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6286. hozzászólás - 2014.01.10. 07:54:09 (Válasz arbitrium #6284 hozzászólására.)
Tárgylistádban rámész a támadás/őrjöngés italra; ahogy fölé viszed az egeret, meglátod a böngésző bal alsó sarkában a közvetlen hivatkozását. Job klikk az italra ->hivatkozás címének másolása (Firefox esetén). Ezután a könyvjelző eszköztárra jobb klikk -> új könyvjelző: név-tetszőleges; hely - jobb klikk - beillesztés.
Tádám.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.26
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6287. hozzászólás - 2014.01.15. 11:35:59
Sziasztok!

Lenne egy javaslatom.
Az épületek építésénél található az a "két opció", hogy Saját LE-ból vagy Építési energiából építek bele az adott épületbe.
A problémám az, hogy automatikusan mindig a Saját LE-ból van kiválasztva. Ami teljesen értelmetlen számomra mivel nagyobb szövetségekben az energiatéglát úgy is beépítik a Tudásfájába így nem váltódik át az építési energiává. Tehát marad az LE-ből való építkezés számukra. Ekkor azonban is, ha nincs építési energia csak a Saját LE-ból opciót mutatja mint lehetőséget.
Kisebb szövetségekben ahol nincs Tudásfája az energiatéglát nem tudják beépíteni így az átváltódik a következőnapra építési energiává. Az ilyen szövetségekben a játékosok elsősorban nem a saját lélekenergiájukat rakják be az épületbe és aztán az építési energiát. hanem pont fordítva.
Vannak olyanok is akik csak az építési energiából építkeznek.
Ezért logikusabb lenne, ha automatikusan Építési energiából való építkezési lehetősség lenne kijelölve.
Meg kímélve sok embert a bosszúságtól illetve a felesleges kattingatástól.
Tapasztalatból mondom igen kellemetlen tud lenni, ha valaki véletlen az LE-ből építkezik az építési energia helyett.

Az elején a két opciót azért tettem idézőjelbe, mert a később a Manakonstrukció szakértelem miatt kibővülhet ez háromra is, de szintemből adódóan ezt még nem tudom.

Várom a véleményeteket, hogy ezt csak én látom így vagy nektek is jobb lenne ez a változat.
Pontszám: 7.72
népszerűTimmyNő
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6288. hozzászólás - 2014.01.15. 19:45:50
Bekerült a játékba a szövetségi küldetések eredményénél, hogy ha valaki nem vett részt (véletlenül) valamelyik küldetésben, az kevesebb jutalmat fog kapni. Ezzel nincs is semmi baj, de mi van akkor, ha ugyanaz a valaki EGYEDÜL csinált meg 1-2 szövetségi küldetést?
Arra miért nem kap plusz szorzót vajon? Szerintem így lenne igazságos.

Valamint, ha már levonás van, akkor azt is kiírhatná a program, hogy melyik küldetésekről van szó, illetve miért nem látszik az, hogy ki melyikben vett részt?
A hozzászólást Timmy módosította 2014.01.15. 19:50:35-kor
Pontszám: 8.85
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6289. hozzászólás - 2014.01.16. 12:45:14 (Válasz Timmy #6288 hozzászólására.)
Idézet: Timmy - 2014.01.15. 19:45:50
... ha valaki nem vett részt (véletlenül) valamelyik küldetésben, az kevesebb jutalmat fog kapni. Ezzel nincs is semmi baj...

Szerintem meg van baj vele.
Van pár küldi, ami olyan gyorsan leszalad már a szövitop alatti szövikben is, hogy esélytelen lehet akár egy napi 1-2 bejelentkezéses tag hozzájárulása is. :S
Kieg.: Mondjuk én úgy olvastam a hírt, hogy a játékos színétől függ a dolog és nem a küldirészvételtől.
Ettől függetlenül ölég régóta téma a szöviküldiket vállukon cipelők erősebb megtámogatása az ellavírozgatókhoz, alig aktívakhoz, vagy egyszerűen ellassúzgatókhoz/optolókhoz képest.
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.16. 12:53:41-kor
Pontszám: 8.19
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6290. hozzászólás - 2014.01.18. 16:45:05
Az olyan küldikből kéne statisztikát csinálni és aszerint jutalmazni, ami szintfüggetlen és mindenki tudná csinálni, mint például az építés/szintlépés, illetve amit ezek hiánya lecsökkent azt kompenzálhatná a többiben való aktív részvétel.
Van olyan tagunk, aki nem túlzottan épít, a szintlépésekkel is csínján bánik, de egyedül lezavarja a kihívásost+a kalandos túlnyomó részét, és van olyan aki nem sok vizet zavar szinte egyik küldiben sem(mert nem tud), de épít mint a gép és lépi a szinteket. Epikust meg senki nem tud ütni érdemben. Gondolom ez majdnem minden szövetségben valahogy így működik. Kummantós tagunk nem igazán van, de ettől függetlenül lehetne egy jól kiegyensúlyozott jutalomszorzó 0,5*-1,5* értékig, így véletlenül se lenne olyan aki kihúzná magát a közös munkából és a jutalmat ugyanúgy megkapná.

Meg lehetne végre reformálni a varázslatelnyelést, ha kapna egy 1+szint/100 szorzót az mindenkinek jólesne, messze nem lenne túlságosan OP tuning, mert a 30ezres csapások ellen így sem segítene, de jobb lenne a helyzet mint most. Nem utolsó sorban szerintem nevetségesen egyszerű lenne egy ilyet leprogramozni, akár egy medál/relikvia formájában is.

Rajtam kívül gondolom még sokan örülnének egy entitás reset relikviának/AF-nek, azok is akik a kezdetektől elfuserálták és 1 szintenkénk kérték az entitásokat mint én, és azok is akik az entitáásokkal kapcsolatos küldiket már nem tudják csinálni mert az utolsó utáni kettőt is kiütötték. Nagy előnyhöz senki nem jutna ezáltal másokhoz képest, csak kicsit megkönnyítené/ismét mozgalmasabbá tenné a játékot.

Lehetne valamit kezdeni a jelenleg totálisan haszontalan kincspontokkal is. Lehetnének beválthatóak 100/1000/10000 darabonként például LE-re, TP-re, AF-re meghatározott mértékben. Valószínű ennek hatására megnőne az építési kedv mindenhol.

Lehetne annyi módosítást eszközölni az epikusokon, hogy bármilyen gyenge tag 0,5-5% sebzést rá tudjon verni, de ő maximum 30-60% életpontot veszítsen. Nem lenne előrébb vele senki, de ahol nagyon elszaladtak az epikusokkal ott a legkisebbek sem éreznék haszontalannak magukat, és nem nullázná őket azonnal az epikus, csak a 2.-3. próbálkozásra.

Prémium tagság esetén, a befogott állatoknak cserélhető kép, az egyszerűség kedvéért az addig levadászott állatok képeinek adatbázisából választva.

Felhasznált AF pontok számának megjelenítése a karakterlapon, kémkedésnél is láthatóan. Sok vizet nem zavar, de hasznos információ lehet.

Szakértelem kémlelő AF, 1-10 szinteken fejleszthetően kapnánk egy szakértelem kémlelésre alkalmas szakértelmet(a negatív aura, stb elvén működve)

AF kémlelő AF, ugyanúgy, mint a szakértelem kémlelő.
A hozzászólást Zoole módosította 2014.01.18. 17:08:48-kor
Pontszám: 7.06
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6291. hozzászólás - 2014.01.18. 18:09:14 (Válasz Zoole #6290 hozzászólására.)
Ebben egyetértek.
Szimpatikus lista.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 8.35
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6292. hozzászólás - 2014.01.18. 23:15:20
Köszönöm:)

Lenne még egy csomó alapvető apróság, ami nagyon hasznos lehetne adott esetben, de most hirtelen ezek jutottak eszembe. Nem kell semmi eget rengető nagy újítás, koncentrálhatnánk a kisebb, pillanatok alatt megvalósítható de annál hasznosabb dolgokra.
Ami nálunk nagy probléma, legalábbis engem nagyon zavar, hogy a szövitársaim úgy kell nyúzni hogy vigyenek végre pár epikus kincset. Nem tudják ütni az epikust, és gondolom ez miatt nem viszik a kincseket sem, mert érdemben semelyikőjük nem tud tenni semmit a szörnyek ellen, egyedül én ütöm őket. Rengeteg kincs marad rám, amit jelentéktelen 1 dukátokért eladok mert számomra haszontalan, ők meg közben ezer szinttel kisebb kacatokban üttetik magukat. Építeni persze építenek mint a félőrült, de ezt mint ha kevésnek éreznék ahhoz hogy elvigyenek egy-egy jobb tárgyat, miközben ők teszik a legtöbbet a szöviért.

Egy szónak is száz a vége, 3 szavazati pont többséggel az epikus kincset lehessen bármelyik szövitagra átruházni, ha a szavazást a kincsre legtöbbet licitáló tag kezdeményezi. Így vita tárgya sem lehet semmilyen körülmények között.

Nem biztos hogy ez a jelenség sok szövetségben gyakori, ennek ellenére nagyon örülnék egy ilyen lehetőségnek is, és ha ez máshol is előfordul esetleg akkor nekik is nagyon jó lehetne.
Pontszám: 6.60
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6293. hozzászólás - 2014.01.19. 08:44:28 (Válasz Zoole #6292 hozzászólására.)
Írd ki belső fórumra a bátortalanoknak.
Gondolom mindig teszel rá egy pontot a biztonság miatt és azt hiszik a tied lesz.
Nekünk van saját aukciós topikunk ott tudunk igényt leadni.
Ha szeretnék valamit ott jelzem és jelképes kincspontot teszek rá.
Ha valamelyik régebbi tag mégis igényt tart rá könnyen rálicitálhat.
Én sem tudom érdemben ütni az epiket de már kaptam 2 jó cuccot így.
Ha kapnak infot és mégsem viszik az az ő bajuk.
Vagy készíts listát ki mikor következik és aszerint kapják a kincset, aki lemond róla viheti a soron következő.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 7.54
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6294. hozzászólás - 2014.01.21. 11:48:47
Nem szoktam NSA ügynököket látni a reggeli kávémban,és nem csináltattam baseballkalapot alufóliából a tévébõl jövõ agymosósugár ellen,nem hiszek benne hogy Miklós feketemágiával szívja a forintot a bankkártyámról...szóval nem vagyok összesküvês fan,de...Mostmár sokadjára fordul elõ,hogy kellene mêg egy kaland.Nem egy maréknyi,nem 73, csak egy,hogy meglegyen a feladat szintlépés elõtt.De nem jön,hiába vadászok,portyázok,kihívok akkor sem.
Bezzeg amikor már van nyolc,akkor hármasával is ömlene vadászaattonként...

Szóval itt biztosan valami kontinenseken átívelõ aknamunka zajlik a háttében,dübörög a szerveren a playersf#*k.dll

Amennyiben mégsem errõl lenne szó, újra csak javaslom a " kaland ital/tekercs" bevezetését,többet érne mint bármennyi extra "kalandtárhely".
Báró Samedi
Pontszám: 8.79
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6295. hozzászólás - 2014.01.21. 12:08:08 (Válasz Azazel #6294 hozzászólására.)
A szöviben majd mindenkinek kaland kellene , és csodák csodája most nem esik egysem

most nem kell idomítanom érdekes 10ből 3 at fogtam be , legutóbb mikor kellett volna 4et idomítanom meg templomhoz kellett az egy nap 5 állat akkor átvadéásztam egy teljes szintet és nem fogtam be 1et sem nem 4et egyet sem

V1en meg a plazmával szenvedek kimaxolt af képesség mellett kb 200 vadászat 3 plazma

Az előző detektorommal af nélkül is sokkal jobban potyogtak a plazmák

Vadászatnál ha sokat vadászok , akkor fel szoktam venni a 15 kisebb állatos küldit , mert akkor legalább azt tutira nem fogok egyet sem ...

Nevezhetjük randomnak , csak érdekes, hogy nem 1-2 embernek tűnt ez már fel , hanem lassan mindenki átesik ezen
Pontszám: 8.51
kedvencIceColdFérfi
Végzetúr tehetség
147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6296. hozzászólás - 2014.01.21. 12:34:41 (Válasz Azazel #6294 hozzászólására.)
Az alufólia sapka nagyon ott volt!

Az biztos, hogy furcsa a random rendszer. Régebben csináltam egy statisztikát a térkapus küldikről. A 25 szörnyesnél 12-18 tárgyat szereztem 10 küldetés sorozat alatt. A szerezz 7 tárgyat küldi pedig 19-33 csata alatt volt meg a 10 próbából. Szép kis arány.

Azóta csak a 25-ös küldit vállalom be.

V1 Csavar - Zugivó Italbarátok
V2 Csavar - Halál Angyalai
V3 IceCold - Kings of Dawn
V4 Csavar/Fülig Jimmy - Rejtőzünk
V5 Csavar - ADAMOS
V6 Csavar - Próbacseresznye
Pontszám: 8.37
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6297. hozzászólás - 2014.01.21. 12:58:56
Nekem 2 napig nem jött az utolsó állat.Harcolót kellett beáldozni.
Azóta legalább tízet kisajtoltam.
Most kaland kellene, a szitu ugyanaz 100 vadászat, 40 portya után egy esett.
Amit betárolhattam kész, és még kéne 15.
Nem kegyesek az istenek.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 7.45
kedvelt tagAbcdefgFérfi
Végzetúr tehetség
185 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6298. hozzászólás - 2014.01.21. 13:00:47
Random ügyben:
Kellett 4 szubplazma és 1 ősdrága. Elhasználtam egy vadászzsákmányt, a következő eredménnyel: 4 szubplazma , 0 óriási . (miért nem vagyok meglepődve?)
De a legszebb: bekapcsolt autosajt mellett a 25. vadászatnál csinált egy elfogást, amivel tele lett a menhely, majd néhány vadászattal később csinált egy sajtolást.
Mi ez, hagymás bab?
Nem. Krumplis hal.
Pontszám: 6.43
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6299. hozzászólás - 2014.01.21. 13:05:11 (Válasz RoscoBorlo #6297 hozzászólására.)
Viszont vannak gonosz manók.
Nemrég ecseteltem a kavicsos Manaital aránytalanságait fórumon.
Erre a rákövetkező templomomba nem becsempészték ezek a drágaságok az "Áldozz 10 őskövet /Templomi relikvia nem hat rá/" küldit?
:S
Pontszám: 7.28
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6300. hozzászólás - 2014.01.21. 13:16:45 (Válasz McMad #6299 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.01.21. 13:05:11
Áldozz 10 őskövet /Templomi relikvia nem hat rá/

Ez komoly?
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.03
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője