Re: Játék fejlesztés
6281. hozzászólás - 2014.01.07. 23:39:39 (Válasz McMad #6280 hozzászólására.)
6281. hozzászólás - 2014.01.07. 23:39:39 (Válasz McMad #6280 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.01.07. 22:33:19
Nagy manaköltségű varázslatok és nagy mágia igényű varázslatok között nem látok sok különbséget. Ráadásul a mágia függőség egyébként is benne van a rendszerben, hiszen a varázslatok erősségének meghatározó eleme lenne. A nagy manaköltségnek így max. annyi hozadéka lenne, hogy a manaitalokat is sűrűbben kellene használni.
A táp mértékét nem az határozza meg, hogy a képesség folyamatosan a karakteren van-e, vagy mindig cserélgetni kell őket. Sőt, ha az egyes képességek kombóznak egymással, akkor a permanens hatások egyenként még kevesebb tápot is adnak, mint a cserélhetők. Permanens képesség is lehet nagy táp, mint pl. a járvány AF képesség, és lehet ultragagyi, mint a mágikus pajzs.
Pl. a kisebb méretű lények levadászását segítendő úgy is meg csinálni a varázslatot, hogy ha aktív a vari, akkor a kisebb lények gyakorisága megduplázódik, de úgy is meg lehet csinálni, hogy a képesség permanens, és akkor fejti ki a hatását, ha aktív küldetés a kisebb lények levadászása.
Tőlem persze lehet cserélgethetős a rendszer, de úgy, hogy emiatt ne kelljen milliószor kattintgatni, azaz kapcsolódjon az öltözetekhez, és bővüljön annyival a lehetséges öltözetek száma, hogy ez kényelmesen megoldható legyen.
Azonban az egész gondolatlavinát nálam Aurri "nagyobb manaköltségű varik" alapötlete indította be...
Nagy manaköltségű varázslatok és nagy mágia igényű varázslatok között nem látok sok különbséget. Ráadásul a mágia függőség egyébként is benne van a rendszerben, hiszen a varázslatok erősségének meghatározó eleme lenne. A nagy manaköltségnek így max. annyi hozadéka lenne, hogy a manaitalokat is sűrűbben kellene használni.
Ebben a vonalban több lehetőséget látok szimpla tápnál (Zoole hasonló vonalat említett, mint amire az előző javaslataimban is célozgattam).
A táp mértékét nem az határozza meg, hogy a képesség folyamatosan a karakteren van-e, vagy mindig cserélgetni kell őket. Sőt, ha az egyes képességek kombóznak egymással, akkor a permanens hatások egyenként még kevesebb tápot is adnak, mint a cserélhetők. Permanens képesség is lehet nagy táp, mint pl. a járvány AF képesség, és lehet ultragagyi, mint a mágikus pajzs.
Pl. a kisebb méretű lények levadászását segítendő úgy is meg csinálni a varázslatot, hogy ha aktív a vari, akkor a kisebb lények gyakorisága megduplázódik, de úgy is meg lehet csinálni, hogy a képesség permanens, és akkor fejti ki a hatását, ha aktív küldetés a kisebb lények levadászása.
Tőlem persze lehet cserélgethetős a rendszer, de úgy, hogy emiatt ne kelljen milliószor kattintgatni, azaz kapcsolódjon az öltözetekhez, és bővüljön annyival a lehetséges öltözetek száma, hogy ez kényelmesen megoldható legyen.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.02