Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2981. hozzászólás - 2010.12.28. 20:54:12 (Válasz Morzkod #2978 hozzászólására.)
Logikaddal miszerint hagyni kell a tobbi szovetseget felzarkozni, ugy velem, nagyon veszelyes vizekre evezunk. Ilyen alapon ha az IQ-m 10-zel magasabb, mint barki mase, akkor ne novelhessem tovabb, hagyjam a tobbieket felzarkozni nem?


A logikája azt diktálja, hogy ha te növeled 10el az IQ-d, akkor a szövetségi társad, "aki nem tett az IQ-ra" (nem hiszem, hogy egy 80as kari sokat tud böffenteni egy 250. szintű epikusra), akkor ne nőljön az ő IQ-ja 5tel, csak 1el.

125-os targgyal azert nem sokan rohangasznak.


Ja, amikor otthagyok 15K-t Willchinél, akkor is ezzel nyugtatom magam. Ugyan figyel rajta a +30IQ, tám-véd, megmiegymás gyűrű-nyaklánc kombó, de legalább nem sokan rohangásznak ilyennel.
Tudom, hogy komolyan megy nálatok az építés és a csapatmunka és szövielvárások akár építésben - és egyébként is jól fejlesztett, erős kari, nem degradálni akarom -, de ezt mégis túlzásnak érzem. Azt, hogy hány 80as kari kell a 110es szériához, felesleges boncolgatni, mert sokkal több erőfeszítés kicsapkodni úgy, hogy mindenkinek jusson a táptortából, mint nektek, 120-140es falkának. Ami rendjén is van, az nincs rendjén, hogy olyan is kap ebből durva tápot, aki a csapatmunka ezen részéből nem is tudja kivenni a részét. Hangsúlyozom, tényleg durván jól építenek a szintem körüli AL-esek, de attól, hogy megtanulsz egy szép verset, ne járjon már matekból is 5-ös.
Poén ON
Nekem 310es a szerencsém 82. szinten, akkor nekem miért nem jár 125ös gyűrű-nyaklánc kombó?
Poén OFF


Idézet: Morzkod - 2010.12.28. 20:18:56
Idézet: Offsboy - 2010.12.28. 19:56:40
Idézet: Ariel - 2010.12.28. 19:14:49
A 10 milliós lélekkút nyílván túlzás, ahogy az építés miatti karaktergyengülés is túl van dramatizálva.
Magas szerencsével minden egyéb tulajdonságtól függetlenül 30% eséllyel ki lehet védeni az ellenfél varázslatait és közelharci támadásait.


Egy kis korrrekció: Jóval magasabb szerencsével a varázslatot valóban 30%-ban véded, de a közelharcot 40%-ban.


Ez a szamomra kisse hihetetlennek tuno informacio honnan szarmazik?



Amikor túrtam a fórumot infómorzsákért, hogy mi hogy is működik, ezt találtam. Támadás-veédekezésből 70-30%-ra lehet hozni, ezt módosítja a szerencse 80-20ra, vagy 60-40re. Meg nem mondom már hol találtam..
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.74
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2982. hozzászólás - 2010.12.28. 21:16:26 (Válasz Darah #2980 hozzászólására.)
Én is "megerőltettem magam" 170 kilót kellett beletolnom Dalen egyik hülyeségébe, így is 6 nap ment el rá...
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.75
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2983. hozzászólás - 2010.12.28. 22:01:53 (Válasz Darah #2980 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.12.28. 20:48:13
Idézet: S0laris - 2010.12.28. 15:10:33
A Beho elkövette azt a hibát másodszorra is, hogy az új épületeket nem kötötte szinthez, így egy viszonylag alacsony szintű top szövitag óriási előnyhöz jut anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát. Ezt is vedd számításba.


Nono.
Ő megerőltette magát szerintem.
El ne vegyük már tőle az épületeket.

Diclonius 16 (szint) 1.1M LE (építés)


Nem akarok én semmit elvenni tőle. De azért abba már belengondolnék, hogy az álltalad említett Diclonius 500 TÖ-jére hány % táp az a 165 extra TÖ amit szövetségi épületekből kap (továbbá akadémia meg egyéb). Mindez 16-os szinten. Értem én, hogy megdolgozott érte, de amit mostantól kap, azt mind ingyen kapja. Morálisan ez rendben van, de játéktechnikailag kilóg a lóláb.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.35
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2984. hozzászólás - 2010.12.28. 22:06:37 (Válasz S0laris #2966 hozzászólására.)
Nono, nekünk is megvan minden. Gyógyító szentélyt lehülyéztük, azt mellőzük aki akar mannázza, de nem azért nincs kihúzva, mert nem tudnánk. Csak, hogy ne az AL, legyen az egyetlen példa.

Szerk: Látom Koy megemlített minket is. Amúgy tényleg jó lenne új, szinthez kötött épületek bejövetele a játékba. Konkrétan 100+os szintűeknek. Nem csak azért, mert már ehhez a táborhoz tartozom, hanem mert az alacsonyabb szintűeknek még van mit építeni. Mint mondtátok.

A magas szintű tagjaitokat meg toljátok át nagy szövibe és megkapnak mindent.

Jájj, de demagóg lettem...
A hozzászólást PottomPanna módosította 2010.12.28. 22:19:31-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5.60
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2985. hozzászólás - 2010.12.28. 22:35:24 (Válasz S0laris #2983 hozzászólására.)
Javaslok valamit!

Lépj ki a szövetségből, és építsd fel a sajátod, akkor minden egyes bónuszért keményen megdolgozol és még (kevés ráfordítással) sok szép kincset is szerezhetsz, amit bespájzolhatsz vagy eladhatod csilli-villi dukátokért.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.50
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2986. hozzászólás - 2010.12.28. 22:45:53 (Válasz Viszok009 #2985 hozzászólására.)
Látom nem érted. A lényeg pont az volna, hogy ne legyen olyan nagy kényszer, hogy a szövetségemet otthagyjam egy fejlettebbért. Ha nem a szövimről lenne szó, már rég nem játszanék.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.35
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2987. hozzászólás - 2010.12.28. 23:32:55 (Válasz S0laris #2986 hozzászólására.)
Ezzel értelmét vesztené majdnem az összes szövetségi épület. Lehetnének klubbok, pubok ahova a haver végzeturak összegyűlhetnének.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5.59
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2988. hozzászólás - 2010.12.28. 23:34:40
Mivel a feketepiaci tagság az alku arany öve miatt elvesztette a hatását 100-as szint felett, ezért javaslom hogy eztán hogy vagy legyen féláron eladható, vagy módosuljon a hatása.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 6.99
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2989. hozzászólás - 2010.12.28. 23:35:51 (Válasz S0laris #2986 hozzászólására.)
Hát nehéz eset vagy.

Nem szeretnél építeni, de kilépni sem szeretnél, akkor Neked csak 1 dolog van mégpedig a mágia fejlesztése egy alap 500-ig meg se állj, és akkor nem kell növelned a szerencséd, csak addig kell LÉ-t "kidobni", míg a kívánt mágia meg nem lesz.

1 személyes szövetségben csak az első hetek súlyosak, utána már megszokás van.

Időközi 2. variáció törölj és kezd újra, jelentkezz az Azúr/Tyrant pároshoz ( taglétszám, követelmények zavarhatnak be) és "életed végéig" töltögethetsz

Ui: Kérdezd csak meg nyugodtan Pöttömöt (valószínűleg poénból, de hívott a Tyrantba 15. szinten elég necces lenne 12-14 M Lé-t beépíteni pps-ként)

Így 200K-ás kutat nézek magamnak, bár megvallom az őszintét, nem azért választok majd a szövetségek közül, mert húú de nagy a bónusz stb, hanem milyen a társaság, tapasztalatom alapján a skizo én fejlesztése, nem a "kedvenceim" közé tartozik!
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.76
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2990. hozzászólás - 2010.12.28. 23:43:57 (Válasz Viszok009 #2989 hozzászólására.)
Nem poén volt, és mi abban különbözünk a világoskékektől, meg ált. a topszöviKtől (fúúúj) és amiért szeretek itt lenni, mert nem a táp a lényeg, hanem a társaság és a hülyeség, és éppen ezért nem rest senki sem építeni, hiszen egymásért is tesszük. Nem csak vun vagyunk egy társaság. Érzem, hogy csöpögök, Ds szelleme irányítja a kezem, az Istenem, Uram és Parancsolóm.

Szerk: Hiszen Logan és Össi kiskirály is közöttünk van, ez mindent elárul.
A hozzászólást PottomPanna módosította 2010.12.28. 23:44:46-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5.59
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2991. hozzászólás - 2010.12.28. 23:54:01 (Válasz Offsboy #2981 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.12.28. 20:54:12
Amikor túrtam a fórumot infómorzsákért, hogy mi hogy is működik, ezt találtam. Támadás-veédekezésből 70-30%-ra lehet hozni, ezt módosítja a szerencse 80-20ra, vagy 60-40re. Meg nem mondom már hol találtam..


Szerintem erre rosszul emlékszel, vagy a hsz szerzője tudta rosszul. Érdemes visszakeresgélni Miklós hozzászólására a vakító fényes topikban, és elolvasni ezt:
http://vegzetur.wikidot.com/harcm
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2992. hozzászólás - 2010.12.29. 00:03:58
Egy valamit vegyünk már észre az épületeknél:
Azok, akik sírnak, hogy kevés a felépített épületük, meg rohadt drágák az új, tápos épületek, azok nézzék csak a szövetségük tagjainak a szintjét, és hasonlítsák már össze a hírhedten emlegetett Légiós játékosok szintjével! Mire a Ti játékosaitok átlag szintje lesz annyi, mint most a Légióé, addigra ti már MINDENT réges régen fel fogtok építeni! Ergó, még így is a Légiósok vannak hátrányban!
Jó, hogy nem akarják a 30. szintű játékosok is egyből az alkimista labort! (90+ szintü lehettem, mikor gyógyító szentélyünk lett. Nektek hanyas szinttől van?)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 3.42
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2993. hozzászólás - 2010.12.29. 00:12:39 (Válasz S0laris #2983 hozzászólására.)
Tessék, most háborodjak fel, hogy az én időmben ilyet nem tehettem meg 16. szinten? Ha akkor nekem is lehetőségem lett volna rá, ki tudja most mekkora táp lennék. Szerintem mindig is azok lesznek előnyben, akik lentebb vannak, mert mindent sokkal előbb kapnak meg. És ezt nem relatív időben kell nézni a játékidőhöz, hanem a karaktered szintjéhez, "játék idejéhez"
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.22
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3367 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2994. hozzászólás - 2010.12.29. 00:43:12 (Válasz Tiha #2993 hozzászólására.)
És miért nem úgy kell nézni? Szerintem meg igenis pontosan relatív időben kell nézni
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.00
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2995. hozzászólás - 2010.12.29. 01:19:21 (Válasz S0laris #2983 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.12.28. 22:01:53
Idézet: Darah - 2010.12.28. 20:48:13
Idézet: S0laris - 2010.12.28. 15:10:33
A Beho elkövette azt a hibát másodszorra is, hogy az új épületeket nem kötötte szinthez, így egy viszonylag alacsony szintű top szövitag óriási előnyhöz jut anélkül, hogy komolyabban megeröltette volna magát. Ezt is vedd számításba.


Nono.
Ő megerőltette magát szerintem.
El ne vegyük már tőle az épületeket.

Diclonius 16 (szint) 1.1M LE (építés)


Nem akarok én semmit elvenni tőle. De azért abba már belengondolnék, hogy az álltalad említett Diclonius 500 TÖ-jére hány % táp az a 165 extra TÖ amit szövetségi épületekből kap (továbbá akadémia meg egyéb). Mindez 16-os szinten. Értem én, hogy megdolgozott érte, de amit mostantól kap, azt mind ingyen kapja. Morálisan ez rendben van, de játéktechnikailag kilóg a lóláb.


Stimmel S0laris, belegondoltam.
Nem véletlen ezért falazott május óta nálunk, vállalva, hogy fia bónusza nem volt, ahelyett, hogy egy 3/3-as szöviben palincolna?

Ugyan mondd már, miért is kellene neki ennyit építenie, ha te a szintjétől tennéd függővé mit is kaphat a LE-jéért?
Mert akik már felhúzták a nagymesterit, onnastól nem ingyen kapják?
Azért húzták fel, nem?
Egyedül a HT az, ami "bomlik", amiért meg kell harcolni újra és újra.
Miért harcászkodtatnád a kisebbeket?
Vagy ahogy nő, váltogassa a szöviket?
Te sem tetted...

A lóláb nem itt lóg ki, ha egy szövibe valaki normálisan beépíti magát.
Hanem ott, ha köré rántják.
Ezt a szinttől járjon épület dolgot azt hiszem már körbejártuk egyszer.
Frankón kiütnéd a nagyobb szövik utánpótlását.
Ki az a hülye, aki 300K-t betol tiszta LE-ben valahova, pluszban ekkora szinten az építés szakiját rángatja felfelé LEszerző szakik helyett, ha ugyanazt megkaphatja 30K-ért is, pusztán mert még csak akkora az ő saját szintje?
A hozzászólást Darah módosította 2010.12.29. 01:45:56-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.48
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2996. hozzászólás - 2010.12.29. 04:41:31 (Válasz Viszok009 #2989 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2010.12.28. 23:35:51
Hát nehéz eset vagy.

Nem szeretnél építeni, de kilépni sem szeretnél, akkor Neked csak 1 dolog van mégpedig a mágia fejlesztése egy alap 500-ig meg se állj, és akkor nem kell növelned a szerencséd, csak addig kell LÉ-t "kidobni", míg a kívánt mágia meg nem lesz.


Tényleg nehéz eset vagyok, de legalább visszaolvasok, mielőtt odaböffenek valamit fórumon. Azt honnan szedted, hogy nem akarok építeni? Azt írtam, hogy 3 szint múlva építek, ha elérem végre a 98-100-as szintű LGYs felszereléseket, amik eléggé komolyan növelik az építés hatásfokát. Jelenleg mágia upgrade van soron, asszem a nyoma látszik az ehavi Lady Alvariel-es TÖ versenyben.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.35
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2997. hozzászólás - 2010.12.29. 06:08:12 (Válasz Ariel #2991 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.12.28. 23:54:01
Idézet: Offsboy - 2010.12.28. 20:54:12
Amikor túrtam a fórumot infómorzsákért, hogy mi hogy is működik, ezt találtam. Támadás-veédekezésből 70-30%-ra lehet hozni, ezt módosítja a szerencse 80-20ra, vagy 60-40re. Meg nem mondom már hol találtam..


Szerintem erre rosszul emlékszel, vagy a hsz szerzője tudta rosszul. Érdemes visszakeresgélni Miklós hozzászólására a vakító fényes topikban, és elolvasni ezt:
http://vegzetur.wikidot.com/harcm



Igaz, a vakító fényes topic kereken leírja. Köszi
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.74
irritálóDmatyasFérfi
Végzetúr
63 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2998. hozzászólás - 2010.12.29. 06:49:25
Én csak gratulálni tudok. A JV-nek.
Gyakorlatilag eljutott a játék, egy olyan öngeneráló pályára, ahol a leginkább
kifizetődő az ismételhető küldik pörgetése. Természetesen ehhez sok-sok
epikus kincs kell, hogy 65ös szinttől ezeket über hatékonyan tudja egy karakter
csinálni. Egyértelmű, hogy ezért lépkednek a viszonylag magasabb szintű karik
másik szövibe egy fókuszért vagy egy krausos láncért stb. Aztán rájönnek, hogy
ha nem lépnek egy magasabb szövibe a következő kategóriás kincsekért 80-90es
szint környékén le fognak maradni. Ebből az fog következni, hogy vagy marad a régi
szöviben és szembesül min fél év múlva a lényeggel és töröl, jó esetben új karaktert
indítva, vagy pedig átlép egy jóval nagyobb szövetségbe, hogy részesüljön mindazon
ott már alapnak számító egységből, ami 60as szint környékén egy Krausos láncnak felel
meg. Az épület bonusokat vagy egyéb apró okosságokat már nem is említem.
Egy egyszerű példa a saját példámból:
V2-n indítottam egy karaktert. A sors úgy hozta, hogy 22es szinten már volt Rubin Triászom
és Zafír csillagom. A probléma, hogy ha nem lett volna, akkor már tudtam volna, hogy adott szint
környezetben nem fogok semmire menni a karakterrel mert ott mindenkinek megvan...
Ehhez tartozik természetesen, hogy 23as szinttől szintx3 szerencsével dolgozom.
Nem azért teszek, tettem így mert ez a fasza, hanem mert ha 55-60as szint környékén a karakterem
játszhatóságát nézem csak így lehetséges. És pont.
A játékos a játék adta kényszerű pályát kell, hogy bejárja, kicsiny rész marad a technikai bravúroknak.

Ha egy új játékos regisztrál, elkezd játszani és eljut 40es szintig rádöbben már az elején elcseszte.
Be nem hozható hátrányba kerül azokkal szemben akik újrakezdés stb miatt ezekkel már tisztában vannak.
Ez a folyamat pedig rengeteg pontra van kihatással a játékra. Például, hogy 16os szinten élvezem egy
1,5M kúttal rendelkező szövetség előnyeit... Miért? Mert lehetőségem van rá
Pontszám: 7.39
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2999. hozzászólás - 2010.12.29. 09:47:09 (Válasz Dmatyas #2998 hozzászólására.)
V3-on 85+ szint környékére már biztosan nem igaz az elméleted. Itt mindenki az elejétől játszik, vállalva a régen elkövetett hibákat, ami néhány kivételtől eltekintve mindannyiunk karakterében jelen van.

Szerintem a játék bármelyik szakaszában legalább háromféle stratégia áll a játékosok rendelkezésére, hogy előretörjenek, nem szabad ilyen pesszimistán látni a játékot.
Abban igazad van, hogy a fejlesztési főcsapást a karakter környéke határozza meg. Ha rengeteg a varázsló, akkor lehet hogy mindet közelharcban szét lehet csapni, és fordítva.
трамвай-инженер
Pontszám: 4.49
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3000. hozzászólás - 2010.12.29. 10:25:21 (Válasz Dmatyas #2998 hozzászólására.)
Byzon erre már réges-rég megoldást javasolt.
Játékosok közül önkéntes jelentkezéses alapon mentor rendszer.
A játék a játékleírásból nem tanulható meg.
Az infók töredékesek, szanaszét vannak, avagy sehol sincsenek.
A fórum rég túlnőtte önmagát, bármit megtalálni szinte képtelenség.
A wiki pontosítása, és a játékba integrálása egy jókora lépés lehetne.

Dmatyas, azért nem éppen csak lehetőség kérdése, hogy mekkora kutú szöviben vagy.
Ezért biz tenni is kellett, nem keveset, és nem rövid ideig.
Főleg épp ilyen kicsi szinten.
Feljebb ez már eltűnik, nem létezik akkora kút, amit egy normálisan fejlesztett karinak nagy megerőltetés lenne feltölteni.

Két eset van, ahol nem tudja egy kezdő elrontani a kariját.
Ha eleve isteni szikrával rendelkezik, és pillanatok alatt átlátja mire van szüksége.
Ezt teheti úgy, hogy reg után elsőnek lapozgat egy kicsit itt a nagy fórumon, és pl a kérdezős topicban minden második válaszban belinkelt wikioldalra feltalál.

Vagy már a legelejétől segítséget kap.
Megkapja a wiki lapot, és kérdezhet gőzerővel.
Ja, és válaszolnak is neki.

Magából a játékból azt sem tudja meg, milyen szakik lesznek még egyáltalán, míg fel nem tanul odáig.
Kétségbeesnek, hogy elromlottam, növeltem a tanulást, és nem jött új szaki!

Ha fölöslegesnek talál bizonyos épületeket, az életben rá nem jön, hogy létezik triász, vagy zafírcsillag nevű tárgy, legfeljebb ha olyan üt a fejére, akinél lát ilyet.
Egyszerűen még csak tárgylista sincs.
Ismét mondom, nem a wikin, a játékban.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.86
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője