Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
621. hozzászólás - 2009.08.25. 12:16:55 (Válasz winnie #620 hozzászólására.)
Elszenvedhet, de - ahogy te is írtad - fizikailag nem fog. Addigra elkapja egy azonos szintű vagy magasabb.

Amúgy igazából nem értem magát a problémát. Engem is leütnek reggelre, általában 0ra. Hopp, máris 2,5 óra
nyugalom. Ha portyázni akarok akkor veszek egy itókát vagy gyógyulok manából, betolom, portyázok. Aztán ha megint levernek, megint legalább nyugi van 2 órát. Ha van 10es le védelmed, még aggódnod sem kell, hogy miből gyógyulj. Konkrétan ha mindenki rád száll és csak téged üt(ne), akkor is maximum 10 támadást kaphatnál (24 óra alatt). Ha meg napközben fullon ácsorogsz, úgyis beüt vki. Ha nem magasabbról, akkor egy azonos szintű vagy egy bátrabb kisebb.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
622. hozzászólás - 2009.08.25. 12:38:59 (Válasz Stubb #621 hozzászólására.)
Idézet: Stubb - 2009.08.25. 12:16:55
Elszenvedhet, de - ahogy te is írtad - fizikailag nem fog. Addigra elkapja egy azonos szintű vagy magasabb.


ezt mondom én is:)

nem mellesleg, mindig szívesen kipróbáltam volna, hogy milyen verőlegénynek lenni, mert gondolom azért van pár karakter, akinél nem az az általános, hogy 15% felett azonnal lecsapja valaki - ők valószínűleg el nem tudják képzelni a vert legények játékát. (én a szövetségi támadáslistán azt látom, hogy a legtöbbek, kapnak napi 2-5 támadást, én, ha napközben kijönnék 15% alól, 3 óra alatt kapnék annyit. tehát nem kell kijönni, de szerintem ki fogom próbálni, hogy hányat kap az ember, ha csak pihen és nem csinál semmit.)
Pontszám: 5.33
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
623. hozzászólás - 2009.08.25. 13:13:34 (Válasz Mortimer #618 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.25. 12:00:50
"Ha meg a top-ban már nagyon nincs kit ütni annak aki rohan felfelé akkor lehetne azt csinálni, hogy a top250-nek ne legyen szintkorlát! Így mindig lenne 249 ember akit üthetne"

Najó, kb. itt hagyom abba az írogatást neked. Problémád van az 5 szinttel lefelé támadással, de totál nem izgatna, ha MÁSOKAT 77-ről 55. szintre támadnának lefelé.


Nem szeretném ezt sem, de olyan megoldás nincs ami mindenkinek jó lenne! Én csak azt szeretném, ha a magas szintről való támadások miatt nem vesztené el a játék az értelmét! Ismétlem magam: Nagyon sok ember hagyta ez miatt abba a játékot! Illetve itt további lehetőségek maradtak. Maradt farmnak valakinek, maradt építő rabszolgának esetleg abbahagyta végérvényesen a játékot vagy újrakezdett egy multis karaktert tanulva a hibákból. Nem magam miatt nyitottam meg a témát. Bár nekem sem esik jól mikor nagy szintről csapkodnak. Csak elkezdtek fogyni a magasabb szintű emberek illetve farmnak rabszolgának maradtak. Érzésem szerint nem lett jól kitesztelve ez a magas szintű rész. Mondjuk akkor az lenne a jó megoldás, hogy a szintkorlátot csökkenteni kellene egyel a mostanihoz képest 40 felett, aki meg ahány szinttel lefelé támad annyi szinttel+2 -vel lehessen támadni fentről és az életerő sáv is csúszna 2-vel neki. Így aki az alacsonyabb szintűeket üti az valamilyen szinten büntetve lenne. pl.: 46 szinten valaki betámad egy 6 szinttel alacsonyabb karaktert (csata kimenetelétől függetlenül) akkor őt már támadhatná bárki aki 8 szinttel magasabban van akár 30%-os élet mellett is!
A vadászatos javaslatomról meg nem esett szó. Tudom itt sem kedvezne sok embernek aki leütteti magát egy erős játékossal vagy epikussal, és utána vadászik elkölti, de szerintem sokat javítana a játékélményen, realitáson és sokkal izgalmasabb lenne a játék.
Tudom ez az alacsony élet épp a véfelem miatt van de sajnos átesett a ló túloldalára a dolog. Azt csinálja szinte mindenki, hogy leütteti magát 0-ra azután 2 óráig védve van, elmegy termelni LE-t. Letelik a 2 óra akkor újra leütteti magát vagy elkölti az LE-t. Persze ez így biztonságos, de rettentően lerontja a játék értékét, unalmassá teszi a játékot.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
624. hozzászólás - 2009.08.25. 13:31:25 (Válasz Cerberos #623 hozzászólására.)
Ezek a "problémák" már február-március környékén előjöttek. A karakter a szintjének növekedésével elér egy olyan határhoz, ahol már nagy pofonokba fog beleszaladni. Van aki abbahagyja, mert nem akar stratégiát és játékstílust változtatni, van aki változtat a stratégiáján. Elég sok megoldás létezik, a folyamatosan 25% alatt maradás és a visszafogott fejlődés talán a két szélsőséges példa. A magas szinten történő portyázás is le lett tesztelve, igaz, hogy nem a béta tesztben, hanem a V1-en az elmúlt 4-5 hónapban.
Nem a rendszeren kell változtatni, hanem kicsit másképp kell fejleszteni a karaktert.
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
625. hozzászólás - 2009.08.25. 13:33:29
Cerberos:
Ha 15% alatt is lehetne ütni, akkor nem izgalmas lenne a játék, hanem fájdalmas.
Csak egy példa:

Bezzeg Béla vadászós napot tart. Megneszeli ezt egy 35 tagú szövetség egyik tagja. Hohó, Bélánál van píz! Szövifórumra fel, "Üssétek Bélát!". 10perc alatt 35 támadás várható, amiből kb 30 kivégzés. A lé elfogyott, de a tp-t megkaptad. Pókok előnyben. Talán egy másik világon, a kezdetektől ezzel indulva. Talán. Nagyon talán.
Pont.

Edit: helyesírás
A hozzászólást Stubb módosította 2009.08.25. 13:34:05-kor
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
626. hozzászólás - 2009.08.25. 13:36:04 (Válasz Stubb #625 hozzászólására.)
"Bezzeg Béla vadászós napot tart. Megneszeli ezt egy 35 tagú szövetség egyik tagja. Hohó, Bélánál van píz!"

Na ez a KH-nál pont így zajlik Végülis felfoghatók a 15% alatti támadás tesztjének. Erősen negatív végeredménnyel
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
627. hozzászólás - 2009.08.25. 13:41:55 (Válasz Mortimer #626 hozzászólására.)
Végül is, igen. Azzal a különbséggel, hogy ettől még tpben nem mész nagyon felfelé. Mekkora borulások lennének egyensúlyban, ha néhányan lépnének pl. 2-3 szintet, mert rájuk szállt egy szövi, le bevétel nélkül (mert ugye a vadászatból kapsz tp-t, a let meg viszik, mint a cukrot). Na akkor lenne csak a sírás, rívás.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
628. hozzászólás - 2009.08.25. 13:47:46 (Válasz Stubb #627 hozzászólására.)
Az egyensúlyban már most is borulások vannak. A különbség csak annyi, hogy most a visszafogott fejlődésnek köszönhetően dupla LE szedhető össze azonos tp mennyiség mellett, nem pedig kevesebb az esetlegesen bekapott több portya vereség miatt.
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
629. hozzászólás - 2009.08.25. 14:39:54
Azt hiszem nem voltam érthető teljesen. Tehát ha "Béla" elmegy vadászni 15%-kal akkor csak mondjuk 3 vadászatot tud indítani. Így azért nem lesz nála sok LE a vadászat végén. Tehát nem fog rajta végigmenni egy csapat. Arról nem is beszélek, hogy azért ha 15% az élete akkor nem nagyon támadható. Ahhoz, hogy el tudjon menni mondjuk 20* vadászni az életének mondjuk 40%-nak kellene lennie. Ha valaki nagyon gyenge életileg akkor ne rohangáljon már ebben a nagy világban több órát úgy, hogy közben még öli a szörnyeket is ő meg nem lehet préda! Vagy ha mondjuk tényleg 2 órát vadászik akkor nem tud messzire menni a bázistól mert nincs élete, így csak a bázis körül kisebb szörnyek kerülnek terítékre vagy mivel kevés az élete így nem veheti fel a harcot a hatalmas és óriási szörnyekkel - esetleg a szörny nyer . Tehát aki leüttetve élet nélkül sunyin vadászik az ne tudjon annyi LE-t szerezni mint aki teljes élettel kockáztatva vadászik.

Nem szeretném megváltani a világot, csak felhoztam két dolgot amit nagy problémának érzek és hirtelenjében próbáltam rá valamilyen megoldást is találni, miután nekem támadtak többen. De mint akaratlanul többen is megerősítettetek a probléma létezik. Írtátok, hogy a '...top-ban már nem lenne kit ütni'. Hát pont ezért! A TOP-ban maradtak a HC gamerek akik a játék indulásakor indították a karaktereket. Akik kicsit késve és nem tudtak annyit játszani azok meg megunták a farm szerepét és abbahagyták vagy most alacsony szinten multiznak miután újrakezdték. Ezt sem én találtam ki, de tényleg valós a probléma ami a szintkorlátra vezethető vissza.
Több játékkal is játszom és ott is előjön a magas szint probléma, egyhangúvá és unalmassá válik a játék. Valahogy el kell érni, hogy viszonylag egyben legyen tartva a játékos csapat és új dolgokkal inspirálni kell őket a játékra. Itt az életerő %-os mértéke az egyik jó dolog, de ez érzésem szerint kevés. Itt meg többen említik a "PÓK" karikat. Sosem értettem, hogy miért akar az a macskajancsi egyenlő lenni egy olyan emberrel aki az ideje, pénze nagy részét a játékra szánja. Aki csak este 10 percre lép be és elküldi 2 órára vadászni a karakterét miután leüttette magát 0-ra, az természetes, hogy ne legyen egyenlő azzal aki egész nap a játékot bújja, netán még pénzt is ölt a játékba. Ezt mindenkinek tudomásul kell vennie. Persze a játék itt is jól van tervezve, mert ha 3 napig nem sikerül valakinek gép közelbe kerülnie akkor is csak gyűlnek a pontok és nem vesztett szinte semmit. Ebben a részben csak egy nagy hiba van, amit ha már eljutottam idáig akkor megemlítek!
Az állat probléma. Ha nem tudok a gép közelében maradni akkor az állatkáimnak lemegy a moráljuk. Azt sem tudom megcsinálni, hogy mondjuk csak 20% morált szeretnék visszaállítani az állatnak. Ha vakáció módban vagyok (katakomba) akkor esetleg az állatok is jöhetnének velem, vagy lehetne nekik is egy plusz épület ahová el lehet helyezni, hogy ne menjen le a moráljuk. Mondjuk egy farm. Ez lehetne egy új épület ahol mondjuk nem megy le az állat morálja, de időhöz van kötve, hogy milyen gyakran lehet betenni, kivenni az állatot. Esetleg lehetne ezt is szintezni és akkor csökkenne az állat morálja de szinttől függően sokkal lassabban mint normál módban.
(na most a problémára megoldást is írtam mielőtt megint támadásokat kapok.)
Kérek mindenkit, hogy ne támadjon, szóljon le egyből, hanem próbáljuk meg a problémákat megoldani, továbbvinni az ötleteket, hasznos részévé tenni a játéknak, hogy egy jobb játékkal tudjunk játszani. Ne várja el senki az ötleteimtől, hogy teszt nélkül egyből jó legyen!!!!!! Lehet buktatókról írni, de jó lenne, ha pozitív építő jellegű megoldást is írnátok rá.
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
630. hozzászólás - 2009.08.25. 14:49:35 (Válasz Cerberos #629 hozzászólására.)
Az a baj, hogy tényleg megrágtuk már 5-ször az általad említett dolgokat, és egyszerűen nem jó, amit javasolsz. Felmerült már nyers lélekenergia, a 15% eltűntetése, stb. Csomó topikot idemásolhatnék, nézz át párat (nem mellesleg a dátumokat...):
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,150.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,164.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,167.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,99.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0

Az általad kívánt farm neve kennel. Ha katakombában vagy, nem csökken az állat morálja.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
631. hozzászólás - 2009.08.25. 15:15:18 (Válasz Mortimer #630 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.25. 14:49:35
Az a baj, hogy tényleg megrágtuk már 5-ször az általad említett dolgokat, és egyszerűen nem jó, amit javasolsz. Felmerült már nyers lélekenergia, a 15% eltűntetése, stb. Csomó topikot idemásolhatnék, nézz át párat (nem mellesleg a dátumokat...):
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,150.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,164.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,167.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,99.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0

Az általad kívánt farm neve kennel. Ha katakombában vagy, nem csökken az állat morálja.


Végigolvasom ezeket a részeket. Látom, hogy már előjött a probléma, de valahogy a megoldás még várat magára. Katakombába még nem voltam így csak egy ismerősöm tapasztalatára hagyatkoztam állatügyileg. Tehát ha van kennel és elmegyek katakombába akkor egyik állatom morálja sem csökken? Vagy csökken, de lassan? El kell küldeni pihenni az állatot, vagy vonatkozik az összes beidomított állatra? Ez valahogy az épület leírásából nem derül ki számomra. Azt tudom, hogy gyakorlás alatt nincs morálcsökkenés, de ha 2 hétre elmegyek nyaralni akkor nem tudom állandóan gyakorolni küldeni a kedvencet. A másik, hogy ha leromlott a morálja akkor nem tudok rajta annyit javítani, hogy elkísérjen csatázni, hanem a nálam levő LE mértékében teljesen fel tudom gyógyítani csak. LEhetne egy gomb, hogy x%-ot vagy xLE-t javítok a morálon, mint építésnél.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
632. hozzászólás - 2009.08.25. 15:16:04 (Válasz Cerberos #629 hozzászólására.)
A 15% alatti támadhatatlansághoz Miklós már csak a lincselés veszélye miatt sem merne hozzányúlni, arról nem is beszélve, hogy egy ilyen változtatással az erősek még gyorsabban híznának, a gyengék pedig folyamatos prédává válnának. Már a kristályhorda bevezetésénél is nagy felháborodást váltott ki, hogy 15% alá ütnek, és ez csak pár tucatnyi játékost érintett. Ehez biztos, hogy nem fog a játékvezetés hozzányúlni, max indítanak egy világot, ahol nincs védettség 15% alatt sem. Az élelmesek egyébként ezt a rendszert is simán kijátszanák, és úgy vadásznának, hogy nem lehet őket támadni.

Az állatok morálnövelésére van megoldás. Kevés LE-t tarts magadnál és abból növeld a morált. Például minden vadászat után növelj rajta egy kicsit, így könnyen el tudod érni a kívánt %-ot.
Pontszám: 7
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
633. hozzászólás - 2009.08.25. 15:21:45 (Válasz Cerberos #631 hozzászólására.)
Katakomba: nem csökken az állat morálja semmit sem, amíg benn vagy.
Kennel: közben lehet kenneleztetni, és így TP-t kap.

"ha 2 hétre elmegyek nyaralni akkor nem tudom állandóan gyakorolni küldeni a kedvencet."
Nem kell egyáltalán. Max. nem fejlődik, de a morálja nem csökken.

"A másik, hogy ha leromlott a morálja akkor nem tudok rajta annyit javítani, hogy elkísérjen csatázni, hanem a nálam levő LE mértékében teljesen fel tudom gyógyítani csak."
Egyetértünk, sokan, sokszor kértük ezt. Érthetetlen és megmagyarázhatatlan számomra, hogy miért csak a max. le használható. Miklós kereken visszautasította ezt a kérésünket, tehát nem lesz ilyen. Semmilyen magyarázatot nem adott rá.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
634. hozzászólás - 2009.08.25. 15:47:54
Köszönöm a válaszokat. Akkor valószínűleg semmi nem fog változni. Azt nem mondtam, hogy 15%-kal is támadható legyen valaki, de 0 élettel ne vadásszon. Ha kevés az élete akkor valami negatív hatás legyen a vadászatra. Mint írtam, hogy ne tudjon sok egymás utáni vadászatot indítani, esetleg az erős szörnyek nyerhetnének néha, így azért ha elúszik egy kapitális példány az nagy érvágás lehetne. Kicsit izgalmasabb lehetne a vadászat, meg a multisok farmjait is jobban meg lehetne fogni. Aki kockáztat annak nagyobb a bevétele, aki nem az marad a kevesebb biztosnál. Jó lenne, ha reálisabb izgalmasabb lenne a vadászat rész.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
635. hozzászólás - 2009.08.25. 16:13:59 (Válasz Cerberos #634 hozzászólására.)
Az tény, hogy a vadászat a játék legunalmasabb/legmonotonabb és legtöbb időt igénylő része. A multizók farm karaktereit így sem tudnád megfogni, mert ezek azok a karakterek, ahol pont nem számít, hogy mennyit vadásznak. Ha pedig a vadászatért járó LE függene a karakter életpontjától, esetleg attól, hogy hány %-on vadászik, azzal még tovább nőne a szakadék a karakterek között. Gondolj csak bele, egy visszafogott fejlődést hónapok óta használó karaktert nagyon kevesen támadnak, többeket egyáltalán nem. Könnyedén vadásznak úgy, hogy közben támadhatók. A top10 karakter és a büntetővel felszerelt karakterek ugyan ilyenek, gyanítom, hogy napokig nem néz feléjük senki. Ezzel szemben egy gyengébb karaktert folyamatosan csapkodnak, kénytelen 15% alatt vadászni. Ha még azzal is büntetjük, hogy kevesebb LE-t kap mint az elöbb említett karakterek, akkor még annyi esélye sem lesz mint eddig volt.
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
636. hozzászólás - 2009.08.25. 17:58:51
Talán így van, de talán nem. Akkor a közepes karakterek is tudnának jó portyákat csinálni és jobban erősödnének. Szerintem csak a gyenge rabszolga karakterek nem tudnának annyi LE-t termelni illetve ha termelnének akkor nem csak annak menne akinek szánják. A VF meg mindenki számára nyitva áll. Bárki élhet vele. Ugyan így a portya is. Csak áldozni kell rá sok időt, meg energiát. Az meg mint említettem nem jó senkinek ha az is olyan erős aki napi szinten a gép mellett ül, pénzt, időt áldoz a karakterre, meg az is aki 10 percet foglalkozik a játékkal (idézőjelben). Igazából aki nagyon lemaradt az 50-es szint körül abbahagyta a játékot vagy újrakezdte. Onnan már nem lehet kitörni. Csak a rabszolgák meg a farmok folytatták. A nem túl reális rém unalmas vadászatot meg igenis fel lehetne dobni az ötletemmel. Persze sok embernek nem tetszene, de még többnek talán igen. Esetleg egyeseknek újabb lehetőségeket adna. Kicsit jobban kellene taktikázni is és nem lehetne olyan egyszerűen multizni.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
637. hozzászólás - 2009.08.25. 18:22:58 (Válasz Cerberos #636 hozzászólására.)
Nem jól látod. Ha csak ép határ felett lehet vadászni, akkor egyfelől mit csinálnánk ép határ alatt? (mert hogy mindenki ott lenne a folyamatos farmolások miatt) másfelől folyamatosan gép előtt kellene ülni, hogy amint megvan a lé el tudjam költeni, harmadszor pedig aki erősebb tovább erősödne, aki gyenge tovább gyengülne.

Mindamellett az okosak egyből kidolgoznának rá egy stratégiát, ami miatt pár klán még jobban elugrana a többitől, az átlagos játékos meg csak lesne ki a fejéből, hogy miért nem fejlődött már 2 szint óta semmit. Például: 2 különböző hordájú klán szövetkezik, reggel leütik egymást döntetlenes szerkóban egy darab állattal, aztán gyógyital, gyógyital, vadászat. (3 óra alatt 5x támadhatnak meg, utána van idő vadászni. Ha optimálisan csináljuk, akkor ugyanúgy 2.5 óra nyugodt vadászat áll majd a karakterek rendelkezésére, mint eddig, csak több lesz a szervezési idő.) Aki nem ennyire jól szervezett klánokban van, az fog vadászni akkor is mikor üthetik, emiatt őt szét fogják farmolni.

Igazából aki nagyon lemaradt az 50-es szint körül abbahagyta a játékot vagy újrakezdte. Onnan már nem lehet kitörni. Csak a rabszolgák meg a farmok folytatták.


Ezt Te sem gondolod komolyan. Szerinted 50. szint felett mindenki rabszolga vagy farmer?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
638. hozzászólás - 2009.08.25. 19:08:33
De ha úgy kell rá kidolgozni valamit akkor azt szervezni kell, időt, energiát kell rászánni. Megint attól van sajnálva az eredmény aki foglalkozik a játékkal és megint az szeretne jól járni aki nem foglalkozik vele. Aki foglalkozik és áldoz rá akár pénzt is az szerintem megérdemli azt a kis plusz előnyt! Mindenki előtt nyitva áll az út. A fejlesztőknek is kell, hogy visszajöjjön valami, mert ugye idő pénz energia a játék és akkor a folyamatosan üzemelő serverek költségeiről még nem is beszéltem.
Ennyi erővel írhatnám, hogy soha nem fogja egy kis nemrég alapított szövetség a legmagasabb hatalom tornyát birtokolni. Itt a régen, induláskor alakult erős szövetségeké a babér.
Azt meg nem gondoltam , hogy rabszolga vagy farm, de ha visszaolvasol meg játszol a játékkal akkor te is látod, hogy 40-50-es szint felett egy kicsit megritkult az állomány. Erre próbáltam valamit keresni, de mint belinkelték már előttem is sokan foglalkoztak a dologgal és sokan úgy látják, hogy ez így nem a legjobb. Valahogy úgy kellene kialakítani a játékot, hogy mindig legyen benne újítás (ami eddig nagyon jól sikerült, le a kalappal a készítők előtt) és az emberek nagy részének örömöt okozzon és foglalkoztassa a játék az embereket. A játék egyik legunalmasabb részének a vadászatnak a reformjáról beszéltem. Ezt lehetne izgalmasabbá tenni, meg sokkal reálisabbá! Persze egyből jön a hiszti, hogy akkor lerabolnak, de azért itt is lenne kiskapu csak több odafigyelést, törődést igényelne. Esetleg lehetne jutalmazni a különféle irányba fejlődő karaktereket is.
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
639. hozzászólás - 2009.08.25. 20:14:28 (Válasz Cerberos #634 hozzászólására.)
megölnél egy csomó karit ezzel, és nem magamról beszélek. a VF miatt én eléggé megerősödtem és néha már 15-20k-val megyek portyázni (uhh, ez nem reklám volt), de azt aki örül hogy él azt elásod. muszáj legyen egy védett zóna ahol ha a karakter nem is jut hozzá minden a játék álltal nyújtott "szolgáltatáshoz", de legalább háborítatlanul hozzáfér a legalapvetőbb bevételi forráshoz. ha az alapvető bevételi forrást gyengítjük meg, óriási szakadékot fog létrehozni a pók/VF-es kategória és a "pórnép" között. kialakulna az ultrapók kategória ami a 40 felett meglévő néha 3-400 TÖ különbséget 7-800-ra növelne, és ez nem vicc. a "tömeg" mozgatásával kell elérni hogy több támadható célpont legyen felül, akár az erősek kárára is. a topban lévő játékosok számoltak azzal hogy elfogyhatnak az emberek mellőlük, de emiatt büntetni a teljes játékosbázist nem lehet.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
640. hozzászólás - 2009.08.25. 21:35:57
Nem büntetésnek szántam csak egy kis 5letnek amivel fel lehet dobni a játékot, hogy reálisabb és izgalmasabb legyen. Továbbra is maradna egy védelmi zóna de az szűkös lenne. Tehát aki abban akar maradni annak meg kellene dolgoznia a LE-ért. Aki meg nagyobbat akarna szakítani annak meg némi kockázatot kellene vállalnia. Mint már említettem nagyon sok játékot kipróbáltam/játszom a neten. Attól félek, hogy ebben a játékban is elérkezünk egy olyan ponthoz, ahol már monoton lesz a játék, nem lesz olyan izgalmas. Esetleg a karakterek csak azért fognak játszani, mert már nagyon sok időt/pénzt beleöltek a játékba. Egyesek csak a szövetség miatt fognak játszani. Sokan meg csak néha belépegetnek és még többen abba fogják hagyni. Nem kifejezetten az a cél, hogy mindenki egyenlően fejlődjön, bár a nagy szinteken ahol sokkal lassabb lesz a szintlépés ott elkezd majd kiegyenlítődni a karakterek közötti különbség. Ekkor jobban előtérbe fog kerülni, hogy aki lemaradt az élbolytól az áldozati bárány szerepét fogja betölteni, mert ugye a sokkal magasabb szintű emberke őket fogja verni mert kell a sikerélmény ami viszont a saját szinten belül nem lesz meg, mert ott ugye már megindult a kiegyenlítődés. Már most látjuk a kereskedelem szakértelem végét. Ezt addigra mindenki kimaxolja mert hatalmas előny. Ha majd 8-10 szinttel magasabbról fognak kalapálni és pusztán csak azért nyernek mert magasabb szintűek és emiatt jobb fegyverük lehet akkor te is elgondolkozol azon amit írtam. Fegyver/felszerelés meg mindig lesz jobb, mert ha nem adna akkora előnyt akkor még mindenki egy szál buzogánnyal rohangálna. Szóval annyira izgalmas lesz a játék, hogy téged kalapálnak jó nagy szintről, te meg megpróbálod ugyan ezt tenni. Esetleg nem portyázol, mert felesleges így a csata és megpróbálsz a legunalmasabb vadászós részbe fejlődni, amit a kvíz feldob egy kicsit, de ettől még bazi unalmas lesz 0 élettel sunnyogni állandóan és vadászgatni. Sajnos már 40-50 szint körül lehet érezni annak a hatását amit leírtam. Szerintem olyan 100-as szint környékén már be is fog következni amit leírtam (persze nem vagyok jós és addig még remélem sok mindent ki fognak találni a fejlesztők). Ezt a PÓK karis hivatkozást meg hagyjuk már mert egyrészt mindenki előtt nyitva áll a fejlődés útja másrészt meg jól jön a változatosság és az ad löketet egy játékban ha változtatni kell a játékstíluson nem pedig a rutin napi cselekvéssorozatot csináljuk végig, harmadrészt meg ki mondta, hogy mindenkinem egyenlőnek kell lennie a játékban. Esetleg pont az újítások adnak kitörési lehetőséget sok embernek mint neked és sok embernek a VF. De lassan minden vadász felismeri a VF-ben rejlő lehetőséget aki nincs benn az élbolyban és ez is ki lesz lőve. Aki meg megközelíti majd az élbolyt az meg esetleg sokkal gyengébb emberektől fog kikapni, akik a magas szintnek és ebből adódó jobb felszerelésnek köszönhetik majd nyertes csatáikat. Remélem lesz elég ötlet, hogy ne legyen igazam. Azt is megtanultam, hogy veszélyes a fórumba beírni, mert egyből mindenki megpróbál támadni, egy olyan hozzászólás sem hangzott el, hogy jó 5let, igazad van ebben, csak a siránkozás ment, hogy a pók karik így meg úgy. Ennek ellenére a belinkelt topikok is tele vannak azzal, hogy nem jó ez így, de valahogy ki van mégis magyarázva, hogy jó. Mindegy nem spammelek többet. Majd meglátjuk mit hoz a jövő.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!