Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencLoraNő
Adminisztrátor
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5081. hozzászólás - 2012.08.22. 13:23:56
Az utóbbi pár hétben a külföldi szervereken volt a hangsúly, ezekkel kapcsolatban történtek fejlesztések, patchek. Szerverek összehangolása.

Orosz w2 indul csütörtökön.
A magyar VU tali akcióhoz hasonló lesz a külföldi szervereken, ami holnap indul.
Szeptemberben angol v5 is elindul.

Meg fog újulni a Beholder Ügyfélszolgálati rendszere

Az új ügyfélszolgálati rendszerben a játékosok nem e-mailben, hanem a játékon belül küldik el észrevételeiket, problémájukat az ügyfélszolgálatnak. Sokkal gyorsabban és egyszerűbb lesz így, hiszen nincs szükség külső levelező programra, nem veszik el a levél és nyomon követhető lesz, hogy hol tart a probléma kezelése.
Az új ügyfélszolgálati rendszer először a Mágia Mesterei játékban lesz elérhető, de hamarosan átkerül majd a Végzetúr játékban is.
Pontszám: 9.71
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5082. hozzászólás - 2012.08.22. 13:50:21 (Válasz Lora #5081 hozzászólására.)
Ismét Lora előtt kell leborulnunk! _oO_
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.82
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5083. hozzászólás - 2012.08.22. 14:49:14 (Válasz Lora #5081 hozzászólására.)
Köszönjük.
Pontszám: 7.00
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5084. hozzászólás - 2012.08.22. 18:17:14
Kéne módosítani a harag italának a hatását, lévén a top szintlépés lassításával elől is problémát okozhat az ital, hiszen a top-1 - 15 szint így lefelé tolódik.
Pontszám: 7.67
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5085. hozzászólás - 2012.08.22. 19:11:00 (Válasz Craslorg #5084 hozzászólására.)
Jeleztem már, igaz választ nem kaptam, de a karakterlap reform óta a harag itala az olyan mintha konkrétan nem működne.
Lényegében ugyanolyan csatákat kapok vele adott ellenfél ellen mint nélküle.
Pontszám: 7.92
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5086. hozzászólás - 2012.08.22. 19:32:03 (Válasz Tigristappancs #5085 hozzászólására.)
Az biztos, hogy működik, mert ellenem is használják és látszik is a csatákon ellenük. Az más dolog, hogy top - 14 szintemmel nem szabadna működnie, de ezért javasoltam, hogy vagy jól működjön vagy módosítva legyen a határszint (vagy szűnjön meg).
Pontszám: 7.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5087. hozzászólás - 2012.08.22. 22:54:21 (Válasz Craslorg #5086 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.08.22. 19:32:03
Az biztos, hogy működik, mert ellenem is használják és látszik is a csatákon ellenük. Az más dolog, hogy top - 14 szintemmel nem szabadna működnie, de ezért javasoltam, hogy vagy jól működjön vagy módosítva legyen a határszint (vagy szűnjön meg).


Nem lehet, hogy amikor hasznaltak ellened, meg nem voltal max-15-nel feljebb?
Pontszám: 7.00
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5088. hozzászólás - 2012.08.23. 10:04:17
A kalandozásnál az itallogyasztást be lehet állítanii csak őskő, csak LE-be .... stb.
Lehetne még egy pont : "Én választom ki hogy a próba során melyik italt használom, vagy feladom a próbát."
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.98
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5089. hozzászólás - 2012.08.25. 07:32:23 (Válasz Craslorg #5086 hozzászólására.)
Mea culpa, benéztem a kiírást. Jelzem, az a szöveg, amit én annak hittem, hogy az ital szövege, nem jelent meg nálam, csak sikeresen összekevertem.
A hozzászólást Craslorg módosította 2012.08.25. 09:44:30-kor
Pontszám: 7.67
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5090. hozzászólás - 2012.08.25. 09:44:06
Összegyűjtöttem néhány, számomra zavaró hibát vagy éppen kényelmi funkciót, amivel kezdeni kellene valamit:

Lélekkufár
- A gradulátumok kapjanak külön menüpontot! Minden alkalommal külön kell szűkíteni a 40-es szintű tárgyakra, holott ezeket azért elég sokan veszik.
- Fókuszkristályoknál lehessen szűrni a belehelyezhetőség alapján. Rengeteg féle kristály található, ha pajzsba rakhatót keresek, ne kelljen már az összes többit is végiglapozni.
- Tárgyak szűrésre: Lélekgyémántért, de NEM sisakszilánkért kaphatóak és ugyanez fordítva.
- Legyen egy táblázatos verzió, ahol név, típus, tulajdonságok, ára található. A jelenlegi lista erre nem alkalmas, mert csak a név látszódik, a képekkel ellátott viszont sok oldalváltást is jelenthet.
- Eladásnál is lehessen megadni db-számot.
+1 Lehessen szűrni a típus mellett a tulajdonságokra is: Erő, IQ, kábítás, kábítás-elhárítás, lélekszívás, LE-rablás, stb.

Karakterlap (más karakterek)
- Tárgybónuszokról összefoglaló lista, mint a saját karakterlapnál.

Végzet temploma
- Lehetőség lista nézetre is.
- Ami kész, kapjon egy zöld pipát mind a feladatoknál, mint a sorok, oszlopok végein. Főleg az aprólékos feladatoknál nehéz látni, hogy kész-e vagy van még hátra belőle.
- Mivel a templom lejártára elvileg bekerül, hogy az át nem vett jutalmakat au8tomatikusan megkapjuk, lehetne rá egy beállítási lehetőség, hogy ha kész a feladatsor/oszlop, az is automatikusan átvehető legyen. Azért opció, mert AF képeség van erősebb nyereményre, ami nem biztos, hogy épp mindenkinek megvan.

Időkorlátos részek (lélekkút kisütés, specializáció váltás, végzet temploma, stb)
- Legyen egy másodperc alapú visszaszámláló minden időalapú résznél.
- Az adott főmenü és rákattintás esetén az almenü sárguljon be, ha letelt az idő.

Fejléc
- Írja ki az aktuális küldetést és a készültségi fokot. Pl.: kábíts 40-szer - 27/40
- Legyen egy újabb üvegcse az egyéb italoknak/fogyasztható dolgoknak (kristályital, dukátitalok, dukáttekercsek, stb)

Portyalista
- Ne mutasson olyan ellenfelet a listában, akit nem lehet ütni.
1. X időn belül már ütöttem
2. ÉP-je alacsony
3. 5-ször ütötték 3 órán belül

Ezek közül az első kettő a leggyakoribb. Az első főleg háború esetén, ha a szakértelem miatt már 60 percen belül is lehetne ütni, A második sokszor csak bug és második kísérletre már lehet ütni.

Karakterkép környéke
- ÉP/VP %-os kijelzés lehetőleg tizedes pontossággal, illetve hátralévő idő a max ÉP/VP-ig
- Szintlépésig hátralévő TP kijelzése.

Most hírtelen ennyi jutott eszembe. Volt amit már mások is jeleztek. Ha bővül, vagy valamin átsiklottam, majd másolom/frissítem.
A hozzászólást Craslorg módosította 2012.08.25. 09:57:07-kor
Pontszám: 9.67
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5091. hozzászólás - 2012.08.25. 20:19:58
ezek valóban kényelmi funkciók. hasznosak, de...

tavaly nyáron volt szó új épületről, májusban af képességekről előző térkép eventnél h vmit még hozzá kellene tenni és...

jók a kényelmi újítások, de az társaság mellett az újdonságok okozzák, h az 5. évben is játszani kezdünk majd
Pontszám: 7.64
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2470 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5092. hozzászólás - 2012.08.25. 20:28:52
Már nem is merem megkérdezni: esetleg háború fejlesztés?
Pontszám: 8.32
fórumozóPhobos7Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5093. hozzászólás - 2012.08.25. 20:39:32
Végzet Temploma 6-7-8 olyan dolgot tartalmaz amit nem lehet őskő nélkül megoldani, átlag 100 kell hogy teljesüljön, ezt már picit sokallom a játékélményért, ami ingyenesként van hirdetve...
Pontszám: 4.27
népszerűXyz443Férfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5094. hozzászólás - 2012.08.25. 21:36:02
Egyszer màr írtam, de most mégegyszer megteszem. v5-ön a krisrály horda lélekkútja 1,5 milliò, ezt meg kellene növelni, mivel a plusz zsákmány rendszerint meghaladja ezt az értéket. Ha már megdolgozunk érte, kapjuk is meg.
Pontszám: 8.51
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5095. hozzászólás - 2012.08.25. 21:45:50 (Válasz BaalCain #5091 hozzászólására.)
Szerintem a Cras által gyűjtött/írt lista teljesen jogos és helytálló.
Először tegyék rendbe ami megvan és aztán jöhetnek a valóban fontos újítások, fejlesztések.

Szerintem semmiképp nem kéne rossz alapokra újabb ingatag szinteket emelni.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.64
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5096. hozzászólás - 2012.08.25. 22:25:25 (Válasz Xyz443 #5094 hozzászólására.)
Valóban ráférhet a KH kútjára egy vérfrissítés, habár a tőlük 10 és fél naponta rabolt mennyiség kb 2 órás termelése a saját kutunknak. Igaz, ez V1, V5-ön talán a kevesebb létszám és a konsti gyengesége miatt jobban számíthat a kút, bár legjobb esetben is maximum 2 napi kúttermelést ad a háborús győzelem.
Pontszám: 7.67
népszerűXyz443Férfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5097. hozzászólás - 2012.08.25. 22:53:35
Nálunk a másfél milliò kb. 6 òrai termés, de akkor is jobb lenne a nagyobb kùt.
Pontszám: 8.51
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5098. hozzászólás - 2012.08.26. 08:14:00 (Válasz Mortu #5092 hozzászólására.)
Idézet: Mortu - 2012.08.25. 20:28:52
Már nem is merem megkérdezni: esetleg háború fejlesztés?


Na az az ami nem kell, es nem is lesz. Miklos tobbszor kifejtette, hogy eddig egyetlen jo otletet sem hallott a haboru fejlesztesre, es neki sincs olyan otlete, ami mindenkinek jo lenne.
Pontszám: 6.34
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2470 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5099. hozzászólás - 2012.08.26. 16:07:10 (Válasz Kocos #5098 hozzászólására.)
Akkor mi van a játékban, ami nem unalmas a Templomon kívül? Monoton az egész játék, VF-fel vadászni vagy EH-val portyázni, LE nincs senkinél, csak azoknak, akik lesben állnak, monoton ismételhető küldetések...
Pontszám: 6.99
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5100. hozzászólás - 2012.08.26. 16:14:12 (Válasz Mortu #5099 hozzászólására.)
Én vadászok, kalandozok, portyázok, térkapuzok, epikusozok, entitásozok, templomozok, küldiket pörgetek, szöviküldizek, bajnokira készülök, szövifórumon, skypeon beszélgetek.

Nincs olyan játék, ami egy idő után nem monoton, azonos vagy hasonló lépések sorozatából ne állna. Még a TF is ilyen, csak az komplexebb. Vagy egy WoW.
Pontszám: 8.45
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!