Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5141. hozzászólás - 2012.09.11. 14:32:30 (Válasz Kocos #5140 hozzászólására.)
Ebben a formában teljes mértékben egyetértek. De mondjuk a DP az 200-ban maxol nem? Vagy rossz a leírása?
Mindegy a lényeg, hogy végtelenített épületek. És a meglévőket is úgy gondolod vagy csak újakkal?
Ha a régiek közül is akkor melyikek? Ha újak akkor milyen új ötleteid lennének?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.39
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5142. hozzászólás - 2012.09.11. 15:04:23
Még hogy nem lehet kitalálni új épületeket...a V5 speciális szabályrendszeréről meg mindenki elfeledkezik a fenébe is!

Mi lesz a nagy szövikkel? Nálunk már a szöviküldi kivételével tilos az építés. Arról nem is beszélve, hogy sikerült egy olyan rendszert megalkotni világunkon, ahol ugye csak akkor érvényesülnek az épületbónuszok, ha meg van a szövetségi építési átlag fele a játékosnak. Namármost: kiesik egy tagunk, jelentkezne egy új, de HIÁBA JÖNNE, mert nem építhet - különben előnytelen helyzetbe hozza a többieket a szöviküldik miatt. Amúgy is annyit kellene már építenie, hogy részesüljön az épületbónuszokból, hogy a karaktere rovására menne. Tudom hogy ott van a DP, de nem mindegy majd ha a 110. szinttől kell húznunk 10 -et, vagy több épületen tudnánk ezt megcsinálni. Itt nálunk azért több dolgot is meg kellene változtatni, mert egyrészt el kellene törölni ezt az idióta szabályt az építési átlag feléről, ugyanis tele lesz a szerver 5 fős hatalmas szövetségekkel: új tagok egyik TOP szövetségbe sem fognak jelentkezni!
Másrészt ki kell találni a 10 szintes építéses szövetségi küldetésre valamit. Vicces, hogy lett alkotva egy világ, egy spéci szabályrendszerrel a körbeépíttetés ellen, de semmi újat nem találtak ki a hosszútávú káros hatások kompenzálására.

A szövetségi morálról nem is beszélek, hiszen mekkora flash lesz egy alig pár fős - egyébként hatalmas - szövetségben játszani, ahol a legkisebb vérfrissítést sem tudjuk végrehajtani. Szépen lassan kihalnak a nagy szövik és megint csak játékosokat vesztünk majd.

Quellon: én elhiszem hogy az emberi kreativitás véges, de nem azért verjük az asztalt mert szeretnék új színes flancos épületeket, hanem azért, mert a spéci szabályokkal vergődő V5-ön spéci problémákkal nézünk szembe!
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 9.18
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5143. hozzászólás - 2012.09.11. 15:13:37 (Válasz Isten Kardja #5142 hozzászólására.)
Elnézést kérek a V5-ösöktől, az ő világukba és szükségleteikbe egyáltalán nem látok bele, de attól még a játékvezetés/fejlesztés olyan amilyen. Találjatok ki működő dolgokat, változtatásokat amiket Miklósék is jónak látnak, különben addig szívtok míg töröltök.

*Önmagában az asztalverés/sírás nem fogja megoldani a gondjaitok.
A hozzászólást Quellon módosította 2012.09.11. 15:14:33-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.30
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5144. hozzászólás - 2012.09.11. 15:38:03
Az új épületek megoldanák a problémákat jóideig, szerintem erre vonatkozólag volt elég értelmes javaslat a fórumon. A szabályrendszeren meg változtatni KELL, mert így előbb-vagy utóbb mindegyik szövetség ugyanarra a sorsra jut. Nem sírás/asztalverés, hanem tény.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.94
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5145. hozzászólás - 2012.09.11. 15:41:11 (Válasz Isten Kardja #5142 hozzászólására.)
Idézet: Isten Kardja - 2012.09.11. 15:04:23
...mert egyrészt el kellene törölni ezt az idióta szabályt az építési átlag feléről, ugyanis tele lesz a szerver 5 fős hatalmas szövetségekkel: új tagok egyik TOP szövetségbe sem fognak jelentkezni!...


Miért nem egyesülnek az 5-5 fős nagy szövik? Emellett a V5-ön azért viszonylag jóval könnyebb magas szintű karaktert csinálni, akivel egy nagyobb kút feltöltése is jóval egyszerűbb.
Pontszám: 7.67
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5146. hozzászólás - 2012.09.11. 15:50:34 (Válasz Craslorg #5145 hozzászólására.)
Azért ez itt is 1,5-2 év. Nekem legalábbis 1 év 7 hónapig tartott, hogy az Istenekhez kerülve ne okozzon gondot az építési átlag felének elérése.
Pontszám: 9.07
kedvencKoklerkeFérfi
Végzetúr tehetség
186 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5147. hozzászólás - 2012.09.11. 15:50:43 (Válasz Craslorg #5145 hozzászólására.)
leirta ....a nagyobb kuttal rendelkezo minek menjen a kisebbe, a kisebb meg hiaba megy a nagyobba, nem epithet , ezert nem is hasznalhatja az epuleteket maximumon.

v5-n tenyleg konnyebb magas szintut csinalni, amivel aztan semmit nem tudsz kezdeni, mert mindenki tonkre veri.es meg epiteni sem tud, lasd elozo mondat
Pontszám: 9.39
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5148. hozzászólás - 2012.09.11. 15:51:09 (Válasz Craslorg #5145 hozzászólására.)
Még nincsenek ilyenek, csak megpróbálok előre gondolkozni. Látom hogy mivel fogunk szembesülni, fél év múlva majd emlékezzetek erre a posztra. Nem mindent hamarjában kell összeütni, hiszen látjuk az eredményét - néha előre is kellene tekinteni. Szerintem. De persze lehet hogy tévedek, benne van a pakliban.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 8.63
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5149. hozzászólás - 2012.09.11. 15:58:43 (Válasz Koklerke #5147 hozzászólására.)
Annyiban van igaza Crasnak, hogy az építési átlag felénél a karakter teljes építését veszi figyelembe. Viszont nem hiszem, hogy az kellene legyen a cél, hogy a top szövetségek 100-120 játékosából ( a negyrészük egyelőre szerintem még úgy amennyire játszik) egyetlen szövetségnyi aktív maradjon.

Azért pedig elég sokat kellene tenni, hogy megmaradjon a játékkedv...
Pontszám: 9.07
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5150. hozzászólás - 2012.09.11. 16:31:05 (Válasz Koklerke #5147 hozzászólására.)
Ha nem építhetek, akkor keresek olyan szövit, ahol igen. Ráadásul ez alapján:
Idézet: Isten Kardja - 2012.09.11. 15:51:09
Még nincsenek ilyenek, csak megpróbálok előre gondolkozni. Látom hogy mivel fogunk szembesülni, fél év múlva majd emlékezzetek erre a posztra. Nem mindent hamarjában kell összeütni, hiszen látjuk az eredményét - néha előre is kellene tekinteni. Szerintem. De persze lehet hogy tévedek, benne van a pakliban.

...még nincs is ilyen probléma. Az, hogy a szövi nem enged építeni, az nem a jelentkező hibája, akkor keresni kell olyan szövit, ahol nincs ilyen tiltás.
Pontszám: 6.34
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5151. hozzászólás - 2012.09.11. 16:32:57 (Válasz Quellon #5141 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.09.11. 14:32:30
Ebben a formában teljes mértékben egyetértek. De mondjuk a DP az 200-ban maxol nem? Vagy rossz a leírása?
Mindegy a lényeg, hogy végtelenített épületek. És a meglévőket is úgy gondolod vagy csak újakkal?
Ha a régiek közül is akkor melyikek? Ha újak akkor milyen új ötleteid lennének?


Igaz, maxol, az is. Bar nem is tudom miert.
Csak ujakra gondolok, es ugy, hogy azert a +10 szint ertelemesen megvalosithato legyen rajtuk, de a tap amit adnak ne szalljon el (ugyanakkor valami azert legyen szemben a DP-vel).
Pontszám: 7.01
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5152. hozzászólás - 2012.09.11. 18:02:35 (Válasz Kocos #5151 hozzászólására.)
tegyük hozzá, hogy mennyi lé(és idő) 10 szintet húzni a DPn
Pontszám: 5.51
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5153. hozzászólás - 2012.09.11. 21:03:37
Az új épületekkel kapcsolatban elég pesszimista vagyok. Már a legutóbbi frissítés is nagyon gyengére sikerült, annyira, hogy a legnagyobb előnyük az, hogy gyorsan lehet teljesíteni rajtuk a 10 szint felhúzását.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.78
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5154. hozzászólás - 2012.09.11. 22:38:42 (Válasz Craslorg #5150 hozzászólására.)
És ezzel meg van oldva a probléma? Nemár!
Pontszám: 8.61
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5155. hozzászólás - 2012.09.11. 22:52:13 (Válasz Bpetya75 #5154 hozzászólására.)
Hosszú távon nincs. De az eredeti felvetés arról szólt, hogy nem engednek senkit építeni, így viszont nem csatlakozhat senki hozzájuk. Ez a probléma viszont most kiküszöbölhető azzal, hogy másik szövetséget választ.
Hosszú távon több probléma nincs a játékban megoldva, azokból az épület csak egy apró szelet. AF képességek, top szintlépés bugok, stb.
Pontszám: 7.67
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5156. hozzászólás - 2012.09.11. 23:16:15 (Válasz Craslorg #5155 hozzászólására.)
Szerintem nem jól vetted le, hogy mi a probléma. A top szövetségek számára erősen fogyóban vannak az építhető épületek. Ha nem korlátozzuk az építést a kútnövelős küldetésre, akkor csúnyán kiszúrunk magunkkal, mert a 10 épületest sokkal lassabban tudjuk csak behúzni. Viszont vannak távozó játékosok, akik helyére jó lenne újakat felvenni. Ha az újnak építenie kellene az átlag feléhez, akkor vagy magával szúr ki, ha nem épít, vagy a régiekkel, ha igen.

Igazad van abban, hogy sok megoldásra váró probléma van. Ha erre most nincs kapacitás, akkor elodázható lenne néhány épület maximális szintjének emelésével. Mágustorony, Palota, Alvilági verem, esetleg Védőfal és Gyakorlótér.
Pontszám: 9.30
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5157. hozzászólás - 2012.09.11. 23:28:36 (Válasz Bpetya75 #5156 hozzászólására.)
Ha az információm nem csal (zargattam már Miklóst ezzel sokat és átgondolja), a palota - remélhetőleg - lesz növelve. Engem az se zavar, ha 5 szintenként adna +1 öltözéket 2 helyett. Egyébként valóban több épületet lehetne növelni és az újabb szinteknek akár újabb funkciókat adni.
Pontszám: 8.84
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5158. hozzászólás - 2012.09.12. 08:35:43 (Válasz Ricskosz #5152 hozzászólására.)
Idézet: Ricskosz - 2012.09.11. 18:02:35
tegyük hozzá, hogy mennyi lé(és idő) 10 szintet húzni a DPn


Ezert is tettem hozza, hogy olyan vegtelen epulet kell, amin a 10 szint belathato modon teljesitheto. A HT egyebkent szerintem ey jo meroszam, ha a 10 szint epitese 10 HT szint epitese korul van, akkor az elfogadhato.
Pontszám: 7.01
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5159. hozzászólás - 2012.09.12. 08:51:31 (Válasz Kocos #5158 hozzászólására.)
Ezzel csak az a gond, hogy V5-ön ugye nincs HT. Ezért valamilyen módon létszám/átlagszint/kútméret/stb... alapján kellene rá egy dinamikus képlet.
Pontszám: 7.67
népszerűSzellemúrFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5160. hozzászólás - 2012.09.12. 09:01:13
Halihó!
Az V. világon, az aukciós házban a gyorsított fejlődés 1970 -ben jár le.
Pontszám: 10
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!