Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8361. hozzászólás - 2019.03.05. 22:38:44 (Válasz Spellatrix #8360 hozzászólására.)
Hamarabb elérik mint gondolnád, elvégre a következő lépés a toplassítás eltörlése.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.32
kedvencRowinaNő
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8362. hozzászólás - 2019.03.05. 23:43:57
Sosem értettem igazán hogy az online játékokban miért örökéletűek a karakterek, miért tartanak a szintek a végtelenbe. Ezzel a fejlesztők csak önmaguknak csinálnak plusz munkát. Tartalmi fejlesztések helyett amivel a játék világát és a játékosok lehetőségeit bővítenék, a szintekben elszállt karaktereknek kell fejleszteni az újabb és újabb játékelemeket.
Ha egy élő, folyamatosan megújuló játékvilágot alkotnak már az elején akkor nem kell újabb szervereket nyitni az újabb játékosok szerzéséhez, nem kell szintezett játékelemeket készíteni egy adott maximum felett, hanem a teljes játék még jobbá tételére lehet fordítani az energiát. A játékot meg szépen belakják és folyamatosan működésben, életben tartják a játékosok.
A Végzetúrnak már kicsit késő lenne ez a világ(de nem lehetetlen), viszont az Argum City például ilyen lehetne megújuló játékvilágként:
A játékos nem csupán egy karaktert fejlesztene hanem egy cégcsoportot, és dinasztiát irányítana. Az aktuális főkarakternek lenne egy valódi életútja, 18-20 éves fiatalként kezdene,fejlődne, a képességei csúcsára jutna, majd végül visszavonulna hogy egy újabb fiatal karakternek adja át a vezetést akit az alkalmazottak közül választott és képzett ki régebben. Egy főkarakter életútja megközelítőleg egy valódi évig tartana. 20-40 éves korig fejlődne, 40-60 éves korban lenne a legjobb formában majd 60 év felett már csökkennének a képességei és idővel átadná a vezetést az új karakternek amikor az a legmegfelelőbb formában van a hatalomátvételhez. 40 éves korban kaphatná meg a lehetőséget az új főkarakter kiválasztásához és kiképzésének elkezdéséhez az alkalmazottak közül.
Így a játék mindig változatos lenne, a régi játékosok és az újak is a toplista élére kerülhetnének mert folyamatosan cserélődne mindenkinek a fő karaktere az idő múlásával.
A főkarakterek elért eredményei, kiemelkedő tettei fennmaradnának egy dicsőségfalon a cég, dinasztia központjában. Így egy játékos azzal is büszkélkedhetne több év játék után hogy hány főkaraktert vezetett a toplista élére akár több kasztban is kipróbálva magát.

Én egy ilyen élő, folyamatosan változó világban játszanék legszívesebben, és szerintem még sokan mások is.
V1 - Gaia
V2 - Peninek klánja
V5 - Salto Mortale
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 9.30
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
496 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8363. hozzászólás - 2019.03.06. 03:22:48
341.szintű vagyok V1-en és az egyetlen 400/14 már engem is a földbe döngöl én nem panaszként írom, megdolgozott érte sok sok energiát belefektetett de amire Ti felértek 400.szintre minden TÖ-ben le lesztek maradva minimum 1500-2000-el ( még szerencsével is ) , én ezt a jövőt látom


Ha már fejlesztés, találkozón is mindig feldobjuk de mindig el van vetve, egyszerre 2 esszencia működjön, lehetne a valóságformázás esszenciat úgy megoldani mint a premium tagságot azaz lehetne folyamatosan akár 20 válóságformázás esszenciat is aktiválni így azt hetekre folyamatosan működne és a másik esszencia működése az meg maradna úgy ahogy eddig.

Új kufár jutalom: Erre megy bőven van idő megváltoztatni, ezt a két új jutalmat egy barna mytos relikviára lecserélni , ne adjon sokat mint a többi mytos relikvia csak adjon egy kis pluszt már aki foglalkozik csatlósokkal olyan sok barna myto kell 1-1 szinthez hogy ez ici pici plusz mindenkinek hasznos volna

Kérlek benneteket az 2 hasznos fejlesztési javaslatomhoz szóljatok hozzá , reagáljátok jó,nem jó vagy valami.
V1 - Unr34l - Lélekőrök Szövetsége / ex-Azúr Légió (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 8.84
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8364. hozzászólás - 2019.03.06. 08:21:08 (Válasz Rowina #8362 hozzászólására.)
Jaj Rowina ne adjál ilyen ötleteket. Gondolj bele itt is mennyibe van egy karaktert fenntartani ha rendesen csinálod. Te még szívatnád magad egy cégcsoportnyi karakterrel, a gyakornokok képzésével, továbbképzéssel ,a cég átadásával, örökléssel meg az ilyenekkel...Mennyi költséget, adót és illetéket kéne ezért fizetni Argum City dollárba vagy pezóba vagy istentudja mibe

Unr34l: Ezeket az ötleteket már régebben is feldobtuk, de hát süket fülekre találtak. Barna mytos relikviát már az előző kufárnál is írtam és most is, de a kutyát nem érdekelte. Sajnos ha nem a helyi szakszervezeti vezetők dobnak fel ötletet akkor az olyan mintha meg se történt volna. Másrészről a JV valószínűleg azért nem csinálja meg a barna mytos relikviát mert akkor kevesebb őskövet kellene költenünk ugyan annyi barnáért.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 6.88
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8365. hozzászólás - 2019.03.06. 10:10:11 (Válasz Unr34l #8363 hozzászólására.)
Erről beszélek.
Ha téged, egy erős karaktert, aki szintsávjában erősnek mondhati, már le van gyalulva, akkor mire számítsanak azok, akik most jönnek felfelé?
Így tényleg nincs többé értelme semmiféle taktikai elemnek, semmiféle "kivárásnak". Minden mehet a levesbe.
És önthetem mázsaszám magamba a követ és süthetem kifelé a kutat naponta többször vagy csinálhatok többszáz küldetést - ami nagyobb idősávot is lefedhet - ha odafenn mindezt egy nap alatt semmissé tehető.
Arra meg végképp nincs humorom, hogy azért fizessek rengeteg pénzt egy játékba, hogy tudjam, mindezt a semmiért teszem.

Most sem azért fejlesztem és optimalizálom a karakteremet, mert azt akarom, hogy boxzsák legyen. Hanem azért, hogy senki se tudja leverni a szintsávjában és talán még fölötte sem. Ezért teszem bele az időt és a pénzemet a taktikai elemekbe, hogy mindenféle helyzetből a karakter számára legjobbat hozzam ki.
Számomra nem okoz az örömet, hogy "eddig" jó voltam, utána meg lehúzzam a rolót, mert eleve el van rendelve, hogy ez lesz. Nincs meg a lehetőségem sem, hogy ezen változtassak.
Ha ez tényleg így lesz, akkor ~ 11 év után tőlem is el lehet búcsúzni.
Ebben nem fogok asszisztálni.

Kieg.: Mielőtt még valaki azzal jön, hogy "ha nem tetszik, akkor el lehet menni köcsög, ne fenyegetőzzél", azoknak jelzem, hogy nem fenyegetek. Én kijelentem, hogy ez lesz. Pont. Nálam nincs appelláta, hogyha hülyének akarnak nézni.
Csak szeretném tudni, hogy mire számítsak.
Ha ez pedig kénytelen-kelletlen, de meg lesz erősítve a JV részéről, akkor utána én is megerősítem az én mondandómat.
A hozzászólást Paco módosította 2019.03.06. 10:14:00-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 6.93
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8366. hozzászólás - 2019.03.06. 10:54:37
Lanmaffia: azt, hogy a halhatatlanság mit csinál, még nem véglegesítettük - azért idő lesz, amíg valaki eléri a 100%-kot - de természetesen szívesen látok ezzel kapcsolatban ötleteket.
Az inspirációnál, és minden más szempontból is a karakter 400. szintűnek számít, de szintlassításnál amikor a karaktereket sorba rakjuk, akkor a 400/14 előbb lesz, mint a 400/3.

Paco: arról, hogy ki ver meg kit, és ez mennyire jó vagy nem jó vagy fair, már a VU indulása óta tart a vita. Bárhol is vagy a játékban, legelöl, kicsit mögötte, lejjebb, vagy messze, lent, van mindenféle erősségű karakter. A pók stratégiával el lehetett érni ugyan, hogy az adott környezetben a legerősebb legyél, de ezzel viszont az abszolút toplistában egyre hátrébb kerülsz. Szóval nem tudom, jelenleg épp hol vagy, de vagy már ott is van nálad erősebb karakter, vagy te vagy mondjuk az első után a második legerősebb, akkor meg ez a kihívás számodra, hogy legyőzd az elsőt. Az egyébként sosem volt kőbe vésve, hogy az elsőnek kell lennie a legerősebbnek. Tény, hogy a magasabb szint miatt több LE-t kap egy vadászatból, de pont hogy ez az előny csökken azzal, hogy nem lehet 400. fölé menni, tehát ez a malmodra hajtja a vizet. És a játéknak nagyon sok más aspektusa van, amiben lehet optimálisan, és kevésbé optimálisan játszani, és ha kihagy valaki 1-2 hetet, akkor is csökken az előnye.
Szóval nem úgy kéne ezt az egészet vízionálni hogy eddig kiscserkészekkel vagy körülvéve, de az alagút végén van a nagy Godzilla aki majd ráül az arcodra és véged van, mint a botnak. Aki az első, az csak egy a többi játékos közül, persze nyilván van, amit optimálisabban csinál, de ezért nem kellene démonizálni.

Rowina: valójában a legtöbb játékban vannak szintmaximumok, amiket lassan tologatnak kifelé. De azt, hogy a játék egy adott ponton véget érjen, a többség nem szereti. De ha te ilyenre vágysz, ajánlom a gyors Végzetúr világokat, azoknak pont ez a lényege, hogy 3 hónapig tart, és utána vége. Illetve a mai napig fut még az Ősök Városa c. fantasy játékunk, 20 teljes szint, több ezer teljesíthető küldetés, kaland, és a legvégén kvázi megnyered, visszavonulhatsz, van még egy dicsőségtáblánk is, ki mikor érte el a Hegy csúcsát (nem sikerült sokaknak!). És ott pont most vezettünk be, hogy korlátlanul lehet lépni.

Ulr34l: "Ha már fejlesztés, találkozón is mindig feldobjuk de mindig el van vetve, egyszerre 2 esszencia működjön"
Ezt okkal vetjük el, az esszencia így is épp elég nagy táp, kelljen választanod, melyiket használod. Illetve technikailag is elég körülményes lenne megvalósítani.
Pontszám: 7.75
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8367. hozzászólás - 2019.03.06. 11:40:30 (Válasz Miklós #8366 hozzászólására.)
A toplassítást mikorra tervezitek kikapcsolni?
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.32
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8368. hozzászólás - 2019.03.06. 12:49:18 (Válasz Miklós #8353 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2019.03.05. 15:01:51
A felmerüő kérdéseket most is, mint mindig igyekszem megválaszolni.


Már többször felmerült, hogy a barna mytos relikviát fel kellene venni a kufár csata jutalmai közé, de valahogy mindig sikerül átsiklani felette.

Jó lenne egy végleges és pontos válasz, hogy mikor várható, de ha nem akkor miért nem.
A hozzászólást Spellatrix módosította 2019.03.06. 13:55:30-kor
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 6.86
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8369. hozzászólás - 2019.03.06. 14:17:43 (Válasz Spellatrix #8368 hozzászólására.)
Válaszoltam is, lapozz vissza kicsit.

Idézet: Mortal55 - 2019.03.06. 11:40:30
A toplassítást mikorra tervezitek kikapcsolni?

Jogos kérdés, szerintem első körben felmérjük majd a játékosok véleményét, hogy mi az igény, kell-e még a lassítás, vagy sem.
A hozzászólást Miklós módosította 2019.03.06. 14:19:20-kor
Pontszám: 7.63
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8370. hozzászólás - 2019.03.06. 14:31:12 (Válasz Miklós #8366 hozzászólására.)
Miklós, drága Miklós.
Néha komolyan kétségeim vannak afelől, hogy ismered-e valóban a saját játékodat.
Mindezt úgy, hogy tényleg nem akarok semmi rosszat mondani sem Rád, sem a játékra, elvégre tényleg itt vagyok a kezdetektől fogva és előtte pedig a Beholder.hu-n játszottam a Sárkányölővel, ahol szintén toplistás/dobogós karaktert sikerült összehozni.
A karakterem jelenleg 139-es szintű, lehelletnyi kell csak a 140-re.
A TÖ értékem jelenleg 17.146, ezzel a szintsávomat uralom jelenleg. A jelenleg a szintemen második legerősebb karakternek 3675 a TÖ értéke.
Szóval igen, eléggé sokat tettem érte, hogy itt legyek, ahol most vagyok és olyan erős legyek, amilyen jelenleg vagyok.

De visszatérve a maximalizált 400-as szintre, kérlek, engedd meg nekem, hogy levezessem neked, hogy mire is gondolok és miért merő blődség, amikor azt állítod, hogy ezzel az én malmomra hajtod a vizet.
Jelenleg a legerősebb karakter V1-en - én is itt vagyok - 46.046 TÖ értékkel bír.
Eddig nagyon jók vagyunk, mindenben erősebb, mert magasabb szintű.
Ám lássuk tovább: fogalmam sincs mennyit termel LE vadászat, térkapu, portya, SZB, és az összes LE termelő tevékenységből, de gyanítom, nem olyan rosszul.
Tehát, az értékei, ha lassan is, de biztosan mennek felfelé.
Ezzel szemben jövök én lentről, akinek szintén nő a TÖ értéke, de teszem azt, én elérem a 40.000-es TÖ-t 340-es szintre, ahol most Unr34l van - és neki is kicsivel van több TÖ-je, mint 40k - és MÁR MOST rommá veri a 400-as limitált karakter.
A kérdés adja magát: hogyan lesz ettől a lentebbről érkezőnek jobb?
Mivel, mitől?
Aki most "maxos", az tovább hízik, mert most már a lentről érkezők kamra bevétele is erősíteni fogja, ami azon a szinten már milliós tételeket is elérhet.
Szóval már most, egy erős karakter 340-es szinten be van alázva napi szinten a 400-as karaktertől.
Ez idővel hogyan fog megváltozni? Hogyan lesz esélye ezen fordítani?
Nem csak neki, hanem bárkinek is?
Mert amíg valaki szintén eléri ezt a 400-as szinten, addig gondolod, a már most elért karakter nem fog tovább erősödni?
De, fog, értelemszerűen.
Tehát be lesz betonozódva olyan szinten, hogy onnan már nem lesz ellenfele, és aki jön, az csak napi szinten az fogja látni, hogy egyre több és több olyan támadást kap majd, amire soha, semmikor sem lesz esélye kivédeni vagy éppen visszatámadni/kijönni a kínzókamrából.
Tehát egy végtelen ciklusú boxzsák szerepét fogja betölteni, amihez nem kevesen még fizetnek is érte keményen az őskövekkel.

Szóval kérlek, ha tévedek, akkor vezesd le nekem, hogy miben és hol tévedek, magyarázd el, hogy megértsem, hogy lenne esélyem a karakteremnek a szintsávjába érve az addigra jópár 400-as, kb 70-80.000-es TÖ-s karakterek ellen?
Kérlek, mondd el nekem.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.60
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8371. hozzászólás - 2019.03.06. 14:43:47 (Válasz Miklós #8369 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2019.02.28. 17:28:52
Utolsó 2 talin ez volt felírva mint "nagyon jó lenne ilyen", ezért csináltuk, de lehet szó a jövőben barna mytó tápolósról is!


"lehet szó a jövőben"

Pont ezért kérdeztem rá többször is. Semmi konkrétum csak feltételbe bújtatott feltétel. Előző kufár eventnél is volt valami hasonló és már többen vártuk, hogy talán most lesz.

Gondolom a mostani event jutalmai közé betenni már esélytelen. Következő kufár eventre várható? Egy egyszerű igen/nem tökéletesen megfelel.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.35
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
182 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8372. hozzászólás - 2019.03.06. 14:50:18 (Válasz Miklós #8369 hozzászólására.)
Ez egy nagy kiszúrás lenne mindenkivel szemben miután behoztad a szintkorlátot.Elveszed a rengeteg tp-t amivel lehet fejlődni,és esetlegesen beérni a 400-as karikat.Mert ugye neki még "volt",van,azaz kb 400-500 ezer tp kell egy szinthez,ha ezt most elveszed,rohamba megyünk top lassitásosok felfelé,fele tp,és ennek megfelelő Le szerzés esélye nélkül.Magyarul,több száz millió Le-t veszel ki a zsebünkből,és a fejlődés lehetőségét.
Pontszám: 8.90
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1677 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8373. hozzászólás - 2019.03.06. 15:27:44 (Válasz Miklós #8366 hozzászólására.)
Az inspirációnál, és minden más szempontból is a karakter 400. szintűnek számít, de szintlassításnál amikor a karaktereket sorba rakjuk, akkor a 400/14 előbb lesz, mint a 400/3.


Tehát aki elér 400 ra annak a bevételei végleg ugyannyi marad
Aki meg még nem 400 as és van kisebb nagyobb inspirátora az bukja a plusz csp-ket napi szinten
V1-en már ügye rögtön csökkent a szinttáv 14 szinttel
És még ehhez pluszba a toplassitast is meg akarod szüntetni...

Nem lenne egyszerűbb azt mondani év végéig tart a játek aztán menjen ki merre lát?!

Egy végtelen játékba véges szintű karakterek
Vicc
Ilyen hülyeségekre megy el az időtök, minthogy meg hallanátok a játekosok kéréseit, panaszait..

Én csak egyet mondok ismét panaszt
Nincs több fejleszthető AF képességem
Igen az összes ki van fejvesztve a haszontalok is
De ez csak 1 a sok probléma közül

Inkább ezzel kellene foglalkozni nem alá vágni az összes játékosnak.
Kevesebb csp
Gyorsabb szint lépés
Tudas fa érték csökken
Őskőtermő zsák nem fog csak maximum 35 követ adni
Stb
Ezeket mind végig gondoltátok?
Jó lenne egy teljes részletes mindenre kiható
magyaraázat a teljesen új szabályokkal rendelkező játékhoz
Pontszám: 7.71
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8374. hozzászólás - 2019.03.06. 16:22:18
Kár hogy senki sem látja a toplassítás meghagyásában rejlő problémát, csak én, pedig én is elég rendesen toplassított karaktert viszek. Na mindegy, úgyis meglesz szavazva a lassítás eltörlése.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1677 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8375. hozzászólás - 2019.03.06. 16:33:33 (Válasz Mortal55 #8374 hozzászólására.)
Akkor most mellette vagy ellene vagy?
A probléma azoknak lenne a lassitas meg szüntetése akik még el sem érték
Részletezném de semmi értelme pocsékolni a betűket erre
Pontszám: 7.92
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8376. hozzászólás - 2019.03.06. 18:15:24 (Válasz Fsanyi82 #8375 hozzászólására.)
Nem tudom hogy mit nem lehetett érteni azon hogy ellene vagyok e vagy nem. Azaz probléma lenne a toplassítás meghagyásával és ezt csak én látom, pedig és is élek vele de mégsem vakít el a toplassítási mámor, azaz részemről nyugodtan törölhetik. Totálisan igazad van, hogy kár belemenni, én már egyszer ezzel kapcsolatban végigjátszottam itt egy vitát. Ha megmarad, akkor én vagy 300-350 szinten keresztül leszek toplassított átlag 1.9-es lassítással, a jövő generációja pedig vagy soha, vagy optimális esetben 100 szinten keresztül átlagosan 1.5-ös lassítással. Ha törlik, akkor 100-150 szinten keresztül voltam 1.9-es lassított és a jövö generációja semennyit sem lesz lassított. Ez mind akkor csak, ha a szintmaximumot elérve tolódik egyáltalán a toplassítás azon legnagyobb szintű karakterek felé akik nem max szintesek, ha nem csinálják meg ezt a tolódást, akkor egy pont után lesz 50 400+-os karakterünk aki bár toplassított de a szintmaximum miatt semmit sem ér vele.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2019.03.06. 18:29:17-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8377. hozzászólás - 2019.03.06. 18:42:01
Még annyit hozzátennék, a toplassításnak sohasem az volt a célja hogy tápos karaktereket csináljon, hanem hogy tömörítse az élmezőnyt, na ebben viszont totálisan megbukott. Erre itt az új ötlet az élmezőny tömörítésére, vagyis a szintmaximum, ami ugyanúgy totálisan megfog bukni de ezt egyszer majd talán Miklósék is meglátják. Így logikus következtetés, hogy töröljük azt a funkciót ami nem vált be, pláne ha van lehetőség valami új módszer kipróbálására . Még halkan megjegyzem, hogy Miklósék szerint még csak nem is táp a toplassítás, így lelkiismeret nélkül kapcsolják majd ki, mert megvannak győződve róla hogy ezzel nem okoznak senkinek sem hátrányt.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.32
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8378. hozzászólás - 2019.03.06. 20:12:11 (Válasz Mortal55 #8377 hozzászólására.)
A szintmaximumnak ebben a formájában semmi értelme. Még talán úgy lenne valami értelme, hogy világonként külön lenne. Pl. V6 150-200 körül, így már összejönne amit akarnak, hogy tömörüljenek a játékosok, de a 400at sose fogja megélni a V6.

Nem szeretném ha így lenne csak a példát írtam, hogy 400-at ráhúzni az egész játékra teljesen értelmetlen volt. Amúgy se sok értelmét látom egy szintmaximumnak.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.41
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8379. hozzászólás - 2019.03.06. 20:18:24 (Válasz Spellatrix #8378 hozzászólására.)
Dehogy soha, toplassítással 10 év, nélküle 5 év.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.32
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8380. hozzászólás - 2019.03.06. 20:29:16 (Válasz Mortal55 #8379 hozzászólására.)
Pontosan, legjobb esetben 5-10 év. Hol látod magad 5-10 év múlva?
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.35
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő